AFC
|
|
Fik anskaffet mig en iPhone 4 16 GB i dag og jeg ved ikke hvordan jeg får flashlightet til at virke. Hvordan gør jeg?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Så vil jeg gerne spørge dig om hvordan den er? lever den op til dine forventninger? Jeg har hørt at der faktisk er en del og også nogle af mine venner der er noget utilfredse med den.
Men hvad synes du om den?
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Så vil jeg gerne spørge dig om hvordan den er? lever den op til dine forventninger? Jeg har hørt at der faktisk er en del og også nogle af mine venner der er noget utilfredse med den.
Men hvad synes du om den?
Må sige at jeg aldrig har haft en bedre telefon! 3G'eren som jeg havde før, var langt dårligere end 4'eren som jeg har nu. Den funger bare - ingen problemer der.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Godt at høre :-) Jeg ønsker mig nemlig selv en Iphone til min konfimation, men er Iphone 4 GS udkommet eller er der kun indtil videre Iphone 4 - eller er jeg totalt forkert på den?
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Godt at høre :-) Jeg ønsker mig nemlig selv en Iphone til min konfimation, men er Iphone 4 GS udkommet eller er der kun indtil videre Iphone 4 - eller er jeg totalt forkert på den? Min hedder ikke noget med GS, så det går jeg ikke ud fra.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Godt at høre :-) Jeg ønsker mig nemlig selv en Iphone til min konfimation, men er Iphone 4 GS udkommet eller er der kun indtil videre Iphone 4 - eller er jeg totalt forkert på den? nej den hedder kun iPhone 4 endnu ihf. hehe den har jeg ihf.
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
AFC
|
|
nej den hedder kun iPhone 4 endnu ihf. hehe den har jeg ihf.
Ved du så hvordan man aktiverer flashlightet?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
ja du skal ind i kameraet... så vidt jeg husker. jeg har selv downloadet et app der heller Flashlight... og der kan man også tænde for lygten
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Drenge vær dog forberedt på at nogle fra crewet sletter nogle af alle disse indlæg da i spammer helt vildt..
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Drenge vær dog forberedt på at nogle fra crewet sletter nogle af alle disse indlæg da i spammer helt vildt..
og det skulle komme fra dig hehehe
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Det er så sandt som det er sagt. Jeg begynder at slette de irrelevante indlæg, og så taler vi ikke mere om det EDIT Fortsat god aften drenge
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jan 2011, 23:10 af plutonium »
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
enig i at vi spammer tråden og derfor siger jeg lige undskyld men kunne ikke lade være med at skrive den forrige besked da Theis skrev beskeden om at vi spammer hehe han skulle da nødig snakke. Theis og jeg er da nok dem der spammer mest lige i øjeblikket
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Fik anskaffet mig en iPhone 4 16 GB i dag og jeg ved ikke hvordan jeg får flashlightet til at virke. Hvordan gør jeg?
Der er en masse apps, hvor du bare skal downloade dem, så aktiverer du det
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
|
|
|
|
Jilech
Gæst
|
|
Der kommer da ikke nogen ny iPhone til juni. Det kan da simpelthen ikke betale sig for dem at udgive en så hurtigt efter den anden. De udgiver måske en forbedret version, men da bestemt ikke en helt ny model.
Der er faktisk stærke rygter om at Apple lancerer iPhone 5 sammen med iPad 2 til sommer med dual-core processor. Tror gerne de hurtigst muligt vil viske tavlen ren efter deres iPhone 4-antenne-fadæse.
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Der er faktisk stærke rygter om at Apple lancerer iPhone 5 sammen med iPad 2 til sommer med dual-core processor.
Tror gerne de hurtigst muligt vil viske tavlen ren efter deres iPhone 4-antenne-fadæse.
Den antenne-fadæse der. Hvor kan man læse om det henne? Og gælder det for alle operatører? For jeg synes godt nok min iPhone 4 med Telia abonnement har problemer med at modtage sms'er rigtigt og finde 3G netværk rundt omkring.
|
|
|
|
|
|
|
|