home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dortmund
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund  (Læst 43218 gange)
Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #150: 12 Jan 2012, 16:47 »

                Udemærket hold Giller Wink har dog et par spøtgsmål:     

                     Adler

Piszecek            Subotic                       Hummels          Schmelzer


                                           Bender


                           Kagawa                   Gündogan


Grosskreutz                                                        Götze

                                          Barrios


Hvad laver Kagawa på midten? i mit save har jeg byttet ham og grosskreutz.. jeg sys man får meget mere ud af kagawa på kanten pga hans speed? og husk a sælg ham i løbet af sæsonen da han nægter at forlænge.. Det står under præferencer at han ikk vil spille i tyskland.. Barrios kan jeg slet ikk få igang, bruger i stedet Sidney Sam eller Doumbia - fik skudt Barrios afsted for 45 mill.. Lige et sidste spørgsmål - virker dit forsvar med både Hummels og Subotic? jeg finder dem aaaaaalt for langsomme til at spille på samme tid?

Kagawa - spillede fremragende på den plads i de sidste 5 kampe. Før brugte jeg ham som OMC - med blandet succes.
Men håber at skyder ham igennem og hente en decideret MC.

Grosskreutz ser jeg slet ikke som central spiller - men kan være han skal have chancen. Som jeg skriver vil jeg gå efter Reus og Podolski.

Hummels har været skadet i 5 måneder - men Subotic blev min topscorer i første sæson. Så han var ihvertfald godkendt Smiley (19 kasser)
Logged

brinque
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #151: 12 Jan 2012, 17:06 »

Grosskreutz, er vel heller ikk en central spiller som sådan, men han kan bare dække alle pladserne så brugte som sub hver gang en af de andre blev trætte.. Hente L. bender i leverkusen for 30 mil i først sæson - så han dannede midtbane med tvillingen og Gundogan.

Podolski virker virkelig spændendene da han bare hamre mål i for Köln. ville gerne prøve ham, han koster bare ca. 190 i min hvis jeg ska købe og de penge har jeg slet ikke..

Mht Reus kan han varmt anbefales - 33 kampe, 21 mål, 9 assist, gns. 7.67 så er godt tilfreds med ham Smiley
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #152: 12 Jan 2012, 17:08 »

Som højre offensiv kant ?

Køber ham sgu Smiley
Logged

brinque
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #153: 12 Jan 2012, 17:15 »

Jep - som offensiv højre kant, dog med ganske få kampe på toppen da skader gjorde det nødvendigt.. men han er super hurtig, afslutter godt, og er go til at komme ved bagerste stolpe når gotze laver gennembrud i venstre side..
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #154: 12 Jan 2012, 18:07 »

Prøver...

Kan ellers få Essien for 42 mill og Torres for 170 mill Wink
Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #155: 12 Jan 2012, 18:30 »

Kan også anbefale Reus! Han har gjort det rigtig fint lige siden han ankom for ca. et år siden. Denne sæson:
15 kampe, 8 mål, 7 assists og en gennemsnitsvurderin g på 7.73 :-)

- Er jeg den eneste der havde problemer med at få Lewandowski og Barrios til at være effektive foran målet? Fik hentet Demba Ba efter første sæson for 82,5 mio pga. dette og han BOMBER! virkelig bare mål ind. :-P
Logged

brinque
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #156: 12 Jan 2012, 18:42 »

Barrios sejler fuldstændig, han har ellers stats til at burde lave kasser, men nej..

Lewandowski fik aldrig chancen da han ikk passede som enlig angriber i systemet så han røg for 75 mill..

Så nej tror ikk du er den eneste Opstemt
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #157: 12 Jan 2012, 21:04 »

Hmmm Scheisse på godt tysk.

Har solgt Kagawa for 160 mill til milan.. Mangler en central midtbane (ikke offensiv midt)
har 117 mill at købe for. Nogle forslag Huh

Har prøvet at hente Reus. Men syntes de vil have for meget for ham.
Logged

brinque
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #158: 12 Jan 2012, 22:02 »

Andrea Bertolacci - har været en ok CM for mig, og med godt hurtighed (14), afleveringer (17), arbejdsstyrke (16) og kreativitet (15) kunne han være et bud, han er 22 i 2013? købte ham gratis med 6 mdr igen..


Radja Nainggolan - er en anden up and coming spiller koster vel omkring 75 mill. kan spille både cnetral og DM. har rigtig gode mentale og fysiske egenskaber.. har ikk prøvet ham, men ser da spændende ud? Han er 25 i 2013..

Lars Bender - hvis man er til det tyske er han da en fornuftig løsning? spiller omkring de 7 i snit og er en udemærket tovejsspiller. han kostede mig 30 mil. i første sæson.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 22:07 af brinque » Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #159: 12 Jan 2012, 22:25 »

Kan også anbefale Reus! Han har gjort det rigtig fint lige siden han ankom for ca. et år siden. Denne sæson:
15 kampe, 8 mål, 7 assists og en gennemsnitsvurderin g på 7.73 :-)

- Er jeg den eneste der havde problemer med at få Lewandowski og Barrios til at være effektive foran målet? Fik hentet Demba Ba efter første sæson for 82,5 mio pga. dette og han BOMBER! virkelig bare mål ind. :-P

hvordan får du demba ba til at score mål? har ham selv i newcastle og han score slet ikke, han er alene på toppen
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #160: 12 Jan 2012, 23:01 »

Andrea Bertolacci - har været en ok CM for mig, og med godt hurtighed (14), afleveringer (17), arbejdsstyrke (16) og kreativitet (15) kunne han være et bud, han er 22 i 2013? købte ham gratis med 6 mdr igen..


Radja Nainggolan - er en anden up and coming spiller koster vel omkring 75 mill. kan spille både cnetral og DM. har rigtig gode mentale og fysiske egenskaber.. har ikk prøvet ham, men ser da spændende ud? Han er 25 i 2013..

Lars Bender - hvis man er til det tyske er han da en fornuftig løsning? spiller omkring de 7 i snit og er en udemærket tovejsspiller. han kostede mig 30 mil. i første sæson.



Købte Andrea Poli for 31 mill og Reus for 120 mill.

Første kamp hjemme mod Bayern ! 4-0 sejr målscorer Lewandowski 2, Reus 1, Hummels 1  Djævel

Der er store ting i vente Smiley
Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #161: 13 Jan 2012, 17:15 »

hvordan får du demba ba til at score mål? har ham selv i newcastle og han score slet ikke, han er alene på toppen

Har ham alene på toppen således:

------------------- Ba -----------------

Beister --------- Götze --------- Reus


Derudover skifter jeg mellem at sætte ham som Komplet Angrebsspiler og Skarpretter, og så får han ellers bare sukkerbolde fra spillerne bag ham (Götze som Avanceret Playmaker - de to andre som kanspillere). Han løber tit i hullerne, samt han er sat som tagetmand med bolden i dybden (har også sat kantspillerne til at smide bolden i dybden og sjældent lave langskud) ;-)

- Håber det kan hjælpe lidt.
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #162: 13 Jan 2012, 17:19 »

Hvilke roller har du givet de tre offensive spillere bag Ba? Her tænker jeg også på offensiv/defensiv. Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

seblarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #163: 14 Jan 2012, 23:26 »

Har lavet et save med Dortmund, da jeg mener de har en meget spændende trup.
Har valgt at købe Afellay fra Barca for 15 mil. Helt okay pris.
Ligger på en delt førsteplads med Köln og Gladbach, med 10 point efter 4 kampe.
Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #164: 15 Jan 2012, 00:10 »

Hvilke roller har du givet de tre offensive spillere bag Ba? Her tænker jeg også på offensiv/defensiv. Smiley


--------------------------------------------------------- Ba (Skarpretter - offensiv) -------------------------------------------------------

Beister (Kantspiller - offensiv) --------- Götze (Avanceret Playmaker - offensiv) --------- Reus  (Kantspiller - offensiv)
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010