home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 93866 gange)
fraize
Førsteholdsspiller

Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #105: 22 Nov 2011, 18:03 »

Hvordan bruger i Adebayor? Smiley Jeg spiller en 4-4-1-1 med ham på toppen og VdV bagved Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #106: 22 Nov 2011, 21:09 »

Af hvad jeg læste tidligere brugte folk ham som Fremskudt Angriber, jeg har dog ikke haft succes med ham på toppen.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #107: 23 Nov 2011, 21:26 »

Så er jeg i 2015! Og der er planer om et nyt stadion som er fastlagt til 2017, hedder Perryman Arena, og har plad til 50.000 med varme i tæppet Opstemt

maaahhh-h-h-h

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #108: 23 Nov 2011, 21:49 »

Kan hører jeg har 2 sæsoner som minimum endnu, hvordan har du klaret dig trofæ mæssigt?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #109: 23 Nov 2011, 21:54 »

1 champions league, 1 mesterskab med flere top 3 placeringer, dårligste placering er 5 pladsen. Vm for klubhold, og europæisk super cup. også liga cup

maaahhh-h-h-h

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #110: 23 Nov 2011, 21:56 »

Godt gået, er i 2014, dog uden indkøb i hele sæsonen. Ender nok nummer 3. Røg ud i kvartfinalen i CL og tabte FA cup finalen. Men håber at kunne få opbygget en stærk økonomi gennem ungdomsarbejde.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #111: 24 Nov 2011, 14:44 »

JOOOOO TAK!! Perryman Park med plads til ca. 51.000 tilskuer står færdig den 23. juni 2015 er lige nu ved d. 3. juni 2014, så kun 1 års byggeri Opstemt

Håber på at det kan booste min økonomi endnu mere.

SS:

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #112: 27 Nov 2011, 13:10 »

Jeg mistede mit save da jeg skiftede computer, så intet nyt stadion til mig :p

maaahhh-h-h-h

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #113: 27 Nov 2011, 13:49 »

Jeg mistede mit save da jeg skiftede computer, så intet nyt stadion til mig :p
Du kan da kopiere dit save over på din nye com? Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #114: 27 Nov 2011, 14:22 »

Det gjorde jeg også, men må havde glemt at gemme Opstemt

maaahhh-h-h-h

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #115: 27 Nov 2011, 19:20 »

Kan du ikke bare søge om et nyt?

Jeg mangler pt 4 kampe i 4. sæson. 3 i ligaen og CL finale i mod Marseille. Jeg ligger nummer 1 i ligaen med 1 point ned til Arsen*l.

VdV har meldt sin Pension når sæsonen er slut pga. af et kraniebrud midt i sæsonen.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #116: 27 Nov 2011, 20:55 »

Så blev 4. sæson færdig spillet. Og som i 2. sæson blev Manchester United udslagsgiven i kampen om guldet. Denne sæson var det bare på den positive facon, da de igen møder Arsen*l i sidste kamp i sæsonen og vinder, og da jeg samtidigt slår City 0-3 sikrer vi mesterskabet med bare 1 point til Arsen*l. Dette skal ses i perspektiv at jeg var den der brugte næst færrest penge netto på spillere, nemlig -137 mio i mod sætning til Arsen*l der brugte hele 241 mio. I den kommende sæson flytter vi ind på Perryman Park med plads til ca. 51.500 tilskuere, håber bare på en 2. eller 3. plads, da jeg ikke forventer at kunne tage titlen igen.

Jeg skulle som skrevet møde Marseille i finalen i CL med en sejr på 2-1 vandt vi det første CL trofæ i klubbens historie. Cavani sikrede pokalen efter 6 minutter overtid.

Da VdV går på pension og Parker er 35, regner jeg med at hente Rodwell og Delph til den centralemidtbane.

Håber samtidigt på at få udlejet et par af mine store talenter. Økonomien er sund med hele 849 mio på kistebunden, og der burde blive ved med at være nogle millioner på bunden. Smiley

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 28 Nov 2011, 11:06 »

Så fik jeg overstået 1. sæson med Tottenham, hvilket gik helt forrygende. Uefa cup blev vundet med 5-1 over Napoli i finalen, men jeg endte som nummer 2 i premier league. Ufattelig tæt premier league, da jeg lå 1 point under Arsenal og Chelsea dog havde de spillet en kamp mere end mig, indtil 2. sidste runde. Derudover nåede jeg til kvart finalen i FA cup, dog blev jeg nødt til at stille med svækket hold, da de andre turneringer fik højere prioritet, så Arsenal slog mig ud.

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 hvor stærkeste opstilling ser således ud:
                     Gomes
Vrsaljko - Dawson - King - Ekotto
               Modriic - Parker
Lennon    -       VDV      -   Bale
                    Tevez

Det skal dog lige siges at jeg har hentet Hamsik, og han bruges lidt over det hele, alt efter hvilke kampe det er, da jeg har været nødt til at rotere meget rundt grundet det tætte program.

Lige et overblik over mine transfers
Ud:
Pavlyuchenko - 32 mill
Massimo - 2,5 mill
Kaboul - 37 mill
Livermore - 7 mill
Sandro - 65 mill

Ind:
Hamsik - 215 mill
Tevez - 190 mill
Vrsaljko - 50 mill
Adler kommer her i pausen på en fri

Jeg skal ud og lede efter en venstre back, da jeg kan få 70 for ekotto og så vil jeg gerne af med defoe, da jeg simpelthen ikke kan få ham i gang.. Adebayor har jeg egentlig ikke besluttet om jeg vil købe endnu, ellers skal jeg også ud og have en angriber.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 11:08 af sANDRMONG » Logged

ctellefsen
Lilleputspiller
*

« Svar #118: 29 Nov 2011, 09:23 »

Hej

Jeg spiller 2. sæson med Tottenham og det går jo godt derud af. Jeg har bare et problem, mine angribere scorer ikke målene. Tilgengæld scorer mine midtbanespillere mange.

Jeg købte to nye angribere ved starten af 2. sæson. Det var Balotelli (Fri transfer) og Caroll. Men jeg kan ikke få dem til at score mange mål. Nogle gode råd?

Min opstilling er:

Adler
Walker-Dawson-Kaboul-Cissokho
Sandro-Huddlestone
Lennon-C. Eriksen-Modic
Balotelli

Det skal dog siges at både vda og Bale er skadet.

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

« Svar #119: 29 Nov 2011, 10:35 »

Hej

Jeg spiller 2. sæson med Tottenham og det går jo godt derud af. Jeg har bare et problem, mine angribere scorer ikke målene. Tilgengæld scorer mine midtbanespillere mange.

Jeg købte to nye angribere ved starten af 2. sæson. Det var Balotelli (Fri transfer) og Caroll. Men jeg kan ikke få dem til at score mange mål. Nogle gode råd?

Min opstilling er:

Adler
Walker-Dawson-Kaboul-Cissokho
Sandro-Huddlestone
Lennon-C. Eriksen-Modic
Balotelli

Det skal dog siges at både vda og Bale er skadet.

Har du bare downloaded en taktik eller har du selv lavet en så den er tilpasset til dit hold og dine spiller typer. Jeg spiller også med en 4-2-3-1 og der laver tevez rimelig mange mål for mig. Jeg har også sat den til at der skal spilles i dybden til ham. Dog kunne jeg ikke få adebayor til at score særlig mange mål, men når jeg så kampen gjorde han det forrygende, virkelig god til at holde på holden og så kom VDV, Lennon og Bale ellers bare tonsende frem og så scorede de.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010