home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 79839 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Arsenal FC
« : 21 Okt 2011, 12:17 »

Vi skal da også have en tråd om Arsenal i den nye udgave af vores elskede Football Manager.

Jeg har ikke selv modtaget mit spil endnu, men når jeg får det, så er det selvfølgelig Arsenal, som jeg starter ud med!
Jeg tænker mig, at jeg kører nogenlunde samme stil som Wenger, altså at købe unge spillere og satse meget på dem.

Nogen som allerede er i gang med Arsenal? Skriv om jeres spil her samt transfers, taktik og meget mere her. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Okt 2011, 12:19 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #1: 21 Okt 2011, 13:03 »

Vi skal da også have en tråd om Arsenal i den nye udgave af vores elskede Football Manager.

Jeg har ikke selv modtaget mit spil endnu, men når jeg får det, så er det selvfølgelig Arsenal, som jeg starter ud med!
Jeg tænker mig, at jeg kører nogenlunde samme stil som Wenger, altså at købe unge spillere og satse meget på dem.

Nogen som allerede er i gang med Arsenal? Skriv om jeres spil her samt transfers, taktik og meget mere her. Smiley
Jeg er startet med Gunners, er dog ikke så langt endnu, og kan heller ikke rigtigt bestemme mig for hvordan jeg vil spille. Hvilken taktik bruger du Seller? :-)
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #2: 21 Okt 2011, 13:07 »

Jeg har lige modtaget mit spil, og er ved at starte op. Men jeg regner med at køre 4-1-2-2-1, 4-3-3 om man vil. Smiley
Logged

Arsenal <3

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #3: 21 Okt 2011, 13:09 »

Jeg er midt i transfervinduet. Har indtil videre solgt Ryo, Watt, Almunia, Mannone, Arshavin og Rosicky og er i gang med at sælge Mertesacker og Chamakh. Jeg har hentet Ganso, Leandro, Felipe Anderson og Lucas Anderson og arbejder på at hente Casemiro eller Mario Fernandes og Leandro Damiao.

Det ser stærkt ud indtil videre, synes jeg. Jeg spiller i øvrigt 4-2-3-1 på samme måde, som Wenger spiller den.
Logged

arsenal3520
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #4: 21 Okt 2011, 14:20 »

Jeg er igang med at installere, og regner da stært med at starte med arsenal. Mit mål er at lave en ny unbeatable season indenfor 5 sæsoner Wink Derfor regner jeg med at bruge størstedelen af mit transferbudget på det defensive og måske en off midtbane
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #5: 21 Okt 2011, 14:23 »

Jeg har indtil videre hentet Christian Eriksen, som jeg tror bliver fantastisk og så har jeg hentet Lucas Andersen, som også har potientale. Almunia er røget og Rosicky er også på vej ud. Vil meget gerne ha' Götze eller Hazard, men de er simpelthen for dyre.. Regner også med, at hente en Def. midt mere. Smiley
Logged

Arsenal <3

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #6: 21 Okt 2011, 14:28 »

Er også kommet igang med holdet og har solgt Almunia og ingen andre so far. Til truppen er kommet Christian Eriksen, som den eneste satser heller ikke rigtig på, at hente flere men hvem ved. Wink
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

arsenal3520
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #7: 21 Okt 2011, 14:46 »

Jeg har indtil videre hentet Christian Eriksen, som jeg tror bliver fantastisk og så har jeg hentet Lucas Andersen, som også har potientale. Almunia er røget og Rosicky er også på vej ud. Vil meget gerne ha' Götze eller Hazard, men de er simpelthen for dyre.. Regner også med, at hente en Def. midt mere. Smiley

Fellaini eller javi martines fra bilbao ? Wink ved ikk hvor dyre de er
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #8: 21 Okt 2011, 14:50 »

Fellaini eller javi martines fra bilbao ? Wink ved ikk hvor dyre de er
Havde kig på de spillere du nævnte, men det blev Sven Bender fra Dortmund der blev hentet for 70 mio. Han har rigtig gode stats, og så er han kun 22 år. Smiley Så er mit hold vidst på plads. Bliver spændende at se, hvordan det klarer sig. Smiley
Logged

Arsenal <3

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #9: 21 Okt 2011, 14:52 »

Seller hvad købte du Eriksen for ? Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #10: 21 Okt 2011, 14:54 »

Seller hvad købte du Eriksen for ? Smiley


75 mio. Smiley
Logged

Arsenal <3

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #11: 21 Okt 2011, 15:01 »

75 mio. Smiley

Fandme billigt sluppet gav 116 mio :/
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #12: 21 Okt 2011, 16:09 »

Så fik jeg spillet første ligakamp, og det så længe ud til, at det skulle blive til en 1-0 sejr hjemme mod Chelsea. Men sådan skulle det ikke gå, for efter 77 minutter lavede Szczesny et kæmpe drop, da han gik ud for at tage i mod en lang aflevering fra John Terry og mistede bolden til Drogba som kunne score i et tomt mål.. Så 1-1 i første kamp, lidt ufortjent hvis jeg skal sige det.
I Champions League skal jeg i 4. kvalrunde op i mod Udinese.
Logged

Arsenal <3

Slay
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #13: 21 Okt 2011, 23:05 »

Okay.. 3. CL Kamp mod Slovan Bratislava endte lige med en 10-0 sejr, selvfølgelig med Arsenal.. Det har jeg alligevel ikke prøvet før!!!
Logged

Slay
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #14: 21 Okt 2011, 23:14 »

I øvrigt blev det til indkøb af Hugo Lloris og Mario Gøtze inden sæsonstarten.. Begge købt på 48 mdrs afdrag! Sæsonen er startet rigtig godt.. En 3. plads efter 8 kampe, 2 point efter Man United og á point med Everton. I CL er jeg i gruppe med Slovan Bratislava, FC Køøbenhavn og AC Milan. 7 point efter 3 kampe der. Ligacup 4. runde mod Tottenham. Alt ser faktisk fornuftigt ud!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010