home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146297 gange)
jesper-lc
Lilleputspiller
*

Sv: Liverpool FC
« Svar #225: 22 Nov 2011, 17:10 »

super sub? 4 sæson med Liverpool, hans stats er mega ringe (Hans potentiale er stadig godt) og han er bare awesome!

Det samme med Jack Robinson, endnu en der er værd at give lidt spilletid. Han bliver awesome!

Altså en spiller som kan komme på banen fra bænken i slutningen af kampene og vende kampe til ens egen fordel.
Hans stats er ikke de bedste, men jeg mener at han stats til at ændre kampe sent i 2. halvleg

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #226: 22 Nov 2011, 17:12 »

Altså en spiller som kan komme på banen fra bænken i slutningen af kampene og vende kampe til ens egen fordel.
Hans stats er ikke de bedste, men jeg mener at han stats til at ændre kampe sent i 2. halvleg

Jo jo, jeg ved godt hvad du mener. Jeg pegede bare ud at han sagtens kan starte inde, selvom hans stats er så sølle. Han tvinger Lavezzi ud af holdet i mit save.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 17:15 af Dahnert » Logged

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

jesper-lc
Lilleputspiller
*

« Svar #227: 22 Nov 2011, 17:14 »

Jo jo, jeg ved godt hvad du mener. Jeg pegede bare ud at han sagtens kan starte inde, selvom hans stats er så sølle. Han tvinger Lavezzi ud a holdet i mit save.
Det synes jeg lyder vildt. Kan jeg få et ss af ham og Lavezzi?

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #228: 22 Nov 2011, 17:19 »

Det synes jeg lyder vildt. Kan jeg få et ss af ham og Lavezzi?

Jeg vil dog påpege at Lavezzi har gjort det en smule bedre i de sidste par kampe, så hans ratings er en smule bedre. Jeg roterer gerne på mit hold for at holde alle spillere friske.

Lavezzi:

Sterling:

jesper-lc
Lilleputspiller
*

« Svar #229: 22 Nov 2011, 17:33 »

I mit spil bliver Sterling noget bedre (er i 2016). Jeg mener også at der noget mere fremtid i ham. Lavezzis stats er også på vej ned, hvilket måske kan tyde på at Sterling burde være 1. valg, men også kun hvis han spiller med snit han har nu.

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #230: 22 Nov 2011, 17:39 »

I mit spil bliver Sterling noget bedre (er i 2016). Jeg mener også at der noget mere fremtid i ham. Lavezzis stats er også på vej ned, hvilket måske kan tyde på at Sterling burde være 1. valg, men også kun hvis han spiller med snit han har nu.

Ja, jeg havde også tænkt mig, fra næste sæson da jeg har en del svære kampe resten af sæsonen, at jeg vil have Sterling som 1. valg, og Lavezzi som 2. valg og så rotere dem ind i mellem så Lavezzi ikke bliver for ulykkelig.

Det samme gør jeg med Hazard og Vargas på venstre side og det virker perfekt.

jesper-lc
Lilleputspiller
*

« Svar #231: 22 Nov 2011, 17:55 »

Ja, jeg havde også tænkt mig, fra næste sæson da jeg har en del svære kampe resten af sæsonen, at jeg vil have Sterling som 1. valg, og Lavezzi som 2. valg og så rotere dem ind i mellem så Lavezzi ikke bliver for ulykkelig.

Det samme gør jeg med Hazard og Vargas på venstre side og det virker perfekt.
Det lyder meget fornuftigt i mine ører. Og det lyder også som et godt hold du har!

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #232: 22 Nov 2011, 17:59 »

Det lyder meget fornuftigt i mine ører. Og det lyder også som et godt hold du har!

Det er i hvert fald det mest fornuftige at gøre nu.

Tja... Jeg lavede en "Manchester City" og købte som en gal. Har ikke rigtig kunnet klare mig med det originale hold, så jeg skiftede stort set alt ud.

JKJ
Gæst

« Svar #233: 23 Nov 2011, 20:32 »

Er der egentlig nogen der har prøvet vandmanden og Joe Cole af i Liverpool efter de kommer tilb age til klubben efter endt lejeophold?

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 23 Nov 2011, 23:15 »

Er der egentlig nogen der har prøvet vandmanden og Joe Cole af i Liverpool efter de kommer tilb age til klubben efter endt lejeophold?

Iflg assistent rapporter skulle de ikke være skide meget værd, jeg har ikke givet dem en chance..

Men Så blev jeg færdig med min 1. sæson som Liverpool manager!

Og der blev en lidt blandet fornøjelse!

I Premier League endte jeg på en 3. plads med 83 point, 25 sejre - 8 uafgjorte - 5 nederlag! målscore 100 - 41!

City på 1. pladsen, Chelsea nr. 2.. spillede uafgjort i den sidste kamp, hvis den bare var blevet vundet havde jeg fået 2. pladsen!

Vandt FA cuppen, med en Finale sejr over City på 4-2 

Jeg lavede kun et indkøb i den første sæson hvilket var Diego Arismendi som skulle være backup på den defensive midtbane!

Jack Robinson, Jonjo Shelvey og Coates slog virkelig igennem for mig!

Shelvey sluttede med den bedste gennemsnit score! han kom også ind i en periode hvor Gerrard var skadet og gjorde det fremragene! 12 mål og 17 assist i 21 kampe!! Så nu kan Gerrard roligt gå på pension! Wink

Robinson spillede stortset fast på backen, da Enrique blev skadet i optakten og faktisk først fik debut i januar!

Suarez scorede 30 mål i sæsonen hvilket også må være tilfredsstillende 

Til den nye sæson har jeg sikret mig nogle gode talenter, og et par gratis spillere!

Yaya Sanogo, som Backup til angrebet
Andrea Bertolacci til den defensive midtbane

begge gratis!

Skal af med nogle spillere også!

Andy Carroll
Bellamy
Rodrigez
Aurello
Cole
Aqualani

alle skal bare ud!

Nogen som har forslag til spillere der kunne erstatte disse? Gerne talenter som kan langsomt tage en startplads Wink
Må ogsÅ være nogle der kan gå direkte ind Smiley

Campai
Ynglingespiller

« Svar #235: 24 Nov 2011, 18:24 »

1 sæson er nu gået igang og transfervinduet er lukket.. synes selv jeg er kommet godt ud af det.
spiller med 4-2-3-1

Ud:
Reina 300 over 36 mdr
Kuyt 100 mill over 36 mdr
Aurelio 40

Ind:
Leandro Damaio 150 over 48
Christian Eriksen 140 over 48 mdr + 15% af fortjeneste
Thiago 125 over 48 mdr
Shawcross 175 over 48 mdr
ter Stegen 120 over 48 mdr
og sidst men ikke mindst HAZARD 440 over 48 mdr

Hvad synes i??
Var meget i tvivl om at sælge Reina, men synes næsten allerede ter Stegen kan tage over og det salg har i øvrigt gjort jeg havde råd til mange af de andre

Campai out

Updateret med priser
« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 18:40 af Campai » Logged

bøvle
Manager

« Svar #236: 24 Nov 2011, 18:28 »

Hvad fik du for Reina ? Smiley

Kan vi iøvrigt få nogle andre beløb på ? Peace

Guldbrand
Blogmester

« Svar #237: 24 Nov 2011, 18:34 »

Er selv startet med Liverpool og ligesom dig Campai, så har jeg også solgt Reina - 200 millioner kr. til Ciy.

Rigtig mange penge for en målmand, og med en relativ smal og ikke specielt stærk trup, så finder jeg det kun fornuftigt at sælge ham, for at få råd til andre spillere..

Campai
Ynglingespiller

« Svar #238: 24 Nov 2011, 18:42 »

så der kommet priser på

ved det er risikabelt at købe for så store beløb på afbetaling, men mener det her kan være en god forretning hvis jeg som jeg satser hårdt på kommer i CL...
mener nemlig ikke sandsynligheden for dette vil være særlig stor uden store forbedringer af truppen....

har derudover lejet carrol ud for 35 mill + 50 % af løn

bøvle
Manager

« Svar #239: 24 Nov 2011, 18:49 »

Godt solgt, dog en sindsyg belastning for økonomien med alle de vanvittige indkøb Wink

Hver spiller, hver sin metode, men min tilgang er altid at skaffe en god økonomi, da jeg mener det er fundamentet for enhver stor klub, der har intentioner om at blive på toppen i mange år frem Smiley

Dog er jeg slet ikke enig i, at man var nødt til at forbedre truppen med spillere til knap én milliard kroner for at komme i CHL. Det burde være muligt uden indkøb overhovedet , som folk også tidligere har beskrevet ! Smiley Dog kan jeg godt forstå dit køb af Hazard, selvom jeg sys 440 er way over value Wink

Edit: Over 1 milliard Wink
« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 18:53 af bøvle » Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010