home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146153 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #105: 27 Okt 2011, 22:09 »

Hmmm det var ikke lige det jeg havde brug for at vide her i en afgørende fase i PL og FA.

Men jeg kan jo ikke rigtig gøre andet end at give ham chancen, alternativerne i Hansen og Jones er jo ikke ligefrem bedre.

Synes tit at mange skader kommer over en kort periode. Selvfølgelig har jeg haft skader i løbet af sæsoen, men ikke noget der har været længere end 2-4 uger.

Nå må se hvad der sker, kan jo ikke gøre frygtlig meget andet ved det  Peace

Hvor langt er du i spillet? Smiley

Doni har gjort det godt i de kampe han fik for mig..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #106: 27 Okt 2011, 22:26 »

Hvor langt er du i spillet? Smiley

Doni har gjort det godt i de kampe han fik for mig..

Er ikke kommet så langt endnu, er midt i marts i første sæson.
Pt har han stået alle cup-kampene, også inden Reinas skade og på nuværende tidspunkt 3 kampe i PL.
Han har ikke stået prangende men er heller ikke faldet igennem så indtil nu ser det fornuftigt ud. Men vil og skal nok have hentet en ung fyr ind som kan gå direkte ind på 2. keeper pladsen.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #107: 27 Okt 2011, 22:34 »

Er ikke kommet så langt endnu, er midt i marts i første sæson.
Pt har han stået alle cup-kampene, også inden Reinas skade og på nuværende tidspunkt 3 kampe i PL.
Han har ikke stået prangende men er heller ikke faldet igennem så indtil nu ser det fornuftigt ud. Men vil og skal nok have hentet en ung fyr ind som kan gå direkte ind på 2. keeper pladsen.
MARK-ANDRE TER STEGEN!!! Så har jeg ikke sagt for lidt Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

JKJ
Gæst

« Svar #108: 28 Okt 2011, 21:40 »

Ked af at sige det JKJ men de gange jeg har brugt Doni, har han ikke ligefrem imponeret.
Jeg er også blevet lidt hårdt ramt her i starten, Adam blev skadet i 3-4 måneder fra start, så min midtbane er Lucas og Henderson, der gør det ok. Ellers er Maxi, Wilson og Coates skadet, men de er som sådan bare bredde spillere. Og det har også givet plads til Wisdom, som jeg tror man godt kan udvikle til en habil spiller Thumbs Up

Chelsea - Liverpool 1-2
MOM: DONI  Thumbs Up
Redder hele 3 straffespark og tager 2 friløbere fra Torres.

I de 4 kampe han har stået siden Reina blev skadet har han haft 3 CS og kun ladet det ene mål gå ind mod Chelsea. Indtil nu har han i den grad imponeret  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #109: 28 Okt 2011, 21:56 »

Chelsea - Liverpool 1-2
MOM: DONI  Thumbs Up
Redder hele 3 straffespark og tager 2 friløbere fra Torres.

I de 4 kampe han har stået siden Reina blev skadet har han haft 3 CS og kun ladet det ene mål gå ind mod Chelsea. Indtil nu har han i den grad imponeret  Smiley

Jo det da meget flot, men ikke decideret imponerende Grin crazy

gleivb
Juniorspiller
**

« Svar #110: 29 Okt 2011, 00:31 »

Jeg har også taget udfordringen i Liverpool. Jeg fik købt Willian, og han overtaget Gerrards plads på holdet. 80m over 43 måneder.
Jeg ligger som nr. 1, 7 point foran Utd.
Suarez brillierer, men værre med Carroll. 1 mål i 16 kampe som targetman. Skal jeg sælge? Er kommet til 2 januar. Jeg har et meget godt øje til Doumbia og Tevez, men tror ikki at jeg kan give Tevez løn. Suarez spiller deep lying forward.
Om mine ambitioner holder stik, men spil i chl i næste sesong, så har jeg udset mig Mats Hummels til at tage over fra Carragher, og en høgre eller vesntre midtbane spiller. Nogen idéer?
Jeg spiller et 442 diamant system, med control og fluid. Efter som spillerne bedre og bedre kan li' mig, så spiller de også bedre og bedre.
Jeg tror også at jeg vil have en bedre spiller på den defensive midtbane end Lucas, nogen bud?

You'll never walk alone!

JKJ
Gæst

« Svar #111: 29 Okt 2011, 01:00 »

Har skrevet det før og gør det gerne igen: BRUG COATES!!
Så er der ingen grund til at smide mio efter en anden forsvarssspiller. Han er en klassespiller, han er ung og han bliver bare bedre og bedre.

Ang Lucas er jeg også selv lidt i tvivl. Vil et eller andet sted gerne have et "større navn" men jeg kan bestemt ikke tage fra ham at han gør det ganske fint, og meget sjældent falder igennem.
Det ender nok med at jeg køber en back-up for ham istedet for at købe en erstatning.

Jeg og flere andre her i tråden har hentet Adam Johnson fra City. Hvis du har råd tror jeg godt jeg kan anbefale at du køber ham.

gleivb
Juniorspiller
**

« Svar #112: 29 Okt 2011, 01:04 »

Jeg bruger Coates, da Agger konstant er skadet. Rigtig god spiller. Adam Johnson er har kun 2½ stjerne, og under middel stats, så ham gider jeg ikke købe. Så hellere købe en der går direkte ind på holdet, og putter downing på bænken, da han også kun er middelmådig :/

You'll never walk alone!

JKJ
Gæst

« Svar #113: 29 Okt 2011, 01:10 »

Jeg bruger Coates, da Agger konstant er skadet. Rigtig god spiller. Adam Johnson er har kun 2½ stjerne, og under middel stats, så ham gider jeg ikke købe. Så hellere købe en der går direkte ind på holdet, og putter downing på bænken, da han også kun er middelmådig :/

Glem de der stjerner Wink
Pt har han spillet 14 kampe har scoret 4 mål og lavet 9 ass. Det kan jeg godt leve med selvom han ikke har såmange stjerner.

Edit: og lige pt har han så 4 stjerner hos mig. Så glem nu dem Wink

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #114: 29 Okt 2011, 10:56 »

Jeg har også taget udfordringen i Liverpool. Jeg fik købt Willian, og han overtaget Gerrards plads på holdet. 80m over 43 måneder.
Jeg ligger som nr. 1, 7 point foran Utd.
Suarez brillierer, men værre med Carroll. 1 mål i 16 kampe som targetman. Skal jeg sælge? Er kommet til 2 januar. Jeg har et meget godt øje til Doumbia og Tevez, men tror ikki at jeg kan give Tevez løn. Suarez spiller deep lying forward.
Om mine ambitioner holder stik, men spil i chl i næste sesong, så har jeg udset mig Mats Hummels til at tage over fra Carragher, og en høgre eller vesntre midtbane spiller. Nogen idéer?
Jeg spiller et 442 diamant system, med control og fluid. Efter som spillerne bedre og bedre kan li' mig, så spiller de også bedre og bedre.
Jeg tror også at jeg vil have en bedre spiller på den defensive midtbane end Lucas, nogen bud?

Jeg erhvervede mig Radja Nainggolan for sølle 85 mio, hvis du kigger på hans stats.
Du kunne evt tage et kig på Alex Teixeira eller Shinji Kagawa ? Smiley

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #115: 29 Okt 2011, 14:13 »

Har valgt at starte et spil op med liverpool inter har netop afgivet et bud på lucas på 107 mill 35 nu og 72,500 over 19 mrd skal jeg sælge ham ?

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #116: 29 Okt 2011, 16:51 »

Så er første sæson overstået, en spændende sæson hvor jeg sluttede som to'er desværre! 10 minut fra mesterskabet!!. Sluttede på 82 point, á point med Chelsea som tog mesterskabet med 5 mål bedre, enormt bittert med tanke på min sejr på 8 - 1 tidligere på sæsonen over dem.

Satsede alt på ligaen, men samtidig vandt jeg carling cuppen, med en sejr på 2-1 over Chelsea i finalen, røg ud i fjerde runde af FA cuppen.

Værd at nævne af spillere som virkelig har trådt i karakter er: Gerrard 22 mål i 40 kampe, 15 assist og et snit på 7.39, Suarez med med 23 mål i 36 kampe og 10 assist, med et snit på 7.29. Derudover har mit midterforsvar med Agger og Coates virkelig været stærkt!

Til den nye sæson får jeg Sanogo fra Auxerre på fri transfer, og Angel Di Maria for 117 mio, han var sat til salg i Real Madrid. Mine 3 mål for vinduet er Mark Andre-Stegen, Christian Eriksen og Jack Rodwell, derudover skal der lues ud i truppen, så jeg står tilbage med en ung trup som i løbet af en af de næste to sæsoner skal tage titlen!

Steven Gerrard: http://imageshack.us/photo/my-images/263/stevengerrardoversigteg.png/
1 halvdel af kampe: http://imageshack.us/photo/my-images/196/liverpoolkampekampeogre.png/

2 halvdel af kampe: http://imageshack.us/photo/my-images/443/liverpoolkampekampeogredtx.png/Ligaen:
Ligaen: http://imageshack.us/photo/my-images/15/engelskepremierdivision.png/

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 29 Okt 2011, 20:03 »

Så blev sommer transfer vinduet overstået. Desværre var det kun Christian Eriksen som jeg fik til min trup i denne omgang af mine mål, tilgengæld ankom også Eden Hazard og Tiago Llori samt en masse ungdomsspillere, og som nævnt Sanogo og Di Maria.

Har lavet et lille system istedet for 4-4-1-1 til 4-2-3-1. Har været en succes indtil videre, 3-0 over Southamton, 2-0 over United og 5 - 0 over QPR. Suarez har det godt i det system og har scoret 6 mål i 3 kampe.. Hvis i vil se SS, så sig til, eller vide mere omkring taktik osv Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #118: 29 Okt 2011, 20:40 »

2. sæson transfervindue.
Ind - Di maria - 142 mill
Ibrahim Affelay 52,5
Marco Antonio Bueno 17 Mill
Carlos Fierro Fri
Martin Montoya Fri

gleivb
Juniorspiller
**

« Svar #119: 30 Okt 2011, 14:34 »

Jeg er nu i april, ligger nummer 1, har vundet carling cuppen, men har er underskud på 300.000.000,-?Huh
Holdet har nu taget en drejning, så jeg har svært ved at afgøre kampe.. Man U og Tottenham beggynder for alvor at hale ind på mig Skuffet
Kommer der flere penge når man er med i champions league? Håber jeg får er rieligt transferbudget i juli ...

You'll never walk alone!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010