home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 70821 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #75: 11 Nov 2011, 15:14 »

Vi tabte desværre u23 ol finalen med 3-1 til Brasilien... Vi havde vundet den hvis ikke Walker og Rooney var røget i karantæne!!

I Spurs er vi startet den nye sæson med en sejr i charity shield på 1-0 over Arsen*l, men tabte så første liga kamp til samme hold med 6-3, men nu begynder holdet at være spillet sammen og de seneste 4 kampe er endt med sejre.. Specielt Cavani og Llorente bomber
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #76: 11 Nov 2011, 21:00 »

Har fanme vundet premier league i 2.sæson! Er i semifinalen i chl, efter at have slået BARCELONA ud! Men tabte dog første kamp til Milan 3-0... Kampen efter blev dog en helt anden at sluge, da vi med en sejr over Newcastle, vinder mesterskabet, 3 kampe før tid!
Mega fedt!!


Og på trods af sejren, vinder jeg ikke en plads i top 3 i årets træner....  Rullende Øjne  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Nov 2011, 21:19 af Kezman » Logged

maaahhh-h-h-h

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #77: 11 Nov 2011, 23:07 »

Må jeg se dine indkøb John_Spurs?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #78: 12 Nov 2011, 00:34 »

1. sæson



2. sæson

« Seneste Redigering: 12 Nov 2011, 00:36 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #79: 12 Nov 2011, 09:30 »

Det er synd at sige at du er bange for at bruge penge Wink
Jeg har kun købt 7 spillere og de har kostet det samme som du ga' for Cavani, synes det er godt klaret at du har fået fat i ham, da jeg ikke kunne få ham. Men det er nok min mangel på brug af penge der gør at jeg heller ikke vinde ligaen i denne sæson Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #80: 13 Nov 2011, 16:28 »

2. sæson har været virkelig ringe... Kun en 5. plads blev det til - og en tabt FA Cup finale... Men selvfølgelig et trofæ i Charity Shield

Man City er sæsonens store vindere... Ligaen, FA Cuppen, Carling Cuppen og ikke mindst Champions League - altså gjorde de rent bord og var uimodståelige!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #81: 13 Nov 2011, 17:20 »

Det lyder virkelig trist. Ved årskiftet har jeg sikret mig Cavani for 195 mio som var utilfreds med Napolis placering som nummer 19 og havde bedt om en transfer.
Første transfer for mig over 100 mio. Nu er det så bare om jeg vil skille mig af med Defoe, tror jeg dog ikke jeg gør.
I ligaen ligger jeg nummer 4 efter 19 kampe og er gået videre i EL hvor jeg skal møde Wolfsburg i 1. runde. I carling cuppen røg jeg ud til City (meningen) og er ikke indtrådt i FA endnu hvor jeg dog også forventer hurtigt exit. I er hele 28 forskellige spillere blevet brugt i sæsonens første 28 kampe. Hvilket siger lidt om mit rotations princip.
Håber på Kval til CL i denne sæson gennem ligaen, men det er vist også kun et håb.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #82: 13 Nov 2011, 18:29 »

Nogen der har haft held med at få bygget nyt Stadion?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #83: 13 Nov 2011, 18:55 »

Niks, men har heller ikke spurgt endnu, regner med at spørger i vinter pausen.
Er igang med 3. sæson og har fået en utrolig dårlig start...
Men anden sæson endte med en 2-1 sejr over Chelsea i CHL finalen & en 4plads i ligaén tabte den Europæiske cup til City 0-3 ( tabte den os her i 3. sæson 2-3 til Liverpool) FA & Ligacup røg jeg ud, spillede kun med unge spillere.

Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #84: 13 Nov 2011, 19:26 »

Det har jeg dog heller ikke, men er heller ikke færdig med 2. sæson endnu. Men synes virkelig der mangler indtægter.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #85: 14 Nov 2011, 18:57 »

Så blev min anden sæson afsluttet.
Endte overraskende på en 2. plads som kunne være blevet til en 1. plads hvis Arsen*l havde taget sig sammen og bare taget 1 point fra Man Utd. Jeg sluttede 2 point efter utd og havde en meget bedre målscore så hvis Arsen*l havde scoret 1 sølle mål mere havde mesterskabet været i hus. Det er dog positivt at det står på CL i næste sæson og ellers så vil højeste mål være PRM titlen. Hvad der kommer af handler ved jeg ikke, regner ikke med ret meget pga. af en trængt økonomi og forhåbning om opsparing til nyt stadion udbetaling.

Hvis noget dog skulle styrkes skulle det være den defensive del af midtbanen da Parker er blevet 32 eller i forsvaret, da jeg synes vi lukker lidt for mange mål ind.

Hvad er jeres erfaringer med Steven Caulker?
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #86: 14 Nov 2011, 21:28 »

Er lige startet med Tottenham Smiley Synes godt nok det ser meget tyndt ud i venstre side af forsvaret :S Nogen forslag til en ny VB i stedet for Assou-Ekotto?
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #87: 14 Nov 2011, 21:40 »

Er lige startet med Tottenham Smiley Synes godt nok det ser meget tyndt ud i venstre side af forsvaret :S Nogen forslag til en ny VB i stedet for Assou-Ekotto?

baines gør det godt, også er han englænder. Liam Ridgewell gør det også udemærket
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #88: 14 Nov 2011, 21:45 »

Så blev min anden sæson afsluttet.
Endte overraskende på en 2. plads som kunne være blevet til en 1. plads hvis Arsen*l havde taget sig sammen og bare taget 1 point fra Man Utd. Jeg sluttede 2 point efter utd og havde en meget bedre målscore så hvis Arsen*l havde scoret 1 sølle mål mere havde mesterskabet været i hus. Det er dog positivt at det står på CL i næste sæson og ellers så vil højeste mål være PRM titlen. Hvad der kommer af handler ved jeg ikke, regner ikke med ret meget pga. af en trængt økonomi og forhåbning om opsparing til nyt stadion udbetaling.

Hvis noget dog skulle styrkes skulle det være den defensive del af midtbanen da Parker er blevet 32 eller i forsvaret, da jeg synes vi lukker lidt for mange mål ind.

Hvad er jeres erfaringer med Steven Caulker?

Her i sæson 3 har mit fokus været på forsvaret... Efter 20 kampe har jeg 46 point og en målscorer på 37-12... Placeret som 2er med 2 point til City, men en kamp mere... Vi scorer en del mindre, men defensivt er der nogenlunde styr på det nu...

Caulker har fået et par kampe hos mig i denne sæson, men mere kan jeg ikke sige lige nu Smiley

Er lige startet med Tottenham Smiley Synes godt nok det ser meget tyndt ud i venstre side af forsvaret :S Nogen forslag til en ny VB i stedet for Assou-Ekotto?

BAE gør det rigtig godt - ellers brug Bassong, han er overraskende god. En anden mulighed er Bochetti... Men ellers brug Bale på backen og skaf noget offensivt..
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham HotSpur F.C.
« Svar #89: 14 Nov 2011, 21:46 »


Hvad er jeres erfaringer med Steven Caulker?

Surt du ikke fik mesterskabet!

han er backup for Samba & King i 3. sæson for mig og har udviklet sig ''meget'' så hvis du giver ham den rette combo af træning & førsteholds bold så bliver han ganske udmærket!

Er lige startet med Tottenham Smiley Synes godt nok det ser meget tyndt ud i venstre side af forsvaret :S Nogen forslag til en ny VB i stedet for Assou-Ekotto?

Køb Baines hvis du ikke vil forstærke truppen andre steder eftersom han koster en del. Selv valgte jeg at lade vær og købe en vensterback i starten og han har gjord det ganske fint & hvis han har været skadet har Bale været dernede en tur & så en anden på kant.
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010