home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  2 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 79853 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #15: 21 Okt 2011, 23:36 »

Ligger på en 5. plads efter 14 kampe først i december, hvor jeg løber ind i 6 utroligt vigtige, men heldigvis og lette PL-kampe i træk frem til nytår. Jeg har selvfølgelig Wilshere skadet, men udover det har Song været skadet i 2 måneder og først lige er ved at komme tilbage, mens Sagna blev skadet dagen efter han blev meldt klar igen - dvs. 3 måneders pause mere. Deruodover er Gervinho også skadet, men Leandro og Filipe Anderson gør det glimrende i hans fravær.

Jeg gik videre i CL på en 2. plads, mens jeg tabte i 4. runde i ligecuppen. Henter i øvrigt Mario Fernandes til vinter for 85, så jeg har en fornuftig backp fra Sagna som også kan vikariere i midterforsvaret.

Melder tilbage når sæsonen er spillet færdigt - alt jeg kan sige er bare, at det er blevet noget sværere med den nuværende trup end sidste år Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #16: 21 Okt 2011, 23:55 »

Fandme billigt sluppet gav 116 mio :/
Jeg spiller også med Arsenal. Gav 60 mio for Eriksen. Grin
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #17: 22 Okt 2011, 11:37 »

Er selvfølgelig også startet med Arsenal  Thumbs Up

spiller i en 4-3-3 med 3 centrale midtbanespiller 2 kanter og en mand på toppen.
Der er ingen tvivl om at truppen skal forstærkes og der skal sælges ud af middelmådige spiller.
Satser på at købe 2-3 midtbane spiller og så en backup for sagna
  Cool
Logged

fredmaster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #18: 22 Okt 2011, 15:07 »

Jeg har lige startet et spil med hjerteklubben Arsenal og jeg har spenderet heftigt i transfervinduet.
Her er status over vinduet;

Ud;
Almunia(real m), Djourou(75 mio til wolfsburg), Mannone(Malaga), Arshavin(man C),

Ind,
Sakho, M'Vila, Hulk, Lucas Andersen, Mandanda, Deulofeu(fra barca, han blir en sjterne),

mente at der manglede en ankermand til at supplere ong, så valgte at købe M'Vila, er personligt stor fan af ham. I frankrig har jeg desuden handlet mandanda og sakho, da der simpelthen er brug for forbedringer bagi.
Sakho bliver et supplement til Merte og V5 [Smiley]
Synes Szcesny er meget undervurderet i spillet så valgte at bruge 90 mio på en ny keeper.

Har endnu ikke spillet nogle kampe. har kun brugt tid på at handle. Kommer med opdatering når jeg er nået videre.

Kom meget gerne med kommentarer til mine indkøb, ris som ros Wink
« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 19:02 af fredmaster » Logged

fredmaster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #19: 22 Okt 2011, 19:05 »

Jeg har lige startet et spil med hjerteklubben Arsenal og jeg har spenderet heftigt i transfervinduet.
Her er status over vinduet;

Ud;
Almunia(real m), Djourou(75 mio til wolfsburg), Mannone(Malaga), Arshavin(man C),

Ind,
Sakho, M'Vila, Hulk, Lucas Andersen, Mandanda, Deulofeu(fra barca, han blir en sjterne),

mente at der manglede en ankermand til at supplere ong, så valgte at købe M'Vila, er personligt stor fan af ham. I frankrig har jeg desuden handlet mandanda og sakho, da der simpelthen er brug for forbedringer bagi.
Sakho bliver et supplement til Merte og V5 [Smiley]
Synes Szcesny er meget undervurderet i spillet så valgte at bruge 90 mio på en ny keeper.

Har endnu ikke spillet nogle kampe. har kun brugt tid på at handle. Kommer med opdatering når jeg er nået videre.

Kom meget gerne med kommentarer til mine indkøb, ris som ros Wink

Efter 7 kampe i liagen har jeg 7 sejre og en målscore på 18-1 .. så min defensiv fungerer helt sublimt. Offensivt har især arteta på off midt imponeret med bl.a 2 frisparksmål. Og 7 mål i alt i 8 kampe.
I chanpions league er det mindre smertefrit, da jeg har 2 uafgorte til en start.
Men alt i alt en glimrende start på sæsonen. jeg anvender de unge folk meget (Miyachi, Chamberlain og Deulofeu) De har ikke imponeret så meget endnu men bruger dem også mest som indskiftere.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #20: 22 Okt 2011, 19:13 »

Efter 7 kampe i liagen har jeg 7 sejre og en målscore på 18-1 .. så min defensiv fungerer helt sublimt. Offensivt har især arteta på off midt imponeret med bl.a 2 frisparksmål. Og 7 mål i alt i 8 kampe.
I chanpions league er det mindre smertefrit, da jeg har 2 uafgorte til en start.
Men alt i alt en glimrende start på sæsonen. jeg anvender de unge folk meget (Miyachi, Chamberlain og Deulofeu) De har ikke imponeret så meget endnu men bruger dem også mest som indskiftere.
Kan jeg ikke få et ss af Deulofeu?
Logged

welbz is dat guy

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #21: 23 Okt 2011, 14:06 »

Fredmaster: Hvad har du betalt for dine indkøb???

Slay: Hvad måtte du slippe for Lloris??
Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #22: 24 Okt 2011, 10:58 »

Jeg er midt i transfervinduet. Har indtil videre solgt Ryo, Watt, Almunia, Mannone, Arshavin og Rosicky og er i gang med at sælge Mertesacker og Chamakh. Jeg har hentet Ganso, Leandro, Felipe Anderson og Lucas Anderson og arbejder på at hente Casemiro eller Mario Fernandes og Leandro Damiao.

Det ser stærkt ud indtil videre, synes jeg. Jeg spiller i øvrigt 4-2-3-1 på samme måde, som Wenger spiller den.

Jeg føgler dine idé'r lidt eller en del vil jeg sige og det er et super fedt hold jeg har fået bygget op har så dog lige tilføget Tevez og Neymar dog på afbetaling  Thumbs Up
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #23: 24 Okt 2011, 14:31 »

Spiller med en lidt spøjs 4-1-1-3-1 opstilling, som jeg tror kommer til at virke OK. Jeg har købt noget ind så min start XI ser sådan her ud

Szcs : Santos- merte - V5 - sagna : Song : Fenandinho (købt for 100 mio i shaktar) : Villan (70 mio i shaktar) - Ganso (180 mio) - Gervinho: RvP

Jeg har haft lidt problemer med at score mål (på trods af den eller ret offensive opstilling), så har ændret RvP fra tranquista til completeforward (dog med indstillinger på ikke at løbe for meget med bolden)

På bænken har jeg tilknyttet hinkel som backup på højre back og diarra som backup på den defensive (freetransfers).

Håber at kunne leje couqlin ud, men med kun et par dage af vinduet tilbage er det nok usikkert om det sker.

Arshavin er solgt til man u(87,5 mio), almunia til barca(15mio) og fabiansky lejet ud til city(3,5 mio + 100% af løn). Prøver at komme af med rosicky og håber der sker noget inden deadline.

Vil rigtigt gerne have Tevez, men kan ikke få city ned under 400 mio, og det synes jeg er for meget.

Ellers står en ny og bedre venstreback højt på ønskelisten til næste sommer, men ved ikke rigtigt hvem det skal være. Ansaldi måske..

Er der nogle spilere i mener jeg bare må tilknytte, kan godt stampe lidt penge op af jorden til et ikke alt for dyrt talent eller lign.
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #24: 24 Okt 2011, 15:36 »

Jeg ville anbefale Aly cissokho til VB fra lyon. ellers ser det da ud til at være et fint hold. Hvis ikke du kan få offensiven igang så prøv at smide Walcott ind på en Indvendig angriber og prøv RVP som skarpretter Thumbs Up
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #25: 25 Okt 2011, 10:41 »

Er selv startet op med Arsenal, med en okay start:

Jeg spillede første kamp 1-1 hjemme mod Swansea, hvilket selvfølgelig var en skuffelse.
Derefter slår jeg Man Utd 1-2 på udebane, og Liverpool 3-1 hjemme.

I CL-Kval slog jeg Dynamo Kiev samlet 7-4 hvilket var lidt skuffende defensivt.

Min trup:

MM: ter Stegen, Szczesny

FV: Cissokho, Gibbs, Santos

FH: Sagna, Vrsajlko

FC: Vermalen, Sakho, Mertesacker, Djourou

MC: Ramsey, Arteta, Wilshere, Diaby, Song, Coquelin, Frimpong, Rosicky

Wingers: Arshavin, Walcott, Hulk, Gervinho, Park

ST: RVP, Rossi, Chamakh, Chamberlain.

Kom endelig med nogle forslag til forstærkninger eller lign.

Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #26: 25 Okt 2011, 11:18 »

Er selv startet op med Arsenal, med en okay start:

Jeg spillede første kamp 1-1 hjemme mod Swansea, hvilket selvfølgelig var en skuffelse.
Derefter slår jeg Man Utd 1-2 på udebane, og Liverpool 3-1 hjemme.

I CL-Kval slog jeg Dynamo Kiev samlet 7-4 hvilket var lidt skuffende defensivt.

Min trup:

MM: ter Stegen, Szczesny

FV: Cissokho, Gibbs, Santos

FH: Sagna, Vrsajlko

FC: Vermalen, Sakho, Mertesacker, Djourou

MC: Ramsey, Arteta, Wilshere, Diaby, Song, Coquelin, Frimpong, Rosicky

Wingers: Arshavin, Walcott, Hulk, Gervinho, Park

ST: RVP, Rossi, Chamakh, Chamberlain.

Kom endelig med nogle forslag til forstærkninger eller lign.



Spændende hold. Hvad har du givet for dine nyindkøb? Det ret vildt at du har fået rossi, Hulk, sakho og cissokho, uden at sælge nogle spillere (så vidt jeg lige kan se..)

Med hensyn til forstærkninger kender jeg ikke din formation, men umiddelbart ser den centrale midtbane lidt tynd ud. her kunne en dygtig balancespiller måske være på sin plads, men det kommer naturligvis an på din opstilling.
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #27: 25 Okt 2011, 13:03 »

Spændende hold. Hvad har du givet for dine nyindkøb? Det ret vildt at du har fået rossi, Hulk, sakho og cissokho, uden at sælge nogle spillere (så vidt jeg lige kan se..)

Med hensyn til forstærkninger kender jeg ikke din formation, men umiddelbart ser den centrale midtbane lidt tynd ud. her kunne en dygtig balancespiller måske være på sin plads, men det kommer naturligvis an på din opstilling.

Ja du har ret, glemte lige salgene:

Både Almunia og Fabiansky er solgt, sammen med at Benayoun's lejeaftale er opsagt. Koscielny er også solgt.

Mine køb er alle sammen over 48 mdt faktisk, og det er de fordi at jeg mente arsenal virkelig havde brug for en spand stjerner til at løfte truppen.

Rossi: Ca. 235 mio
Hulk: Ca. 180 mio
Sakho: Ca. 230 mio
Cissokho: Ca. 120 mio

Sammenlagt har jeg solgt for ca 130-150 mio Smiley

Min opstilling er:

MM

FV
FH
FC
FC

MC
MC

OMH
OMC

AC
AC

Håber det gav et lidt bedre overblik.
Logged

fredmaster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #28: 25 Okt 2011, 13:28 »

Fredmaster: Hvad har du betalt for dine indkøb???

Slay: Hvad måtte du slippe for Lloris??

Jeg har måtte slippe en hel del penge for mine indkøb, men har også solgt for omkring 150-200 mio vil jeg tro. Samlet løber indkøbene op i 700-800 mio. Er ikke hjemme lige pt, så kan ikke tjekke det desværre =)
Men mange af spillerne er på afbetaling. I og med Arsenal har så god en økonomi vil det nemt kunne løbe rundt.
Logged

legend
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #29: 25 Okt 2011, 16:34 »

Hej freaks!
Jeg har også startet et save med Gunners!  Thumbs Up

Indtil videre har jeg investeret i en midterforsvarer, da jeg ser Koscielny og Squillaci for svage til PL.
Her brugte jeg 220 mio. kr.
Derudover har jeg fokuseret på talentarbejde.
Lucas Andersen fra Aab(9,5 mio.), Gary Gardner fra Aston Villa(40 mio.) og Alphonse Areola fra PSG(21 mio.)
Et samlet transferforbrug på 290 mio.

Jeg har solgt Vito Mannone for 13 mio, og har derfor 93 mio tilbage.

Er der nogen der har et forslag til en evt. forstærkning?
Logged

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010