home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:42:07 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 21:59:41 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 20:45:25 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 12:40:07 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 44492 gange)
Enzo
Manager

Sv: Chelsea FC
« Svar #90: 17 Dec 2011, 11:42 »

for jeg vil gerne prøve at vise mit hold, for så kan i andre pro freaks hjælpe mig!! jeg er ved at blive sindsyg af, ikke at kunne få holdet til at fungere ordentligt!!! så hjælp mig lige med at kunne smide et ss op på tråden her!! aner ikke hvordan man gør!

Alt + F9, så er dem gemt i mappen screenshots under, Sportinteractice i dokumenter. Så kan du bare uploade billedet til en uploadingshjemmesid e som Photobucket, Imagescack etc.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #91: 17 Dec 2011, 12:17 »

i min 3.sæson i chelsea efter jeg har været i brøndby og west bromich, har jeg købt
-balotelli fri transfer
-andy carrol fri transfer
- lucas andersen 172 mio i burnley. regner også med at få L.Suarez.
mit mål det er at vinde mesterskabet som sædvanligt. Grin
jeg håber jeg får udlejet Adrian og Romelu Lukaku.
jeg synes tråden med clelsea er gået lidt i stå, så få skrevet herind Wink
Kan jeg ikke få et ss af Lucas Andersen. 172 mio lyder vildt Opstemt

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 19 Dec 2011, 00:56 »

hvilken spillere fungere med det samme, i chelsea.. jeg er i år 2014 og skal bare ha nogle med det samme!!!  især forsvar og central midtbane da jeg ikke kan få mit nuværende hold til at fungere!! har prøver taktiker som, 4-2-2-2 . 4-4-2 . 4-2-3-1 . 4-1-2-1-2??? her er et link til mit hold!!!!

neymar er nomalt i ang og cavani på kanten i højre side! mata spiller dårligt og skal ud af vagten!!!

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/9Zj52458.jpg
« Seneste Redigering: 19 Dec 2011, 00:57 af probst » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #93: 19 Dec 2011, 01:13 »

mata spiller dårligt og skal ud af vagten!!!
Ifølge dit SS har han da en okay gennemsnitsbedømmel se. Ihvertfald ift Ganso og Moura Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 19 Dec 2011, 02:20 »

Ifølge dit SS har han da en okay gennemsnitsbedømmel se. Ihvertfald ift Ganso og Moura Smiley

Ja, men ifølge trænestaben skal han droppes hele tiden pga dårlige præstationer... men det er ikke ham alene der er problemet, men nærmere dem alle! Og jeg spiller sammen med to andre som er liverpool og Juventus, og det går godt for dem! Øv,Hehe... jeg vil bare ha et godt hold som finder noget, hvilket slet ikke er tilfældet her, er blevet fyret 2 gange nu, og giver snart op!!!!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #95: 23 Dec 2011, 21:16 »

Så vil jeg begynde endnu et spil med Chelsea. Har været inde i editoren og gøre Romeu og Sturridge en smule bedre, da de begge er voldsomt undervurderede.

Jeg vil benytte mig af Westers Gung Ho-taktik, som jeg synes passer godt ind i Chelsea.

Vil meget gerne have fingre i Hulk og Gary Cahill, da jeg synes de passer rigtig godt ind i systemet. Det betyder så farvel til Kalou, Alex og Ferreira.

Den giver følgende opstilling:

Cech
Ivanovic Terry Luiz Cole
Ramires Mikel Lampard
Sturridge              Mata
             Torres

Cech: Målmand - Forsvar
Ivanovic: Back - Support
Terry: Central Forsvar - Forsvar
Luiz: Central Forsvar - Forsvar
Cole: Back - Forsvar
Ramires: Central Midtbane - Offensiv
Mikel: Central Midtbane - Defensiv
Lampard: Fremskudt Playmaker - Support
Sturridge: Inderste Angriber - Angreb
Mata: Inderste Angriber - Angreb
Torres: Komplet Angriber - Support

Forventer mig rigtig meget af dette hold!

Noyoshi
Lilleputspiller
*

« Svar #96: 29 Dec 2011, 22:29 »

Så fik jeg også startet et game med chelsea. Jeg har p.t. spillet 2 ligakampe. Første var mod Bolton, 2-1 (Torres med 2 kasser) og sidste mod Sunderland 7-0 (3 fra Torres). Efter kampen mod Sunderland fik jeg også en del spillere på ugens hold: http://imageshack.us/photo/my-images/28/fm12scr1.jpg/
Min startsopstilling så sådan ud imod Sunderland, men når Essien kommer tilbage tager han over for Romeu: http://imageshack.us/photo/my-images/692/fm12scr2.jpg/
Har ikke købt så meget ind, fik Affelay for 15 mio fra Barcelona, da de bare vil af med ham. Ellers ser min transfers sådan her ud: http://imageshack.us/photo/my-images/10/fm12scr3.jpg/

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #97: 12 Jan 2012, 19:57 »

Så har man startet et spil med Chelsea, for at lave en lille revolution på det aldrende hold: Så får man denne besked i sin indbakke: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/6ky94517.png Cristiano Ronaldo til 305 mio!

Perfekt når man mangler en højrekant Smiley
buddet er sendt, nu håber jeg at kunne hive ham hjem. Opdatering følger Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 12 Jan 2012, 20:25 »

hold da fast du er heldig  Opstemt Opstemt Opstemt - tillykke

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 12 Jan 2012, 21:20 »

----------------THE BIG (LAN) GAME----------------

Med hvert nyt Football Manager spil starter jeg og to kammerater et LAN spil op i den engelske premier league med holdene Arsenal, Man Utd og Chelsea. Vanen tro har vi igen med FM2012 startet et spil op. Inden vi går i gang med spillet sammenligner vi de tre hold for at se hvor stærke de er i forhold til hinanden. Specifikt kigger vi på de tyve bedste spillere i hver klub - vi har lavet en formel til at beregne de enkelte spilleres værdi hvor vi tager højde for deres Current Ability, Potential ability, alder og scout - rating fra Genie scout. Inden opstarten af spillet havde vi således beregnet Man Utd til at være det bedste hold med 58.903.348,43 point, mod Chelsea 57.069.509,27 og Arsenal 56.947.969,67 som henholdsvis det 2. og 3. bedste hold. Derefter forsøger vi at udligne forskellen via Pre-Game editoren - specifikt gjorde vi det denne gang ved at sætte nogle af -9 spillerne til fast 170 værdi i stedet for. Således har Chelsea fået sat 4 spillere sat til fast 170. De er: Courtois (ung GK), Chalabah (ung DC), Josh McEachran og Tomas Kalas... Udover at forsøge at udjævne forskelle mellem holdene for at sikre det samme udgangspunkt, så justerer vi også en række andre ting for at sikre den samme mulige indtjening igennem spillet. Specifikt sætter vi alle vores stadions til 60.000 tilskuere, vi sætter prisen for sæsonkort og billetter ens, antallet af sæsonkortholdere ens, vi sætter samme sponsor indtægter, fjerner gæld og andet. Vi starter med 35 mio £ i transferbudget og 40 mio £ på balancen. Derudover for Chelsea justerer vi Abramovic influence og tolerance, så han ikke fyrer trænere lige så hurtigt som er tilfældet i dag Smiley

Inden jeg fortæller om hvordan det er gået til at starte med, så kan jeg også fortælle at vi også har opsat en lang række regler for at gøre spillet mere udfordrende. Blandt reglerne kan jeg nævne at der maksimalt må signes 5 spillere pr. sæson, alle spillerkøb skal ske kontant (så der er ikke noget med at købe over 12, 24 eller 48 måneder), karantæne på at signe specfikke spillere hvis man har forsøgt det sammen med en anden af os to managere, men man så ikke kunne gennemføre handlen fordi man ikke har penge nok... Man må (og kan) ikke bruge Genie Scout i spillet. Endelig er der en regel om at hvis man bliver fyret, så skal man have "Sacked" i sit nye navn.  Smiley ... men nu i gang med at se på hvordan det er gået efter første gang vi mødtes.

----------------------------------------------------------------------------
EFTER 7 RUNDER I PREMIER LEAGUE (1. oktober 2011)

Med kun 7 kampe spillet i Premier League er det endt med 6 sejre og en enkelt uafgjort (1-1 ude mod Fulham) så jeg er godt tilfreds.  Starten bliver kun bedre af at mine to kammerater med Arsenal og Man Utd allerede er henholdsvis 3 og 6 point bagud...

Da jeg kommer til klubben har Chelsea den 2. højeste løn budget i PL, kun overgået af Man City. Samtidig har de et af de ældste hold med profiler som Drogba, Lampard, Anelka og Malouda - med nogle rigtige dyre lønninger, så det blev hurtigt klart at jeg var nødt til at ændre på det billede. Derfor har jeg i mit første transfer vindue solgt de 4 og i stedet erhvervet mig nogen der både er billigere i løn, men også er yngre og dermed værd at satse på for fremtiden. Mine transfers for 1. sæson kan ses her:

Ind er kommet Cavani, Hamsik, C.Eriksen og Niang.. særligt Niang var helt perfekt at få i stalden. Der var nemlig ikke nogen af mine 2 kammerater der havde øjne for hvor vild han er. Den ene havde ham ikke på sin shortlist og den anden havde ikke hørt om ham eller scoutet ham... det gjorde at jeg kunne hente ham for billige £7,5 mio.  Thumbs Up

De nye spillere har klaret sig ganske godt og er allerede centrale spillere på holdet. Cavani er desværre blevet skadet i 3 måneder, så det er Torres der er trådt i karakter og har leveret lidt ekstra kasser...12 kasser i 8 kampe er det blevet til og det er jeg ganske goldt tilfreds med. Christian Eriksen spilles som højre eller venstre wing, så med 6 mål og 3 assists i 8 kampe er han faldet ganske godt til på holdet  Thumbs Up

For at hjælpe lidt på den slunke kasse var noget af det første jeg gjorde da jeg kom til klubben at bede mit board om at tilføje endnu en feederklub. Det gik de med til og det lykkedes mig at tilknytte Japanske Nagoya Stolz. Det er et link der giver såkaldte "Financial benefits for both teams" - Jeg får solgt lidt (mange) flere trøjer i Japan og til gengæld betaler jeg dem £738k om året... Det er investeringen værd - jeg har i tidligere spil oplevet at en sådan klub kunne returnere helt op mod £20 mio. i ekstra merchandise indtjening... lad os håbe det også sker i dette spil  Opstemt

Til slut er det tid til at gøre status på min manager præstation indtil nu. Der er godt nok kun spillet 7 kampe i Premier League, så der kan ske meget endnu, men med en Win Ratio på 70% og en positiv målscore på 21 synes jeg da at jeg er kommet fint fra start... Historisk har disse LAN spil vist sig at være super svære at vinde mesterskabet I, da de kammerater jeg spiller med er vildt gode - særligt Man Utd plejer at vinde mere end de burde  Wink - forhåbentlig kan jeg lave om på det i år.

« Seneste Redigering: 13 Jan 2012, 06:42 af mama99ai » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

Sv: The Big (LAN) Game
« Svar #100: 14 Jan 2012, 10:59 »

Vi har mødtes igen og vi er nu nået frem til 13. december 2011 i spillet, dvs. vi har spillet 15 spillerunder i den engelske Premier League. Fra 1. oktober 2011 til nu 13. december 2011 har der været en masse spændende kampe. Heriblandt har der været et indbyrdes opgør imellem Arsenal og Manchester United der endte med en klar sejr på 2-0 til Arsenal. Derudover har der også været en del kampe i Champions League, og endelig har Chelsea mødt både Arsenal og Manchester United på Stamford Bridge. Lad mig dele med jer hvordan det er gået...
EFTER 15 RUNDER I PREMIER LEAGUE (13. december 2011)

Jeg fortsætter min sejrs stime med kun 1 uafgjort (1-1 ude mod Sunderland) så jeg er mere end tilfreds - måske rent faktisk meget overrasket over hvor godt det går.. men man skal passe på med at sige det for Nemesis kan jo være rundt om hjørnet og jeg kan få en skade eller to til centrale spillere. Jeg fik sidste gang en skade til Cavani på knap 3 måneder og han har naturligvis været savnet, men Torres har leveret varen i stedet med hjælp fra blandt andet Niang, så målene er ikke udeblevet hvilket er godt.

Hvis jeg går mine fixtures igennem så har der været 3 særligt svære - først min 1-0 sejr ude mod Swansea den 3. december. Det er et hold jeg naturligvis burde slå, men vejr udsigten bød på heavy snow og en dårlig bane - det betød at jeg var tvunget ud i at spille mere direkte på banen med flere lange bolde og da vi plejer at spille kortere var det naturligvis ikke alle spillere der var lige gode til at omstille sig. Men jeg er meget meget tilfreds med sejren, for havde jeg blot stillet op i min sædvanlige taktik med korte afleveringer så kunne vi nemt havde været løbet over ende når bolden sad fast i pløret.

Udover Swansea så var der også to meget vigtige indbyrdes opgør. Det første løb af stablen den 29. oktober 2011, hjemme på Stamford Bridge mod Arsenal. Arsenal spiller en 4-2-2-2 formation som jeg ikke kan huske hvor jeg har set før. Det består af 4 forsvarere på linje, dernæst 2 midtnane spillere i DMC positionen, dvs. lige foran forsvaret. Derudover 2 wings (måske inside forwards) og 2 angriber på toppen. Arsenal scorer langt de fleste mål fra deres 2 angribere Van Persie og Benzema og langt de fleste assists kommer fra højre Wing / Inside forward Theo Walcott. Udover Walcott havde Arteta også lavet 10 assists fra hans plads på midtbanen for Arsenal. For at modsvare Arsenals taktik stillede jeg op i en 4-4-1-1 med Torres på toppen og Hamsik som offensiv midtbane og med Mata på venstre midtbane og C.Eriksen på højre. Selv om det ikke blev til nogen mål for Torres, så var han all-over-the place og med i rigtig meget. Kampen blev vundet 2-0 til Chelsea Thumbs Up, på 2 mål af Mata med Torres som assist master. I den sidste 1/4 af kampen skiftede jeg Sturridge ind og satte ham på toppen for at få lidt mere speed oppe foran og satte Torres ned som AMC, uden at det dog kastede flere mål af sig.

Det næste indbyrdes opgør kom kun 20 dage senere, den 19. november 2011 hjemme på Stamford Bridge mod Man Utd. Man Utd stillede op i en formation der meget ligner den man kender fra Zero Sea's Wonderland V4 http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=5636 hvor det er den offensive centrale midtbane spiller der er omdrejningspunkt som både playmaker og target man. For Man Utd tilfælde var det til denne kamp Ganso. Taktikken angriber med mange mænd og er derfor sårbar overfor counter attacks. For at modsvare Man Utds taktik valgte jeg derfor at stille op i en 4-5-1 lignende taktik. På den måde havde jeg en DMC som en forsvarsklippe til at modsvare de mange angreb og jeg havde sørget for at have ekstra fysisk stærke midtbane spillere på banen så jeg kunne vinde kampen om midtbanen. Derudover ville jeg gerne spille med hurtige forsvarsspillere, men kom i et dilemma omkring John Terry, da han jo ikke kan kaldes hurtig men på den anden side er holdets kaptajn og ikke bør sidde på bænken i en kamp mod Man Utd... Terry kom på banen, men kostede også i hvert fald 2 mål fordi han simpelthen ikke kunne følge med de hurtige angribere / wings fra Man Utd. Han blev skadet i første halvleg og Alex kunne så komme ind og dermed fik jeg løst problemet med den langsomme forsvarsspiller  Smiley. Kampen var præget af to meget angrebslystne hold og endte hele 5-3 til Chelsea  Opstemt især et hattrick fra Cavani var med til at sikre sejren. Jeg tror United kommer med en ny taktik næste gang til vi skal mødes på Old Trafford senere i sæsonen, men hvis ikke så ved jeg at jeg kan slå dem  Thumbs Up

Med de vigtige sejre i hus ser tabellen således ud efter 15. kampe i Premier League:

Idet Arsenal slog Man Utd også betyder det nu at jeg med Chelsea ligger 6 point foran Arsenal og 10 point foran Manchester United.  Thumbs Up... men der er stadig mere end halvdelen af sæsonen tilbage og der mangler fortsat både en kamp på Old Trafford og en kamp på The Emirates... og de har historisk set vist sig at være svære at få point på.

Hvis vi skal kigge på hvilke af mine spillere der er skyld i at det går så godt, så ser det således ud:

Det er fortsat Fernando Torres der er holdets topscorer med 19 mål og 4 assists i 15 kampe, men tilkøbte Cavani er tilbage fra sin skade og gør sit til at overhale Torres. 6 mål og 8 assists er det blevet til i 7 kampe. Udover de klassiske angribere må jeg sige at mit køb af Christian Eriksen på £7,5 mio. har været en fantasisk deal - hele 12 mål og 7 assists er det blevet til i 19 kampe og med pladsen som Wing eller MC må man sige at det er mere end godkendt. Også unge Niang er godt på vej. Han spiller naturligvis ikke endnu så mange fulde kampe, så det bliver mere til 10 minutter her og 15 minutter der, men med 8 mål og 8 assists i 14 kampe er det acceptabelt for en 16 årig  Smiley

Til slut er det tid til at gøre status på min manager præstation indtil nu. Her ca. midt i første sæson er min Win Ratio steget til 81%. Jeg har vundet Månedens manager 2 gange og jeg har en positiv målscore på 58 så sæsonen er startet rigtig fint... Lad os se om det holder når vi kommer lidt længere frem og også møder lidt sværere hold i både FA cuppen og CL. (Jeg blev slået ud af League Cuppen mod Sunderland!! i forlænget spilletid  Sur)
« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 11:04 af mama99ai » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #101: 14 Jan 2012, 11:16 »

Det virker sgu ud som et fedt spil! Godt du formår at holde Arsenal og United bag dig. Interessant projekt, som du har påbegyndt dig, hvor du har solgt ud af de gamle, og fundet nye interessante erstatninger. Jeg kan se, at du ikke altid spiller den samme taktik, men er der nogen formation, som du foretrækker og spiller størstedelen af dine kampe med?

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 15 Jan 2012, 09:54 »

Når jeg vælger hvilken taktik jeg skal spille med til en kamp, så går jeg ind og ser på modstanderens fixtures for at se hvilke kampe de har tabt og hvilke formationer som modstanderne har spillet med til de kampe - det giver mig et værdifuldt input til formationen. Inde i kampen justerer jeg derudover f.eks. på defensive line eller tempo.

Jeg varierer derfor primært mellem 3 taktikker. En standard 4-4-2 med høj defensiv line, counter attack og langsomt tempo; En 4-2-2-2 (Dvs. en 4-4-2 hvor højre/venstre midtbane er sat op på wingpladsen i stedet og spilles mere som Inside Forwards) med knap så høj defensiv line, uden counter attack og med relativt højt tempo; og endelig en 4-4-1-1 som jeg især bruger når jeg møder hold som Manchester City.

Men jeg kan godt finde på at justere taktikkerne inde i kampen og jeg mener bestemt ikke at de taktikker jeg anvender er perfektionerede endnu - til sammenligning har Man United med deres taktik (se min chat ovenstående) formået at få Hernandez til at score 34 mål og lave 15 assists (ud over at Rooney har scoret 19 mål og Berbatov et par håndfulde også) - så mine taktikker scorer slet ikke nok mål  Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 15 Jan 2012, 12:37 »

Vi har mødtes igen og vi er nu nået frem til 24. marts 2012 i spillet, dvs. vi har spillet 30 spillerunder i den engelske Premier League. Der skete selvfølgelig det der måtte ske - nemesis viste sit grimme ansigt  Sur De sidste 15 kampe i PL har derfor vist sig noget hårdere end de første 15. Lad mig vise jer hvordan det er gået...
EFTER 30 RUNDER I PREMIER LEAGUE (24. marts 2012)

Hvor jeg efter de første 15 kampe i Premier League var noteret for 13 sejre og 2 uafgjorte er jeg kommet lidt mere ned til jorden igen. Fra kamp 16 til 30 har jeg vundet 10, spillet 3 uafgjort og tabt 2!  Skuffet Jeg startede kamp 16 med 0-0 ude mod Wolves - jeg hader at starte en LAN aften op med et uafgjort resultat, så jeg burde havde vidst at det ville komme til at gå dårligere... Efter Wolves vandt jeg 3-0 ude over Wigan, men kun for at spille de næste 2 kampe uafgjort: 2-2 hjemme mod Liverpool (jeg kom bagud 0-2 efter 15 minutter, men fik kæmpet mig tilbage), og 0-0 hjemme mod Tottenham. Dvs. 2 hjemmekampe hvor jeg skulle have 6 point endte med 2  Sur 14 dage senere sker så det der ikke må ske - jeg taber 0-1 ude mod Manchester City. Normalt er det ikke en kamp som man nødvendigvis forventer at vinde, men jeg havde slået dem 4-1 hjemme tidligere på sæsonen og Man City var kommet godt i gang på det tidspunkt og det skulle vise sig at de havde tænkt sig at blive en seriøs udfordrer til Premier League trofæet... Efter nederlaget kom der styr på skuden igen og de næste mange kampe bød på sejre - jeg blev desværre undervejs slået ud af West Ham i FA cuppen, hvilket ikke er godt for moralen, men jeg fortsatte alligevel med at vinde kampe indtil jeg skulle møde Arsenal på The Emirates den 14. marts 2012.

Mod Arsenal stillede jeg op i med den samme taktik som jeg havde brugt til at slå dem 2-0 hjemme på Broen tidligere i sæsonen - en 4-4-1-1. Desværre gik det ikke så godt denne gang, idet Arsenal vandt kampen 3-1  Sur. Det var især min høje defensive linje der gjorde at Van Persie fik masser af plads. 2/3 i kampen forsøgte jeg at sætte min AMC ned som DMC i stedet, så en 4-1-4-1, og det hjalp på det defensive og jeg fik reduceret til 1-2, men Arsenal scorede så på et kontramål senere i kampen. Jeg overvejer næste gang at stille op i en 4-5-1, for på den måde at have min DMC på plads til at tage hånd om deres angribere, mens jeg samtidig har speed og muligheder for kontra over fløjene. Her kan I se de taktikker som Manchester United og Arsenal spiller med -

hvis I kan genkende Arsenals et sted fra må I meget gerne sige til.

Med den noget mere ustabile præstatiom senest, så er mit ellers så store forspring i Premier League også kommet under pres.

Jeg har ganske vist forøget mit forspring til Arsenal (på trods af nederlaget) fra 6 til 9 point, mens Man United har hentet et enkelt point på mig og også er 9 point efter, men som jeg skrev tidligere er min success i forhold til mine kammerater ved at blive overskygget af Manchester City.. de har fået gang i Sergio Agüero og Lampard (som jeg solgte til dem) har desværre også haft en ganske fin sæson - Hvor Man City var 8 point efter mig efter 15 kampe, så er de nu bare 2 point efter!!   Shockeret. Der er godt nok kun 8 kampe tilbage i sæsonen, men jeg mangler stadig at møde Man Utd på Old Trafford, og Man United har fået deres målmaskine i gang for alvor, så den kamp bliver svær... Dvs. taber jeg mod United, kan City overtage 1. pladsen - eneste trøst er at City skal møde Arsenal ude, så hvis Arsenal slår City og jeg vinder resten af mine kampe, kan jeg godt tåle at tabe til Man Utd... - men det bliver tæt - ingen tvivl om det  Shockeret

Når jeg taler om Manchester Uniteds målmaskine, så kommer det til udtryk ved spiller stats for Premier League:

Hernandez er simpelthen for vild.. (desværre) Mange af Uniteds mål scores ved at de angriber på kontra hvor eksempelvis Nani fører bolden op af banen og spiller den til Hernandez - han er så en fantastisk afslutter, men laver også vildt mange assists. Jeg har endnu ikke helt knækket koden til Uniteds taktik, så gode råd er velkomne  Smiley

På transfer fronten, så har jeg valgt at forynge forsvaret en smule - Alex er derfor på vej ud til sommer hvor A.C. Milan bliver hans nye klub. £15 mio betaler de for den 29 årige forsvarsspiller. I stedet har jeg investereret i to nye centerforsvarere - Otamendi for £13 mio - han vil give mig især speed i mit forsvar og Ryan Shawcross for £11 mio. - han vil give mig især dominans i hovedspillet - jeg havde ham i FM2011, hvor han i en enkelt sæson formåede at score 35 mål  Opstemt så jeg håber jeg kan få ham til at virke bare halvt så godt i 2012. Af andre spillere som jeg overvejer at hente til klubben er helt sikkert Sergio Agüero fra Man City - med en pris på £31½ mio, så er han et bargain buy - derudover kan man købe Di Maria for £14 mio. Men det skal planlægges, for jeg må jo kun, jf. reglerne købe 5 spillere pr. sæson.

Mht. mig selv som manager, så er min Win ratio faldet igen grundet de blandede resultater. P.t. er min Win Ratio på 76% og jeg har vundet Månedens manager endnu en gang.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 03 Feb 2012, 22:54 »

The race for the finish...

Da jeg sidst skrev en update var der spillet 30 kampe i Premier League. Jeg var slået ud af League Cup og FA Cuppen og nået til kvartfinalen i Champions League. I tabellen var jeg 2 point foran Manchester City, med et noget sværere kampprogram foran mig, med blandt andet udebanekampe mod Manchester United, Liverpool og Tottenham... det er nu tid til at se hvordan det er gået siden sidst.

31. marts 2012. Ude mod Manchester United (31. spillerunde i PL)

60.000 tilskuere (vi har sat alle 3 holds stadions størrelse til 60.000) var på plads på Old Trafford til den vigtige hjemmekamp mod rivalen Chelsea. Det var blevet tid til at tage revance for nederlaget først i sæsonen. Manchester United havde dog også en vigtig champions league kamp mod Arsenal at tænke på. Manchester klubben havde tabt første leg med 3-1 på Emirates station og det krævede et mindre mirakel for at vende det til videre avancement - på den anden side var Manchester United hele 9 point efter rivalerne fra London, så den engelske titel var også urealistisk. Det blev tørsten efter europæisk success der vejede tungest og Manchester United stillede derfor til start uden flere af deres allerstørste stjerner. Således måtte både Wayne Rooney, Nani eller Javier Hernández tage plads på bænken fra kampens start. Fra Chelseas side var der omvendt stadig et mesterskab der skulle vindes og med Manchester City kun 2 point efter Chelsea skulle der kæmpes om alle point. Med Cavani ude med skade stillede Chelsea op med Torres og Sturridge på toppen og med Juan Mata på venstre fløj og Marek Hamsik på højre fløj.

Der var støvregn og 8 grader da kampen blev fløjtet igang. Det blev hurtigt klart hjemmebane fansene at Chelsea havde tænkt sig at tage alle 3 point med. Chelsea satte sig hårdt på kampen og midtbanen med Mikel og Meireles holdt United fra at komme i gang med deres kontraspil. Efter 30 minutter gav Chelseas overtag gevinst, da Sturridge efter et hjørnespark forlænger til Hamsik der tæt under mål kan heade Chelsea foran 0-1. I samme moment bliver Fabio skadet og Vidic kommer ind i stedet. Der sker ikke mere før pausen og Manchester må gå til pause hjulpet på vej af en pibe koncert.

I pausen skifter Manchester United Darren Fletcher ind for at vinde lidt af midtbanen tilbage. Chelsea holder fast i opstillingen fra de første 45 minutter. Chelseas bold overtag fortsætter i anden halvleg - Chelsea har 58% af spillet og har især styr på midtbanen. Efter 78 minutter spiller Mikel en kort aflevering til sin makker på midtbanen Raul Meireles, der resolut sender et langt, flat, hårdt spark ind i bunden af det korte målhjørne til føringen 0-2. Manchester United reagerer prompte med at skifte Berbatov ud og sætte Javier Hernandez på banen. Kort tid efter skifter Chelsea Meireles og Sturridge ud til fordel for Ramires og den unge franskmand Niang. Chelsea fortsætter presset, men formår ikke at score flere mål - Manchester United må indse at deres satsning på Champions League har kostet dem endnu 3 point i deres hjemlige liga - de er nu 12 point efter Chelsea med kun 7 kampe tilbage af sæsonen og hvad der var et lille håb før er nu fuldstændig urealistisk - Chelsea derimod får fyldt godt op på overskudskontoen. Man of the Match: Marek Hamsik med 1 mål og en rating på 8.0. Fernando Torres går i bad med en snit på 6,9 og kun 1 skud på mål.

« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 22:56 af mama99ai » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010