home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 940 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 93168 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: iPhone
« Svar #180: 07 Okt 2011, 10:57 »

Okay, jeg kunne godt tænke mig en. Men når jeg har set den i butikkerne, er den bare så gigantisk stor. Peace

Det var også min frygt da jeg købte den, men ærligt talt jeg ligger slet ikke mærke til den fylder meget, fordi den er så tynd og let.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #181: 07 Okt 2011, 10:58 »

Det var også min frygt da jeg købte den, men ærligt talt jeg ligger slet ikke mærke til den fylder meget, fordi den er så tynd og let.

Synes absolut heller ikke den er ret stor, især fordi den er så tynd, som Sunbao også siger.

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #182: 08 Okt 2011, 11:43 »

Er i den situation at jeg har mistet min iPhone i Amsterdam, og jeg kan ikke komme i kontakt med den, SIM-kortet er blevet spærret, men også inden det blev det kunne jeg heller ikke komme i kontakt med den. Jeg tror derfor at den er blevet slukket.
Mit spørgsmål går på appet "Find my iPhone", som jeg havde installeret, hvis manden der har taget sætter et nyt sim-kort i, har jeg så mulighed for at lokalisere den, hvis han ikke har slået programmet fra? Kan endnu ikke lokalisere den på www.me.com

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Enzo
Manager

Iphone..
« Svar #183: 13 Okt 2011, 17:10 »

Hej alle freaks Smiley
Jeg har besluttet mig for at få fingre i en af de lækre Iphones, og det skal helst være en 4.
Jeg har kigget en del på nettet, men syntes bare at det er forholdsvis dyrt..

Har i en idé om hvordan jeg kan finde den billigste Iphone 4? (Den må gerne være brugt, men ikke specielt meget)

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enged
Gæst

« Svar #184: 13 Okt 2011, 17:20 »

Hvis du ikke vil have en 4s, så vent til den udkommer, så falder 4'eren en del i pris i følge folk med selvudnævnt ekspertise på området.

Enzo
Manager

« Svar #185: 13 Okt 2011, 17:32 »

Hvis du ikke vil have en 4s, så vent til den udkommer, så falder 4'eren en del i pris i følge folk med selvudnævnt ekspertise på området.

Ved du hvornår den udkommer? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Søgaard
Gæst

« Svar #186: 13 Okt 2011, 17:33 »

Ved du hvornår den udkommer? Smiley
28. oktober.

Enzo
Manager

« Svar #187: 13 Okt 2011, 17:34 »

Okay Smiley Så kan jeg lige så godt vente Wink
Ved i hvad prisen nogenlunde flader til? Smiley

AFC
Manager

« Svar #188: 13 Okt 2011, 21:58 »

Hej. Ville lige prøve at opdatere min iPhone til iOS 5, men når jeg tilslutter iPhonen til PC'en, og åbner iTunes og beder den om at installere får jeg flg. fejl.

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere iTunes samt søgt lidt på Google efter hjælp, men intet resultat.

En der kan hjælpe?

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #189: 13 Okt 2011, 22:27 »

Hej. Ville lige prøve at opdatere min iPhone til iOS 5, men når jeg tilslutter iPhonen til PC'en, og åbner iTunes og beder den om at installere får jeg flg. fejl.

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere iTunes samt søgt lidt på Google efter hjælp, men intet resultat.

En der kan hjælpe?

Der er mange, der har haft samme problem som dig. Du kan prøve at tage et kig, inde på mobildebat.dk, og se om de har fundet en løsning Smiley

Aldrig alene!

veile
Ynglingespiller

« Svar #190: 13 Okt 2011, 22:29 »

Er i den situation at jeg har mistet min iPhone i Amsterdam, og jeg kan ikke komme i kontakt med den, SIM-kortet er blevet spærret, men også inden det blev det kunne jeg heller ikke komme i kontakt med den. Jeg tror derfor at den er blevet slukket.
Mit spørgsmål går på appet "Find my iPhone", som jeg havde installeret, hvis manden der har taget sætter et nyt sim-kort i, har jeg så mulighed for at lokalisere den, hvis han ikke har slået programmet fra? Kan endnu ikke lokalisere den på www.me.com

Heey.
Har været ude for det samme, og ja du kan sagtens se den på Find My Iphone. Problemmet ligger så bare i, at hvis du har slettet alt på den, da du gik ind og lavede en ekstern sletning efter du havde mistet din Iphone. Så har den der har fundet den. og du har politianmeldt at den er blevet stjålet. Så bliver den via Apple sat til at den er stjålet. så hvis der er en der prøver at åbne Iphonen. så kan de ikke gøre det. da den er meldt stjålet.

Jeg fik min stjålet min for 3 måneder siden, og jeg har ikke kunnet se min endnu. Men den er derude et sted. Men den virker slet ikke for den person der har den. Så man må jo bare håbe på at du får den tilbage på et tidspunkt. Men hvis du har en forsikring. kan du jo anmelde det dertil også få penge for den. Udover din eller dine forældres selvrisiko..

veile
Ynglingespiller

« Svar #191: 13 Okt 2011, 22:31 »

En der kan hjælpe?

ej hvor Fucket.
jeg prøvede at opdatere min Iphone igår. Der slettede den alt på den. Også da jeg skulle installere den med det nye iOS5. så kunne den slet ikke gøre noget...

så jeg prøvede at sætte den til en anden Itunes på en anden Computer. også virkede den bagefter..

interfandk
Lilleputspiller
*

« Svar #192: 19 Okt 2011, 16:14 »

www.facebook.com/iphone.tilbehoer
SKAL HELT SIKKERT HA' ET INTER COVER! Wink

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #193: 19 Okt 2011, 16:18 »

Er der andre som benytter Cydias fede funktioner? :-)

:-)

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #194: 19 Okt 2011, 16:50 »

Er der andre som benytter Cydias fede funktioner? :-)

Ja, men skal dog lige vente til der kommer et jailbreak til iOS 5.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010