home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 953 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235682 gange)
kuneho
Lilleputspiller
*

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1485: 01 Aug 2012, 07:59 »

Hvad med Arsenal? De er historisk set en af de største klubber i England, men har ikke vundet en eneste pokal siden 2005. Holdet er ungt, og med massere af potentiale. Spillere som Chamberlain, Wilshere, Ramsey og Sczcesny er alle spillere der har kæmpe potentiale, og de kan bære holdet frem i mange år.
Du kan jo evt. sige at Wenger er blevet fyret da det er for længe siden Arsenal sidst har vundet noget. Dermed kan du jo overtage klubben som en af Arsenals legender? Her kunne Bergkamp eller Tony Adams måske være et bud?

Har været Arsenal før - Tony Adams Style. Men jeg prøver sgu igen for du har ret i at det er en god udfordring og talentmassen er der! Opstemt Mange tak for dit svar ! Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1486: 01 Aug 2012, 11:15 »

Har været Arsenal før - Tony Adams Style. Men jeg prøver sgu igen for du har ret i at det er en god udfordring og talentmassen er der! Opstemt Mange tak for dit svar ! Smiley

Det var så lidt Smiley Er også selv igang med dem lige nu, og det er god underholdning!

Enzo
Manager

« Svar #1487: 01 Aug 2012, 15:03 »

Hej derude.

Jeg er kørt lidt død i mine to to nuværende saves hvor jeg er henholdsvis Brøndby og Udinese.

Mit næste save må godt være noget lidt ekstraordinært, og da jeg ikke har prøvet mig af med nogle former for Challenges, er tiden måske inde til det.

Så helt enkelt søger jeg bare en god og udfordrende challenge.
Gerne noget ala. hold det skandinavisk, eller sådan noget i den stil Wink
« Seneste Redigering: 02 Aug 2012, 14:24 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #1488: 01 Aug 2012, 17:03 »

FCN eller Liverpool FC hvad er jeres mening?

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1489: 01 Aug 2012, 20:00 »

Hey buddys

Jeg er helt død i FM og søger det sidste save inden FM 13. søger et hold som spiller i bunden af den bedste liga eller i toppen af næst bedste række. penge er squ lige meget, de må da gerne have et par gode spillere. eller ingen krav, skal bare kunne spille med dem i lang tid Smiley

150797
Juniorspiller
**

« Svar #1490: 01 Aug 2012, 20:06 »

Hey buddys

Jeg er helt død i FM og søger det sidste save inden FM 13. søger et hold som spiller i bunden af den bedste liga eller i toppen af næst bedste række. penge er squ lige meget, de må da gerne have et par gode spillere. eller ingen krav, skal bare kunne spille med dem i lang tid Smiley

Jeg er lige startet med Wigan. De er uden gæld, du får lige over 40 mio til transfers hvis du har "undgå nedrykning" som målsætning, og så har de også bare et godt hold Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1491: 01 Aug 2012, 20:11 »

Vil spille med den nye summerupdate, hvem har de så købe af spiller?

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1492: 01 Aug 2012, 21:00 »

Vil helt klart anbefale dig Swansea. Selv om Gylfi ikke er i truppen, har de da hentet nogle fornuftige erstatninger. Det er et af mine længste spil, er pt. i 2015, og udfordringerne er der stadig. Kun Milan som er min hjerteklub har jeg spillet ligeså længe med. Økonomien er relativt god, men stadionet er lille og man er nødt til at købe og sælge og prøve at gøre det med fortjeneste igennem årene. Pengene fra de europæiske turneringer luner uden tvivl meget stort. Derudover er jeg fascineret af at få så mange walisiske spillere ind i truppen, hvor fx Aaron Ramsey er blevet hentet efter tredje sæson. Satser derudover også på snart at blive landstræner, men de vil sgu hellere have Mark Hughes end mig.

Men udover Swansea, kan Southampton anbefales, de har en MEGET sund økonomi, og er en rigtig spændende klub med nogle gode unge spillere i form af blandt andre Lallana, Cork, Schneiderlin og et par kæmpe talenter i form af venstrebacken Luke Shaw og en kant. Pengepungen er stor, så man kan sætte sit præg på klubben.

Newcastle vil være den sidste klub jeg nævner. Sund økonomi, stærk trup, gode muligheder for at hente forstærkninger også fra de højere hylder. Både nuværende stjerner som Cabaye, Tiote, Ba, Cissé, Ben Arfa, Collocini, Jonas Gutierrez og Santon. Men også potentiale i unge spillere som Abeid, Vukcic og en angriber, derudover har de også hentet Birigama som er et stort talent i Coventry, og Amalfitano, som jeg dog ikke har FM-erfaring med. Klubben har et rimelig stort lån, men samtidig også et stort stadion. Et trick kan være at sælge en spiller over 48 måneder, det vil medføre at klubben får vejet tilbagebetalingen på lånet op, hver måned via dette.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #1493: 01 Aug 2012, 21:04 »

Vil helt klart anbefale dig Swansea. Selv om Gylfi ikke er i truppen, har de da hentet nogle fornuftige erstatninger. Det er et af mine længste spil, er pt. i 2015, og udfordringerne er der stadig. Kun Milan som er min hjerteklub har jeg spillet ligeså længe med. Økonomien er relativt god, men stadionet er lille og man er nødt til at købe og sælge og prøve at gøre det med fortjeneste igennem årene. Pengene fra de europæiske turneringer luner uden tvivl meget stort. Derudover er jeg fascineret af at få så mange walisiske spillere ind i truppen, hvor fx Aaron Ramsey er blevet hentet efter tredje sæson. Satser derudover også på snart at blive landstræner, men de vil sgu hellere have Mark Hughes end mig.

Men udover Swansea, kan Southampton anbefales, de har en MEGET sund økonomi, og er en rigtig spændende klub med nogle gode unge spillere i form af blandt andre Lallana, Cork, Schneiderlin og et par kæmpe talenter i form af venstrebacken Luke Shaw og en kant. Pengepungen er stor, så man kan sætte sit præg på klubben.

Newcastle vil være den sidste klub jeg nævner. Sund økonomi, stærk trup, gode muligheder for at hente forstærkninger også fra de højere hylder. Både nuværende stjerner som Cabaye, Tiote, Ba, Cissé, Ben Arfa, Collocini, Jonas Gutierrez og Santon. Men også potentiale i unge spillere som Abeid, Vukcic og en angriber, derudover har de også hentet Birigama som er et stort talent i Coventry, og Amalfitano, som jeg dog ikke har FM-erfaring med. Klubben har et rimelig stort lån, men samtidig også et stort stadion. Et trick kan være at sælge en spiller over 48 måneder, det vil medføre at klubben får vejet tilbagebetalingen på lånet op, hver måned via dette.
Hvilken update bruger du i dit Swansea save siden du snakker om erstatninger? Smiley

Hala Madrid!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1494: 01 Aug 2012, 21:13 »

Jamen så bliver det Swansea Opstemt hvad for en update spiller du med?

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1495: 01 Aug 2012, 21:53 »

Jamen så bliver det Swansea Opstemt hvad for en update spiller du med?

Det er ved at være et stykke tid siden jeg begyndte, så jeg spiller med den originale update. Er dog efterhånden snart færdig med 4. sæson, så det er ikke fordi jeg er interesseret i at starte med ny update. Det må vente til vi når transfervinduets afslutning i virkeligheden, og Swansea har vundet Champions League med mig ved roret :-)

Enzo
Manager

« Svar #1496: 02 Aug 2012, 14:24 »

Hej derude.

Jeg er kørt lidt død i mine to to nuværende saves hvor jeg er henholdsvis Brøndby og Udinese.

Mit næste save må godt være noget lidt ekstraordinært, og da jeg ikke har prøvet mig af med nogle former for Challenges, er tiden måske inde til det.

Så helt enkelt søger jeg bare en god og udfordrende challenge.
Gerne noget ala. hold det skandinavisk, eller sådan noget i den stil Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager

« Svar #1497: 02 Aug 2012, 14:38 »

Vent til Gracjan's review af den polske liga kommer. Den er ganske spændende at spille i, synes jeg.

welbz is dat guy

lowsteen
Juniorspiller
**

« Svar #1498: 02 Aug 2012, 15:18 »

Nogen der ved hvordan økonomien ser ud i FCK fra starten af? Overvejer dem, da jeg i de sidste par saves er kørt død hurtigt, og ikke har været FCK i FM12 Smiley

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1499: 02 Aug 2012, 15:19 »

Den er meget dårlig. Lån på 500 millioner med afdrag på ca. 3,5 millioner om måneden frem til 2030 (mener jeg). Transferbudget på ca. 5 millioner.

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010