|
MBJ
|
|
Nu gav jeg bare argumenter for at han skulle vælge Belgien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Søger en klub der er kendt for sin talentudvikling, og har mulighed for at hente nogle at de store talenter i verdenen. Det skal helst ikke være Ajax.
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
Magn
|
|
FC Barcelona har ihvertfald god talentudviklong, eller Caen eller Auxerre, men de kan nok ikke hente de største talenter.
|
|
|
|
|
|
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Mit Wigan spil er crashet, så jeg skal bruge et nyt save NOgle intereassante? Tænker lidt på noget italiensk, men alt er velkommen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Søger et spil i det engelske, bare ikke et top hold. Det må gerne være et hold fra lavere rækker  Bare ikke et top hold! Der må godt være god mulighed for udvikling af truppen & det skal egentlig bare være et sjovt & spændende hold  HIT ME 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Kan anbefale Wigan, Fantastisk hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Helt klart Southampton
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Overvejer lidt Wigan  Ellers andre bud? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Søger et spil i det engelske, bare ikke et top hold. Det må gerne være et hold fra lavere rækker  Bare ikke et top hold! Der må godt være god mulighed for udvikling af truppen & det skal egentlig bare være et sjovt & spændende hold  HIT ME  Hvad med Everton? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spasmads
Lilleputspiller
|
|
Søger et spil i det engelske, bare ikke et top hold. Det må gerne være et hold fra lavere rækker  Bare ikke et top hold! Der må godt være god mulighed for udvikling af truppen & det skal egentlig bare være et sjovt & spændende hold  HIT ME  Crewe Alexandra (League 2) godt ungdomsstystem gode træningsfaciliteter samt et par talenter på holdet fra start. medieprognose nr. 8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Leder efter et europæisk landshold der er spændende og har gode muligheder for, at komme med til EM. Skal være et land, som Belgien eller Danmark.
Tjekkiet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Kom nu kom nu! Nu har jeg satme spurgt mange gange herinde, hvad er jeres fedeste og længste save!  Ved ikke hvem jeg skal være... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Kom nu kom nu! Nu har jeg satme spurgt mange gange herinde, hvad er jeres fedeste og længste save!  Ved ikke hvem jeg skal være...  Har haft nogle rigtig gode saves med Blackpool & Valladolid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|