home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 893 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 39862 gange)
haaaps
Juniorspiller
**

Sv: Chelsea FC
« Svar #105: 04 Feb 2012, 20:36 »

Jeg er som alle jer andre os startet et save med Chelsea. Tanken bag det var at vinde den Champions League titel som klubben har sukket efter i så mange år, og samtidig lave generations skiftetsom holdet står over  for. En spændene udfordring IMO Smiley

Jeg valgte at gå efter at "være med i kapløbet om mesterskabet" hvilket gav mig en 100m dkr i transfers.
- De penge skulle bruges fornuftigt da jeg virkelig syntes at holdet manglede noget dybte/bredde for start, specielt i forsvaret og på den midtbanen, og så på kanterne da jeg ville benytte mig af en opstilling med inside forwards.

Mit første transfer vindue så derfor således ud:

- Solgte spillere,- 

Malouda - Man city, 75m dkr / Han røg på baggrund af at han er inkaneret kantspiller og dermed ikke passet ind i mit setup, og gav han nok $$$ til at jeg  kunne købe en ny til pladsen : Fansene tog det Okay

Milan Calkovic - Man City, 23m dkr + 30% / Han var på u18-holdet , stod og manglede lidt ekstra midler til at lukke et par sidste handler, og da jeg ikke mente at han nogensinde vil kunne slå igennem på førsteholdet røg han ud : Fansene stod bag beslutningen

Jeg overvejet også at sælge Drogba samt Anelka grundet deres alder , og på baggrund af at jeg kun benytter mig af en enkel angriber og  at jeg havde to upcomming strikers i Lukaku og Sturridge til dispotion som jeg også gerne ville give spilletid ville det blive et stort puslespil for at holde alle sammen glade og i form, plus stadig at holde de to unges udvikling ved lige.
-Men endte dog med at beholde begge to. Grundende til det var til dels at jeg så Drogba som den ideélle tutor til Lukaku ( Sidstnævnte var dog ikke tilfreds med hvad han fik ud af oplæringen, men han fik dog alle hans ppm). Så så jeg også de to ERFARNE spillere som gode at have i Champions League, og så var jeg også lidt bange for at skade holdharmonien ved at skifte alt for meget ud i truppen. Plus jeg var bange for hvaf fansene ville sige til at jeg solgte to spillere med deres omdømme Smiley

Tænkte os på at lade Torres indgå i en byttehandel og få en anden top angriber til klubben, da FM lod til at have hans kopiret hans nuværende form IRL over til spillet, men efter et hattrick for hans side i 4.spillerunde skrottet jeg os den idé Wink

- Spillere købt,-

Rafael Tolói, 21m dkr / Manglede en god UNG forsvar spiller der kunne agere backup og rotations spiller til de to centrale forsvarsspillere, og en som gerne også ku spille på en defensiv midt. Her passet han glimrende ind og så var han tilpas billig hvilket nogså var et Must

Vrsaljko, 26m dkr / Ved af erfarring at han bliver en glimrende back med årene, og da jeg gerne ville ha' sikret mig en god en af slagsen fra start af til fremtiden, da de 2/3 spillere Chelsea har for start til denne position alle er godt oppe i årene, var jeg hurtig til at gå efter ham. Han kan også spille mange pladser hvilket er et kæmpe plus i min bog.

Willian, 65m dkr - Shaktar / Han er købt ind til pladsen som Venstre Indside forward, hvor hans hurtighed, flair og dribling skills syntes at passe glimrende til den opgave pladsen er tiltænkt, nemlig at løbe i dybden, drible forbi sin markør og endten lave mål eller assist. Har ikk tidligere prøvet ham i fm12 men syntes at hans stats og pris virket som en god anskaffelse til en plads som helt afgjort skulle forstærkes. Så kan han også spille alle offensive positioner hvilket også snakket for at købe ham.

Shaqiri, 85.5m dkr - Basel /Han er købt til pladsen som inside Forward i højre side, som også SKULLE forstærkes for start af. Her skulle også bruges en spiller med masse fart i støvlerne og en god potion flair, som kan sparke en god potion bolde i kassen og være god for nogle assist, plus det at det skulle være en Venstre fodet spiller. Og han syntes at ligne en der er god for lige præcis dette plus han har nogle gode ppm. Han skulle også være Ung da han vil komme til at stå i Skyggen for Mata som jeg foretrækker på pladsen. Med god grund Wink

- Fremtidig handler,-

Kim Jung-Woo, 8.25m kr / Manglede stadig en spiller til at kunne forstærke bredden på den centrale/deffensive midtbane, og her fik jeg øje på denne herre. Han er tiltænkt at skulle give John Obi Mikel lidt konkurrence på den defensive midtbane som DLP, men Essien er skadet. Hans stats ser rigtig fornuftige ud, og så , sys jeg selv, det er et plus at han er for asien (nord-korea) da jeg forhåbentlig så kan få lidt flere solgte trøjer dernede Smiley Han er scoutet til at have let ved at tilpasse sig nye kulture, så der burde ikk være fare for at han for hjemve. Og til den super pris glæder jeg mig til at prøve ham af. Desværre var han på en lejekontrakt for starten af så han tiltræder først klubben d.1/1 -2012 Smiley

Lucas Piazan, 60m dkr / Denne spiller tiltræder d.21/1-2012 og er et køb som er sat igang før man selv tiltræder. Ved ikk helt hvad jeg syntes om dette køb. Har endnu ikk fået en Scout rapport på ham endnu, da jeg først fornylig så at han var på vej til klubben. (hvad har i andre eaf erfarringer med ham Huh - blir han nået hver Smiley  ?  ) Tvivler dog på han vil få særlig megen spilletid da jeg ser Lukaku og sturridge som to spillere jeg hellere vil satse på

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeg benytter mig af to taktikker , en offensive og en defensiv, der begge to tager udgangs punkt i samme opstilling , nemlig en 4-3-3 ( 4-1-2-2-1 )  pt siger datoen 3.dec - 2011, og her ligger jeg nummer 2. i ligaen og har spillet mig videre fra Gruppespillet med en kamp i overskud, samt fik mine unge spillere mig også videre i liga-cuppen Smiley

Jeg prøver at give rotatere så meget som jeg nu tror holdet kan bære , men grundet at torres bomber så meget som han gør , plus at Anelka har brokket sig over for lidt spilletid for start, hvilet jeg så har forsøgt at ændre på . Det medførre at Lukaku og Sturridge ikke for helt så meget spilletid som jeg gerne ville gi´ve dem. Lukaku's stats er dog steget flot selvom han ikke for så mange kampe, men Sturridge derimod er faldet en del , selvom han ellers er den af de to der for chancen oftest ,. - Hva er jeres erfarringer med ham ?? Han passer ellers på statsene nærmest perfekt ind i min taktik ved at han er lynende hurtig plus at han kam spille på kanterne .

Overvejer krafitgt at udleje Lukaku den sidste halvdel af sæsonen så han kan få noget førsteholds erfarring. Han har os lært alle de ppm han skulle ha' via Drogba's tutorring.
Sturridge derimod vil jeg gerne ku Nurce om lidt mere, selvom han os tydeligt ville ha' godt af langt flere kampe. men vil gerne oplære ham til nogle af de ppm's jeg tror han ville ha' godt af ,. Overvinde offside fælden ( er gjort ) Runde målmanden, samt at placere sine afslutninger,. Og vil gerne ha' han lære dem så hurtigt som muligt så han forhåbentlig kan gå ind og være en del af mit førstehold til næste sæson når Anelka og Drogba ( Højst sandsygentligt ) forlader klubben.

- Josh McEachran har jeg sat til at blive oplært af Lampard hvilket jeg tror vil gavne ham gevaldigt, DEt er der sikkert os mange af jer andre der har gjort kan jeg forestille mig Smiley , og så er jeg allerede begyndt at benytte ham i denne sæson. Primært som indskifter til Lampard der har det med at gå lidt død sidst i kampene , heh. Her har han dog os vist rigtig god potentiale i momentvis, og hans stats er os støt stigende . Satser på at gøre ham til en fremtidens mand ! Elsker det at han er venstre benet, hvilket kan gi' en ekstra dimension på den centrale midt, og så bar det at han er af egen avl.

Ellers har jeg ikk tænkt mig at gøre de store forandringer på holdet denne sæson. Vil prøve at se de to nye spillere an, der allerede er hentet til klubben efter nytår, men ellers kommer der ikk flere indkøb til klubben,. Medmindre jeg for nogle seriøs gode bud på et par af mine spillere.

I fremtiden vil jeg prøve at fokusere på at købe nogen unge/regens til klubben så Chelsea kan få lidt flere spillere af egen avl i truppen. Dels er det godt i forhold til Champions League, og så burde det os bar være sådan i en stor klub. - Frank Arnesen havde fat i noget dengang Wink

BTW: Har set at nogle stykker påpeger at det er svært at finde en god højreback ,- jeg er igang med at omtræne David Luiz til den plads, og han har intil videre spillet kun spillet gode kampe på den plads Smiley Hvis i ser på hans stats passer de os rigtig godt til det , han er hurtig osv plus at alle hans ppm's alle sammen er glimrende til en god offensiv back Smiley

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #106: 04 Feb 2012, 20:48 »

"Du efterlyser om man kan genkende arsenal Taktiken: Den kunne godt ligne en som hedder noget alá "alice in wonderland" - dukan se den an inde på fm-base, den er en af dem med flest downloads - Den er dog ikk helt ens med den, da den downloadet version jeg snakker om benytter sig af en Amc og kun en angriber, og så er den omdannet til klassikker , hvilket ikk ligner din vens/fjende er. Men den kan godt være tweaked ud fra den taktik tænker jeg . Den er os kendetegnet med at den score MANGE mål Smiley"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

TIL MAMA99AI    - Kan tydeligvis ikk finde ud af at citere Peace
« Seneste Redigering: 04 Feb 2012, 20:50 af haaaps » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #107: 07 Feb 2012, 19:34 »

"Du efterlyser om man kan genkende arsenal Taktiken: Den kunne godt ligne en som hedder noget alá "alice in wonderland" - dukan se den an inde på fm-base, den er en af dem med flest downloads - Den er dog ikk helt ens med den, da den downloadet version jeg snakker om benytter sig af en Amc og kun en angriber, og så er den omdannet til klassikker , hvilket ikk ligner din vens/fjende er. Men den kan godt være tweaked ud fra den taktik tænker jeg . Den er os kendetegnet med at den score MANGE mål Smiley"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

TIL MAMA99AI    - Kan tydeligvis ikk finde ud af at citere Peace

lækkert - mange tak for dit bud på en taktik - Fm-base's hjemmeside er nede lige p.t. men jeg vil forsøge at finde den så snart det er muligt - mange tak  Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #108: 07 Feb 2012, 19:38 »

Willian, 65m dkr - Shaktar / Han er købt ind til pladsen som Venstre Indside forward, hvor hans hurtighed, flair og dribling skills syntes at passe glimrende til den opgave pladsen er tiltænkt, nemlig at løbe i dybden, drible forbi sin markør og endten lave mål eller assist. Har ikk tidligere prøvet ham i fm12 men syntes at hans stats og pris virket som en god anskaffelse til en plads som helt afgjort skulle forstærkes. Så kan han også spille alle offensive positioner hvilket også snakket for at købe ham.

Shaqiri, 85.5m dkr - Basel /Han er købt til pladsen som inside Forward i højre side, som også SKULLE forstærkes for start af. Her skulle også bruges en spiller med masse fart i støvlerne og en god potion flair, som kan sparke en god potion bolde i kassen og være god for nogle assist, plus det at det skulle være en Venstre fodet spiller. Og han syntes at ligne en der er god for lige præcis dette plus han har nogle gode ppm. Han skulle også være Ung da han vil komme til at stå i Skyggen for Mata som jeg foretrækker på pladsen. Med god grund Wink

Jeg har selv overvejet at købe Willian og Shaqiri til mit Chelsea LAN-game, så du må endelig fortælle mig hvordan de klarer det  Thumbs Up Til højre kanten har jeg dog tænkt mig at købe Jesus Navas som nyt første valg - han er simpelthen for vild og med Mata på venstre kanten kan det ikke slå fejl.

Jeg havde så tænkt mig Willian eller (helst) Shaqiri som den anden spiller til højerekanten. Lad mig endelig høre hvordan det går med dem.

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #109: 07 Feb 2012, 20:40 »

Jeg har selv overvejet at købe Willian og Shaqiri til mit Chelsea LAN-game, så du må endelig fortælle mig hvordan de klarer det  Thumbs Up Til højre kanten har jeg dog tænkt mig at købe Jesus Navas som nyt første valg - han er simpelthen for vild og med Mata på venstre kanten kan det ikke slå fejl.

Jeg havde så tænkt mig Willian eller (helst) Shaqiri som den anden spiller til højerekanten. Lad mig endelig høre hvordan det går med dem.

Spændene  Smiley

De har begge gjort det utroligt godt, hvor deres statistikker nærmest har været på højdes med MATA's  Thumbs Up

* Screenshoots kommer når jeg selv laver et indlæg senere omkring mine præstationer i 1.Sæson *

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 07 Feb 2012, 21:50 »

Manchester City all square...

Efter sejren på Old Trafford var humøret højt i Chelsea truppen og med kun 7 kampe tilbage i sæsonen syntes sejren inden for rækkevidde. Rivalerne Arsenal og Manchester United var helholdsvis 9 og 12 point efter Chelsea og dermed reelt ude af mesterskabskampen, men Manchester City havde i stilhed fortsat sin sejrstime og var bare to point bag Chelsea. Med udekampe mod Tottenham og Liverpool havde jeg er noget sværere program endnu City, så hvis titlen skulle i hus, så skulle resten af kampene reelt vindes... en svær opgave, men efter sejren mod Manchester United var truppen opsat på at kunne stå distancen.

1-2 - v. Porto - 04.04.12 - (U) Champions League Qtr final leg 2 (Chelsea videre med samlet 7-2 sejr)

6-0 - v. Swansea - 07.04.12 - (H) Premier League

0-0 - v. Stoke - 09.04.12 - (U) Premier League

Udekampen mod Stoke på Britannia Stadium blev et alt for hurtigt wake-up call for Chelsea. Chelsea burde havde vidst at det ville blive en svær kamp, da kampen blev rykket til mandagens TV kamp, men det var åbenbart ikke nok til at der ikke blev taget let på kampen. I en kamp fattig på chancer fik Stoke holdt Chelsea fra at score og kampen endte 0-0.

Da Manchester City samtidig vandt deres kamp i premier league, betød det at Manchester City og Chelsea nu lå á point i Premier League med kun 5 kampe tilbage af Premier League. Chelsea havde dog en noget bedre målscore en Manchester City, men skal dog også møde både Liverpool og Tottenham ude i de sidste 5 kampe. Der er således spænding til det sidste...

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #111: 07 Feb 2012, 22:21 »

Så har jeg også spillet første Sæson igennem med Chelsea, et  spændene save der virkelig fanget mig. I mit tidligere ( måske lidt for lange indlæg ) skrev jeg om mine købte og solgte spillere så det vil jeg spare jer for her Wink

Sæsonen gik bedre end forventningerne , hvor målsætningen var at kæmpe med om titlen og nå en Champions League Semifinale, og en finale plads i FA'cuppen. Sidstnævnte blev dog ikke nogen succes da jeg røg ud allerede i 3.runde , og ligacuppen, selvom det ikk er en turnering man vægter særlig højt i Chelsea, røg jeg dog os hurtig ud af.

I de to sidste, og absolute vigtigste turneringer, har holdet dog vist en høj standard.
I Premier League lagde jeg dog dårligt ud , da de to første kampe, mod upåagtede hold, kun gav udbytte i et enkelt point. Derefter kørte det dog der ud af. Men de 5 point UNITED havde fået i forspring, grundet de første to kampe, skulle dog vise sig  at blive svære at hente, og det var først i anden halvdel af sæsonen at jeg fik hentet dem.

Men UNITED var stadig utrolig stabile, og hele sæsonen igennem lå jeg to'er efter dem, med nærmest ingen undtagelser, helt frem til slutningen. April måned var en rigtig svær måned, med mange top kampe, og et presset kampprogram. Bl.a havde jeg kampe mod rivalerne fra Tottemham og Liverpool, 2 CHPL kampe mod Barcelona, Og yderligere 2 CHPL kampe mod Real Madrid + at Kampen imellem den "selvfølgelig" var mod UNITED, i en kamp som - Jeg troet - skulle afgøre Mesterskabet

. Screenshots af:  1,- Kampprogram          --    http://gupl.dk/673438/          
                          2,- Ligatabel                 --    http://gupl.dk/673437/

* Jeg vandt Premier League i sidste spillerunde !! Opstemt

Jeg var ellers inden runden bagud med 2.point ,grundet det smertelige nederlag på eget græs til dem få runder tidligere, og den uafgjorte mod Liverpool, stod jeg i en skidt udgangsposition, da MAN UTD nu SKULLE tabe deres sidste kamp, mens jeg vandt min. UNITED's sidste kamp var hjemme mod Arsenal, og sidstnævnte skulle vinde for at være sikker på den vigtige 4.plads, som Totemham ellers ville kunne overtage, så der var noget at spille om for begge hold. Resultatet blev 1-2 til udeholdet , og bom - Chelsea kan udnævnes som Vindere !! Opstemt

Torres blev kårret som den 3.bedste spiller : Med 24mål 10assist og en gnb på 7.64
Cech blev kårret som den bedste målmand med 18 clen sheat og en gnb på 7.04

Lampard og Terry startede begge sæsonen rigtig flot, med deres præstationer falmede hen af vejen til under middel, hvilket jeg tror skyldes for mange kampe. - Det skal der ses på op til næste sæson

Sturridge havde jeg forventet mig meget mere af. Han får næste (halv)sæson til at overbevise mig om hans værd på holdet. - Han fik 20optrædninger på 1.holdet og lavet 5mål , 5assist og endte med en gnb på 6.89

* Cjampions League er os gået fantastisk efter jeg både smed Barcelona og Real Madrid ud på vejen , Og nu er det så kun ARSENAL der står imellem Os og Pokalen med de store øre som klubben har længtes efter i de seneste 10års tid.

- Her gav det virkelig pote at jeg for start valgte ikke at sælge ud af de gamle/erfarrne, da det var de spillere som guidet vejen Smiley

Anelka fik 8 kampe og lavet 5mål samt en asist, han blev kampens spiller 2 af gangene og fik en gnb på 7.5

Cech fik alle 12 kampe (mangler stadig finalen) og holdte nullet i 7 af dem og oppet sit gnb til 7.24

Alle forsvarsspillerne havde en god turnerin.

Torres var dog ikk hvor han skal være og bliver nød til at blive bedre i disse kampe. Dette kan os skyldes at jeg brugte ham nok i turneringen og sparet ham til PL . 3(2) 1mål 1assist og en gnb på 6.98

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Samtlige af mine indkøb som alle var unge spillere - på nær en - var købt ind på holdet som Talenter og rotations spillere gjorde det rigtig godt - på nær en - og bevidste at de er nogen jeg kan stole på.

R.Tolöi   (  http://gupl.dk/673441/  )   - Han har vist sig som mulig Arvtager for John Terry Smiley

Vrsaljko (  http://gupl.dk/673443/  )  -  Han har været en god Backup i denne sæson og har stadig masser af potentiale

Shaqiri  (  http://gupl.dk/673440/  ) -  Han har vist forrygende form på højde med Mata's. - Bedste køb -

Willian  (  http://gupl.dk/673442/  )  - Han startet MEGET sløjt men begyndte at vise sit talent sidste halvdel af sæsonen  - fx hattrick mod Barcelona - Tror han har tilvænnet sig nu, og går en stor sæson i møde

Kung-Woo (  http://gupl.dk/673439/  ) - Han blev primært købt ind grundet hans nationalitet. Han har ikke rigtig fået chancen endnu, men planen er at lade ham indgå i rotationen på midtbanen næste sæson

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lidt Lir og Showoff for sæsonnen Wink

Min største sejr i denne sæson blev - lidt overraskende - mod Liverpool  Grin Her er resultetet og bedømmelserne

http://gupl.dk/673445/

http://gupl.dk/673444/

Min EXSTREME vigtig sejr over Man Utd på udebane. I kan se oppe i tabellen hvor meget det mål betød Wink 

http://gupl.dk/673447/

Jeg slog også en klub-rekord, sat af Mouronho's mandskab , ved at holde nullet 8 kampe i træk. - Så mangler jeg bare den anden - svære - rekord han satte med 40 kampe uden nederlag Wink

http://gupl.dk/673450/
« Seneste Redigering: 07 Feb 2012, 22:43 af haaaps » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 08 Feb 2012, 05:38 »

Tillykke med mesterskabet og jeg er sikker på at du snupper Arsenal i CL finalen  Thumbs Up

Også fedt at du har slået Mourinhos rekord med at holde buret rent i flest kampe i træk - Jeg har selv gode erfaringer med Cech i mit Chelsea lan-game - virker også til at Tolöi er faldet rigtig godt til. I mit Chelsea spil har jeg fra næste sæson også købt ind til forsvaret, dog i form af Shawcross (jeg har brug for englændere til home-grown) og Otamendi, mens jeg har solgt Alex. Terry har stadig fantastiske værdier, men han har været skadet meget af min første sæson og desuden er han relativt langsom, så han er ikke den optimale forsvarer hvis man, som jeg, spiller med high defensive line.

Tak for screenshots af Willian og Shaqiri. Jeg kunne se at Shaqiri har lavet 14 assists i ligaen og Willian har bare lavet 2. I mit Chelsea lan-game er det p.t. Christian Eriksen der står for de fleste assists i ligaen - han spiller p.t. pladsen som højre wing (reelt playmaker) og tager også hjørnesparkene. Hvem er det på dit hold som laver de fleste assists - er det Shaqiri? eller spiller du mere gennem midten?

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #113: 08 Feb 2012, 14:47 »

Jeg snublede så med et 1-0 nederlag i Finalen. Noget overraskende. Men det var trods alt os Arsenal der vandt i den sidstekamp mod United der gjorde at jeg vandt Premier League . Så det har vel været noget for noget  Cool

Jeg er os selv ret glad for den præstation med de mange nuller tak  Peace

Hvordan er dine erfarringer så med de to spillere ? Skal nemlig os ud og forstærke mig netop her i transfer vinduet - for som du selv siger er terry ret langsom - og har fakktisk os haft begge de spillere inde i søgelyset så det kunne da være rart med lidt feedback  Wink

Det er Shaqiri der toppet listen over flest assist med én enkelt mere en Mata,. Mata havde endda ellers spillet et par kampe mere, plus en pæn del flere startere. De tager begge to ca lige mange hjørnespark.

Jeg har spillet et meget vekslende angrebsspil. I starten var det med høj fokus på kontra over fløjene men frem mod slutfasen på sæsonnen skiftet jeg over til en mere offensiv taktik med to angribere. Men med begge taktikkerne har jeg spillet ham som inside forward, så er overrasket over hvor mange assist han rent faktisk har lavet. Især fordi at da jeg scoutet ham blev han set som en temmelig selvvisk spiller  Smiley

Willian har ikk haft den bedste start, men tror han bliver klasse hen over 2.sæson. Han har os evnen til at opppe sit spil i store kampe. Han lavet fx. hattrick mod Barcelona Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 08 Feb 2012, 19:53 »

Jeg har ikke fået dem endnu - de kommer først i sommer vinduet, så jeg må vente lidt.

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #115: 11 Feb 2012, 01:25 »

Jeg er en god sjat inde i 2.sæson og de begge  spiller virkelig op til deres/ - og ligaens bedste og modtager ards Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #116: 11 Feb 2012, 19:37 »

Har i fået udbygget jeres stadion?

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 11 Feb 2012, 21:46 »

Det spil jeg spiller er et LAN spil med nogle kammerater, og her har vi sat stadion størrelsen til 60.000 fra starten uden mulighed for udviddelse, så desværre kan det ikke helt sammenlignes med spillets normale udvikling mht. stadion.

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #118: 11 Feb 2012, 23:01 »

Jeg har det fået hævet med + 4000 . Det stod færdigt fra 2 sæson  Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #119: 12 Feb 2012, 08:27 »

Fra næste spil tror jeg at det bliver lagt ind at de får det nye stadion på ca. 60.000 som de jo taler om i virkeligheden.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010