home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23315
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132803 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 87957 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #465: 20 Okt 2013, 15:40 »

Kan ikke helt finde ud af, om jeg skal installere iOS 7.0.2 på min iPhone. Har hørt blandede ting om det, og hvis det gør den langsommere, så tror jeg, at jeg venter til de har fixet det. Har en iPhone 4. Nogle råd? :-)


På min arbejdsplads har vores IT og Telefoni teknikere anbefalet at lade være med at opdatere Iphone 4 på grund af at telefonen kan blive langsommere - min egen Iphone er en 4s og her oplever jeg ingen problemer.

Har talt med 4 kollegaer som har Iphone 4, de 3 nævner at deres telefon er blevet langsommere og de vælger nu at få ændret tilbage til et tidligere IOS.
Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #466: 22 Okt 2013, 20:01 »

Jeg overvejer langt om længe at investere i dette fænomen, men jeg ved ikke helt hvilken model, jeg vil have mig endnu. Enten bliver det en 4S eller en 5S, men det her jeg ønsker lidt hjælp.

Hvad er forskellen på disse to, og det prisforskellen værd? Nu ved jeg godt, at iPhone 5S ikke er kommet endnu, men måske er der alligevel en ekspert på området, der ved, hvad den kommer til at kunne i forhold til en 4S.

På forhånd tak.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2013, 20:03 af Jakob E » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #467: 22 Okt 2013, 20:17 »

Jeg overvejer langt om længe at investere i dette fænomen, men jeg ved ikke helt hvilken model, jeg vil have mig endnu. Enten bliver det en 4S eller en 5S, men det her jeg ønsker lidt hjælp.

Hvad er forskellen på disse to, og det prisforskellen værd? Nu ved jeg godt, at iPhone 5S ikke er kommet endnu, men måske er der alligevel en ekspert på området, der ved, hvad den kommer til at kunne i forhold til en 4S.

På forhånd tak.

Forskellen på min datters model 5 og min 4s er stor - og prisforskellen er ikke voldsom så hvis du går op i teknik så køb 5s - Jeg ville personligt aldrig nogensinde give mere end 1000 kr for et telefon.... men nu skal jeg så heller ikke selv betale så var valget mellem en Samsung galaxi ace og en iphone 4s ikke svær Wink
Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #468: 22 Okt 2013, 20:38 »

Forskellen på min datters model 5 og min 4s er stor - og prisforskellen er ikke voldsom så hvis du går op i teknik så køb 5s - Jeg ville personligt aldrig nogensinde give mere end 1000 kr for et telefon.... men nu skal jeg så heller ikke selv betale så var valget mellem en Samsung galaxi ace og en iphone 4s ikke svær Wink
Men bliver en 5S ikke en del dyrere, eller kender du noget til prislejet?

Men jeg takker mange tak for hjælpen!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #469: 22 Okt 2013, 20:50 »

Men bliver en 5S ikke en del dyrere, eller kender du noget til prislejet?

Men jeg takker mange tak for hjælpen!

Jeg tror ikke pris forskellen bliver så stor
Logged

YNWA

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #470: 22 Okt 2013, 22:20 »

Her er priser for de forskellige iPhones uden abbonement.

iPhone 5S
16 GB: 5.399 kroner
32 GB: 6.199 kroner
64 GB: 6.999 kroner

iPhone 5C
16 GB: 4.599 kroner
32 GB: 5.399 kroner

iPhone 4S
8 GB: 2.999 kroner


iPhone 5C er en iPhone 5, bare i nyt design. Så den vil jeg helt klart anbefale, hvis man ikke går op i det sidste nye.

iPhone 4S, en god tlf men med en mindre skærm og kun 8 GB, det kommer man til at blive ked af.


www.mobilsiden.dk/nyheder/iphone-5s-og-5c-her-er-de-officielle-danske-priser
« Seneste Redigering: 22 Okt 2013, 22:29 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #471: 22 Okt 2013, 22:43 »

Wow, det er sgu dyrt. Jeg ved ikke, om jeg er klar til at smide så mange penge efter en mobiltelefon. Det virker vildt.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: iPhone
« Svar #472: 22 Okt 2013, 22:58 »

Wow, det er sgu dyrt. Jeg ved ikke, om jeg er klar til at smide så mange penge efter en mobiltelefon. Det virker vildt.
Dette er jo vejledende priser. Der vil komme tilbud fra teleselskaberne, hvor der vil komme en lavere pris mod at man selvfølgelig opretter et abonnement samtidig.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #473: 22 Okt 2013, 23:04 »

Dette er jo vejledende priser. Der vil komme tilbud fra teleselskaberne, hvor der vil komme en lavere pris mod at man selvfølgelig opretter et abonnement samtidig.
I know, men det handler vel om maks 1000 kroner eller noget i den stil? Men jeg skal da holde øje med tilbud.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #474: 22 Okt 2013, 23:18 »

Det er nu dét prisleje iPhone altid har haft, så intet nyt i de priser.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #475: 02 Jan 2014, 02:23 »



Dette er, hvad der fylder pladsen på min iPhone.

Kan nogen fortælle, hvad 'andet' indeholder?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #476: 02 Jan 2014, 08:46 »

"Andet" dækker vist nok over data som de indbyggede apps gemmer: Email beskeder + vedhæftet data, Safari cache, noter, SMS beskeder, historie, cookies.... alt der ikke er audio eller video eller billeder.

Se også lidt om det her:
http://osxdaily.com/2010/06/25/what-is-the-iphone-other-capacity-seen-in-itunes/
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #477: 02 Jan 2014, 08:52 »

Det er nu dét prisleje iPhone altid har haft, så intet nyt i de priser.
Jeg købte her i december en 5s'er hos Telia for 3800, så det er noget værre vrøvl det der. Jeg ved at Telia nu her snart kører et kanont billigt tilbud med Spotify og hele lortet for "kun" 299 om måneden og så en stærkt nedsat pris på telefonen.
Logged

welbz is dat guy

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPhone
« Svar #478: 02 Jan 2014, 15:11 »

"Andet" dækker vist nok over data som de indbyggede apps gemmer: Email beskeder + vedhæftet data, Safari cache, noter, SMS beskeder, historie, cookies.... alt der ikke er audio eller video eller billeder.

Se også lidt om det her:
http://osxdaily.com/2010/06/25/what-is-the-iphone-other-capacity-seen-in-itunes/


Mange tak! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: iPhone
« Svar #479: 02 Jan 2014, 15:23 »

Yo.

Jeg har i øjeblikket valgt min pakkeløsning fra ved telefon, da jeg var igang med at lede efter et andet alternativ.

Har nu opdaget at jeg de sidste par dage har betalt 9 kroner om dagen for at være på internettet.

Jeg gik nu ind i > Indstillinger > Mobil > Slå 3 til > Trykkede på off.

Burde det så ikke kun være Wi-fi den kobler sig på fremover, så jeg undgår at betale 9 kroner om dagen?

(Når jeg så får valgt ny løsning inden længe, så vælger jeg jo blot on igen).
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010