home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 86831 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #480: 04 Jan 2014, 03:30 »

Ved ikke lige om dette er det rigtige sted at poste... Men jeg kan ikke finde noget om det på nettet, så jeg har brug for lidt hjælp.

I går aftes opdaterede jeg nogle Apps på min iPhone inklusiv Snapchat. Da jeg åbner Snapchat igen, er det hele på italiensk. I skolen i dag prøvede jeg med nogle venner at finde sprogindstillinger, men dem kan jeg/vi ikke se i Appen. Som sagt kan jeg heller ikke finde noget på nettet. Er der nogen, der har prøvet noget lignende?

På forhånd tak.

EDIT: Har prøvet at slette og downloade Snapchat igen.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #481: 05 Jan 2014, 21:01 »

Jeg købte her i december en 5s'er hos Telia for 3800, så det er noget værre vrøvl det der. Jeg ved at Telia nu her snart kører et kanont billigt tilbud med Spotify og hele lortet for "kun" 299 om måneden og så en stærkt nedsat pris på telefonen.
Det lyder relativt billigt. Man binder sig jo kun i 6 måneder på abonnementet, så det kan nok godt betale sig. Ved du, om de har har tilbuddet kørende? Jeg har nemlig ikke købt en ny telefon endnu, da min computer lige pludselig stod af, og så måtte den erstattes først.
Logged

PT94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #482: 26 Jan 2014, 14:29 »

Hvordan får man et billede fra computeren og ned på telefonen? Min homeknap virker ikke, så et SS er ikke muligt.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #483: 26 Jan 2014, 14:45 »

Hvordan får man et billede fra computeren og ned på telefonen? Min homeknap virker ikke, så et SS er ikke muligt.

Du kan godt tage  SS selvom homeknap ikke virker, bare slå Assivetouch til.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

PT94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #484: 26 Jan 2014, 14:46 »

Du kan godt tage  SS selvom homeknap ikke virker, bare slå Assivetouch til.

Det har jeg skam.

Hvad gør jeg så?
Logged

PT94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #485: 26 Jan 2014, 15:01 »

Hallo?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #486: 26 Jan 2014, 15:41 »

Så trykker du PrtSc også er den ordnet.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

PT94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #487: 26 Jan 2014, 16:48 »

Så trykker du PrtSc også er den ordnet.

Må være sidens dummeste svar til dato.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #488: 26 Jan 2014, 17:08 »

Må være sidens dummeste svar til dato.

Indstillinger - Generelt - Tilgængelighed - AssistiveTouch - Aktivér det - Brug ikonet der kommer frem til at tage screenshots under Enhed - Mere - Skærm
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #489: 27 Jan 2014, 14:22 »

Jeg har endnu ikke fået købt en ny telefon, da jeg havde en computer, der valgte at stå af først. Derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer, der kender et teleselskab, der kører med et billigt tilbud for tiden? Jeg har tjekket lidt rundt omkring, men jeg synes ikke, at jeg kan finde noget specielt, og det kan da også sagtens være, at det ikke kan lade sig gøre.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: iPhone
« Svar #490: 27 Jan 2014, 14:26 »

Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #491: 27 Jan 2014, 14:51 »

Jeg har endnu ikke fået købt en ny telefon, da jeg havde en computer, der valgte at stå af først. Derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer, der kender et teleselskab, der kører med et billigt tilbud for tiden? Jeg har tjekket lidt rundt omkring, men jeg synes ikke, at jeg kan finde noget specielt, og det kan da også sagtens være, at det ikke kan lade sig gøre.

Jeg arbejder selv for 3, og vi har lige sat den ned med 300 kr Smiley så det skulle gerne være noget nær det billigste. Hvilket abbonement er du ude efter? Hvad har du brug for af GB i abb? Smiley
Logged

Manchester United

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #492: 14 Feb 2014, 21:22 »

Jeg har netop fået en Iphone 3gs af en ven, og han har selvfølgelig gendannet den. Jeg modtog mit SIM kort idag, og havde sat den op, med adgangskode osv. Da jeg så skulle aktivere mit SIM kort stod der at jeg skulle slukke og tænde min telefon. Da jeg tændte den igen bad den ikke om PIN kode, men om min adgangskode som jeg lavede 10 minutter forinden. Jeg har skrevet adgangskoden de sidste 4 timer, og jeg VED at det er den rigtige kode. Problemet er at den siger at den er forkert og låser hele tiden min telefon i 60 minutter. Jeg har prøvet at gendanne den, men jeg skal bruge Itunes og det har jeg aldrig brugt, og derfor kan jeg ikke gendanne den. Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #493: 26 Feb 2014, 14:47 »

Der har længe været problemer med min iPhone 4s - og især i dag, så jeg vælger derfor at gå ned i Elgianten senere i dag og købe en ny iPhone. Fuck det pis her.

Jeg skal bare vide, hvilke forskelle der er på en 5s og en 5c.

Jeg tror at jeg skal op og have 32 gb plads, så ved godt at det bliver en lidt dyr fornøjelse for at få købt en ny. Men det er jo hvad priserne ligger på på de satans telefoner.

Er det bedst for mig at købe en 5c eller en 5s? Hvad gør 5s bedre end 5c?

Jeg ved absolut intet om telefoner udover 5s er bedst.
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #494: 26 Feb 2014, 14:51 »

Køb en 5s hvis du vil have en 5c vil jeg sige at så kan du ligeså godt købe en Iphone 5 for 5c er ikke hurtigere end en almindelig 5'er Smiley
-Jeg har selv en 5s'er og jeg er yderst tilfreds med den :-)
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010