home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 92951 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: iPhone
« Svar #435: 26 Apr 2013, 20:51 »

så du tror den kommer til september her i danmark?
- er bare meget i tvivl om jeg skal købe en 5 nu eller om jeg skal vente Smiley

Ja, slut september eller start oktober, vil være mit bud Smiley

Jeg har på fornemmelsen at den næste iPhone, også vil skuffe. Men på den anden side, så skal Apple til at stramme op, for ikke at seriøst blive løbet over ende af konkurrenterne. Det er dog kun spekulationer Smiley Jeg ville vente, hvis jeg var dig - hvis den næste ikke er så meget bedre, så falder 5'eren nok lidt i pris til den tid Wink

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #436: 26 Apr 2013, 20:56 »

Ja, slut september eller start oktober, vil være mit bud Smiley

Jeg har på fornemmelsen at den næste iPhone, også vil skuffe. Men på den anden side, så skal Apple til at stramme op, for ikke at seriøst blive løbet over ende af konkurrenterne. Det er dog kun spekulationer Smiley Jeg ville vente, hvis jeg var dig - hvis den næste ikke er så meget bedre, så falder 5'eren nok lidt i pris til den tid Wink
problemet er bare hvis jeg venter, skal jeg betale en krig for den nye Skuffet

H A L A   M A D R I D!

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #437: 26 Apr 2013, 20:58 »

problemet er bare hvis jeg venter, skal jeg betale en krig for den nye Skuffet

Igen, hvis den næste iPhone ikke er meget bedre end den nuværende 5'er, så kan 5'eren nok købes til en lidt lavere pris end nu Smiley
Men iPhone's er noget dyrt stads, så hvis det er prisen der trækker, så vil jeg råde dig til at vælge noget andet end en iPhone Wink

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #438: 26 Apr 2013, 21:01 »

Igen, hvis den næste iPhone ikke er meget bedre end den nuværende 5'er, så kan 5'eren nok købes til en lidt lavere pris end nu Smiley
Men iPhone's er noget dyrt stads, så hvis det er prisen der trækker, så vil jeg råde dig til at vælge noget andet end en iPhone Wink
pengene er ikke noget problem Smiley
har faktisk altid være en samsung mand, men jeg syntes bare også de er fladet af på den (min smag) + de er også rigtig indviklet iforhold til iphone Smiley

H A L A   M A D R I D!

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #439: 26 Apr 2013, 21:04 »

pengene er ikke noget problem Smiley
har faktisk altid være en samsung mand, men jeg syntes bare også de er fladet af på den (min smag) + de er også rigtig indviklet iforhold til iphone Smiley

Jeg har på mit arbejde, lige fået en forsmag på den kommende Samsung Galaxy S4, og Jesus hvor er den lækker! Har i forvejen Galaxy S3 og iPhone 4S, men synes Galaxy S4 er hamrende lækker i forhold til!

Men hvis pengene ikke er noget problem, så skal du vente på den næste iPhone - og derefter vurdere om den nye er så meget bedre end 5'eren Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #440: 26 Apr 2013, 21:11 »

Jeg har på mit arbejde, lige fået en forsmag på den kommende Samsung Galaxy S4, og Jesus hvor er den lækker! Har i forvejen Galaxy S3 og iPhone 4S, men synes Galaxy S4 er hamrende lækker i forhold til!

Men hvis pengene ikke er noget problem, så skal du vente på den næste iPhone - og derefter vurdere om den nye er så meget bedre end 5'eren Smiley
har pt galaxy s2 efter jeg ødelagde min s3 et måned efter jeg købte den Skuffet
har også overvejet s4, tror virkelig den er lækker, men ja burde vente også se hvad det bliver Smiley

Galaxy s4 vs Iphone muligvis 5s Smiley

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #441: 25 Jun 2013, 01:15 »

Fede apps til iphone? Opstemt

H A L A   M A D R I D!

AFC
Manager

« Svar #442: 02 Aug 2013, 00:59 »

Er i øjeblikket i et dilemma omkring høretelefonerne der hører med til hhv. iPhone 4 og iPhone 5. Der kom nye høretelefoner med til lanceringen af iPhone 5 og jeg ejer selv en iPhone 5 nu. Har før haft iPhone 3, iPhone 4 og 4S. En af de detaljer der er på de nye høretelefoner til iPhone 5 er selvfølgelig først og fremmest formen, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvilke af dem, som har den bedste komfort og den bedste lyd. For mig at se har iPhone 5 høretelefonerne bedre bass end dem til 4 og 4S dengang, men hvad er jeres mening?

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #443: 02 Aug 2013, 01:10 »

Begge hovedtelefoner er elendige, når det kommer til lydkvalitet og pasform, når du kigger på markedet af hovedtelefoner. Det første jeg gjorde med både min 4S og 5 var at smide hovedtelefonene ud og bruge mine nocs i stedet for. Hvis man bruger sin iPhone til at høre musik eller ønsker at snakke gennem hovedtelefonene, så bør man virkelig lede efter nogle andre.

-LFC-
Manager

« Svar #444: 02 Aug 2013, 01:31 »

Er i øjeblikket i et dilemma omkring høretelefonerne der hører med til hhv. iPhone 4 og iPhone 5. Der kom nye høretelefoner med til lanceringen af iPhone 5 og jeg ejer selv en iPhone 5 nu. Har før haft iPhone 3, iPhone 4 og 4S. En af de detaljer der er på de nye høretelefoner til iPhone 5 er selvfølgelig først og fremmest formen, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvilke af dem, som har den bedste komfort og den bedste lyd. For mig at se har iPhone 5 høretelefonerne bedre bass end dem til 4 og 4S dengang, men hvad er jeres mening?
Synes selv, at 4'eren var ok, men ikke noget specielt. Synes 5'erens er lækre både at have i ørerne, har god lyd og god bas og fungerer helt fint til samtale. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #445: 06 Sep 2013, 13:54 »

Ifølge rygterne præsenteres der en ny iPhone d. 10 eller d. 12 kan ikke lige huske det :-)

Hvor lang tid går der så før den er i de danske butikker? Mit WiFi er stået af på min 4S'er, så venter bare på den nye kommer og gider ikke købe 5'eren og så 5S'eren kommer en måned efter.

Brodtgaard
Manager

« Svar #446: 06 Sep 2013, 13:59 »

Ifølge rygterne præsenteres der en ny iPhone d. 10 eller d. 12 kan ikke lige huske det :-)

Hvor lang tid går der så før den er i de danske butikker? Mit WiFi er stået af på min 4S'er, så venter bare på den nye kommer og gider ikke købe 5'eren og så 5S'eren kommer en måned efter.

Jeg vil gætte på at det går som de tidligere år. Sidste år kom iPhone 5 den 28.9.
Det bliver sikkert omtrent samme tid med 5S / 5C

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #447: 06 Sep 2013, 14:03 »

Jeg læste i en artikel på EB vist nok, at de offentligør den 10. sep og den kommer i salg 10 dage efter.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #448: 06 Sep 2013, 15:29 »

Perfekt, tak for det drenge! ;-)

Så kan jeg godt lige vente et par uger.

Risom
Manager

« Svar #449: 20 Sep 2013, 22:32 »

Ved sgu ikke om jeg tør at opdatere til iOS7 crazy

- Hvad siger I? Er det bedre / værd at gøre?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010