home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146295 gange)
Campai
Ynglingespiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #240: 24 Nov 2011, 18:53 »

Godt solgt, dog en sindsyg belastning for økonomien med alle de vanvittige indkøb Wink

Hver spiller, hver sin metode, men min tilgang er altid at skaffe en god økonomi, da jeg mener det er fundamentet for enhver stor klub, der har intentioner om at blive på toppen i mange år frem Smiley

Dog er jeg slet ikke enig i, at man var nødt til at forbedre truppen med spillere til knap én milliard kroner for at komme i CHL. Det burde være muligt uden indkøb overhovedet , som folk også tidligere har beskrevet ! Smiley Dog kan jeg godt forstå dit køb af Hazard, selvom jeg sys 440 er way over value Wink

skal siges jeg heller ikke normalt køber på den måde....
men lige liverpool som jeg elsker så højt har jeg slet ikke kunnet få til at fungere i fm12, så nu skulle der prøves noget drastisk

bøvle
Manager

« Svar #241: 24 Nov 2011, 18:56 »

Det kan også sagtens forsvares hvis du så ikke køber mere de næste 4 sæsoner, så går det jo op med cirka 250 millioner kroner om året Wink

Men har lidt svært ved at se købet af Shawcross, eller det har jeg ikke, for synes han er en genial forsvarsspiller, men med henblik på truppen synes jeg det er meget bemærkelsesværdigt køb. Du har agger som er selskrevet, og derudover to af spillets største talenter i Coates og Wilson, hvor Coates for mit vedkommende spillede sig på årets hold i PRL allerede i anden sæson og var fast mand ved siden af agger allerede fra start af. I det lys kunne du godt ha undværet Shawcross, ellers sys jeg i hvert fald du burde sælge som minimum Skrtl Smiley

Campai
Ynglingespiller

« Svar #242: 24 Nov 2011, 19:08 »

Det kan også sagtens forsvares hvis du så ikke køber mere de næste 4 sæsoner, så går det jo op med cirka 250 millioner kroner om året Wink

Men har lidt svært ved at se købet af Shawcross, eller det har jeg ikke, for synes han er en genial forsvarsspiller, men med henblik på truppen synes jeg det er meget bemærkelsesværdigt køb. Du har agger som er selskrevet, og derudover to af spillets største talenter i Coates og Wilson, hvor Coates for mit vedkommende spillede sig på årets hold i PRL allerede i anden sæson og var fast mand ved siden af agger allerede fra start af. I det lys kunne du godt ha undværet Shawcross, ellers sys jeg i hvert fald du burde sælge som minimum Skrtl Smiley

Skrtl kunne jeg ikke få en god pris for så venter til vinter med det... hvor også doni skal væk 22 mill om året i løn WTF?
wilson har jeg aldrig haft så meget hæld med og agger synes jeg, ligesom irl tit er skadet og Carra er ved at være færdig...
så manglede en centerforsvar synes jeg, ikke nødvendigvis i denne men så i næste og muligheden bød sig for lige at hente ham ind til sidst.... hvad angår kommenende vinduer kan man jo også sælge en thiago med stor fortjeneste fx, og med holdet som det er nu behøver det fwaktisk ikke mange investeringer de næste mange år da det er ret unge spillere der er købt, måske kun lige en afløser til steven gud om en sæson eller 3 Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #243: 24 Nov 2011, 19:17 »

overvejer og starte op med liverpool, hvor meget starter klubben med i transferbudget og løn?

Campai
Ynglingespiller

« Svar #244: 24 Nov 2011, 19:19 »

overvejer og starte op med liverpool, hvor meget starter klubben med i transferbudget og løn?

17 mill til transfer og vist 50 mill mere på budgettet, som titeludfordrer mener jeg...
men ved at spørge om mere lønbudget kan du fwå det og så redigere lidt i det

bøvle
Manager

« Svar #245: 24 Nov 2011, 19:22 »

Det lyder ikke af meget, men efter første sæson får du gerne 400 at købe for, så de er ikke økonomisk døde ! Smiley

Campai
Ynglingespiller

« Svar #246: 24 Nov 2011, 19:24 »

oh leandro bomber 13 mål i 13 (3) kampe....

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #247: 24 Nov 2011, 19:26 »

Det lyder ikke af meget, men efter første sæson får du gerne 400 at købe for, så de er ikke økonomisk døde ! Smiley

Nå okay, det var nemlig det jeg frygtede lidt, hvordan bruger I i øvrigt Suarez? Og bruger I ham alene eller med makker?

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #248: 24 Nov 2011, 20:02 »

1 sæson er nu gået igang og transfervinduet er lukket.. synes selv jeg er kommet godt ud af det.
spiller med 4-2-3-1

Ud:
Reina 300 over 36 mdr
Kuyt 100 mill over 36 mdr
Aurelio 40

Ind:
Leandro Damaio 150 over 48
Christian Eriksen 140 over 48 mdr + 15% af fortjeneste
Thiago 125 over 48 mdr
Shawcross 175 over 48 mdr
ter Stegen 120 over 48 mdr
og sidst men ikke mindst HAZARD 440 over 48 mdr

Hvad synes i??
Var meget i tvivl om at sælge Reina, men synes næsten allerede ter Stegen kan tage over og det salg har i øvrigt gjort jeg havde råd til mange af de andre

Campai out

Updateret med priser

Ligesom andre så går jeg også meget op i at skaffe balance i økonomien i Liverpool. Med de indkøb du har gjort, så er det åbenbart ikke noget du bekymrer dig om.

Dernæst vil jeg sige, at det er nogle fine spillere du har køt, men du har betalt en sindsyg overpris for dem alle.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #249: 24 Nov 2011, 20:53 »

Så tror jeg mine transferer som 2. sæsoner er gjort, det blev til en del spillere ind og ud..

Eneste store køb:
Sandro 130 mil
Marc-Andre ter Stegen 60 mil

Også jeg rigtig glad for at komme af med Carroll dog alt for billigt sluppet, men han var utilfreds og passede slet ikke ind i mit spil system!

Også har jeg fået Sanogo gratis istedet! Ellers en masse talenter! som skal udvikle Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #250: 24 Nov 2011, 20:56 »

Ligesom andre så går jeg også meget op i at skaffe balance i økonomien i Liverpool. Med de indkøb du har gjort, så er det åbenbart ikke noget du bekymrer dig om.

Dernæst vil jeg sige, at det er nogle fine spillere du har køt, men du har betalt en sindsyg overpris for dem alle.

Helt enig.

Jeg er sådan set ligeglad hvem jeg kan købe, hvis det ikke hænger sammen økonomisk så siger jeg nej tak, og det gælder ALLE spillere.

Selvfølgelig kan der komme nogle indkøb der er på grænsen til det kriminelle men jeg mindes faktisk aldrig jeg er gået over den grænse.
Jeg er inde og tjekke økonomien mindst en gang om måneden for at undersøge om der er noget jeg kan gøre bedre.

bøvle
Manager

« Svar #251: 24 Nov 2011, 20:58 »

Så tror jeg mine transferer som 2. sæsoner er gjort, det blev til en del spillere ind og ud..

Eneste store køb:
Sandro 130 mil
Marc-Andre ter Stegen 60 mil

Også jeg rigtig glad for at komme af med Carroll dog alt for billigt sluppet, men han var utilfreds og passede slet ikke ind i mit spil system!

Også har jeg fået Sanogo gratis istedet! Ellers en masse talenter! som skal udvikle Opstemt

Synes da nu det er rigtig rigtig godt solgt mht Carroll, det skal du ikke være ked af, fik ikke nær så meget for ham, og skal stadig betale over en mio af hans løn om måneden i en sæson eller to endnu Peace

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #252: 24 Nov 2011, 21:03 »

Okay der er jeg så mere heldig, skal betale ham 39.000, 2 sæsoner frem..

Men havde da håbet på 150-200 for ham, han har jo et kæmpe potientale kunne jeg forestille mig.. Wink

bøvle
Manager

« Svar #253: 24 Nov 2011, 21:05 »

Men som du selv siger, der er ikke ret mange klubber han passer ind i, og vel ikke ret mange storklubber, så begrænset hvor mange af de mindre klubber der har råd til ham, for så er han jo ik bedre Peace

Men tror ikke engang jeg fik 50 for ham, men jeg skulle også bare af med ham pga hans løntyngde Smiley

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #254: 24 Nov 2011, 21:15 »

Så er 100 mil jo nok meget pænt alligevel Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010