home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145596 gange)
EmilHauge4
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #705: 20 Apr 2012, 18:28 »

Jeg solgte ham efter 1. sæson til Blackpool for 100 mio, en handel jeg selv er ret godt tilfreds med Wink

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #706: 20 Apr 2012, 21:20 »

det her var for vildt..

jeg har Barca i første knock out runde i ChL og taber 2-0 på anfield..

returkampen på udebane er min teamtalk bare "intet pres"

hvilket gør at Cavani laver et hattrick og jeg hiver en sejr på 3-1 og går videre på udebanemål...

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #707: 26 Apr 2012, 12:45 »

2.sæson færdigspillet og er nu startet på 3, hvor september netop er færdigspillet.

2.sæson gav mig mesterskabet i overbevisende stil med ny rekord for høstede point : 96
Målscore på +75 (99/24)
Cavani blev min altoverskyggende spiller med 51mål i sæsonen heraf de 37 i PrL i blot 29kampe.

Jeg kom også i ChL finalen med tabte her 0-3 til Man City..

I silly season er følgende spillere sendt videre:

Andy Carroll på lån til Aston Villa
Bellamy - kontraktudløb
Dirk Kuyt - solgt til PSV
Jason Lowe - solgt til Wolves
Joe Cole - solgt til Newcastle

En masse løntunge spillere er her solgt og det er sgu lækkert..

Følgende er kommet ind:
Aaron Ramsey - 46mil fra Arsenal
Jordi Alba - 120mil fra Valencia
Jordan Ayew - 55mil fra Marseille
Jack Butland - 14mil fra Birmingham

Jeg forsøgte at hente Marek Hamsik fra Napoli - men han accepterede ManU istedet for - pris 240mil

Målet for 3.sæson er at genvinde PrL og gøre det bedre i FA Cuppen - i de første sæsoner her det været lutter ungdomspillere samt back up spillere som har været på hold hvilket har gjort jeg hver gang er blevet slået tidligt ud.

ChL skal naturligvis også have min focus, her er jeg i gruppe med:
Schalke 04
Shaktar
Standard Liege

Indtil videre kun 1 kamp spillet og den blev uafgjort mod Schalke

Et rigtig lækkert spil man har fået gang i her..

Love the Blues

Skipper
Gæst

« Svar #708: 27 Apr 2012, 10:34 »

Nogen der kan anbefale en højre fløj i sommertransfervindu et anden sæson?
Har 100 mio at gøre godt med, men kan godt bruge lidt flere penge hvis det er en klasse spiller Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #709: 27 Apr 2012, 10:34 »

Nogen der kan anbefale en højre fløj i sommertransfervindu et anden sæson?
Har 100 mio at gøre godt med, men kan godt bruge lidt flere penge hvis det er en klasse spiller Smiley

Ingen tvivl. Køb Gaitan, og sæt ham som inderste angriber.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Skipper
Gæst

« Svar #710: 27 Apr 2012, 10:36 »

Hov sorry, spiller en flad 4-4-2 så det er ikke med offensive fløje. Højre midtbane hedder det hvis Tunge

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #711: 27 Apr 2012, 15:45 »

Douglas costa Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #712: 29 Apr 2012, 22:57 »

Hejsa :-)

Så er jeg i gang med min første sæson med klubben over alle klubber Liverpool FC! Cool

Jeg er halvvejs i min første sæson med klubben og jeg vil derfor lige smide en update om, hvordan det er gået i klubben indtil videre.

Transfers:

Der blev i sommerens transfer vindue ikke handlet det store ind til klubben, da jeg som udgangspunkt ville bruge den trup som var i Liverpool FC.
Jeg valgte dog at skille mig af med venstebacken Fabio Aurélio som blev solgt til Palermo for 16 mil og kantspilleren Toni Silva til Hull for 1,6 mil.
Der blev dog til sidst hentet en spiller ind for, at forstærke truppen. Som forstærkning af truppen valgte jeg, at hente danske Christian Eriksen ind for 105 mil. En pebret pris, men det er ok. Økonomien er stadigvæk i orden.

Venskabskampe:

Der blev som optakt til den kommende sæson spillet en række venskabskampe eller rettere sagt træningskampe. Her var der modstandere fra bl.a. Italien, Skotland, Belgien, Frankring og England. 8 træningskampe blev det til og det endte med 7 sejre og et enkelt uafgjort resultat. Resultaterne fordelte sig på følgende måde:

Liverpool FC 3-0 Liverpool FC Reserver
Zulte Waregem 0-1 Liverpool FC
KV Kortrijk 1-1 Liverpool FC
St. Mirren 0-4 Liverpool FC
Stade Rennais FC 0-3 Liverpool FC
Liverpool FC 5-1 Stuttgart
Parma 0-5 Liverpool FC
MK Dons 0-2 Liverpool FC

Premier League:

I Premier League er det gået over alt forventning må jeg sige. 19 kampe er spillet og efter de 19 kampe indtager Liverpool FC en anden plads i Premier League med 46 point. Det er a point med ligaens nr et, nemlig Manchester City. City ligger nummer et på en bedre målforskel.

De 19 kampe i Premier League har givet 15 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag.

Sæsonens største sejr indtil videre er en 7-1 sejr over Aston Villa, mens sæsonens største nederlag var på 5-2 til Chelsea. Det nederlag gjorde ondt!

Sæsonens helt store spiller har indtil videre været Luis Suarez som har scoret hele 24 mål i 19 kampe.

Premier League resultaterne fordeler sig på følgende måde:

Liverpool FC 1-0 Blackburn
Liverpool FC 1-1 Manchester United
Q.P.R. 1-2 Liverpool FC
West Brom 2-3 Liverpool FC
Liverpool FC 4-0 Tottenham
Bolton 1-3 Liverpool FC
Liverpool FC 2-3 Newcastle
Swansea 1-4 Liverpool FC
Liverpool FC 2-0 Stoke
Norwich 2-4 Liverpool FC
Liverpool FC 7-1 Aston Villa
Manchester City 4-0 Liverpool FC
Liverpool FC 4-1 Everton
Fulham 1-6 Liverpool FC
Chelsea 5-2 Liverpool FC
Wigan 0-2 Liverpool FC
Liverpool FC 1-0 Arsenal
Liverpool FC 2-1 Sunderland
Wolves 0-2 Liverpool FC

Carling Cup & FA Cup:

I Carling Cuppen er Liverpool kommet helt frem til semifinalen af turneringen. Her venter ærkerivalerne fra Manchester United over to kampe. Resultaterne på vejen til semifinalen er som følgende:

Liverpool FC 4-1 Preston
Aston Villa 0-1 Liverpool FC
Liverpool FC 2-0 Bolton
Liverpool FC 4-2 Newcastle

FA Cuppen ventes der stadigvæk at blive taget hul på. Men lodtrækningen til 3 runde hvor Liverpool træder ind er foretaget og her skal Liverpool møde Southampton.

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #713: 29 Apr 2012, 23:23 »

Hejsa :-)

Så er jeg i gang med min første sæson med klubben over alle klubber Liverpool FC! Cool

Jeg er halvvejs i min første sæson med klubben og jeg vil derfor lige smide en update om, hvordan det er gået i klubben indtil videre.

Transfers:

Der blev i sommerens transfer vindue ikke handlet det store ind til klubben, da jeg som udgangspunkt ville bruge den trup som var i Liverpool FC.
Jeg valgte dog at skille mig af med venstebacken Fabio Aurélio som blev solgt til Palermo for 16 mil og kantspilleren Toni Silva til Hull for 1,6 mil.
Der blev dog til sidst hentet en spiller ind for, at forstærke truppen. Som forstærkning af truppen valgte jeg, at hente danske Christian Eriksen ind for 105 mil. En pebret pris, men det er ok. Økonomien er stadigvæk i orden.

Venskabskampe:

Der blev som optakt til den kommende sæson spillet en række venskabskampe eller rettere sagt træningskampe. Her var der modstandere fra bl.a. Italien, Skotland, Belgien, Frankring og England. 8 træningskampe blev det til og det endte med 7 sejre og et enkelt uafgjort resultat. Resultaterne fordelte sig på følgende måde:

Liverpool FC 3-0 Liverpool FC Reserver
Zulte Waregem 0-1 Liverpool FC
KV Kortrijk 1-1 Liverpool FC
St. Mirren 0-4 Liverpool FC
Stade Rennais FC 0-3 Liverpool FC
Liverpool FC 5-1 Stuttgart
Parma 0-5 Liverpool FC
MK Dons 0-2 Liverpool FC

Premier League:

I Premier League er det gået over alt forventning må jeg sige. 19 kampe er spillet og efter de 19 kampe indtager Liverpool FC en anden plads i Premier League med 46 point. Det er a point med ligaens nr et, nemlig Manchester City. City ligger nummer et på en bedre målforskel.

De 19 kampe i Premier League har givet 15 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag.

Sæsonens største sejr indtil videre er en 7-1 sejr over Aston Villa, mens sæsonens største nederlag var på 5-2 til Chelsea. Det nederlag gjorde ondt!

Sæsonens helt store spiller har indtil videre været Luis Suarez som har scoret hele 24 mål i 19 kampe.

Premier League resultaterne fordeler sig på følgende måde:

Liverpool FC 1-0 Blackburn
Liverpool FC 1-1 Manchester United
Q.P.R. 1-2 Liverpool FC
West Brom 2-3 Liverpool FC
Liverpool FC 4-0 Tottenham
Bolton 1-3 Liverpool FC
Liverpool FC 2-3 Newcastle
Swansea 1-4 Liverpool FC
Liverpool FC 2-0 Stoke
Norwich 2-4 Liverpool FC
Liverpool FC 7-1 Aston Villa
Manchester City 4-0 Liverpool FC
Liverpool FC 4-1 Everton
Fulham 1-6 Liverpool FC
Chelsea 5-2 Liverpool FC
Wigan 0-2 Liverpool FC
Liverpool FC 1-0 Arsenal
Liverpool FC 2-1 Sunderland
Wolves 0-2 Liverpool FC

Carling Cup & FA Cup:

I Carling Cuppen er Liverpool kommet helt frem til semifinalen af turneringen. Her venter ærkerivalerne fra Manchester United over to kampe. Resultaterne på vejen til semifinalen er som følgende:

Liverpool FC 4-1 Preston
Aston Villa 0-1 Liverpool FC
Liverpool FC 2-0 Bolton
Liverpool FC 4-2 Newcastle

FA Cuppen ventes der stadigvæk at blive taget hul på. Men lodtrækningen til 3 runde hvor Liverpool træder ind er foretaget og her skal Liverpool møde Southampton.

Dit største nederlag er da 4-0 til City?  Wink

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #714: 30 Apr 2012, 11:31 »

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #715: 05 Maj 2012, 16:51 »

Dit største nederlag er da 4-0 til City?  Wink

Det er rigtigt :-) Det er det på 4-0. Tak for at gøre mig opmærksom på det.

I spillet kan jeg fortælle, at jeg sammenlagt slog Manchester United 3-2 i Carling Cuppens semifinale. Den første kamp tabte jeg 2-1 på Old Trafford, men hjemme på Anfield blev det til en dejlig 2-0 på mål Steven Gerrrard og Dirk Kuyt. Sejren var ekstra sød, da jeg få dage forinden havde mødt United i ligaen og slog dem 3-2 der.

I Carling Cup finalen venter nu Fulham.

I ligaen er det lykkes mig, at overtage første pladens efter der er spillet 22 kampe. Men det er tæt i toppen og jeg har kun et forspring på 5 point ned til Manchester City på anden pladsen.

I FA Cuppen er jeg også kommet godt fra starte. I 3 runde slog jeg Southampton ud via en 3-0 sejr og i 4 runde blev Sunderland også sendt ud efter en 3-0 sejr. I 5 runde venter enten Blackburn eller Fulham.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #716: 06 Maj 2012, 15:48 »

Så er jeg endelig kommet igang med Liverpool, og jeg har besluttet mig for at prøve og sælge, Maxi, Aurelio og Bellamy. For at få lidt kapital til nye spillere. Så jeg ville lige hører herinde hvem folk har gode erfaringer med i Liverpool.

Jeg søger først og fremmest en angriber, til at konkurere med Andy Caroll, havde tænkt lidt på Rondón, er der nogle der har erfaringer med ham i Liverpool, eller bare i det hele taget? Venstre Back og i midterforsvaret ser det også lidt tyndt ud, så her ville det også være meget rart hvis der var nogle der havde nogle forslag, til rotationsspillere?

- Tak på forhånd !  Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #717: 06 Maj 2012, 22:30 »

Så kom sæsonens første pokal i hus med Liverpool FC. Carling Cuppen blevet vundet med en 2-1 sejr over Fulham. Kom foran 1-0, men Fulham kom stærkt tilbage i kampen. Men Big Andy sikrede pokal da hamrede til bolden på kanten af feltet og scorede til 2-1.

Så one down, two to go. Jagten på PL titlen og FA Cuppen er stadgivæk igang.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #718: 11 Maj 2012, 11:26 »

Jeg er endelig kommet igang med Liverpool, men sådan som det ser ud lige nu, kunne det godt blvie en kort omgang. Jeg har spillet 3 Premier League kampe, som alle er endt 0-0, og så har jeg spillet Carling Cuppens 2 runde, hvor jeg også spillede 0-0, men røg ud på straffespark til Sheffield United ( !!! )

Jeg spiller en 4-5-1, med en DM, 2 MC og 2 kanter ( OMH,OMV ) og en boksspiller der er sat som targetmand. På højrekanten er der Suarez som indvendig angriber, og på venstre er der Renato Augusto, som jeg købte for en slik, ham er jeg lidt usikker på hvordan jeg skal bruge, men indtil videre har han spillet fremskudt playmaker, dog uden succes som i kan se. Som boksspiller har jeg roteret en del, da jeg ikke helt ved hvem jeg skal bruge, valget står imellem Andy Caroll, som er en millimeter foran andet valget som er Oliver Giroud, som jeg har købt i Montpellier.

Ville gerne høre fra andre som måske kan se hvad det er jeg gør galt, eller som måske bare har nogle gode råd, til hvordan jeg komme igang.
- Tak på forhånd!

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #719: 12 Maj 2012, 20:47 »

Hej, jeg er også lige startet med Liverpool FC. Vil lige høre hvilken taktik i bruger og hvad i har sat Carroll og Suarez til? Smiley

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010