home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Dit indtryk ud fra demoen ?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Dit indtryk ud fra demoen ?  (Læst 27980 gange)
lassenedergaard
Juniorspiller
**

Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #75: 07 Okt 2011, 19:18 »

er jeg den eneste der synes at der i teamtalken manger et toneleje der hedder "glad" eller "tilfreds" eller noget i den dur???

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #76: 07 Okt 2011, 19:29 »

Jeg har fået et rigtig godt indtryk af spillet!

Opsætningen med alt det taktiske er lidt forvirrende, men når det bliver vant for en, så er jeg sikker på at det er klasse, da det ser flot ud. Kampene ser også mere levende og ægte ud, hvilket også trækker op i karakterbogen.

Det eneste irriterende i min optik er spillerprofilerne, som jeg bestemt ikke bryder mig om, med hensyn til opstillingen, men det er flueknepperi i et ellers så fantastisk spil. Kan næsten ikke vente til den fulde version kommer!
« Seneste Redigering: 08 Okt 2011, 02:20 af Daniel Nordentoft » Logged

alek9000
Manager

« Svar #77: 07 Okt 2011, 20:01 »

Andre end mig, der har en bug under 'egenskaber', som gør, at man ikke kan se højde, favoritben osv.?

plutonium
Manager

« Svar #78: 07 Okt 2011, 20:06 »

er jeg den eneste der synes at der i teamtalken manger et toneleje der hedder "glad" eller "tilfreds" eller noget i den dur???

Det tror jeg Smiley

De to er jo ikke så meget en 'måde' at sige tingene på, det er snarere 'ting' man kan sige. 'Jeg er glad/tilfreds' er noget man siger, men selve den måde du siger det på synes jeg faktisk dækkes fint af de muligheder man har.

Passionate, assertive og calm (jeg spiller på engelsk) er jo alle sammen måder man kan sige at man er glad og tilfreds på. Siger man det i passionate sindsstilstand, så står man jo nærmest og tripper af glæde crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Brodtgaard
Manager

« Svar #79: 07 Okt 2011, 20:24 »

Andre end mig, der har en bug under 'egenskaber', som gør, at man ikke kan se højde, favoritben osv.?

Det står under "Profil"

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 07 Okt 2011, 20:29 »

Nu ved jeg ikke om det er nævnt, men hvad er der lige gået galt med transfers ? Er lige startet med Brøndby og allerede efter 1 måned er der solgt vildt mange danske spillere til udenlandske klubber, rigtig mange... endda for flere millioner kroner :/

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #81: 07 Okt 2011, 20:31 »

Nu ved jeg ikke om det er nævnt, men hvad er der lige gået galt med transfers ? Er lige startet med Brøndby og allerede efter 1 måned er der solgt vildt mange danske spillere til udenlandske klubber, rigtig mange... endda for flere millioner kroner :/

Kig på de forrige sider der er det blevet diskuteret Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #82: 07 Okt 2011, 20:32 »

Det er en gammel fejl med demoerne. Det er fordi den danske liga er den eneste med fuldt mandskab, så de udenlandske klubber mangler spillere, og køber derfor de danske. Sidste år var der rapporter om at Real Madrid havde købt de tre bedste danske keepere crazy

Men det er en 'bug' som ikke er i det endelige spil, da man jo spiller med en noget større database

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 07 Okt 2011, 20:33 »

Super, så er jeg mere rolig :p

HP1234
Lilleputspiller
*

« Svar #84: 07 Okt 2011, 21:59 »

Måske lidt off topic. Sry.
Hvordan laver man vinduet mindre når man spiller FM på Mac?
Håber på et svar og beklager dette lille off topic spørgsmål.

JKJ
Gæst

« Svar #85: 07 Okt 2011, 22:13 »

Jeg er glad for en nye 3D engine, men ellers syntes jeg ikke der er meget nyt under himmelen. Andet end de igen i år skal øndre alt i menuen så man er helt forvirret til at starte med.

Enig.

Hvorfor skal det ændres år efter år?

Det er suverænt det største minus indtil nu.

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #86: 08 Okt 2011, 00:52 »

Enig.

Hvorfor skal det ændres år efter år?

Det er suverænt det største minus indtil nu.

Seriøst? synes ikke det tog mange minutter at finde ud af igen...Synes helt klart denne version er meget bedre og overskuelig i forhold til 11eren. Jeg er godt tilfreds med hvordan menuerne er sat op i hvert fald Smiley

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Swizz CataR
Manager

« Svar #87: 08 Okt 2011, 01:38 »

Det er en gammel fejl med demoerne. Det er fordi den danske liga er den eneste med fuldt mandskab, så de udenlandske klubber mangler spillere, og køber derfor de danske. Sidste år var der rapporter om at Real Madrid havde købt de tre bedste danske keepere crazy

Men det er en 'bug' som ikke er i det endelige spil, da man jo spiller med en noget større database

Men det er jo ikke en bug? Det skyldes alene det, at man spiller med en "hurtig start" eller hvad det hedder. Man spiller med en minimal database, samt kun spillere fra et enkelt land. Derfor ønsker alle storklubber at hente spillere fra ens egen liga, da der ikke er mange andre med.

Denne "fejl" er derfor naturligvis ikke en del af den fulde version af spillet, i og med at det er de færreste der spiller denne type spil.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #88: 08 Okt 2011, 16:04 »

Jeg har skam også fået et meget godt indtryk af demoen.

Ville dog bare lige vise dette resultat:

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #89: 08 Okt 2011, 17:27 »

Jeg har skam også fået et meget godt indtryk af demoen.

Ville dog bare lige vise dette resultat:

FCM har formentlig solgt ud pga. mgl. udenlandske hold som har styrke og derfor henter Suppens spillere.

Jeg vil garantere at det ikke bliver 11-1 i spillet hvis man har flere ligaer med og spiller med stor db.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010