home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 86592 gange)
vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Iphone
« Svar #15: 17 Feb 2009, 12:00 »

Så prøver jeg lige at høre herinde, om der mon er nogen som kunne hjælpe med at sørge for at min iPhone kommer op at køre. Problemet er, at den ikke starter op, samt at den overhovedet ikke vil findes af computeren...den er helt væk...
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: iPhone
« Svar #16: 17 Feb 2009, 12:45 »

Prøv at reset din Iphone. Det gør du ved at holde Sleep knappen nede samtidig med Home knappen, dem holder du så nede, så går iphonen i sort, hvor derefter der kommer et Apple logo på skærmen, og så starter den stille og roligt forfra. Sleep knappen er den som sidder øverst i højre hjørne og home er den som sidder i bunden i midten af iphonen!
Held og lykke med det.
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: iPhone
« Svar #17: 18 Maj 2009, 19:35 »

Hvordan får man æ,ø og å til at virke inde i sms?
Logged

mathiasaalb
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #18: 19 Maj 2009, 15:10 »

En af mine venner har en iPhone, som jeg har ''forelsket'' mig lidt i. Jeg skal snart have skiftet telefon, da min Sony Ericsson C902 er ved at have nogle ret irriterende tekniske udfald. Der er dog en bekymring jeg har: kameraet. Hvordan er det opløsningsmæssigt, især når det kommer op på større skærme, f.eks. på computerskærme eller ind på Facebook?
Ville være meget glad, hvis i kunne give 3 plusser og 3 minusser om telefonen, så jeg blev lidt klogere Peace
Logged

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #19: 19 Maj 2009, 15:14 »

Hvordan får man æ,ø og å til at virke inde i sms?

Hold fx a inde indtil der kommer en boks op. Så finder du det. Wink
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #20: 30 Jun 2009, 23:36 »

Er der nogle af jer der ved om man kan købe en iphone i England, og så tage den med til Danmark, og bare putte et helt almindeligt sim-kort i den, for så at man kan ringe og skrive fra den???

Vel nemlig mega gerne have en iphone, men gider ikk betale for de 2 abonnementer man kan få i Danmark, da de er så mega dyre!!!
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #21: 17 Jul 2009, 21:52 »

Nogen her der har styr på iPhones og priser osv.? Jeg har længe været forelsket i iPhone, og har måtte nøjes med en iPod Touch indtil videre. Men nu vil jeg have en iPhone!

Jeg har fundet en, som har en 3G 16GB-model. Den er brugt, men skulle eftersigende være i god stand. Jeg regner med at kunne købe den af ham for 2600 kroner. Er det ikke en nogenlunde pris?
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #22: 23 Sep 2010, 19:29 »

Tager huld på en gammel tråd nu Smiley

Går og overvejer at købe en iPhone, men prisen gør mig lidt i tvivl... Er der nogen af jer freaks der har den, og som kan anbefale den?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: iPhone
« Svar #23: 23 Sep 2010, 20:12 »

Tager huld på en gammel tråd nu Smiley

Går og overvejer at købe en iPhone, men prisen gør mig lidt i tvivl... Er der nogen af jer freaks der har den, og som kan anbefale den?

Kan varmt anbefale den !

Det er en virkelig fed telefon, og så dyr syntes jeg ikk den er længere ! Jeg købte min sidste uge til 3100, og 200 i måneden i abb. med en bindingsperiode på 6 måneder, alt i alt 4300 kr, for Iphone, fri SMS, fri data og fri tale til fastnet ! Den er købt hos telenor!

Det er den fedeste telefon jeg har haft til dato, samt den letteste at finde ud af! En virkelig skarp skærmopløsning, og et dejligt kamera Opstemt Derudover er den genial til musik, og på høretelefonerne er der en mikrofon der kan bruges til opkald, samt man kan sige til den hvilken musik man vil høre, og så afspiller den det! Virkelig genialt man skifter musik uden at have telefonen oppe af lommen Opstemt
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #24: 23 Sep 2010, 21:57 »

Kan varmt anbefale den !

Det er en virkelig fed telefon, og så dyr syntes jeg ikk den er længere ! Jeg købte min sidste uge til 3100, og 200 i måneden i abb. med en bindingsperiode på 6 måneder, alt i alt 4300 kr, for Iphone, fri SMS, fri data og fri tale til fastnet ! Den er købt hos telenor!

Det er den fedeste telefon jeg har haft til dato, samt den letteste at finde ud af! En virkelig skarp skærmopløsning, og et dejligt kamera Opstemt Derudover er den genial til musik, og på høretelefonerne er der en mikrofon der kan bruges til opkald, samt man kan sige til den hvilken musik man vil høre, og så afspiller den det! Virkelig genialt man skifter musik uden at have telefonen oppe af lommen Opstemt

Betaler man 200 kr om måneden, for at gå på nettet, samt standard telefonting som sms, ringe osv, hos Telenor?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #25: 23 Sep 2010, 22:27 »

Betaler man 200 kr om måneden, for at gå på nettet, samt standard telefonting som sms, ringe osv, hos Telenor?

Nej det tror jeg simpelthen ikke på, hvis jeg skal være helt ærlig. Tror ikke på, at han får alt det for 200 kroner om mdr. I hvert fald er det ikke at finde på hjemmesiden, da jeg kiggede derinde!

Hvilken iPhone model er det i øvrigt, som du er interesseret i?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #26: 23 Sep 2010, 22:49 »

Nej det tror jeg simpelthen ikke på, hvis jeg skal være helt ærlig. Tror ikke på, at han får alt det for 200 kroner om mdr. I hvert fald er det ikke at finde på hjemmesiden, da jeg kiggede derinde!

Hvilken iPhone model er det i øvrigt, som du er interesseret i?

4'eren... Om det er 16 eller 32 GB er ikke så vigtigt... Ser ud til at man kan få det til 179 kr om måneden, efter seks måneder, inde på Telenor Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #27: 23 Sep 2010, 22:50 »

Kan du ikke lige linke til et abb. hvor man får fri tale, fri sms og frit internet for 179 eller 200 om mdr. Det må jeg indrømme, at jeg har svært ved at tro på!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #28: 23 Sep 2010, 22:51 »

Kan du ikke lige linke til et abb. hvor man får fri tale, fri sms og frit internet for 179 eller 200 om mdr. Det må jeg indrømme, at jeg har svært ved at tro på!

http://www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/mobiltelefoner/alle_maerker/iphone/index.aspx

Gå nederst på siden...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #29: 24 Sep 2010, 07:19 »

Man kan godt få den til de 200 kroner om måneden, men tilgengæld er selve telefonen rigtig dyr.

Jeg betalte 1199,- for telefonen og 599,- i seks måneder for min iPhone 4, 16GB hos 3.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010