home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Vitesse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Vitesse  (Læst 22451 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #90: 03 Jul 2012, 17:07 »

                     Velthuizen
C. Diogo   Kashia/Piiroja   Maertens    Van Aanholt
                 Annan      Verratti
S. Rivic             E. Torres                     Pinga
                        Wilfried

Sådan så opstillingen ud i sidste kamp, hvor det blev til en 4-1 sejr over Heracles på 3. pladsen Smiley
Jeg bruger dog Kashia mest, og det er meget sjældent Piiroja bliver skiftet ind, men han gør det også godt Smiley
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #91: 03 Jul 2012, 17:24 »

Det ser udmærket ud det der Wink Hvordan gør Maertens det?

Skal da ellers også lige love for at Wilfried er kommet i gang. 5 mål på 2 kampe Thumbs Up
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #92: 03 Jul 2012, 17:48 »

Maertens gør det udmærket selvom han har en gennemsnitskarakter på 6.89. Han er en meget stabil mand i forhold til nogle af de andre, der har den ene kamp til 9.1 og to kampe efter på 5.60 Smiley

Som targetman eller som skarpretter? Smiley
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #93: 03 Jul 2012, 17:57 »

Valgte at gå fra en 4-4-2 til en 4-1-2-2-1 og beholde ham alene på toppen som skarpretter og det har virket utroligt godt indtil videre Thumbs Up
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #94: 03 Jul 2012, 18:10 »

Og det virker?
Logged


kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #95: 03 Jul 2012, 18:14 »

En målscore på 6-1 de seneste to kampe og Wilfried har lavet 5 af dem så umiddelbart ser det ud til at virke Wink
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #96: 03 Jul 2012, 18:24 »

Ja okay.. Det lyder vist til at fungere Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #97: 03 Jul 2012, 20:58 »

Så blev sæsonen færdigspillet, og det blev til en dejlig 3. plads. Noget overraskende var det PSV, der løb med mesterskabet med fire point ned til 2. pladsen, som Ajax fik, og så 9 point ned til mig. Jeg endte á point med Heracles, men jeg havde en bedre målscore end dem, hvor jeg havde scoret 66 og 44 i mod mig (+22), og Heracles endte med at score 68, og de fik 48 i mod sig (+20). 3. pladsen skaffer mig en plads i EC.

Jeg røg ud i kvartfinalen i pokalturneringen, hvor De Graafschap slog mig ud, og de vandt også noget overraskende pokalturneringen, så de er i EC.

Nøglespillerne må vel være Van Aanholt, Pinga, Erick Torres og ikke mindst Bony Wilfried med 19 mål i 22 kampe, og med en gennemsnitskarakter på 7.52 har han været meget vigtig for mig i dennne sæson! Jeg har virkelig haft problemer, når han var til African Nations Cup, og når han havde skader. Jeg var heldig med at have en habil bomber i form af Mike Havenaar, men det var langt fra Wilfrieds niveau.
Nu glæder jeg mig bare til at se, hvem jeg kan lokke til klubben, og ikke mindst hvor mange penge jeg får at handle for! Smiley

Jeg kan virkelig anbefale det her hold, hvis man godt kan lide et hold, der har penge, men man vil alligevel ikke have et tophold som City osv.! Opstemt Så kom i gang og skriv i tråden! Peace
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #98: 03 Jul 2012, 23:25 »

Så blev sæsonen færdigspillet, og det blev til en dejlig 3. plads. Noget overraskende var det PSV, der løb med mesterskabet med fire point ned til 2. pladsen, som Ajax fik, og så 9 point ned til mig. Jeg endte á point med Heracles, men jeg havde en bedre målscore end dem, hvor jeg havde scoret 66 og 44 i mod mig (+22), og Heracles endte med at score 68, og de fik 48 i mod sig (+20). 3. pladsen skaffer mig en plads i EC.

Jeg røg ud i kvartfinalen i pokalturneringen, hvor De Graafschap slog mig ud, og de vandt også noget overraskende pokalturneringen, så de er i EC.

Nøglespillerne må vel være Van Aanholt, Pinga, Erick Torres og ikke mindst Bony Wilfried med 19 mål i 22 kampe, og med en gennemsnitskarakter på 7.52 har han været meget vigtig for mig i dennne sæson! Jeg har virkelig haft problemer, når han var til African Nations Cup, og når han havde skader. Jeg var heldig med at have en habil bomber i form af Mike Havenaar, men det var langt fra Wilfrieds niveau.
Nu glæder jeg mig bare til at se, hvem jeg kan lokke til klubben, og ikke mindst hvor mange penge jeg får at handle for! Smiley

Jeg kan virkelig anbefale det her hold, hvis man godt kan lide et hold, der har penge, men man vil alligevel ikke have et tophold som City osv.! Opstemt Så kom i gang og skriv i tråden! Peace
Nu når du sammenligner dem med city hvor mange penge har vitesse så? Synes det lyder rimelig vildt
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #99: 04 Jul 2012, 17:44 »

Har aldrig prøvet at være City, da jeg synes, at det lyder som om, de har for mange penge. I første sæson havde jeg enten 72.5 mio eller 82.5 mio at handle for, og udover det var der en million til overs i lønbudgettet, så hvis jeg ændrede på det, kunne jeg få omkring 120 eller lign.

Her til anden sæson har jeg fået 72.5 mio at handle for, og hvis jeg ændrer på lønbudgettet så har jeg omkring 135 mio.
Men du har en sugardaddy, så når du handler over 48 måneder, tager han en god del af læsset. Jeg tror kun, jeg har et underskud på omkring 2 mio om måneden (det er også en god del, det ved jeg skam godt, men jeg er ikke typen, der går så meget op i økonomi).

Det er da et stykke fra Citykvaliteten, men jeg synes, at det er meget, til sådan en kaliber, som denne klub er.
Måske har jeg også overdrevet det lidt Peace
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #100: 06 Jul 2012, 18:14 »

Langt indlæg venter forude! Opstemt

Så blev transfervinduet lukket, og det blev da til et par handler og salg.
Ind kom der hele 10 spillere, dog er 4 spillere hentet til at være udskiftere..
Jeg synes ikke, at Velthuizen var god nok, så han blev solgt selvom han faktisk spillede udmærket. Salget skete efter jeg hentede Juan Pablo Carrizo. Det er noget af en forstærkning, synes jeg, og derfor var jeg ikke i tvivl om at Velthuizen skulle sælges - jeg fik 25 mio. for ham
Der manglede en venstreback efter Van Aanholt tog hjem til Chelsea, og han blev bedømt ikke til at være god nok til at skulle kæmpe om 1. pladsen. Valget stod mellem Fabian Monzon og Goran Popov. Monzón forlangte noget mere i løn, og derfor blev det Goran Popov, der blev hentet til klubben for 60 mio kr. fra Dynamo Kiev.
Det centrale forsvar var noget ustabilt, og derfor hentede jeg Douglas, der var utilfreds i sin klub. Sidst jeg prøvede ham (i Napoli) var han fantastisk, så mon ikke han er det igen.
På midtbanepladsen manglede jeg nogle gode spillere efter Anthony Annan vendte hjem, og han gad ikke til min klub mere. Derudover blev Marco Verratti lejet ud til Torino så han kan få noget førsteholdserfaring og derved udvikle sig. Til midtbanepladsen hentede jeg så Rasmus Elm og Markus Henriksen. To førstegangsindkøb så jeg glæder mig til at se, hvad specielt Markus Henriksen kan blive til, og hvor godt Elm gør det Smiley
Bony Wilfried var utilfreds, da han ikke fik lov til at forhandle med A.C. Milan, så derfor ville han på transferlisten, og der var Milan hurtige. Jeg fik 70 mio for Wilfried, og 10 mio mere når han har scoret 10 mål. I stedet hentede jeg Lacina Traore, som gjorde det fremragende i sin debut med et hattrick! Opstemt
Udover det blev Marc Muniesa (fri), David Bentley (fri), Emiliano Armenteros[/b[ (fri) og [b]Lorik Cana (leje) hentet som udskiftere.

De største salg var Piet Velthuizen til Galatasaray for 25 mio, Wilfried til A.C. Milan for 70 mio og Jonathan Reis til Cesena for 10 mio.

Æresdivisionen gik i gang den 5. August, hvor jeg skulle møde Roda på udebane. Det blev til et skuffende 2-1 efter jeg var foran 1-0. Næste kamp var imod RKC på hjemmebane, hvor det blev til en god og opmuntrende 3-0 sejr. De Graafschap fik tæsk med 4-1, hvor Lacina Traore får sin debut og leverer et hattrick! Smiley Sidste kamp jeg spillede i ligaen var mod Utrecht på udebane, hvor det blev til en meget overraskende 2-0 nederlag.
I Euro Cup trak jeg BATE, der var en hård modstander, men jeg formåede at gå videre med en samlet score på 3-1. Kampen på min hjemmebane endte 0-0
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #101: 12 Jul 2012, 18:34 »

Så kom jeg til November 2013, og jeg har derfor fået fuldført endnu et sommertransfervindu e og endnu en ligasæson.
Det blev til en 3. plads, hvor FC Groningen vandt mesterskabet meget tidligt (marts?). Ajax kom på en 2. plads med et point mere end mig selv, og derfor var det træls at de skulle møde de svage NEC i sidste runde på hjemmebane, hvor det desværre blev til en sikker sejr til dem.

I vinduet blev det igen til et par handler, derimod flere salg end sidst.
Carrizo er stadig sikker starter i målet, og derfor blev der ikke pillet noget ved ham. Derimod var Eloy Room ved at være utilfreds med at være udskifter, og derfor blev han solgt for et småt beløb. En ung regens ved navn Jose Fernandez Juarez blev hentet ind som udskifter, og han får derfor kampene i pokalturneringen.
I forsvaret skete der ikke så meget andet end, at Carlos Diogo blev solgt, efter han har præsteret virkelig dårligt! Derfor har jeg været nødsaget til at tage Kevin Van Diermen op i førsteholdstruppen, og han fungerer nu som reserve for Kashia.
På midtbanen er der sket lidt med tre indkøb, hvor en af dem er en ung spiller, der kommer til at fungere som udskifter nemlig Muhammed Dermici. Dermici blev hentet på fri, så det bliver spændende at se, hvad han bliver til. Derudover blev chokkøbet af James Rodriguez fra Porto hentet for sølle 17 mio. Virkelig en god spiller til en så latterlig lav pris. Derudover blev Mauro Formica også hentet for lidt mere - 52.5 mio. Han har til gengæld også præsteret for alle pengene!
I angrebet har jeg valgt at leje Carlos Vela, efter regens Fernando Lopez blev lejet ud for at få noget mere spilletid, og Vela har nu gjort det meget godt, hvilket måske kan resultere i et køb senere hen, men der er stadig et halvt år endnu.

Derudover er tre unge spillere blevet hentet ind på reserveholdet og u19 holdet, hvor de tre regens skal udvikle sig.

Salg:
Eloy Room - 2.2 mio
Emiliano Armenteros - 15 mio
Giorgi Chanturia - 15 mio
Mike Havenaar - 16 mio
Carlos Diogo - 2.5 mio
Derudover et par lejekontrakter, som jeg indtil videre har tjent 8 mio på

Lige nu fører jeg Eresdivisionen med et enkelt point ned til andenpladsen, som Twente sidder på. Dog har jeg spillet en kamp mindre end dem. I Euro Cup trak jeg Leverkusen, Dynamo Moskva og Dnipro, og lige nu fører jeg gruppen med i alt 9 point med 4 kampe spillet. Nederlaget kom mod Moskva på deres hjemmebane, hvilket trak tænder ud.
Logged


Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #102: 12 Aug 2012, 11:21 »

Sluttede nummer fire i første sæson, og har lige vundet mesterskabet her i anden sæson, med 8 point ned til Ajax og en målscore på 84-34, så det er mere end godkendt. Kom derudover til semifinalen i EL.

Mit hold ser sådan her ud:

Velthuizen
Yasuda - Kara - Rolando/Boyata - El Kaoutari
Jonathan dos Santos - Lorenzo Davids - Mads Albæk
Bas Dost - Darwin Quintero - Bony Wilfried

Bas Dost har virkelig spillet godt i år, 22 mål i ligaen og 9 i EL. Mads Albæk står for de fleste af oplæggene, mens Quintero og Bony også scorer flittigt. Forsvaret har stået rigtigt godt i år, mens midtbanen har været lidt svingende hvor det for det meste kun er Albæk der shiner.

Har fået opgraderet trænings- og ungdomsfacilitetern e, og fik også medhold i, at klubben skulle købe stadion, men det blev desværre annulleret. Til næste sæson skal jeg ud og have fat i en ny højreback, og måske en ny centerforsvar.

Ser godt ud, kan du måske smide et billede op med din taktik? Opstemt
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Vitesse
« Svar #103: 12 Aug 2012, 11:27 »

Kan jeg desværre ikke, har fået ny computer siden da, og har hverken spiller eller taktikken mere Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010