home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 87568 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #450: 20 Sep 2013, 22:34 »

Risom, hvis du har iPhone 5 kan du roligt gøre det. Dem med iPhone 4 og 4s vil indtil videre have problemer, specielt med hastigheden.. Den skulle være meget langsom. Dog arbejder Apple vidst allerede med en ny update primært til 4 og 4s, så de også kan bruge det nye iOS.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #451: 20 Sep 2013, 22:57 »

Risom, hvis du har iPhone 5 kan du roligt gøre det. Dem med iPhone 4 og 4s vil indtil videre have problemer, specielt med hastigheden.. Den skulle være meget langsom. Dog arbejder Apple vidst allerede med en ny update primært til 4 og 4s, så de også kan bruge det nye iOS.
Jeg har ingen problemer med den nye opdatering, og jeg har en 4S'er? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #452: 20 Sep 2013, 23:24 »

Det skulle vidst være et generelt problem - nogle kan så være heldige Wink Eller var det kun 4'eren? Huh Det kan jeg ikke huske.
Logged

Hoejtved
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #453: 20 Sep 2013, 23:32 »

Jeg har en ganske alm. 4'er og har bestemt ikke oplevet nogen problemer med min.. Faktisk har jeg kun oplevet det modsatte, og vil vove at påstå at min virker langt hurtigere Peace
Logged

Vendsyssel FF
Odense Boldklub
BVB 09

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #454: 21 Sep 2013, 01:20 »

Well, det gør mig jo ikke mindre i tvivl... Jeg venter lige med at tage beslutningen.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #455: 21 Sep 2013, 06:11 »

Jeg hentede updaten til 5'eren og har ikke fortrudt det i hvert fald. Alt kører super glat og fint så ingen klager herfra
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #456: 23 Sep 2013, 08:08 »

Skal bruge lidt hjælp - Har fået en ny bærbar PC, og hertil at jeg downloadet Itunes. Mit problem er at jeg ikke kan få synkroniseret Itunes biblioteket med det musikbibliotek som jeg har på min Iphone..

Håber noget af jer kan hjælpe mig, jeg takker på forhånd  Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: iPhone
« Svar #457: 23 Sep 2013, 08:47 »

Skal bruge lidt hjælp - Har fået en ny bærbar PC, og hertil at jeg downloadet Itunes. Mit problem er at jeg ikke kan få synkroniseret Itunes biblioteket med det musikbibliotek som jeg har på min Iphone..

Håber noget af jer kan hjælpe mig, jeg takker på forhånd  Wink
Hvad jeg husker, så er der ikke noget at gøre!
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #458: 23 Sep 2013, 09:16 »

Hvad jeg husker, så er der ikke noget at gøre!

Vil du sige at jeg ikke har mulighed for at flytte et itunesbibliotek fra én computer til en anden?  Skuffet
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #459: 23 Sep 2013, 10:04 »

Vil du sige at jeg ikke har mulighed for at flytte et itunesbibliotek fra én computer til en anden?  Skuffet

Har du ikke musikken fra Itunes liggende i en anden mappe på din gamle computer? I så tilfælde er det jo bare at kopiere det, via en ekstern enhed.
Logged

If you can't join them, beat them.


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #460: 23 Sep 2013, 10:05 »

Har du ikke musikken fra Itunes liggende i en anden mappe på din gamle computer? I så tilfælde er det jo bare at kopiere det, via en ekstern enhed.

Kunne være en god idé :-)
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #461: 20 Okt 2013, 03:18 »

Kan ikke helt finde ud af, om jeg skal installere iOS 7.0.2 på min iPhone. Har hørt blandede ting om det, og hvis det gør den langsommere, så tror jeg, at jeg venter til de har fixet det. Har en iPhone 4. Nogle råd? :-)
Logged


Arsenal Football Club


Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: iPhone
« Svar #462: 20 Okt 2013, 07:43 »

Kan ikke helt finde ud af, om jeg skal installere iOS 7.0.2 på min iPhone. Har hørt blandede ting om det, og hvis det gør den langsommere, så tror jeg, at jeg venter til de har fixet det. Har en iPhone 4. Nogle råd? :-)
Hvis du installerer, så skal du være forberedt på at din telefon ikke kommer til at køre smooth. Og det skal du nok heller ikke forvente at den kommer til. Apple har optimeret iOS 7 til iPhone 5 og 5S, så din 4'er mangler ganske enkelt noget power til at løse opgaverne.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #463: 20 Okt 2013, 10:06 »

Jeg ville umiddelbart ikke anbefale at gøre det. iOS 7 er nice på mange måder, men min iPhone 4 er kun blevet langsommere efter opdatering. Overvejer kraftigt at investere i en 5S.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: iPhone
« Svar #464: 20 Okt 2013, 11:30 »

Jeg har ingen problemer haft efter jeg hentede iOS7 til min iPhone 4.
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010