home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Vitesse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Vitesse  (Læst 22452 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Vitesse
« Svar #75: 19 Apr 2012, 21:14 »

Ivan Piris er en god spiller til okay penge, og han ville gerne til mig, endte dog med at købe Jonas fra Coritiba. Ellers så prøv og kig på spillere der er sat til salg, der er som regel nogen gode spillere. Til angrebet kan jeg kraftigt anbefale Darwin Quintero, han bomber!
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #76: 19 Apr 2012, 21:57 »

Citat
Ivan Piris er en god spiller til okay penge, og han ville gerne til mig, endte dog med at købe Jonas fra Coritiba. Ellers så prøv og kig på spillere der er sat til salg, der er som regel nogen gode spillere. Til angrebet kan jeg kraftigt anbefale Darwin Quintero, han bomber!

Tak for dit svar. Ang. Quintero, så kan jeg simpelthen ikke finde ham, når jeg søger på hans navn.. Fandt dog nogle af de andre du nævnte som jeg nu lige tager et kig på, igen. Tak!  Grin
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #77: 22 Maj 2012, 19:45 »

nogle der kan hjælpe mig med at uploade nogle billeder?Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #78: 02 Jul 2012, 22:07 »

Andre end mig der spiller med dette hold lige nu? :-)

Startede op, hvor jeg fik 79.5 mio at handle for, og udover det er der noget luft i lønbudgettet med cirka 1 mio.
Indtil videre har jeg købt
Birger Maertens, Stiven Rivic, Carlos Diogo, Marco Verratti, Pinga og Erick Torres..
Jeg har kun solgt Alexander Büttel

Jeg har kun spillet to venskabskamp, hvor det er blevet til en 2-0 sejr og en 3-1 sejr over Chelsea!, hvor de stillede med stærkeste opstilling.
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #79: 03 Jul 2012, 14:45 »

Så har jeg også kastet mig ud i et save med denne rigmands-klub og forventer at kunne skabe et storhold med alle de millioner der er til rådighed. Smiley
Og da holdet mangler nogle profiler for at kunne blande sig i toppen af ligaen endte jeg med disse transfers:

Transfers ind:
Bressan
Xulu
Lucas Andersen
Quintero
Kara
Wellington Nem
M. Diarra
Craig Dawson

Ialt 90 mio.

Det giver mig følgende opstilling:

                  Velthuizen

   Yasuda     Kara     Xulu     Van Aanholt

L. Andersen     Annan     Bressan     W. Nem

                Quintero     Wilfried



Jeg er egentlig okay tilfreds med holdet og med en disse nye spillere har jeg selvfølgelig en forventning om at være med i kampen om mesterskabet men jeg er også lidt nervøs for at så mange nye spillere vil ødelægge rytmen hvilket der har været lidt tegn på i starten af sæsonen.
Jeg har spillet 4 kampe indtil videre og det er ikke helt gået som jeg havde håbet.

De første 4 kampe:

Vitesse 2 - FC Utrecht 1
De Graafschap 1 - Vitesse 1
Vitesse 0 - Twente 0
PSV 2 - Vitesse 1


Jeg har ikke kunnet få gang i Wilfried og han har slet ikke scoret i de første fire kampe med rollen som skarpretter, så hvordan bruger i ham? Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #80: 03 Jul 2012, 15:06 »

Jeg har succes med at bruge ham som targetman, hvor det er blevet til 12 mål i 15 kampe. Derudover har Mike Havenaar også imponeret med 10 mål i 14 kampe..
Jeg bruger Wilfried som targetman, da jeg mener, at man får mere nytte af hans fysik, der er virkelig god. Det er bare træls, at han er til African Nations Cup ligenu, så jeg bliver nødt til at bruge Havenaar Smiley

Udover Wilfried og Havenaar har Pinga, Verratti, Van Aanholt og ikke mindst Birger Maertens gjort det fremragende, hvor alle har en gennemsnitskarakter på mindst 7.10.
Det gode spil har desværre vakt interesse for Wilfried, hvor Milan bl.a. har kommet med et bud på 49 mio., men da jeg ikke kan finde andre, der er lige så gode eller bedre, har jeg afvist det. Så blev han selvfølgelig utilfreds Skuffet

Jeg er kommet til den 1. februar, og ligenu ligger jeg på 4. pladsen med 3 point op til 2. pladsen og 9 point op til 1. pladsen, hvor Ajax sidder solidt.
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #81: 03 Jul 2012, 15:18 »

Kan da være at jeg skulle prøve ham af som targetman for som du siger har manden jo en utrolig fysik. Tror dog at jeg lige giver ham lidt flere kampe som skarpretter for at se om han ikke får hul på bylden. Der er jo trods alt skiftet meget ud i truppen så det kan være han lige skal tilpasse sig de andre Wink

Hvornår er det der er African Nations Cup?? for det har jeg da ikke lige tænkt på der kom Ubeslutsom Hvordan har du fået Havenaar til at imponere sådan med 10 mål i 14 kampe?

Personligt syntes jeg heller ikke du skulle spille ham for 49 mio. da det må være muligt at få mere for ham. På den anden side er utilfredshed jo også et problem men han skal vel skydes af på et tidspunkt? Wink

Hvilken formation kører du med? Cool
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #82: 03 Jul 2012, 15:26 »

Ja nogle gange skal de også bare spilles til først og lige have hul på bylden.

Det er i januar, og jeg ved ikke, hvor lang tid det ellers kører ind i februar, men jeg håber, at han snart er tilbage, da Havenaar lige blev skadet i pokalturneringen, hvor jeg røg ud til De Graafschap i kvartfinalen Skuffet Skuffet
Reis er jo skadet i lang tid, og han var tiltænkt som udskifter, men så blev det Havenaar, og Wilfried var lidt træt i starten, hvorefter Havenaar kom ind og fik et par kasser ind. Wilfried løb ind i en skade, og Havenaar fik derfor chancen, og den udnyttede han! Tænkte aldrig over nogle spillerinstruktione r på ham så han blev også targetman, hvilket åbenbart var godt Smiley

Jeg synes også, det er for billigt, når man ser på, hvor vigtig han har været. Han har alligevel ikke bedt om en transferanvilgelse, så mon ikke det bare var en døgnflue og håbe på det er gået over igen Peace

Jeg skifter lidt alt efter, hvem jeg spiller imod. Hovedsagligt er det 4-1-2-2-1, mens mod de svagere hold er det en 4-2-3-1 jeg kører med. Jeg lukker godt nok lidt for mange mål ind, men der bliver til gengæld også scoret en del Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jul 2012, 15:39 af xanor » Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #83: 03 Jul 2012, 15:38 »

Jeg håber da han snart får hul på bylden, for har kun lavet 1 mål pr. kamp indtil videre og det skulle gerne snart ændres hvis jeg ikke skal falde for langt tilbage i forhold til topholdene allerede i starten af sæsonen Smiley

Det er irriterende at det tager så lang tid, for jeg er i forvejen lidt tyndt besat oppe foran da jeg spiller med 2 angribere og som sagt er Reis jo langtidsskadet. Så må jo se om Havenaar kan gøre kunsten efter hos mig når Wilfried rejser Thumbs Up

Man kan da håbe på han glemmer det og det ikke påvirker hans præstationer for der skal ihvertfald flere penge på bordet hos mig hvis han skal sælges Wink
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #84: 03 Jul 2012, 15:44 »

Ja det ville da være dejligt, hvis det blev til flere Peace
Du har vel kun Ulisses som reserve eller har du sendt ham hjem?

Håber også at han får tankerne væk,
Tilbød ham for 75 mio, men det var de ikke interesseret i, men så må de jo også bare lade være Smiley

Hvordan går det med Quintero og Bressan? Specielt Bressan var jeg også interesseret i, men han valgte Besiktas i stedet for Skuffet
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #85: 03 Jul 2012, 15:54 »

Jeg valgte at beholde Ulisses da jeg jo er ret tyndt besat oppe foran da jeg spiller med to angribere og Reis er langtidsskadet. Han har dog været afsted med Mexico's U20 trup, så han har kun fået en enkelt kamp som indskifter.

Du må jo bare vente og se for hvis han bliver ved med at banke basserne kommer der jo automatisk stor interesse hvor du så kan skyde han afsted for en god sjat hvis det er det der er planen Wink

Quintero og Bressan har egentlig gjort det meget godt her i starten. Quintero har lavet 3 kasser i de første 5 kampe så det er godkendt. Bressan har været min bedste spiller med et snit på 7.25. Han lavede også det vigtige sejrsmål mod Utrecht i det 92. minut. Ærgerligt du ikke fik ham for han kan blive utrolig vigtig Thumbs Up
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #86: 03 Jul 2012, 16:18 »

Det håber jeg da, for jeg tror planen er, at han skal videre.. Det afhænger af hvem jeg kan købe i stedet for ham..

Jeg er også godt træt af det.. I stedet hentede jeg Erick Torres, men han har ikke gjort det så godt, og han har også været meget skadet, så det er lidt træls.

Puha jeg får en svær kamp mod Ajax. Annan og Birger Maertens har begge karantæne, Wilfried er til African Nations Cup, Van Aanholt er lige vendt tilbage fra en skade, der har varet i godt og vel et måned, så han er meget træt og så er Pinga også meget træt. Sidst men ikke mindst så er det på udebane.. Jeg er færdig!

EDIT: Og er bagud 2-0 efter 20 min

EDIT EDIT: 2-1 ved halvleg.. Der er en chance! Peace
« Seneste Redigering: 03 Jul 2012, 16:30 af xanor » Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #87: 03 Jul 2012, 16:49 »

Av av det lyder som en svær kamp! Smiley

Mit hold kan slet ikke finde mål.. Jeg har alt spillet og de fleste chancer men de er simpelthen så uskarpe foran mål.. Ihhhh det er irriterende Sur
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #88: 03 Jul 2012, 16:54 »

Hvordan går det så med dit forsvar?
Mit er helt og aldeles skuffende.. Med 38 mål imod mig i 25 kampe er jeg det hold, der har lukket 8. mest mål ind. Det er ikke godt nok, når jeg skal kæmpe om top 5 og allerhelst top 3..
Til gengæld har jeg scoret 50 mål, hvilket er 3. mest Smiley

EDIT: Og det blev til et 3-1 nederlag Skuffet
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #89: 03 Jul 2012, 17:03 »

Jeg har lukket 6 mål ind i 6 kampe men der i mod kun scoret 4.. så jeg er slet ikke tilfreds da det er min offensiv der skal bære mig frem Skuffet

hvordan ser din bagkæde ud??

Ærgerligt med nederlag men det var jo også en kamp på svære præmisser Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010