home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236112 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1170: 13 Jun 2012, 13:24 »

Kan du da også med de klubber jeg foreslog.. At. Madrid er også en mulighed..

Det har jeg da heller aldrig sagt? Smiley

Og tak for buddene btw. synes Lille lyder meget interessant, så må jeg se om jeg kan holde på Hazard Smiley

Overvejede også Montpellier.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1171: 13 Jun 2012, 13:26 »

Noget af det vigtigste er også at jeg ikke skal slås med en komplet smadret økonomi i mange sæsoner. For mig ligger meget af det fede i FM i at man kan købe/sælge spillere og på den måde sætte sit præg på truppen. Og det er et sådan hold, hvor det er muligt, jeg søger.
Hvad med mit forslag?

Pescara fra Serie B, de har nogen fantastiske unge spiller i Capuano, Insigne, og Verratti som vi alle kender. Du er seedet til en 16 plads første sæson, men kan sagtens opnå meget mere, jeg ligger selv nummer 1 efter 10 kampe Smiley

Du har faktisk også et udmærket stadion med plads til 20.000+ og økonomien er heller ikke gal, mener der står plus 12 mio på bundlinjen når man starter. Klubben har en gæld på 11 mio så det er ikke alverdens du betaler af om måneden.

Så jeg vil klart anbefale dig at prøve dem af Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

blomvikings
Manager

« Svar #1172: 13 Jun 2012, 13:35 »

Hvad med mit forslag?

Jamen jeg har kigget på dem flere gange, men jeg tror bare det tager al for lang tid før man får skabt noget "stabilt", hvis du forstår mig? Altså jeg tror sagtens man kan få det til at fungere, og rykke op første sæson, men igen tror jeg at økonomien bliver en hæmsko her. De har ikke nogen bemærkelsesværdig gæld kan jeg høre, men man skal virkelig vinde nogle ting før der er råd til klassespillere Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #1173: 13 Jun 2012, 13:36 »

Jeg har efterhånden spillet en del ensformige saves, så nu leder jeg efter helt nye udfordringer!
Jeg har fundet to hold, som jeg føler kunne være interessante, men jeg er meget splittet mellem hvem det skal være.
Skal jeg starte et spil med santos fra Brasilien eller wolves? Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1174: 13 Jun 2012, 13:54 »

Jeg har efterhånden spillet en del ensformige saves, så nu leder jeg efter helt nye udfordringer!
Jeg har fundet to hold, som jeg føler kunne være interessante, men jeg er meget splittet mellem hvem det skal være.
Skal jeg starte et spil med santos fra Brasilien eller wolves? Smiley

Santos vil være sjovt og anderledes, alt imens Wolves bliver en kamp for overlevelse i det sjove selskab... Ville gå efter Santos Smiley Men også fordi jeg li har rodet med Fulham, som jeg sikrede en 8. plads efter jeg overtog dem på en 17. plads.,..

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #1175: 13 Jun 2012, 14:21 »

Santos vil være sjovt og anderledes, alt imens Wolves bliver en kamp for overlevelse i det sjove selskab... Ville gå efter Santos Smiley Men også fordi jeg li har rodet med Fulham, som jeg sikrede en 8. plads efter jeg overtog dem på en 17. plads.,..
Der er bare fordele ved begge hold.. på den ene side at formå at skabe et storhold med wolves efter en årrække og på den anden side, forsøge at fastholde santos' talenter og forsøge at skabe det bedste brasilianske hold nogensinde Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #1176: 13 Jun 2012, 15:08 »

Pescara it is !!!!

SørenA
Gæst

« Svar #1177: 13 Jun 2012, 16:03 »

Jeg leder efter en bundklub eller en klub med store økonomiske problemer - nogen forslag? Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #1178: 13 Jun 2012, 16:09 »

Jeg leder efter en bundklub eller en klub med store økonomiske problemer - nogen forslag? Smiley

Brøndby If dækker begge hvis man kigger på hvordan de har spillet i år :/ Der er nogle genveje til succes, så som at sælge Jan K til ADO den Haag i starten, sælge Mikael Nilsson eller give ham en ny kontrakt med det samme, og så prøve at sælge Thygesen og Krohn-Dehli for 20-25 mil hver efter første sæson, men der er hvert fald økonomiske problemer derude på vestegnen og flere problemer end godt er med skader fra start, og mangler i truppen (venstre back, angreb, målmand specielt).

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

SørenA
Gæst

« Svar #1179: 13 Jun 2012, 16:13 »

Det er et godt bud, men jeg er måske mere til noget ud i verden . Jeg tænker Wolves, Köln, Betis - noget i den stil Smiley

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #1180: 14 Jun 2012, 14:57 »

Okay guys...

Jeg har ingen idé om hvem jeg skal være...Jeg søger et hold med God talent udvikling/gode regens efter nogle år. Dvs. at man skal kunne prøve at holde på ens talenter/sælge dem for mange penge.

Har i erfaring med nogle hold, som passer til min beskrivelse, må i gerne komme med forslag! :-)

På forhånd tak!!!

FC Barcelona - Mes que un club.

Immersen_FM
Reserveholdsspiller

« Svar #1181: 14 Jun 2012, 16:24 »

Det er et godt bud, men jeg er måske mere til noget ud i verden . Jeg tænker Wolves, Köln, Betis - noget i den stil Smiley
Kan varmt anbefale Betis, har selv et save med dem, ligger nr. 5 pt.
Har bl.a. hentet Lucas Andersen og Iker Muniain!

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We love you so, we fear no foe

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1182: 14 Jun 2012, 16:48 »

Håber jeg kan bruge denne tråd Smiley Jeg er Sheffield Wednesday, og har ført dem op i premier league, men er lige blevet tilbudt et job i Liverpool bør jeg sige ja? Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #1183: 14 Jun 2012, 17:02 »

Okay guys...

Jeg har ingen idé om hvem jeg skal være...Jeg søger et hold med God talent udvikling/gode regens efter nogle år. Dvs. at man skal kunne prøve at holde på ens talenter/sælge dem for mange penge.

Har i erfaring med nogle hold, som passer til min beskrivelse, må i gerne komme med forslag! :-)

På forhånd tak!!!

Hvor godt et hold må det være? Er nemlig igang med Arsenal, som har en del gode talenter og jeg har forsøgt at bygge holdet op omkring disse spillere. Klubtråden herinde på fmfreaks omkring Arsenal er godt igang for tiden, så det kunne være, at du ville springe med på bølgen :-)

Som sagt så ved jeg ikke hvor godt et hold du søger og Arsenal kan også være skudt helt ved siden af, men overvej det :-)

Vil også anbefale Arsenal til andre. Det er super underholdende og der er også udfordringer nok mod pengestærke klubber som Chelsea og City + historisk-stærke United og Liverpool. Prøv det :-)

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #1184: 15 Jun 2012, 11:45 »

Hej freaks Opstemt
Er i tvivl om jeg skal være Swansea eller FCN hvem sys i?

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010