Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Har i haft en Iphone?
Det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft!
Har du haft en samsung galaxy SII ? det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft! :p min kæreste har iphone 4 og sasmung er den altså overlegen mange steder
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Har du haft en samsung galaxy SII ? det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft! :p
min kæreste har iphone 4 og sasmung er den altså overlegen mange steder
Nej 
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
iPhone... så findes det ikke bedre...
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Legenden
|
|
Har du haft en samsung galaxy SII ? det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft! :p
min kæreste har iphone 4 og sasmung er den altså overlegen mange steder
Hvordan går du rundt med din SII? Du kan da umuligt have den i lommen, så stor som den er. 
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Hvordan går du rundt med din SII? Du kan da umuligt have den i lommen, så stor som den er.  Den er ganske rigtigt større end en iphone men den er tyndere og vejer mindre og passer fint ved siden af en pung i lommen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Dette er måske en smule off-topic, men: Kommer der en iPod 4GS? Eller er det kun iPhonen der bliver opdateret? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
Dette er måske en smule off-topic, men: Kommer der en iPod 4GS? Eller er det kun iPhonen der bliver opdateret? :-)
Der er kommet en hvid iPod Touch, men så vidt jeg ved, er det uden hardware-ændringer. Ikke i denne omgang i hvert fald 
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Tja, jeg tror hele debatten om Samsung eller iPhone er lidt som at diskutere hvad man bedst kan lide af æbler og bananer. Personligt jeg er tosse-glad for Apple og deres styresystemer, så derfor vil jeg altid sværge til iPhone. 
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Tja, jeg tror hele debatten om Samsung eller iPhone er lidt som at diskutere hvad man bedst kan lide af æbler og bananer. Personligt jeg er tosse-glad for Apple og deres styresystemer, så derfor vil jeg altid sværge til iPhone.  helt helt enig. jeg vil endda gå skridtet videre og sige at jeg er direkte afhængig af apple produkter  stort set hver gang der kommer noget nyt så skal jeg bare have det lidt ligesom et at de par der var med i "Luksusfælden" for et år siden
|
|
|
|
|
|
|
|
Roman
|
|
helt helt enig. jeg vil endda gå skridtet videre og sige at jeg er direkte afhængig af apple produkter  stort set hver gang der kommer noget nyt så skal jeg bare have det lidt ligesom et at de par der var med i "Luksusfælden" for et år siden Det er jo næsten synd for dig, men du er nok langt fra den eneste.
|
|
|
|
|
|
|
|
clubnougat
|
|
Jeg har haft en iphone, og det er da en super telefon, den gør den kan til perfektion. MEN!!! min SGS II er godt nok den lækreste telefon jeg nogensinde har haft, jeg elsker android og elsker at jeg kan customize stort set alt på den. men jeg er så også giga tekniknørd 
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Det er jo næsten synd for dig, men du er nok langt fra den eneste.
synd ja ihf den dag det går helt galt. og nej jeg er helt sikkert ikke den eneste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Den er ganske rigtigt større end en iphone men den er tyndere og vejer mindre og passer fint ved siden af en pung i lommen.
Okay, jeg kunne godt tænke mig en. Men når jeg har set den i butikkerne, er den bare så gigantisk stor. 
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|