home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146079 gange)
smed1977
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #390: 23 Dec 2011, 10:01 »

Man må sige, at mit Liverpool-hold har startet 2. sæson stabilt!

Sweet......jeg er lige kommet til 1. jan i 2. sæson, og her står det også fint til. Vi er på en fin 1. plads i ligaen og videre fra CL gruppen også hvor Bayern venter.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2011, 10:03 af smed1977 » Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #391: 25 Dec 2011, 16:43 »

Så fik denne fantastiske klub endnu en FM spiller Opstemt Tak julemand Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager

« Svar #392: 25 Dec 2011, 16:58 »

Så fik denne fantastiske klub endnu en FM spiller Opstemt Tak julemand Smiley
Det var så lidt Djævel

blomvikings
Manager

« Svar #393: 25 Dec 2011, 17:22 »

Med de rigtige handler er Liverpool helt suveræne i FM12

blomvikings
Manager

« Svar #394: 25 Dec 2011, 22:10 »

Jeg overvejer meget at hente Tevez efter første sæson, der er et par måneder til.
Men har i nogle erfaringer med om han er villig til at gå ned i løn osv. efter et år på City's andethold?

Tavares
Manager

« Svar #395: 25 Dec 2011, 22:16 »

Jeg overvejer meget at hente Tevez efter første sæson, der er et par måneder til.
Men har i nogle erfaringer med om han er villig til at gå ned i løn osv. efter et år på City's andethold?
Altså når han skifter til andre klubber, går han ned i nærheden af 1.2 mil. Kr.
Men hvis du selv vil hente ham, må du op og betale helt urimelige summer for ham..

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #396: 25 Dec 2011, 23:08 »

Jeg kom af med 150 millioner for Tevez på sidste dag i sommeren 2012. Og i den efterfølgende sæson var han min allerbedste spiller, oveni hatten blev han også kåret som årets spiller i Premier League. Jeg kan kun sende anbefalinger på den spiller her. Han er virkelig fantastisk. Han tager en stor løn, men som Trequistra (stave), er han virkelig en bomber og oplægger af 24" karat!

BUY HIM!

blomvikings
Manager

« Svar #397: 25 Dec 2011, 23:34 »

Jeg kom af med 150 millioner for Tevez på sidste dag i sommeren 2012. Og i den efterfølgende sæson var han min allerbedste spiller, oveni hatten blev han også kåret som årets spiller i Premier League. Jeg kan kun sende anbefalinger på den spiller her. Han er virkelig fantastisk. Han tager en stor løn, men som Trequistra (stave), er han virkelig en bomber og oplægger af 24" karat!

BUY HIM!

Overvejer det også MEGET kraftigt, det bliver enten ham eller Cavani, og så rykker jeg Suarez ned på OMH

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #398: 25 Dec 2011, 23:41 »

Så er du nok træt af, hvis jeg siger at Cavani var min bedste spiller i første og tredje sæson..

Anyway, hent Cavani fremfor Tevez - det er der ingen tvivl om. Måske dyrere at hente til, men billigere i løn, yngre og er mere målfarlig. Tro mig, Cavani som targetman laver 30 + kasser hver eneste sæson - alvorlig!

blomvikings
Manager

« Svar #399: 27 Dec 2011, 09:55 »

Jeg har nu spillet 34 kampe i PL i denne sæson, så jeg er tæt på at have afsluttet sæsonen, og jeg må sige jeg virkelig har præsteret maksimalt.

I Carling cuppen blev det desværre til et nederlag til Chelsea i semifinalen.

I FA cuppen er jeg i finalen efter at have slået Wolves i semi, i finalen møder jeg Aston Villa, så jeg regner stærkt med at hive et trofæ hjem der.

Og til sidst har jeg spillet suverænt i PL, med 4 kampe igen ligger jeg 1'er med 7 point ned til United, som har City og Arsenal lige i hældene med henholdsvis 1 og 2 point efter. Dog skal det siges, at jeg smider point her og der, men det gør de andre tophold virkelig også. Hver gang et af dem nærmer sig dummer de sig 2-3 kampe i træk. Så det er både min egen fortjeneste, men så sandelig også de andres manglende resultater.

Til næste sæson er mit mål at forstærke mig på flere områder:

I startopstillingen vil jeg gerne hente en midterforsvar, da jeg ikke mener at Verthongen har klassen til at spille med om CL trofæet. Og så vil jeg meget gerne have flyttet Suarez ned på OMH, og derfor skal jeg have fat i en angriber, og her er Cavani min favorit. Det er umiddelbart de eneste to steder jeg vil forstærke mig i startopstillingen, derudover vil jeg prøve at "støvsuge" markedet for alle de bedste regens, bortset fra dem der allerede er i Barca, Real, United osv. da de formentlig bliver svære at hive til klubben.

Min trup:

Reina

Johnson  Verthongen  Agger  Enrique

M'Vila

Gerard     Henderson

Kuyt                                     Hulk
                    Suarez

Bænken:

MM: Doni
Skrtel
Kelly
Lucas
Callejon (Lån)
Shelvey
Niang

Reserver:

MM: B. Johnson
J. Robinson
Carragher
Aurelio
Adam
Downing
Deulofeu (Lån med forkøbsret på 80 mio)
Bellamy

Nogle forslag til hvor i mener jeg burde forstærke mig? Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #400: 27 Dec 2011, 10:04 »

Kvaliteten af din bredde er nok der jeg ser dig som svagest.. Så hvad enten du har penge til at købe profiler, som så skubber andre spillere ned som breddespillere, eller om du går ud og køber ind til bredden, så er det i hvert fald der jeg mener du bør forstærke dig.. Specielt når der også kommer Champions League til næste sæson, så er det vigtigt at have en god og kvalificeret bredde.

blomvikings
Manager

« Svar #401: 27 Dec 2011, 10:06 »

Kvaliteten af din bredde er nok der jeg ser dig som svagest.. Så hvad enten du har penge til at købe profiler, som så skubber andre spillere ned som breddespillere, eller om du går ud og køber ind til bredden, så er det i hvert fald der jeg mener du bør forstærke dig.. Specielt når der også kommer Champions League til næste sæson, så er det vigtigt at have en god og kvalificeret bredde.

Ja det er præcis også der jeg vil kigge efter spillere.
Men fx ved at købe en angriber og en midterforsvar, så skabet jeg jo også bredde både der og på kanterne.
Der hvor jeg umiddelbart virkelig mener jeg mangler bredde, er centralt på midtbanen. Og der mangler jeg nogle ideer til spillere som jeg kan købe uden de skal koste mig 200 mio......

Guldbrand
Blogmester

« Svar #402: 27 Dec 2011, 10:18 »

Keisuke Honda fra CSKA Moskva kunne være en mulighed. Købte ham selv til Liverpool, og han gjorde det egentlig ganske udemærket.

Han er lidt en all-around spiller, dog med sin force i det fremadrettet spil. Men det jeg mener der gør ham interessant, er at han egentlig er ganske god mentalt og fysisk af en kreativ spiller. Og så er han heller ikke en spiller som man ser alle andre gå og købe, hvilket også gør det lidt mere interessant..   Smiley

Men det afhænger jo meget af hvilken spilletype du leder efter..

blomvikings
Manager

« Svar #403: 27 Dec 2011, 10:22 »

Keisuke Honda fra CSKA Moskva kunne være en mulighed. Købte ham selv til Liverpool, og han gjorde det egentlig ganske udemærket.

Han er lidt en all-around spiller, dog med sin force i det fremadrettet spil. Men det jeg mener der gør ham interessant, er at han egentlig er ganske god mentalt og fysisk af en kreativ spiller. Og så er han heller ikke en spiller som man ser alle andre gå og købe, hvilket også gør det lidt mere interessant..   Smiley

Men det afhænger jo meget af hvilken spilletype du leder efter..

Han kunne være en mulighed.
Det jeg som sådan søger til at styrke bredden på midten. er et talent på DM, da jeg både har M'Vila og Lucas der sagtens kan spille der. Og så mangler jeg en yngre udgave at Gerard. Hamsik kunne være en mulighed?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #404: 27 Dec 2011, 10:28 »

Sven Bender kunne være en mulighed på den defensive, men han bliver nok både for dyr og for god til at have siddende som tredje mand..

Hvilke roller anvender du på midtbanen?

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010