home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Vitesse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Vitesse  (Læst 26526 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Vitesse
« Svar #45: 17 Apr 2012, 12:49 »

Det var nu heller ikke Hazard, hehe Smiley - Men derimod Jores Okore, og Jannik Vestergaard, bla. Jeg ville da mene at det da ikke var helt usandsynligt at de to ville til Vitesse, ihvertfald ikk Okore. Eller er det bare mig?  crazy

blomvikings
Manager

« Svar #46: 17 Apr 2012, 12:58 »

Det var nu heller ikke Hazard, hehe Smiley - Men derimod Jores Okore, og Jannik Vestergaard, bla. Jeg ville da mene at det da ikke var helt usandsynligt at de to ville til Vitesse, ihvertfald ikk Okore. Eller er det bare mig?  crazy

Tja. Smiley Det er svært at sige, det handler jo om, at spillerne har en eller grænse for hvor lavt de vil gå ift. den nye klubs rep. Smiley Så kan det være at Okore og Vestergaard bare er primadonnaer og kun vil til store klubber Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 17 Apr 2012, 13:24 »

Citat
Tja.  Det er svært at sige, det handler jo om, at spillerne har en eller grænse for hvor lavt de vil gå ift. den nye klubs rep.  Så kan det være at Okore og Vestergaard bare er primadonnaer og kun vil til store klubber

Hehe. Kan man få højere rep, ved at vinde trofæer, eller hvordan kan man gøre det, hvis det overhovedet er muligt? Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #48: 17 Apr 2012, 13:26 »

Jeg skal nu til at i gang med min nye sæson, og holdet ser således ud.

Velthuizen
Romario/Montoya - Xulu - Kara - Boilesen
Bressan - Anita
Belhanda - Drenthe
Cavenaghi - Wilfried

Synes det hold her er rigtig rigtig godt! Jeg regner hvert fald med at vinde ligaen uden større besvær! Jeg vil dog gerne tilføje en super angriber til holdet, og jeg er meget ude efter Luuk de Jong! Jeg tror og håber jeg kan få ham til klubben!

Grunden til jeg er så sikker på at vinde ligaen er fordi mine konkurrenter sælger alle deres profiler. Twente har mistet Douglas (deres uden tvivl bedste spiller), Ajax har solgt midterforsvaret, PSV sælger ud af det meste ligesom Feyonoord gør.

Jeg har ikke mistet nogen profiler, og regner også med at holde på alle sammen selvom transfervinduet ikke er helt slut endnu.

Desuden har jeg lige vundet min anden titel i Vitesse, da jeg vandt SuperCup over Ajax med 3-1. Målscorerne var Wilfried, Cavenaghi og Quintero. Så tre angribere kom lige på scoringstavlen!

blomvikings
Manager

« Svar #49: 17 Apr 2012, 13:29 »

Hehe. Kan man få højere rep, ved at vinde trofæer, eller hvordan kan man gøre det, hvis det overhovedet er muligt? Smiley

Præcis vind, vind, vind Smiley

Andre ting der har indflydelse er den status du starter med som manager, samt hvor gode dine træningsforhold er.

blomvikings
Manager

« Svar #50: 17 Apr 2012, 13:30 »

Jeg skal nu til at i gang med min nye sæson, og holdet ser således ud.

Velthuizen
Romario/Montoya - Xulu - Kara - Boilesen
Bressan - Anita
Belhanda - Drenthe
Cavenaghi - Wilfried

Synes det hold her er rigtig rigtig godt! Jeg regner hvert fald med at vinde ligaen uden større besvær! Jeg vil dog gerne tilføje en super angriber til holdet, og jeg er meget ude efter Luuk de Jong! Jeg tror og håber jeg kan få ham til klubben!

Grunden til jeg er så sikker på at vinde ligaen er fordi mine konkurrenter sælger alle deres profiler. Twente har mistet Douglas (deres uden tvivl bedste spiller), Ajax har solgt midterforsvaret, PSV sælger ud af det meste ligesom Feyonoord gør.

Jeg har ikke mistet nogen profiler, og regner også med at holde på alle sammen selvom transfervinduet ikke er helt slut endnu.

Desuden har jeg lige vundet min anden titel i Vitesse, da jeg vandt SuperCup over Ajax med 3-1. Målscorerne var Wilfried, Cavenaghi og Quintero. Så tre angribere kom lige på scoringstavlen!

En mulig angriber ku være Rondon den dag du kan få ham eller har råd Smiley Han er så modbydelig !!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 17 Apr 2012, 13:32 »

Citat
Præcis vind, vind, vind 

Andre ting der har indflydelse er den status du starter med som manager, samt hvor gode dine træningsforhold er.

Super. Mange tak for din hjælp, så det jo super jeg startede som manager med international erfaring, og mine træningsfaciliteter er igang med at blive forbedret! Opstemt

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #52: 17 Apr 2012, 13:34 »

En mulig angriber ku være Rondon den dag du kan få ham eller har råd Smiley Han er så modbydelig !!

Ham columbianeren fra Malaga?

Jeg har faktisk ingen erfaringer med ham, men har set han besidder nogle af de vildeste fysiske stats hele vejen igennem. Altså at han både mestrer løb, styrke og udholdenhed. Et fysisk pragteksemplar. Hvad tror du man skal slippe for en spiller som ham?

Og Sulejmani er sat til salg af Ajax. Jeg overvejer lidt af smide penge efter ham, da han både kan agere backup for mine fløje og samtidig også agere backup i angrebet. Han er dog ikke den bomber jeg søger, men bestemt en habil breddespiller.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #53: 17 Apr 2012, 13:46 »

Jeg har faktisk ingen erfaringer med ham, men har set han besidder nogle af de vildeste fysiske stats hele vejen igennem. Altså at han både mestrer løb, styrke og udholdenhed. Et fysisk pragteksemplar. Hvad tror du man skal slippe for en spiller som ham?

Og Sulejmani er sat til salg af Ajax. Jeg overvejer lidt af smide penge efter ham, da han både kan agere backup for mine fløje og samtidig også agere backup i angrebet. Han er dog ikke den bomber jeg søger, men bestemt en habil breddespiller.
Mener han går for omkring 125 mil

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #54: 17 Apr 2012, 13:48 »

Mener han går for omkring 125 mil

Puha, det er godt nok mange penge!
Så mange penge har Vitesse heller ikke!

blomvikings
Manager

« Svar #55: 17 Apr 2012, 13:51 »

Mht. Sulejmani ville jeg også KUN købe ham som backup til fløjene, bedre er han ikke.

Rondon er blevet solgt for mange forskellige beløb i de spil jeg har set ham blive solgt. Jeg har selv prøvet at få ham for 80 mio, men også set ham blive solgt for 170 mio. Men Malaga laver tit nogle meget underlige køb og salg, måske fordi de ikke kan finde rundt i alle de penge de hele tiden får. Prøv at scout ham og så tage den derfra Smiley
Wilfried og Rondon oppe foran sammen kan kun blive beskidt!  Peace

blomvikings
Manager

« Svar #56: 17 Apr 2012, 13:52 »

Puha, det er godt nok mange penge!
Så mange penge har Vitesse heller ikke!

Eftersom du har en sugardaddy så ville jeg prøve at se om ikke du kunne lave købet over 48 mdr. Din rigmand skal alligevel nok dække det underskud du evt. får på et tidspunkt.

Men vend lige tilbage med hvad de vil have Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #57: 17 Apr 2012, 13:53 »

I øvrigt vil jeg lige sige at jeg aldrig har haft Belhanda før, men han er da en klasse for sig! Er i gang med første halvleg af den nye sæson, og der er lige fløjtet til pause. Fører 0-2 på udebane mod Heerenveen - og Younes Belhanda har sgu' banket begge mål ind på fantastisk velplacerede langskud!

Det er 95 godt brugte millioner tror jeg!

blomvikings
Manager

« Svar #58: 17 Apr 2012, 13:55 »

I øvrigt vil jeg lige sige at jeg aldrig har haft Belhanda før, men han er da en klasse for sig! Er i gang med første halvleg af den nye sæson, og der er lige fløjtet til pause. Fører 0-2 på udebane mod Heerenveen - og Younes Belhanda har sgu' banket begge mål ind på fantastisk velplacerede langskud!

Det er 95 godt brugte millioner tror jeg!

SHIT! Har du givet så meget for ham? Men ja, han er super god, det samme er Ait Fana. Montpellier har generelt rigtig mange semi-gode/gode spillere til gode priser. Belhanda, Ait Fana, Mbiwa, Giroud osv.
De gange jeg har hentet Belhanda er han gået for ca 40 mio, fra start af i spillet Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #59: 17 Apr 2012, 13:58 »

SHIT! Har du givet så meget for ham? Men ja, han er super god, det samme er Ait Fana. Montpellier har generelt rigtig mange semi-gode/gode spillere til gode priser. Belhanda, Ait Fana, Mbiwa, Giroud osv.
De gange jeg har hentet Belhanda er han gået for ca 40 mio, fra start af i spillet Smiley

I starten ville de have 170 millioner for ham! Så jeg er yderst tilfreds med at få ham til en pengesum på 95 millioner. Kan det være fordi det er den nyeste opdatering? Og Montpellier har gjort det godt i sæsonen, så prisen er steget på deres spillere?

Jeg var ved at hente Ait Fana på fri transfer, men synes ikke helt han havde talentet. Måske er det en brøler for min side af.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010