home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1057 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236187 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1095: 08 Jun 2012, 11:15 »

Jeg har det præcis som det Bloom.. Ubeslutsom Det er satme nedern Ubeslutsom

Men.. jeg tror at jeg er kommet frem til at jeg skal prøve betsafe ligaen af..

Skal jeg være Vejle eller Esbjerg? Nogen der har plusser/minusser omkring de to hold?

På forhånd tak Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #1096: 08 Jun 2012, 17:40 »

Anyone? Shockeret

- Veni, vidi, vici -

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #1097: 08 Jun 2012, 17:45 »

Jeg bliver snart sindssyg. Uanset hvilket hold jeg starter op med, mister jeg gløden lyn hurtigt, enten så lykkes de handler jeg har udset mig ikke, eller så kan jeg slet ikke få spillet til at fungere...Malaga, Monaco, Brøndby og Newcastle er de seneste spil der er gået i vasken.

Men lysten til FM er ikke forsvundet, og jeg leder efter et spil jeg kan spille på ved siden af Diablo, når jeg lige skal have et break fra det Smiley

Har tænkt lidt på Tottenham, men er slet ikke sikker.
Kunne godt tænke mig et hold i en af de 5 største ligaer (England, Tyskland, Spanien, Italien eller Frankrig). Gider ikke et hold der er favorit til at vinde rækken, men heller ikke et decideret bundhold. Jeg orker heller ikke slås med en totalskadet økonomi, lån kan man nok ikke helt undgå.

Nogle bud? Smiley

Pft.

Tottenham kan klart anbefales ! -  Peace

Jeg er i år 2015 snart 2016 med dem og det kører bare Opstemt

Tottenham har et hold, hvor du kan kæmpe med om mesterskabet allerede fra første sæson. Økonomien er ganske fornuftig, så der kan sagtens handles i første vindue - Jeg vandt mesterskabet i første sæson og fik svimlende mængder penge til transfers !

Bare skriv, hvis du er interesseret i nogle SS Opstemt

Enzo
Manager

« Svar #1098: 08 Jun 2012, 20:20 »

Jeg går egentlig også spekulerer over mit kommende mandskab.
Ingen som helst krav, så jeg forventer at se en masse kvalificerede bud fra jer derude.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1099: 08 Jun 2012, 20:26 »

Nogen som der kan anbefale Norwich? Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #1100: 08 Jun 2012, 21:08 »

Ingen som helst krav, så jeg forventer at se en masse kvalificerede bud fra jer derude.

Personligt har jeg gang i et rigtig fedt Arsenal spil, så dem vil jeg da anbefale, hvis ikke du allerede har prøvet dem Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1101: 08 Jun 2012, 21:11 »

Nogen som der kan anbefale Norwich? Smiley
Nej har ikke prøvet dem, men kan da varmt anbefale huddersfield, jeg er lige gået i gang med 3 sæson og spiller nu i PL Opstemt har fået sat et rigtig godt hold sammen Opstemt

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1102: 08 Jun 2012, 21:26 »

Deportivo La Coruña er en yderst spændende klub, hvor der er en del udfordring på den økonomiske front. Dog er der fint potentiale i truppen og med et par gode erhvervelser, skal du nok få etableret dig til et godt spansk hold i løbet af nogle år.

Ellers skulle Portsmouth vist også være meget spændende, selvom jeg dog aldrig selv har været dem. Overvejer dem dog selv i mit næste save.

Udinese og Palermo er også nogle klubber, du bør kigge lidt på.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #1103: 08 Jun 2012, 21:40 »

Kan anbefalde alle sammen at starte med Pescara fra den Italienske Serie B. Der er mulighed for at rykke op første sæson. De har et god hold. De 3 største stjerner er Marco Capuano, Marco Veratti & Danilo Soddimo som alle 3 kan begå sig i Serie A også.

Jeg spiller med dem nu og har jeg en transfer politik som hedder at jeg de første 2-3 sæsoner kun må købe spiller på fri transfer eller spillere under 5 mio kr. indtil jeg har en solid økonomi.

Jeg er i gang med 3 sæson nu, første sæson rykkede jeg op som nr 2 i Serie B og så vandt jeg det Italienske Pokal via en heldig lodtrækning. Anden sæson i Serie A endte jeg som nr 4 og kom til 1 knockout runde i EL.

De bedste spiller jeg har købt til klubben er Dorian Dervite (Købt første sæson og er vild på hjørnespark) Luigi Bruins (Solgt efter første sæson til deportivo) Marco Enzo Fossati (Italiensk talent som virkelig spiller godt på midten) Milan Djuric (Italiensk targetman som har fundet formen i 3 sæson og bomber mål ind for mig)

Jeg har købt mange unge spillere gratis eller til meget billige penge og har formået at sælge halvdelen af spillerne for RIGTIG mange penge!

Så kom igang! Det er en mega fed klub! Hvis i har nogen spørgsmål så spøger i bare!!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1104: 08 Jun 2012, 21:45 »

Kan anbefalde alle sammen at starte med Pescara fra den Italienske Serie B. Der er mulighed for at rykke op første sæson. De har et god hold. De 3 største stjerner er Marco Capuano, Marco Veratti & Danilo Soddimo som alle 3 kan begå sig i Serie A også.

Jeg spiller med dem nu og har jeg en transfer politik som hedder at jeg de første 2-3 sæsoner kun må købe spiller på fri transfer eller spillere under 5 mio kr. indtil jeg har en solid økonomi.

Jeg er i gang med 3 sæson nu, første sæson rykkede jeg op som nr 2 i Serie B og så vandt jeg det Italienske Pokal via en heldig lodtrækning. Anden sæson i Serie A endte jeg som nr 4 og kom til 1 knockout runde i EL.

De bedste spiller jeg har købt til klubben er Dorian Dervite (Købt første sæson og er vild på hjørnespark) Luigi Bruins (Solgt efter første sæson til deportivo) Marco Enzo Fossati (Italiensk talent som virkelig spiller godt på midten) Milan Djuric (Italiensk targetman som har fundet formen i 3 sæson og bomber mål ind for mig)

Jeg har købt mange unge spillere gratis eller til meget billige penge og har formået at sælge halvdelen af spillerne for RIGTIG mange penge!

Så kom igang! Det er en mega fed klub! Hvis i har nogen spørgsmål så spøger i bare!!

Har de ikke også Ciro Immobile?

Thaurat al Shabab

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #1105: 08 Jun 2012, 21:46 »

Har de ikke også Ciro Immobile?

Jo men desværre kun på lån og han er meget dyr og købe. desværre! Han scorede rigtig mange mål første sæson i Serie B

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1106: 08 Jun 2012, 21:47 »

Jo men desværre kun på lån og han er meget dyr og købe. desværre! Han scorede rigtig mange mål første sæson i Serie B

I mit spil så jeg lige han røg for 2.5 mio efter låneperioden.

EDIT: DKK

Thaurat al Shabab

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #1107: 08 Jun 2012, 21:48 »

I mit spil så jeg lige han røg for 2.5 mio efter låneperioden.

EDIT: DKK

LooL jeg skulle give 25 mio. Sikkert fordi han spillede så godt for mig

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1108: 08 Jun 2012, 21:49 »

LooL jeg skulle give 25 mio. Sikkert fordi han spillede så godt for mig

Men det lyder som en fed klub, tror jeg vil afprøve mig med dem.  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #1109: 08 Jun 2012, 21:52 »

Men det lyder som en fed klub, tror jeg vil afprøve mig med dem.  Thumbs Up

Kan klart anbefales! Du har også Lorenzo Insigne som kan spille alle de offensive pladser, han lagde op til 16 mål og score 9 mål i første sæson. Desværre også kun på lån og koster 22 mio at købe fri :S

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010