home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145883 gange)
pati924
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #495: 07 Feb 2012, 20:11 »

Er der nogen der har succes med Bellas og i hvilken position?

Iøvrigt har jeg fået gang i Carroll med 5 scoringer i 8 kampe, i div træningskampe kom han vist op på 12+ mål og en 3-4 ass.

Spændene at se om det kan fortsætte resten af sæsonen.

Nu har jeg godt nok også prøvet mange indstillinger med den unge mand  Thumbs Up

Hvordan spiller du Carroll??
Han har for mig spillet 15 kampe, 12 som starter, og har scoret 2 kasser :-S

JKJ
Gæst

« Svar #496: 07 Feb 2012, 20:25 »

Targetmand og support.

Spiller:
X - X - X - X

X - X - X

X      -      X

X

Suarez på den ene kant og Bellas på den anden.

Så har jeg et hav af div indstillinger på holdet og div spillere, som bliver fiflet lidt med her og der.

Men sådan bruger jeg ham Wink

JKJ
Gæst

« Svar #497: 10 Feb 2012, 20:46 »

Har generelt altid haft det svært mod Arsenal af de store hold.
Det er vel det af de store hold hvor jeg har den mindste vinde-%. Ikke fordi jeg vinder over de andre store hold hele tiden, men sejrene kommer lidt lettere end når jeg spiller mod Arsenal.

Hvad sker der så lige her? Vinder lige med 9-0 på hjmmebane over Gunners  Shockeret   crazy
Et lille referat:
Efter 22 sek gør Suarez det til 1-0.
Efter 1 min og 34 sek bliver RVP vist ud.
Mindre end 2 min senere må Song også gå ud med et direkte rødt kort. Og på det tidspunkt fører jeg altså med 2-0 efter en Kuyt scoring.

Der efter har jeg jo en mega let kamp resten af tiden.
efter bla på 2 hattrick af Suarez og Kuyt må jeg indrømme at jeg faktisk ikke helt viste om jeg skulle grine eller græde over denne kamp. Jeg har da aldrig oplevet noget ligende mod et af de store hold!!  Shockeret

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #498: 10 Feb 2012, 21:29 »

Har fået gang i angrebet her, hvis andre skulle have problemer med Carroll og Suarez sammen.

Begge spille centralt helt i front, til venstre er Suarez komplet angriber, og Carroll er skarpretter, begge med offensiv indstilling og ikke ændret noget inden under instruktioner.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #499: 10 Feb 2012, 21:30 »

Skyrim tiltaler mig desværre overhovedet ikke.. det må meget gerne være noget sport Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Liverpool FC99
Juniorspiller
**

« Svar #500: 17 Feb 2012, 12:05 »

Jeg har netop modtaget en tilbagemelding fra bestyrelsen om at de har fundet 3 mulige rugekasseklubber.

Toronto årlig betaling ca 20 mio.
FC Dallas årlig betaling ca. 6 mio
New England årlig betaling ca. 14 mio.

Jeg har normalt altid bare valgt den jeg skulle betale mindst til. Men er det klogt og er der evt. andet jeg skal overveje inden jeg vælger?

JacobHansen96
Lilleputspiller
*

« Svar #501: 17 Feb 2012, 20:03 »

Hej.
Jeg tænkte på når i spiller med Carroll alene på toppen, smider i så "Hårde indlæg" eller nogle højere indlæg i form af "Ballon indlæg"

Tak på forhånd.

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #502: 18 Feb 2012, 01:14 »

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #503: 18 Feb 2012, 22:01 »

Sådan! Så blev mesterskabet sikret i 1. sæson.. Pointlighed inden sidste spillerunde, hvor jeg lå jeg nr. 2 med 88 point, og City som nr. 1. Så skulle vi møde hinanden. EFter en spændende kamp, dukkede Henderson pludselig op på en repost og bankede den ind og sikrede 1-0 sejr med 5 minutter tilbage ...  Opstemt YEEEES!

Så må vi se hvad der skal ske med truppen her op til 2. sæson. Eneste indkøb var Afellay for de 15 millioner, ingen salg og dermed kørte jeg med den oprindelig trup. Suarez scorede 22 mål, og 8 oplæg i 36 ligakampe og Carroll scorede 16 mål og lagde op  til 9 med 26 kampe.. Så lækker lækker sæson.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager

« Svar #504: 18 Feb 2012, 22:42 »

Hvad sker der så lige her? Vinder lige med 9-0 på hjmmebane over Gunners  Shockeret   crazy

Du er ikke den eneste, der vinder så stort  Peace  Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager

« Svar #505: 19 Feb 2012, 21:55 »

Så blev 2. sæson færdigspillet. Det tog dog lidt tid, grundet mange lektier, arbejde, fodbold osv. osv.  Peace

Vintertransfers:
Ind:
Angel Di Maria for 140.000.000 DKK. Han var sat til salg, og hverken Downing eller Afellay havde på nogen måde spillet godt. Det viste sig senere, at det var et godt køb.
Toby Alderweireld, 107.000.000 DKK. . Kun Agger havde spillet udmærket i midterforsvaret, så der var akut brug for forstærkninger her. Derfor søgte jeg hjælp herinde, og jeg fandt frem til, at han var den bedste løsning, da han var sat til salg i Chelsea. Han er dog allerede sat til salg igen, fordi han har spillet elendigt og samtidigt har Carra og Coates spillet sig op. Han blev derfor sur, så væk med ham..
Ud:
Ibrahim Afellay, 90.000.000. Som nævnt før havde han ikke spillet godt, og for at få råd til Di Maria skulle han sælges. Marseille bød hurtigt, så han er væk nu.
Charlie Adam, 65.000.000. Ganso er nu gammel nok til at få en stamplads og havde også spillet markant bedre end Adam. Jeg følte også, at der var bredde nok på midtbanen i forvejen, så lidt ekstra penge var fint.
SS

Ligaen
Målet var top 2, som jeg desværre ikke indfriede. Det blev til en 3. plads 7 point efter United og 1 point efter City. Et mindre formdyk satte mig ud af mesterskabskampen, og kun takket være en god slutspurt kom jeg op igen.
I bunden rykkede Everton ned, desværre, for jeg elsker lokalopgør. Især mod dem, hvor de har fået slag.
SS

Champions League
Gik let videre sammen med Real i gruppespillet. Bayern blev ekspederet ud 6-4 samlet i 1/8 finalen. Desværre tabte jeg 2-0 hjemme mod United i første kvartfinale, og derved var jeg ude.
Marseille (!) slog Spurs i finalen.
SS af gruppespil
SS af knockout-runder

FA Cup
Første titel i klubben med mig som manager siger vist sig selv. God præstation af en del reserver.
SS fra 1/8 finaler

Carling Cup
Her røg reserverne ud i 3. runde til Man Utd.

Spillerpræstationer
Topscorer: Edinson Cavani; 37 mål + 13 oplæg.
Flest Assists: Luis Suarez; 15 assists + 27 mål.
Bedste gennemsnitsbedømmel se; Edinson Cavani: 7,49.
Mine kåringer:
Bedste spiller: Edinson Cavani; Masser af mål gjorde ham til den bedste.
Næstbedste spiller: Luis Suarez; Med i mange afgørende mål.
Tredjebedste spiller: Steven Gerrard; Ligger tæt op af de to urugyanere, men skader gjorde dog, at han ikke spillede helt så mange kampe. Han bar dog holdet i gennem de store kampe, som IRL.
Bedste unge spiller: Lucas Andersen; Han beviste virkelig, at han fortjente en plads i førsteholdstruppen med sit spil på banen. Med i 7 mål i 8 optrædener, bl.a. med 4 assist mod Bayern.

Økonomi
Lønningerne er sat helt ned på 52 mio. DKK pr. måned, hvilket bestyrelsen er rigtigt godt tilfredse med. Balancen ligger på 878.000.000 DKK.
En udvidelse af stadionet blev også sat i værk, men til min store ærgerelse gav byrådet ikke byggetilladelse  ticked off

Største øjeblikke i sæsonen
V Man Utd
V Bayern München

Kommer med en ny update efter transfer vinduet Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #506: 20 Feb 2012, 12:23 »

Hvordan stiller i andre op? Overvejer nemlig at starte en ny med Liverpool. Men kan ikke bestemme mig for om jeg vil bruge både Suarez og Carroll på toppen eller skrotte den ene frem for den anden. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #507: 20 Feb 2012, 16:42 »

4-5-1 med offensive kanter.
Suarez spiller i øvrigt meget godt som invendig angriber på en kanten, så hvis du gerne vil have begge inde, er det måske en mulighed.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #508: 20 Feb 2012, 16:50 »

4-5-1 med offensive kanter.
Suarez spiller i øvrigt meget godt som invendig angriber på en kanten, så hvis du gerne vil have begge inde, er det måske en mulighed.
Har du så begge kanter som indvendig angriber?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #509: 20 Feb 2012, 20:55 »

Kommer an på, hvem, der spiller den anden kant. Jeg har Di Maria og Downing, så venstre fløj er kantspiller Smiley

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010