home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 79832 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #45: 09 Nov 2011, 16:18 »

: Jeg har ikke spillet meget på mit arsenal spil.. men købte F. llorente(Fik min bestyrelse til det).. Han bombede løs i de første 5-6 kampe jeg har spillet i det save.. Spiller en 4-2-2(wings)-2 opstilling med de 2 midtbane som def.midt begge.
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #46: 09 Nov 2011, 16:20 »

hvordan bruger du så ramsey og wilshere?
Logged

... U ain't got a minute.

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #47: 09 Nov 2011, 19:32 »

Nu er jeg som sagt ikke langt på det save.. Wilshere er skadet godt ind i første sæson.. den tid den sorg. Ramsey er reserve. Jeg har indkøbt fellaini.

På mit Save med FCK kan tilpas gode midtbanefolk dog sagtens udfylde den def. rolle også. Eks. bruger jeg Grindheim i FCK. Hvorvidt det gavner deres udvikling skal være usagt.. Men går det som med mit FCK hold.. Så er det en vinder taktik..
« Seneste Redigering: 09 Nov 2011, 19:33 af DonMambo » Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #48: 10 Nov 2011, 10:57 »

Andet sæson er nu færdig spillet  Smiley Og hvilken sæson det blev !

Ligaen: Der var ikke meget at stille op for City var simplehen alt for gode  Sur http://imageshack.us/photo/my-images/849/liga1213.png/

Liga Cuppen: Her kom klubbens første pokal i hus siden 2005, med en sejre over rivalerne fra Tottenham  Thumbs Up

FA Cuppen: Endnu en titel kom i hus her med en sejre over Wolves  Thumbs Up

Euro Champions Cup: Den største af alle pokaler man kan vinde kom i hus, for første gang i klubbens historie, med en sejre over Barcelona, selv samme hold som slog os ud året forinden med samlet 6-2  Grin

tranfers: der blev brugt rigtig mange penge på ganske få spillere, men det var  heldigvis med stor succes http://imageshack.us/photo/my-images/850/tranfers1213.png/

truppen: http://imageshack.us/f/88/trupdel11213.png/  http://imageshack.us/photo/my-images/708/trupdel21213.png/
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #49: 11 Nov 2011, 11:34 »

Spiller godt nok med Brøndby..

Men ville da lige vise Arsenal's hold anno 2015, da jeg synes de har lavet nogle gode handler  Tunge

http://imageshack.us/photo/my-images/685/arsenaltaktikoversigt.png/

Cristiano blev købt for 320 mio  Grin
De er blevet overtaget af nogle rige mænd saudi-arabien  Smiley

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #50: 11 Nov 2011, 12:15 »

Spiller godt nok med Brøndby..

Men ville da lige vise Arsenal's hold anno 2015, da jeg synes de har lavet nogle gode handler  Tunge

http://imageshack.us/photo/my-images/685/arsenaltaktikoversigt.png/

Cristiano blev købt for 320 mio  Grin
De er blevet overtaget af nogle rige mænd saudi-arabien  Smiley



Ja, de har da fået hentet en del gode spillere til klubben... I mit Arsenal save i fm11 skiftede klubben også hænder, og der kom li 2 mia. dkk i klubkassen, så der døde min spillelyst mht. det save da økonomien på det tidspunkt var den eneste udfordring.

Kan dog ikke helt se logikken i at spillet henter Ronaldo til Arsenal,  ud over at vær Man Utd dreng, så er han jo også lidt af en primadonna, i forhold til resten af klubben.
Logged

rasmusskovbo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #51: 14 Nov 2011, 21:15 »

Hvorfor hører vi ikke mere om dette hold i FM Opstemt? Fint hold, og med knap 400 mio til indkøb..
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #52: 14 Nov 2011, 21:23 »

Jeg har købt Fellaini til mit Gunners-hold, og på trods af hans imponerende stats har jeg slet ikke kunnet få ham i gang! Jeg har brugt ham som DMC og MC, men han slår ikke rigtig til. Er der nogen, der har et forslag? Jeg veksler mellem en 4-2-2-2 med to kanter, og en bred 4-2-3-1.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #53: 14 Nov 2011, 21:29 »

Han fungerer fantastisk som boldvindende midtbanespiller, forsvar, for mit Real Madrid hold.
Logged

rasmusskovbo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #54: 14 Nov 2011, 22:13 »

Folk laver da for få køb i forhold til de penge de har, IMO Peace
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #55: 15 Nov 2011, 11:32 »

Jeg er også startet et spil med Arsenal, og det ha været med blandede fornemmelser indtil videre.
Arsenal har godt nok et fantastisk setup, fantastiske trænings faciliteter, stort stadion, god økonomi og en talentfuld ungdomstrup.
Førsteholdet er jo også ganske udmærket, men jeg kunne bare ikke få dem til at fungere de første kamp. Min taktik er inspireret af Maze's - play like Real, dog med nogle ændringer, der gør at jeg prøver at spille med mere boldbesiddelse end med mange målchancer. Formationen er også en alm, 4-2-3-1 og ikke en dyb.
Mine træningskampe har forløbet sådan her:

Sparta Prag-Arsenal 2-2
Arsenal-PSG 0-1
Colorado-Arsenal 2-2
Gremio-arsenal 0-1
Stoke Res. - Arsenal 1-5 Thumbs Up

Jeg håber bare at de sidste 2 kampe betyder at holdet er ved at være klart, da jeg skal møde Tottenham i den første kamp Smiley
Har været særdeles aktiv på transferfronten Smiley:

IND:
Yaya Sanogo 19 mio
Lucas Andersen 5,25 mio
Christian Eriksen 72,5 mio
Ryan Shawcross 117 mio
Leighton Baines 125 mio
Vaclav Kadlec 31 mio
Toby Alderweireld 40 mio
Mattias Johansson 6 mio
Marc-André Ter Stegen 140 mio

I alt: 560 mio dkr.

UD:
Fabianski 17 mio
Almunia 16 mio
Arshavin 65 mio (ikke fordi Arshavin er dårlig, bare fordi han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt, og jeg havde ingen planer om at forlænge med ham. Og så ville jeg hellere få lidt penge som jeg kunne bruge på Eriksen Thumbs Up)
Chamakh 57,5 mio
Vito Mannone 13 mio
Koscielny 48 mio

i alt: 215 mio dkr.

Der skal nok blive spændende det her Grin
Logged

nick5912
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #56: 15 Nov 2011, 18:03 »

En god idé er også at forlænge hans kontrakt til samme løn, så hans spillerværdi stiger til 97,5 millioner. Også sælge ham derefter.
Logged

Henry T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #57: 15 Nov 2011, 18:19 »

Jeg er også startet et spil med Arsenal, og det ha været med blandede fornemmelser indtil videre.
Arsenal har godt nok et fantastisk setup, fantastiske trænings faciliteter, stort stadion, god økonomi og en talentfuld ungdomstrup.
Førsteholdet er jo også ganske udmærket, men jeg kunne bare ikke få dem til at fungere de første kamp. Min taktik er inspireret af Maze's - play like Real, dog med nogle ændringer, der gør at jeg prøver at spille med mere boldbesiddelse end med mange målchancer. Formationen er også en alm, 4-2-3-1 og ikke en dyb.
Mine træningskampe har forløbet sådan her:

Sparta Prag-Arsenal 2-2
Arsenal-PSG 0-1
Colorado-Arsenal 2-2
Gremio-arsenal 0-1
Stoke Res. - Arsenal 1-5 Thumbs Up

Jeg håber bare at de sidste 2 kampe betyder at holdet er ved at være klart, da jeg skal møde Tottenham i den første kamp Smiley
Har været særdeles aktiv på transferfronten Smiley:

IND:
Yaya Sanogo 19 mio
Lucas Andersen 5,25 mio
Christian Eriksen 72,5 mio
Ryan Shawcross 117 mio
Leighton Baines 125 mio
Vaclav Kadlec 31 mio
Toby Alderweireld 40 mio
Mattias Johansson 6 mio
Marc-André Ter Stegen 140 mio

I alt: 560 mio dkr.

UD:
Fabianski 17 mio
Almunia 16 mio
Arshavin 65 mio (ikke fordi Arshavin er dårlig, bare fordi han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt, og jeg havde ingen planer om at forlænge med ham. Og så ville jeg hellere få lidt penge som jeg kunne bruge på Eriksen Thumbs Up)
Chamakh 57,5 mio
Vito Mannone 13 mio
Koscielny 48 mio

i alt: 215 mio dkr.

Der skal nok blive spændende det her Grin


Til hvem solgte du Chamakh for jeg ville lige nævne, at jeg fik 107 mio. for ham, da han blev solgt til Real Madrid  Opstemt
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #58: 15 Nov 2011, 20:56 »

Jeg er også startet et spil med Arsenal, og det ha været med blandede fornemmelser indtil videre.
Arsenal har godt nok et fantastisk setup, fantastiske trænings faciliteter, stort stadion, god økonomi og en talentfuld ungdomstrup.
Førsteholdet er jo også ganske udmærket, men jeg kunne bare ikke få dem til at fungere de første kamp. Min taktik er inspireret af Maze's - play like Real, dog med nogle ændringer, der gør at jeg prøver at spille med mere boldbesiddelse end med mange målchancer. Formationen er også en alm, 4-2-3-1 og ikke en dyb.
Mine træningskampe har forløbet sådan her:

Sparta Prag-Arsenal 2-2
Arsenal-PSG 0-1
Colorado-Arsenal 2-2
Gremio-arsenal 0-1
Stoke Res. - Arsenal 1-5 Thumbs Up

Jeg håber bare at de sidste 2 kampe betyder at holdet er ved at være klart, da jeg skal møde Tottenham i den første kamp Smiley
Har været særdeles aktiv på transferfronten Smiley:

IND:
Yaya Sanogo 19 mio
Lucas Andersen 5,25 mio
Christian Eriksen 72,5 mio
Ryan Shawcross 117 mio
Leighton Baines 125 mio
Vaclav Kadlec 31 mio
Toby Alderweireld 40 mio
Mattias Johansson 6 mio
Marc-André Ter Stegen 140 mio

I alt: 560 mio dkr.

UD:
Fabianski 17 mio
Almunia 16 mio
Arshavin 65 mio (ikke fordi Arshavin er dårlig, bare fordi han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt, og jeg havde ingen planer om at forlænge med ham. Og så ville jeg hellere få lidt penge som jeg kunne bruge på Eriksen Thumbs Up)
Chamakh 57,5 mio
Vito Mannone 13 mio
Koscielny 48 mio

i alt: 215 mio dkr.

Der skal nok blive spændende det her Grin

Arshavin er ellers kommet på årets verdenshold to gang i tænk i mit save
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #59: 16 Nov 2011, 10:42 »

Ja ok, så fortryder jeg nok lidt at jeg solgte ham, men heldigvis gør Eriksen og Rosciky(stav) det fantastisk Thumbs Up
Første kamp vandt jeg 4-1 over Tottenham, og anden kamp tabte jeg godt nok 2-3 til united, men jeg dominerede kampen og de vandt kun på rooneys dygtighed i det 94 minut Ubeslutsom
Ellers vandt jeg samlet 8-3 over Standard, så jeg får scoret nogle mål Thumbs Up Eriksen har scoret 3 mål og lavet 3 assists i 3 kampe Smiley og Gervinho score perlemål på stribe Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010