home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 69601 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tottenham Hotspur F.C.
« : 21 Okt 2011, 13:16 »

Så er der mulighed for at kunne snakke om et af de bedste hold i Barclays Premier League og i London.
Jeg er selv lige nu i gang med at hente spillet via Steam, men jeg har efterhånden dannet mig et overblik over hvilke spillere jeg kunne tænke mig at købe/sælge jeg er dog en af dem der altid starter uden transferbudgetter i første vindue da det kun lige er overstået og derfor syntes jeg ikke det er realistisk.

Jeg vil også helst holde holdet så britisk som muligt.

Mine forventninger til januar transferen er tilgengæld store.

Forventede ind:
Yngre målmand (Akinfeev/Adler)
Yngre FC (Shawcross/Dann/Cahill)

Forventede ud:
Gomes
Vedran Corluka
Bassong
Pavlyuchenko
Kranjčar

Opstilling vil være således

                  Friedel
Walker  Dawson  Kaboul  Ekotto
      Huddlestone      Sandro
    Lennon   VDV/Modric   Bale               
          Defoe/Adebayor

Jeg kan rigtig godt lide Defoe og det skal ikke være nogen hemmelighed at jegi kke kan døje synet af Adebayor og har egentlig også fået nok af både VDV og Modric grundet deres udtalelser.

Hvad mener i?
« Seneste Redigering: 12 Feb 2012, 17:08 af Sunbao » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #1: 21 Okt 2011, 13:20 »

Jeg skal selvfølgelig også prøve kræfter med yndlingsklubben, men modsat dig, så vil jeg nok se om jeg kan finde plads til både VdV og Modric, ligesom Adebayor nok vil være min foretrukne mand i angrebet.

Der bliver nok også behov for en stærkere venstre back, for så vidt jeg husker, er Ekotto ikke særligt god i FM.

Desuden vil du nok få svært ved at sælge Hutton, da han er ejet af Villa Peace
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #2: 21 Okt 2011, 13:24 »

Havde jeg slet ikke opfattet! Jeg håber også på en eller anden facon måske at kunne få plads til både VdV og Modric, men jeg har igen en af mine yndlings spillere i Huddle fordi han er så stor og akavet, men det bliver så nok Sandro der må lade pladsen.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #3: 23 Okt 2011, 12:48 »

Så er de første 10 kampe i ligaen overstået, med hvad jeg syntes er okay resultater.

Som skrevet tidligere valgte jeg at starte uden transferbudgetter så der er ikke sket noget på den front udover Danny Rose er blevet udlejet til Middlesbrought hvilket jeg faktisk er lidt irriteret over fordi jeg har haft skader hos både Bale og Ekotto så det har faktisk kun været Bassong der har kunnet spille den plads i starten.

Start elleveren:

                     Fridel
Corluka Dawson Kaboul Bassong
             Parker    Modric
Lennon          VdV           Dos Santos
                   Defoe

Corluka spiller da Walker er skadet og Bassong spiller som sagt fordi både Ekotto og Bale er skadet. På midten ved Parker, Modric og VdV har der været en enorm rotation, VdV har været småskadet så har Modric taget den plads også er Huddlestone kommet ind, rotationen har også gavnet både Livermore, Falque, John Bostock, Pienaar og Sandro. Pienaar og Falque er dog mest blevet brugt på de offensive pladser når Lennon er Dos Santos skulle hviles. Dos Santos spiller som sagt i stedet for Bale som er ude med en skade og Defoe spiller fordi Adebayor ikke har ramt formen.

Jeg ligger nummer 3 i ligaen ved siden af Arsenal med 19 point til os begge. Over os ligger Chelsea med 20 point og UTD med maksimum point for ti kampe.

I EL er jeg kommet i pulje med Lazio, OB og ADO Den Haag og ligger lige efter Lazio som ligger nummer 1.

Det var mine erfaringer for sæsonstarten hvordan er jeres?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #4: 26 Okt 2011, 18:28 »

Så blev jeg kom jeg igennem vintertransferen.

Holdet gik fuldstændig død efter min sidste opdatering hvilket resulterede i at jeg røg ud af EL i en ellers nem pulje.
I ligaen er jeg også droslet ned på en 5. plads på grund af lidt svingende resultater og præstationer af spillerne. UTD ligger stadig solidt nummer 1. og jeg ligger hele 17 point bag dem.

Jeg har købt 3 spillere her og nu og så kommer der en efter sæsonen. Ud er røget 4 spillere og den sidste skifter desværre først efter sæsonen.

Indkøb
René Adler 38 mio.
Ryan Shawcross 100 mio.
Moussa Sow 85 mio.
I alt: 225 mio

Salg
Bassong 43 mio
Kranjcar 44 mio
William Gallas 4,25 mio
Pavlyuchenko 17 mio.
I alt: 107 mio


Adler havde godt nok kontrakt udløb til sommer, men turde ikke vente da både Arsenal og Porto fulgte ham, og derfor syntes jeg ikke  38 mio er nogen dårlig pris.

Shawcross blev hentet da jeg mente der manglede lidt yngre kræfter og derfor blev Gallas og Bassong også sendt af sted så jeg sparede hans lån omkostninger.

Kranjcar brugte jeg ikke og derfor måtte han videre. Det samme var tilfældet for Pavlyuchenko som også havde en alt for høj løn. Ville også gerne have haft sendt Adebayor tilbage fra lån da han virkelig spiller dårligt og derfor så jeg mig nødsaget til at hente en ny angriber hvis uheldet skulle være ude og Defoe blev skadet. Startede med at gøre et forsøg på Connor Wickham, men Sunderland forlangte alt for meget for ham, derefter Mbaye som Caen ville have 250 mio for. Så måtte jeg "nøjes" med Sow.

Den sidste spiller der kommer til klubben er Lucas Andersen som støder til klubben i Juni og den sidste der forlader mig er Gomes som desværre skifter på en fri transfer til sommer.

Opstillingen er således:

                              Adler
Walker/Corluka Shawcross Dawson Bale
                 Modric             Parker
       Lennon            VdV       Dos Santos
                            Defoe
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #5: 27 Okt 2011, 16:39 »

Så blev sæsonen færdig det blev desværre ikke til andet end en 5. plads så der blev ingen CL til mig. Håber dog på at nå noget længere i EL i næste sæson end tilfældet var det i den netop overståede.

5. pladsen blev hivet i hus med 20 point op til Man U der sluttede med 88 point og med samme point tal som Liverpool på 6. pladsen. City blev året vinder af CL og fik indkasseret en 4 plads 5 point foran mig.

De uheldige hold i ligaen var QPR, Everton?!?! og Swansea og de nye hold i PL bliver West Ham, Brighton og Portsmouth. Da Everton er rykket ned håber jeg lidt på at deres engelske spillere bliver utilfredse så de bliver billigere.

Bestyrelsen har samtidigt lige annonceret at klubben er blevet gældsfrie og at der er kommet nye sponsorater.
Forventningerne til den nye sæson vil være at opnå kval til CL gennem ligaen og en kvartfinale i både FA Cuppen og EL.

Med hensyn til transfer forventer jeg at hente en ny venstre back, muligvis en Leighton Baines da Everton som skrevet er rykket ned og samtidigt hente lidt bredde til den defensive del af midtbanen i form af Jack Rodwell. Ud ved jeg ikke helt, det kunne blive en mulighed at sende Sandro videre ikke at han har gjort det dårligt, men han er ikke britisk og han fik ikke meget spille tid sidste sæson og med spiller som Parker, Huddlestone, Modric, (Rodwell) og Livermore er der ikke udsigt til meget spille tid selvom jeg rotere meget.
Håber stadig på at kunne hente en Wickham til klubben i løbet af sæsonen da jeg kun har Defoe og Sow som er angribere.

Til sidst vil jeg lige spørge om der slet ikke er andre der spiller med dette fantastiske hold?
Logged

GoUTD20
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #6: 27 Okt 2011, 17:43 »

Jo har også lige startet en med tottenham Smiley

Ligger 5´er efter 5 kampe, dog kun 3 point op til Arsenal.

Lagde mærke til du ikke er vild med Adebayor, han har gjort det fremragende for mig so far Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #7: 27 Okt 2011, 17:45 »

Defoe nettede 19 gange for mig i ligaen og Adebayor 3 såe det er ikke så svært at vælge. Smiley
Logged

GoUTD20
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #8: 27 Okt 2011, 17:54 »

Defoe nettede 19 gange for mig i ligaen og Adebayor 3 såe det er ikke så svært at vælge. Smiley

hehe nej okay, i see.
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #9: 27 Okt 2011, 20:26 »

hvad bruger du defoe som?? og er den en 4 -4- 1- 1 du spiller?                for jeg vil også lige lave en spurs da jeg så denne tråd
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #10: 27 Okt 2011, 20:51 »

Jeg har valgt at købe en, eller retter sagt byttet, jeg er jo stor beundr af Tevez og knap så stor beundr af Modric..Så valgte at bytte Modric for tevez plus de fik 70 mio oven i bøtten
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #11: 27 Okt 2011, 21:47 »

Ved ikke helt hvad vi skal kalde opstilling, men nok nærmere en 4-2-3-1 opstilling. Kan komme med et SS i morgen.

Defoe bruger jeg som Skarpretter eller på engelsk poacher. Under hold indstillinger er han valgt som targetman med stikning i dybden.

Tror ikke personligt jeg havde givet Modríc plus 70 mio oven i for Tevez, da jeg synes, også selvom man ikke er en stor fan af manden, at han er en af de absolut bedste på den centrale midtbane.
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #12: 27 Okt 2011, 21:54 »

Okay, men min første kamp gik godt 3-3 med utd med Huddelstone og V.d Vaart på midten.    og Tevez scorede hattrick og endda mod hans gamle klub..   
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #13: 27 Okt 2011, 21:58 »

Det lyder da super, men kan du ikke lige smide et SS af din start 11?
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #14: 27 Okt 2011, 22:00 »

Har aldrig kunne finde ud af at ligge et ss ud, men hvis du lige kan forklare mig hvordan man lige gør Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010