home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236107 gange)
Magn
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1155: 12 Jun 2012, 21:03 »

Træls  Ubeslutsom
- Men det bliver ikke bedre når man tænker på hvor tæt de var på oprykning .. Havde de bare holdt den føring på 3.0 i pausen  ticked off

Hvilken 3-0 føring mener du?

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager

« Svar #1156: 12 Jun 2012, 21:04 »

Er der nogen der kan komme med en liga man kan starte i hvor man kan styre ligaen fra start til slut i mange år

Danmark - FCK

Skotland - Celtic

Desuden kan du nok også godt vinde ligaen med Bayern i Tyskland, Barca/Real i Spanien, Milan i Italien. + Helt sikkert også nogle flere Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager

« Svar #1157: 13 Jun 2012, 10:45 »

Jeg bliver snart sindssyg. Uanset hvilket hold jeg starter op med, mister jeg gløden lyn hurtigt, enten så lykkes de handler jeg har udset mig ikke, eller så kan jeg slet ikke få spillet til at fungere...Malaga, Monaco, Brøndby og Newcastle er de seneste spil der er gået i vasken.

Men lysten til FM er ikke forsvundet, og jeg leder efter et spil jeg kan spille på ved siden af Diablo, når jeg lige skal have et break fra det Smiley

Har tænkt lidt på Tottenham, men er slet ikke sikker.
Kunne godt tænke mig et hold i en af de 5 største ligaer (England, Tyskland, Spanien, Italien eller Frankrig). Gider ikke et hold der er favorit til at vinde rækken, men heller ikke et decideret bundhold. Jeg orker heller ikke slås med en totalskadet økonomi, lån kan man nok ikke helt undgå.

Nogle bud? Smiley

Pft.

Jeg bliver nødt til at skrive igen, hjælp !!! Jeg kan simpelthen ikke finde et hold der fanger ordentligt! Der skal også være noget fremtidsperspektiv i holdet så jeg ikke går død efter 2 sæsoner. Håber i kan hjælpe, igen igen Smiley

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #1158: 13 Jun 2012, 11:51 »

Nogen der kan hjælpe?

Jeg vil gerne skabe en østeuropæisk magtfaktor, der skal tag kampen op imod Zenit,Anji og Moskva klubberne samt de to store fra Ukranie plus Metalist og Dnipro.

Jeg er kommet ned på to hold -

Metalurg Donetsk - Der er lillebror til Shaktar og skal tag kampen op først i den hjemmelige liga og så sidenhen i Europa. Formålet er, at blive en østeuropæisk magtfaktor. - Stadionet er småt - 5100 pladser.Ellers er der gode trænings - og ungdomsfaciliteter. Her er god mulighed for, at skabe det hele fra bunden af. Klubben blev oprettet i 1996.

Næste hold

Krylia Sovetov Samara

Et russisk hold som er langt fra de førende klubber fra 1942 med et stadion med pladser til 32.549 pladser men flytter til et helt nyt i 2017.
Målet her er det samme som foroven men der er klart mere konkurrence og penge i den Russiske liga. Samt der kan tiltrækkes langt flere spillere til denne liga.

Jeg er splittet i hvilket hold jeg skal vælge, der er gode udfordringer i begge hold/ligaer men også ulemper.

Så håber I kan hjælpe, det skal gerne være det sidste spil - og gerne et rigtig langt og spændende et af slagsen.

HELP PLEASE:)

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1159: 13 Jun 2012, 11:57 »

Nogen der kan hjælpe?

Jeg vil gerne skabe en østeuropæisk magtfaktor, der skal tag kampen op imod Zenit,Anji og Moskva klubberne samt de to store fra Ukranie plus Metalist og Dnipro.

Metalurg Donetsk - Der er lillebror til Shaktar og skal tag kampen op først i den hjemmelige liga og så sidenhen i Europa. Formålet er, at blive en østeuropæisk magtfaktor. - Stadionet er småt - 5100 pladser.Ellers er der gode trænings - og ungdomsfaciliteter. Her er god mulighed for, at skabe det hele fra bunden af. Klubben blev oprettet i 1996.

Næste hold

Krylia Sovetov Samara

Et russisk hold som er langt fra de førende klubber fra 1942 med et stadion med pladser til 32.549 pladser men flytter til et helt nyt i 2017.
Målet her er det samme som foroven men der er klart mere konkurrence og penge i den Russiske liga. Samt der kan tiltrækkes langt flere spillere til denne liga.

Jeg er splittet i hvilket hold jeg skal vælge, der er gode udfordringer i begge hold/ligaer men også ulemper.

Så håber I kan hjælpe, det skal gerne være det sidste spil - og gerne et rigtig langt og spændende et af slagsen.

Hvad for et land tiltrækker dig allermest?

Ellers ville jeg nok vælge det russiske hold, da man med et stort stadion ikke behøver tænke over det, hvis du vil have endnu mere udfordring kunne det første hold da også være sjovt.

Tror dog også der er flere koncurrece dygtige hold i den russiske Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1160: 13 Jun 2012, 12:00 »

Jeg bliver nødt til at skrive igen, hjælp !!! Jeg kan simpelthen ikke finde et hold der fanger ordentligt! Der skal også være noget fremtidsperspektiv i holdet så jeg ikke går død efter 2 sæsoner. Håber i kan hjælpe, igen igen Smiley

Tja tottenham er nok ikke et dumt valg...  selvom jeg som Arsenalfan selv afskriver ideen Smiley

Men ellers vil jeg fra de ligaer nævne hold som: Wolfsburg (er jeg selv igang med, selvom jeg bliver linket sammen med bayern), Palermo, Lazio, Lille, Athletic, hvilket aller klubber jeg ville overveje i mit save hvor jeg vandrer gennem Europa...

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1161: 13 Jun 2012, 12:02 »

Pescara fra Serie B, de har nogen fantastiske unge spiller i Capuano, Insigne, og Verratti som vi alle kender. Du er seedet til en 16 plads første sæson, men kan sagtens opnå meget mere, jeg ligger selv nummer 1 efter 10 kampe Smiley

Du har faktisk også et udmærket stadion med plads til 20.000+ og økonomien er heller ikke gal, mener der står plus 12 mio på bundlinjen når man starter. Klubben har en gæld på 11 mio så det er ikke alverdens du betaler af om måneden.

Så jeg vil klart anbefale dig at prøve dem af Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1162: 13 Jun 2012, 12:05 »

Nogen der kan hjælpe?

Næste hold

Krylia Sovetov Samara

Overvejer selv et save i Ukraine, og hvis du også gerne vil ha et langt save, så er det vel oplagt at vælge et hvor man skal kæmpe sig til større stadion og bedre rep, så man kan vinde over storebroren Wink

Metalurg Donetsk! Go go go ! Opstemt

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #1163: 13 Jun 2012, 12:21 »

Hvad for et land tiltrækker dig allermest?

Ellers ville jeg nok vælge det russiske hold, da man med et stort stadion ikke behøver tænke over det, hvis du vil have endnu mere udfordring kunne det første hold da også være sjovt.

Tror dog også der er flere koncurrece dygtige hold i den russiske Smiley

Ja, det har du ret i men der er fordele og ulemper ved begge ligaer. Og jeg vil jo gerne have et langt save hvor jeg kan sætte et stort præg på holdet. Så tror det bliver Metalurg Donets

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #1164: 13 Jun 2012, 12:26 »

Overvejer selv et save i Ukraine, og hvis du også gerne vil ha et langt save, så er det vel oplagt at vælge et hvor man skal kæmpe sig til større stadion og bedre rep, så man kan vinde over storebroren Wink

Metalurg Donetsk! Go go go ! Opstemt

Metalurg Donetsk, IT IS!

Jamen, så kom igang med dit save, så kan vi jo dele vores historier:) Hvilket hold har du overvejet?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1165: 13 Jun 2012, 12:35 »

Metalurg Donetsk, IT IS!

Jamen, så kom igang med dit save, så kan vi jo dele vores historier:) Hvilket hold har du overvejet?

Er lidt mere kedelig og vil gerne bar prøve Dynamo Kiev, da historien om dem fangede mig i den dok der var om deres kamp i 1942... samt at jeg gerne vil prøve andre ligaer end dem jeg plejer, og så er Kiev jo ikke nogen dum klub at starte med når der er for at sige det mildt, gode chancer for at prøve europæisk Wink Men skal ikke være et alt for langt save, vil nemlig gerne prøve at nå en hel masse sjove og skæve ligaer inden fm 13 kommer... for har nu mest tid her i den kommende sommerferie, når jeg ikke lige arbejder...

Ja, vi kan sagtens udveksle historier...
kan jo vær jeg bliver så fanget af det at jeg snupper en mindre klub...

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #1166: 13 Jun 2012, 12:44 »

Er lidt mere kedelig og vil gerne bar prøve Dynamo Kiev, da historien om dem fangede mig i den dok der var om deres kamp i 1942... samt at jeg gerne vil prøve andre ligaer end dem jeg plejer, og så er Kiev jo ikke nogen dum klub at starte med når der er for at sige det mildt, gode chancer for at prøve europæisk Wink Men skal ikke være et alt for langt save, vil nemlig gerne prøve at nå en hel masse sjove og skæve ligaer inden fm 13 kommer... for har nu mest tid her i den kommende sommerferie, når jeg ikke lige arbejder...

Ja, vi kan sagtens udveksle historier...
kan jo vær jeg bliver så fanget af det at jeg snupper en mindre klub...

Fedt:)

Har også været vidt omkring - Mexico, USA, Chilie, Rumænien, Holland og nu Ukraine.

Du kan bare skrive herinde(http://fmfreaks.dk/index.php?topic=33700.msg1023568;topicseen#msg1023568) så snart du er begyndt med Kiev.

Det kan også blive spændende, at føre Kiev tilbage til toppen også i Europa. Da Sheva og Rebrov dannede angrebspar da de kom til ChL Semi.

blomvikings
Manager

« Svar #1167: 13 Jun 2012, 12:44 »

Noget af det vigtigste er også at jeg ikke skal slås med en komplet smadret økonomi i mange sæsoner. For mig ligger meget af det fede i FM i at man kan købe/sælge spillere og på den måde sætte sit præg på truppen. Og det er et sådan hold, hvor det er muligt, jeg søger.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1168: 13 Jun 2012, 13:12 »

Fedt:)

Har også været vidt omkring - Mexico, USA, Chilie, Rumænien, Holland og nu Ukraine.

Du kan bare skrive herinde(http://fmfreaks.dk/index.php?topic=33700.msg1023568;topicseen#msg1023568) så snart du er begyndt med Kiev.

Det kan også blive spændende, at føre Kiev tilbage til toppen også i Europa. Da Sheva og Rebrov dannede angrebspar da de kom til ChL Semi.

Okay.. forsøgte at komme til Brasilien og Holland inden Wolfsburg bød op til dans...

Tja Kiev kunne jeg eventuelt lave en tråd til når jeg går i gang med savet... Smiley

Må indrømme at jeg ikke li ka huske Rebrov desvær... men skal da self ha ført Kiev tilbage til fordums styrke Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1169: 13 Jun 2012, 13:20 »

Noget af det vigtigste er også at jeg ikke skal slås med en komplet smadret økonomi i mange sæsoner. For mig ligger meget af det fede i FM i at man kan købe/sælge spillere og på den måde sætte sit præg på truppen. Og det er et sådan hold, hvor det er muligt, jeg søger.

Kan du da også med de klubber jeg foreslog.. At. Madrid er også en mulighed..

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010