home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23489
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Julius2312
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235750 gange)
jackie94
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1470: 30 Jul 2012, 15:20 »

Nogen der har erfaringer med nogle belgiske klubber?

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1471: 30 Jul 2012, 15:46 »

Nogen der har erfaringer med nogle belgiske klubber?
Brügge starter med okay penge, de har en god trup og gode talenter! Smiley

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #1472: 30 Jul 2012, 15:48 »

Brügge starter med okay penge, de har en god trup og gode talenter! Smiley

hvor mange ca  Rullende Øjne

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

darkalf
Manager

« Svar #1473: 30 Jul 2012, 18:30 »

Standard har 500 mil i klubkassen mener jeg at huske.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1474: 30 Jul 2012, 23:24 »

Søger et engelsk hold, som er underholdende og der må godt være noget udfordring Smiley Klubben må også gerne have lidt penge at gøre godt med Wink kom gerne med begrundelse!

Hit me! Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #1475: 30 Jul 2012, 23:51 »

Søger et engelsk hold, som er underholdende og der må godt være noget udfordring Smiley Klubben må også gerne have lidt penge at gøre godt med Wink kom gerne med begrundelse!

Hit me! Opstemt

Er selv lige begyndt med West Brom. De har lidt penge at gøre godt med. Satset selv på en midterplacering, hvilket giver ca. 50 mill til transfers. De har en spændende trup, hvor der nok skal hentes lidt til forsvaret. Det er i hvert fald hvad jeg går efter at forstærke.

De virker spændende, så jeg synes du skal prøve dem Smiley

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

150797
Juniorspiller
**

« Svar #1476: 31 Jul 2012, 00:48 »

Overvejer at starte med West brom, et belgisk hold, OB, et islandsk/norsk hold, eller et hold Npower league 1. Eller måske et helt andet... Hvad synes i? - kom gerne med begrundelser Smiley

kuneho
Lilleputspiller
*

« Svar #1477: 31 Jul 2012, 09:18 »

Hej Alle

Jeg har været et HAV af klubber. og når jeg skriver et hav, så mener jeg virkelig et hav, har prøvet alverdens ting for at få motivationen op. Men intet er lykkedes.

Jeg spiller måske på en lidt sjov måde, dvs. Jeg hader at tage f.eks. Manchester United, Hvor jeg er mig selv, da det i mit hoved er urrealistisk, Så ideen til et united spil for mig kunne være at Eric Cantona tog over efter saf, og jeg så var ham- Det lyder måske dumt ha ha, men sådan har jeg det altså for det meste.

jeg er egentlig åbent overfor næsten alt(undtagen VEJLE- hader dem og EFB- Har haft et lang godt spil med dem og helst ikke i DK medmindre jeres lille historie er god), men jeg vil gerne have et slags scenarie. en baggrunds "historie" på hvorfor jeg skal vælge lige netop det hold i foreslår. Jeg kan sagtens vælge "mig selv", men kunne være fedt hvis i fandt en klub og så det skulle være en legende i klubben der overtog tøjlerne af en eller anden årsag - Historien er meget vigtigt, det kunne være at klubben ville forynge truppen, nyt koncept, eller alt muligt andet! he he!. Giv gerne en tre-fem eksempler hvis i kan Opstemt så der er noget at vælge imellem

Jeg beklager at jeg muligvis er til besvær med mine krav. Men, håber i kan hjælpe hehe
« Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 09:19 af kuneho » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1478: 31 Jul 2012, 09:34 »

Hvad med Arsenal? De er historisk set en af de største klubber i England, men har ikke vundet en eneste pokal siden 2005. Holdet er ungt, og med massere af potentiale. Spillere som Chamberlain, Wilshere, Ramsey og Sczcesny er alle spillere der har kæmpe potentiale, og de kan bære holdet frem i mange år.
Du kan jo evt. sige at Wenger er blevet fyret da det er for længe siden Arsenal sidst har vundet noget. Dermed kan du jo overtage klubben som en af Arsenals legender? Her kunne Bergkamp eller Tony Adams måske være et bud?

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #1479: 31 Jul 2012, 10:09 »

Jeg vil gerne skabe et skandinavisk storhold, hvor jeg primært sætter min lid til skandinaviske spillere... Hvilken, udover FC København, vil være ideel til dette? Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1480: 31 Jul 2012, 10:13 »

FC Nordsjælland? Ungt hold, med en masse upcomming stjerner. Derudover består deres trup stortset kun af skandinaviske spillere.. så er du godt fra start. Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #1481: 31 Jul 2012, 10:15 »

Jeg vil gerne skabe et skandinavisk storhold, hvor jeg primært sætter min lid til skandinaviske spillere... Hvilken, udover FC København, vil være ideel til dette? Smiley

Brøndby
FCM
Rosenborg
 Smiley

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #1482: 31 Jul 2012, 14:27 »

Hvad med Arsenal? De er historisk set en af de største klubber i England, men har ikke vundet en eneste pokal siden 2005. Holdet er ungt, og med massere af potentiale. Spillere som Chamberlain, Wilshere, Ramsey og Sczcesny er alle spillere der har kæmpe potentiale, og de kan bære holdet frem i mange år.
Du kan jo evt. sige at Wenger er blevet fyret da det er for længe siden Arsenal sidst har vundet noget. Dermed kan du jo overtage klubben som en af Arsenals legender? Her kunne Bergkamp eller Tony Adams måske være et bud?

+1 ! Thumbs Up Thumbs Up

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Gungner
Gæst

« Svar #1483: 31 Jul 2012, 14:38 »

IFK Göteborg

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1484: 31 Jul 2012, 15:48 »

Som -RVM- skriver, så prøv med Nordsjælland. Jeg har spillet en del med dem, også i de tidligere versioner, og det er en spændende klub. Økonomien er ikke god, men spillermaterialet er rigtig fornuftigt, og med nogle forstærkninger kan du vinde Superligaen. Du skal bare erhverve de rigtige spillere på fri transfer, da du ikke har noget råderum i budgettet.

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010