home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 86842 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #45: 05 Okt 2010, 23:24 »

Tak for "anmeldelsen" Smiley

Jeg har ellers lige læst at den skulle have mere batteritid i forhold til den gamle. Bruger du den overdrevet meget siden den ikke holder særlig godt strøm? Eller?
Logged

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #46: 05 Okt 2010, 23:35 »

Den holder strøm bedre end den gamle, men jeg ved ikke om jeg bruger den overdrevet meget, gør jeg nok. Altså jeg hører musik på den omkring 40 min hver dag, og ellers bruger jeg den en del til at spille lidt på og hente spil til den osv. Men det skal også siges at det selvfølgelig ikke er hver dag den er tømt fuldstændig, det kommer jo selvfølgelig an på hvor meget du bruger den.

Hvis jeg f.eks. ikke spiller på den kan den jo nemt holde strøm som alle andre. Og der er også nogle gange at der måske er 30-40 % strøm tilbage når jeg sætter den til opladning, så kan godt være det var lidt en overdrivelse med at man skal oplade den hver dag, du kan sagtens gøre det hver anden Smiley
Logged

San Diego Super Chargers

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #47: 05 Okt 2010, 23:40 »

Men hvis der er noget mere du vil spørge til så spørger du bare Smiley Har haft Iphone siden den "origninale", så det er jo nok lidt farvede briller jeg svarer med Wink
Logged

San Diego Super Chargers

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #48: 05 Okt 2010, 23:43 »

Mange tak for dine svar Smiley

Nu fik jeg endnu mere lyst til at købe den hehe Opstemt

Hvilket abbonnement har du købt den med?
Logged

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #49: 05 Okt 2010, 23:46 »

Har købt den hos 3. Jeg har 16 gb for jeg synes ikke der er grund til at have 32 gb. Men gav 1199 kr for telefonen og så skal jeg betale 599 i 6 måneder for abonnementet, det er det der hedder 3iDeal.

Du vil helt sikkert blive glad for den, jeg synes ihvertfald den er lækker Smiley Jeg bliver glad hver gang jeg tager et billede med den, og man ser hvor godt det er Smiley
Logged

San Diego Super Chargers

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #50: 05 Okt 2010, 23:50 »

Jeg var også lige inde på 3's hjemmeside og tænkte umiddelbart at jeg ville købe den med 3iDeal599. Man kan jo altid skifte til 3iDeal Mini efter 6 måneder, hvis man i løbet af de 6 måneder finder ud af at man kan "nøjes" med det Smiley
Logged

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #51: 05 Okt 2010, 23:55 »

Ja det kan du jo altid Smiley Men det vigtigste er at man har internet på den, ellers så ryger det fede ved den Smiley
Logged

San Diego Super Chargers

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #52: 05 Okt 2010, 23:58 »

Ja, 100%. Internet er uundværligt på en iPhone Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #53: 06 Okt 2010, 00:49 »

Jeg var også lige inde på 3's hjemmeside og tænkte umiddelbart at jeg ville købe den med 3iDeal599. Man kan jo altid skifte til 3iDeal Mini efter 6 måneder, hvis man i løbet af de 6 måneder finder ud af at man kan "nøjes" med det Smiley

Ellers kan du presse lidt på hos 3.  De har nemlig et abonnement som hedder 3-Sharp. Men det er ikke et de reklamerer med.
Jeg fik det tilbudt (og accepterede) da min 6 mdr's bindingsperiode udløb.  Det koster 49 kr pr. md. og inkluderer fri internet op til 1 GB pr md.  Du skal så betale 45 øre pr. minut du taler, og 20 øre pr. sms.  Der er ingen binding på 3-Sharp.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #54: 17 Okt 2010, 19:58 »

Har langt om længe fået anskaffet mig en iPhone, og må sige, at den er lækker Smiley Er der nogen der kender nogle gode spil til den? Har allerede downloadet et par spil og en del apps.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #55: 17 Okt 2010, 20:06 »

angry birds kan varmt anbefales
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #56: 17 Okt 2010, 20:07 »

http://freeappaday.com/

Gratis app til din iPhone hver dag, som regel spil. Smiley

Bruger selv da jeg ikke vil betale for spil Smiley. Du kan vist henne en app som hedder free appp a day på store Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: iPhone
« Svar #57: 17 Okt 2010, 20:13 »

Jeg fik tilbudt en iPhone 4 til en god pris, så jeg slog til og venter nu på den. Dog er jeg lidt nærvøs for at skærmen hurtigt får lommeridser og bliver lidt grim. Hvad er jeres erfaringer med det?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #58: 17 Okt 2010, 20:33 »

Har haft min længe(den gamle) og den lå både sammen med nøgler osv i lommen. Ingen ridser - og den klareste skærm, som jeg har oplevet

hvor har du købt den? Jeg skal selv tilbage til iPhone igen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst
 
Sv: iPhone
« Svar #59: 17 Okt 2010, 20:40 »

Lyder sku godt. Den bestilt gennem min fars arbejde hos Telenor. Glæder mig satme! Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010