home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:27:01 katharine Blogs Why Kaspersky Small Of...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 288038 gange)
Tavares
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1185: 15 Jun 2012, 23:22 »

Jeg går fra tid til tid død i mit Aston Villa spil, og vil derfor gerne have et spil jeg kan spille ved siden af. Jeg er egentlig frisk på alt, og det må meget gerne være en udfordring. Holdet må gerne have en lille sjat penge at købe ind for, da jeg godt kan lide at sætte et præ på truppen fra starten af! Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1186: 15 Jun 2012, 23:25 »

Malaga kunne være en mulighed. Det er en kæmpe udfordring at kunne besejre de to giganter, Barcelona og Real Madrid, men det er muligt, jeg har selv set det ske.

Tavares
Manager

« Svar #1187: 15 Jun 2012, 23:26 »

Malaga kunne være en mulighed. Det er en kæmpe udfordring at kunne besejre de to giganter, Barcelona og Real Madrid, men det er muligt, jeg har selv set det ske.
Jeg har haft et spil med Malaga før, men der er et eller andet jeg ikke kan lide ved at være dem. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

MartinV
Juniorspiller
**

« Svar #1188: 16 Jun 2012, 00:10 »

Hvem skal man vælge Smiley .. Må gerne være top 1-6 hold eller deromkring er åben for alle ligaer

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #1189: 19 Jun 2012, 12:18 »

Jeg har haft lidt svært ved at finde motivationen til Football Manager de sidste par dage.. Men jeg har fået tankerne hen på hvilken liga jeg gerne vil spille i.

Jeg vil gerne spille i den anden bedste engelske række, da det utvivlsomt må være noget af det fedeste at rykke op også kunne tiltrække en masse dygtige unge engelske spillere for billige tænke. Jeg er hvert fald interesseret i at forsøge at gøre netop dette.

Nu er spørgsmålet bare, hvem skal man spille med i den anden bedste engelske række? ;-)

ptrN
Manager

« Svar #1190: 19 Jun 2012, 12:42 »

Jeg har haft lidt svært ved at finde motivationen til Football Manager de sidste par dage.. Men jeg har fået tankerne hen på hvilken liga jeg gerne vil spille i.

Jeg vil gerne spille i den anden bedste engelske række, da det utvivlsomt må være noget af det fedeste at rykke op også kunne tiltrække en masse dygtige unge engelske spillere for billige tænke. Jeg er hvert fald interesseret i at forsøge at gøre netop dette.

Nu er spørgsmålet bare, hvem skal man spille med i den anden bedste engelske række? ;-)
Southampton.

• Økonomisk råderum
  • Godt ry
  • Fantastisk ungdomsakademi
  • Unge spillere der kan begå sig i PL(Cork, Lallana, etc)

What's not to like?

Spiller for tiden selv med Southampton, hvor jeg i anden sæson, er i PL. I min startopstilling har jeg spillere som Jack Cork, Jay Spearing, Jake Livermore, Adam Lallana, Adam Johnson, Craig Dawson, Kyle Bartley, Nathan Delfouneso(leje), Jack Robinson(leje), Kyle Naughton, Jordan Spence, Ravel Morrison og Fabian Delph. Alle unge og alle spillere der vil pryde engelske PL-hold om nogle år. Desuden kommer Ross Barkley fra Everton efter sæsonen.

Især mine to Adam' (Lallana og Johnson) er helt fantastiske i en 4-4-2 som hhv HM og VM.

Det sjove er, at jeg faktisk selv startede spillede(for en uge eller to siden), men samme kriterier og mål som dig. KOM I SVING.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2012, 12:51 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager

« Svar #1191: 20 Jun 2012, 15:02 »

Jeg står i et dilemma. Jeg har for en gangs skyld, findet mig én bestemt liga, som jeg vil tørne ud i, i mit næste spil. Den hollandske Æredsdivision, og dette er meget spænende og nyt for mig, da jeg er vant til at spille i enten England eller Italien.

Derfor vil jeg gerne have et godt førstehåndsindtryk af den hollandske liga, ved at starte mit første spil op med en klub der fanger mig.

Derfor er jeg åben over for alle hollandske klubber, med en god lille beskrivelse.

Jeg takker på forhånd.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #1192: 20 Jun 2012, 15:07 »

Jeg står i et dilemma. Jeg har for en gangs skyld, findet mig én bestemt liga, som jeg vil tørne ud i, i mit næste spil. Den hollandske Æredsdivision, og dette er meget spænende og nyt for mig, da jeg er vant til at spille i enten England eller Italien.

Derfor vil jeg gerne have et godt førstehåndsindtryk af den hollandske liga, ved at starte mit første spil op med en klub der fanger mig.

Derfor er jeg åben over for alle hollandske klubber, med en god lille beskrivelse.

Jeg takker på forhånd.

Groningen har jeg glimrende erfaringer med Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Jakob..
Juniorspiller
**

« Svar #1193: 20 Jun 2012, 19:02 »

Jeg leder efter et hold, hvor jeg kan indføre min tiki taka taktik. Jeg har fået finpudset den i mit Barca spil, så nu leder jeg efter nye udfordringer. Kravene er som følger Smiley

- Skal spille i en af de store ligaer i europa, behøves ikke at starte i den bedste liga.
- Der skal være mulighed økonomisk vækst indenfor de første 4-5 år. Det vil sige ingen gæld, der alvorligt hæmmer klubben.
- Skal gerne have nogen kreative spillere i forvejen, eller hvertfald nogen solide talenter.

Håber i har nogen gode bud Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #1194: 20 Jun 2012, 19:31 »

Jeg takker på forhånd.

Ajax: en rigtig danskerklub med masser af talent og potentiale + stolte traditioner
Twente/AZ: outsider til mesterskabet - gode spillere og okay tiltrækningskraft.
Heerenveen: spændende hold med mange talenter og god tradition for at udvikle store spillere som f.eks. Van Nistelrooy..+ fin økonomi Smiley

- Veni, vidi, vici -

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1195: 20 Jun 2012, 23:38 »

Overvejer en pause fra mit Sheffield Wednesday save.
Søger en klub som ikke spiller i den bedste række i de store ligaer Smiley
Ikke southampton & Blackpool Smiley
Kom gerne med en masse bud Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1196: 21 Jun 2012, 12:02 »

Overvejer en pause fra mit Sheffield Wednesday save.
Søger en klub som ikke spiller i den bedste række i de store ligaer Smiley
Ikke southampton & Blackpool Smiley
Kom gerne med en masse bud Opstemt
Pescara!!! Opstemt
Se ind i tråden

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #1197: 21 Jun 2012, 15:46 »

Pescara!!! Opstemt
Se ind i tråden
Overvejer nærmere Verona Peace

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #1198: 21 Jun 2012, 15:59 »

West ham! Dem er jeg lige statet med. Uden tvivl et underholdende spil, med en god trup og et godt stadion Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Anfield Road
Manager

« Svar #1199: 21 Jun 2012, 16:09 »

Cardiff?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010