Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:51:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23490
0 Brugere, 895 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Liverpool FC
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
77
Forfatter
Emne: Liverpool FC (Læst 145600 gange)
El-Pistolero
Reserveholdsspiller
Sv: Liverpool FC
«
Svar #675:
13 Apr 2012, 22:02 »
Nej, det tjekket jeg, det stod at det ville blive udvidet med 50919 pladser.
Det kommer også til at koste 60 mio, ikke at jeg er ekspert i økonomi, men mon ikke det ville være ret meget for 5000 pladser. :-) Men regner med at det er en fejl, kan huske fra et tidligere save at der er nogen fejl omkring udivielse af Andfield.
bøvle
Manager
«
Svar #676:
13 Apr 2012, 22:04 »
60 mio er ingenting for en så stor udvidelse. Det er sindsygt billigt. Sys ogs mere det lyder som en tastefejl og de har ment til 50.000
El-Pistolero
Reserveholdsspiller
«
Svar #677:
13 Apr 2012, 22:11 »
Det tror jeg også, men håber da på at det er 50000. :-) Men i et tidligere Liverpool save jeg havde, var der også problemer når Andfield skulle udvides, fik lovet 15000 nye pladser, men fik 300.. Andre der har prøvet det?
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #678:
15 Apr 2012, 16:16 »
Min balance er i minus næsten 100mil..
Kan man gøre andet end at sælge spillere for at rette op på dette.?
Love the Blues
NMadsen
Ynglingespiller
«
Svar #679:
15 Apr 2012, 20:30 »
Citat af: Roberto_Baggio 15 Apr 2012, 16:16
Er det i første sæson?
Min balance har også været helt ad helvede til, og er det stadig her i anden sæson. Det jeg har prøvet at gøre er, udover selvfølgelig at gå efter at komme i Champions League, da der er mange indtægter forbundet med det, at reducere mine lønudgifter ved at genforhandle kontrakter, og så sælge dem, som er overbetalte og ikke ønsker at gå ned i løn. Eksempelvis er Carragher, Doni, Kuyt, Downing, til dels Gerrard m.fl. overbetalte. Derudover kommer Aquilani og Cole tilbage, som også trækker en utrolig stor løn. Og ja, ellers må du sælge overskydende spillere, så de ikke trækker en løn, som du reelt ikke får noget for
Risom
Manager
«
Svar #680:
15 Apr 2012, 21:03 »
Citat af: Roberto_Baggio 15 Apr 2012, 16:16
Svært at gøre noget i første sæson, udover at handle spillere til gode priser og skære i lønnen.
Mellem 1. og 2. sæson fik jeg balancen godt op grundet tv-penge, CL osv. osv.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
«
Svar #681:
16 Apr 2012, 13:05 »
Citat af: NMadsen 15 Apr 2012, 20:30
Er det i første sæson?
Min balance har også været helt ad helvede til, og er det stadig her i anden sæson. Det jeg har prøvet at gøre er, udover selvfølgelig at gå efter at komme i Champions League, da der er mange indtægter forbundet med det, at reducere mine lønudgifter ved at genforhandle kontrakter, og så sælge dem, som er overbetalte og ikke ønsker at gå ned i løn. Eksempelvis er Carragher, Doni, Kuyt, Downing, til dels Gerrard m.fl. overbetalte. Derudover kommer Aquilani og Cole tilbage, som også trækker en utrolig stor løn. Og ja, ellers må du sælge overskydende spillere, så de ikke trækker en løn, som du reelt ikke får noget for
Jeg er nået til november i 2 sæson, og min balance hver måned går mere og mere i minus. mellem 40-50 mil hver måned..
det syns jeg er meget voldsomt.
cole er på udlån og jeg får dækket 70% af hans løn, aquilani er solgt til Milan så ham er jeg fri af.
Jeg ha så hentet cavani ind fra napoli som hiver 1mil om ugen og er den bedste betalte i klubben.
gerrard er forhandlet og forlænget et år og han er gået 300,000 ned i løn - det samme gælder carragher.
Maxi er solgt og det gav 500.000 extra i løn budget..
mit lønbudget er faktisk rigtig godt med et luftrum på 712.000
jeg købte i 1.sæson Ryan Shawcross for 115mil hvor ca halvdelen er over 48mdr - hvilket gir ca 1,5mil om måneden i afbetaling så det har sikkert også noget at sige..
min assistent manager Clarke er lige smuttet til Wolves som manager og hans løn på 210.000 er reduceret til 29.000 på Galbiati
jeg er i ChL og er gået videre fra min gruppe - så her kommer der også penge.
det ændrer bare ikke på at der er så meget minus..
men jeres forslag er altså at sælge ud?? eller genforhandle kontrakter..
Love the Blues
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #682:
18 Apr 2012, 13:27 »
Jeg er endnu en der er startet med Liverpool.
Jeg har satset stærkt på ungdommen i mine transfers, da jeg ikke mente, holdet skulle forstærkes ret meget for at komme ud i Europa til næste sæson.
Transfers ind:
Jack Butland for 24 mio
Alphonse Areola for 20 mio
Erick Torres for 26 mio
Lucas Andersen for 10 mio
Lenny Nangis for 55 mio (over 48 mdr.)
Mbaye Niang for 60 mio (over 48 mdr.)
Transfers ud:
John Flanagan på lej
Fabio Aurelio for 24 mio
Brad Jones for 4 mio
Alphonse Areola på lej
Nathan Eccleston på lej
Andre Wisdom på lej
Jakub Sokolik på lej
Conor Coady på lej
Alle mine indkøb pånær Erick Torres viser sig at blive gode. Jack Butland har fået 13 kampe fra start, ladet 8 mål passere og holdt buret rent 6 gange, hvilket gav en gns. på 6.85. Tilfredsstillende.
Erick Torres har haft store vanskeligheder med at tilpasse sig, hvilket har medført til flere hjemturer og nu er han sat til salg efter eget ønsker. 4 kampe fra start og 2 indskiftninger er det blevet til, og han har ikke lavet noget godt, hvilket gør hans gns. kun ligger på 6.46.
Den danske Lucas Andersen har fået 1 kamp fra start i PL hvor han fik en gns på 7.00, og han har fået 1 indskiftning i en cupkamp, hvor han lavede én assist og fik en gns. på 7.40. Det giver en samlet gns. på 7.20 på de to kampe. Lover godt.
Lenny Nangis. Herren her har ikke fået en kamp fra start, men jeg synes alligevel det lover godt. 4 indskiftninger er det blevet til, 1 i PL (ikke godt indhop), og 3 i cupkampe, hvor han fik prikket én ind. Det giver en samlet gns. på 6.88 på de fire indskiftninger. Ganske fint.
Sidst men ikke mindst er der Mbaye Niang som har fået én kamp fra start og én indskiftning. Begge i cupkampe. Det er måske ikke det mest prangende han har lavet, men han "afgjorde" en kamp, hvor han lavede en assist som sendte os videre. Hans gns. blev dog kun 6.65, men det er lidt forkert efter min mening.
Sæsonen er forløbet godt. I Carling Cuppen blev Yeovil, Barnsley, QPR, Ipswich og Reading slået ud hvilket medførte en finaleplads i mod Everton, som desværre blev tabte 1-0 på en dødbold.
I FA Cuppen forløb det lidt bedre, dog med lette lodtrækninger. Cheltenham, Tranmere, Fulham, Reading og Southampton inden finalen, hvor vi skulle møde Arsenal. Kampen endte 2-2, men den blev heldigvis vundet på straffe!
I ligaen er det NÆSTEN gået som forventet (efter min mening). Ligaen blev vundet af Man Utd 90 point, 2. plads Man City 83 point, 3. plads Tottenham 77 point, 4. plads Arsenal 75 point, 5. plads Chelsea 72 point, 6. plads Newcastle 72 point, 7. plads Liverpool 70 point. Så meget tæt i ligaen, hvilket bare gør det endnu mere ærgerligt!
Alt i alt en kjempe bra sæson, som jeg er meget tilfreds med, med de spillere der var til rådighed!
Over and out, håber på jeg får et par kommentarer
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #683:
18 Apr 2012, 13:30 »
Fine transfers, men du har givet alt for meget for Nangis
Kan altid få ham for 20 mio kr.
Risom
Manager
«
Svar #684:
18 Apr 2012, 13:36 »
Synes du skulle have satset mere på at komme i CL. Det luner godt på økonomien. Desuden synes jeg du skal hente 1-2 klassespillere i transfervinduet.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #685:
18 Apr 2012, 14:44 »
Citat af: The_Gerrard 18 Apr 2012, 13:27
Jeg er endnu en der er startet med Liverpool.
Jeg har satset stærkt på ungdommen i mine transfers, da jeg ikke mente, holdet skulle forstærkes ret meget for at komme ud i Europa til næste sæson.
Transfers ind:
Jack Butland for 24 mio
Alphonse Areola for 20 mio
Erick Torres for 26 mio
Lucas Andersen for 10 mio
Lenny Nangis for 55 mio (over 48 mdr.)
Mbaye Niang for 60 mio (over 48 mdr.)
Transfers ud:
John Flanagan på lej
Fabio Aurelio for 24 mio
Brad Jones for 4 mio
Alphonse Areola på lej
Nathan Eccleston på lej
Andre Wisdom på lej
Jakub Sokolik på lej
Conor Coady på lej
Alle mine indkøb pånær Erick Torres viser sig at blive gode. Jack Butland har fået 13 kampe fra start, ladet 8 mål passere og holdt buret rent 6 gange, hvilket gav en gns. på 6.85. Tilfredsstillende.
Erick Torres har haft store vanskeligheder med at tilpasse sig, hvilket har medført til flere hjemturer og nu er han sat til salg efter eget ønsker. 4 kampe fra start og 2 indskiftninger er det blevet til, og han har ikke lavet noget godt, hvilket gør hans gns. kun ligger på 6.46.
Den danske Lucas Andersen har fået 1 kamp fra start i PL hvor han fik en gns på 7.00, og han har fået 1 indskiftning i en cupkamp, hvor han lavede én assist og fik en gns. på 7.40. Det giver en samlet gns. på 7.20 på de to kampe. Lover godt.
Lenny Nangis. Herren her har ikke fået en kamp fra start, men jeg synes alligevel det lover godt. 4 indskiftninger er det blevet til, 1 i PL (ikke godt indhop), og 3 i cupkampe, hvor han fik prikket én ind. Det giver en samlet gns. på 6.88 på de fire indskiftninger. Ganske fint.
Sidst men ikke mindst er der Mbaye Niang som har fået én kamp fra start og én indskiftning. Begge i cupkampe. Det er måske ikke det mest prangende han har lavet, men han "afgjorde" en kamp, hvor han lavede en assist som sendte os videre. Hans gns. blev dog kun 6.65, men det er lidt forkert efter min mening.
Sæsonen er forløbet godt. I Carling Cuppen blev Yeovil, Barnsley, QPR, Ipswich og Reading slået ud hvilket medførte en finaleplads i mod Everton, som desværre blev tabte 1-0 på en dødbold.
I FA Cuppen forløb det lidt bedre, dog med lette lodtrækninger. Cheltenham, Tranmere, Fulham, Reading og Southampton inden finalen, hvor vi skulle møde Arsenal. Kampen endte 2-2, men den blev heldigvis vundet på straffe!
I ligaen er det NÆSTEN gået som forventet (efter min mening). Ligaen blev vundet af Man Utd 90 point, 2. plads Man City 83 point, 3. plads Tottenham 77 point, 4. plads Arsenal 75 point, 5. plads Chelsea 72 point, 6. plads Newcastle 72 point, 7. plads Liverpool 70 point. Så meget tæt i ligaen, hvilket bare gør det endnu mere ærgerligt!
Alt i alt en kjempe bra sæson, som jeg er meget tilfreds med, med de spillere der var til rådighed!
Over and out, håber på jeg får et par kommentarer
Ikoe nogen imponerende 1. sæson du har haft, og det undere mig meget, at du ikke er blevet fyret med en 7. plads. Derudpver syntes jeg det er lidt sjovt du er meget tilfreds med dine handler.....at de har spillet 2 eller 3 kampe siger absolut intet. Men held og lykke med dit save.
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
bøvle
Manager
«
Svar #686:
18 Apr 2012, 15:39 »
Bare lige et helt subjektivt spørgsmål: Er du godt tilfreds med 70 point ud af 114 mulige ? (Det er lige godt 61 %
)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #687:
18 Apr 2012, 17:57 »
Citat af: MichaelHarlev 18 Apr 2012, 13:30
Fine transfers, men du har givet alt for meget for Nangis
Kan altid få ham for 20 mio kr.
Det skal jeg så ikke kunne sige, jeg plejer ikke at være storhold
Citat af: risom 18 Apr 2012, 13:36
Synes du skulle have satset mere på at komme i CL. Det luner godt på økonomien. Desuden synes jeg du skal hente 1-2 klassespillere i transfervinduet.
Det skulle jeg måske, men hvis det så havde mislykkedes, så havde det været dyre investeringer
- Men jeg har da også planer om at kigge mig om efter en forstærkning eller to så der kan komme noget bredde i truppen.
Citat af: smed1977 18 Apr 2012, 14:44
Ikoe nogen imponerende 1. sæson du har haft, og det undere mig meget, at du ikke er blevet fyret med en 7. plads. Derudpver syntes jeg det er lidt sjovt du er meget tilfreds med dine handler.....at de har spillet 2 eller 3 kampe siger absolut intet. Men held og lykke med dit save.
Hvorfor skulle jeg blive fyret? Jeg vinder FA Cuppen, kommer på en 2. plads i Carling Cuppen og NÆSTEN en 5. plads i ligaen, det må da være en ganske fin første sæson, når fem af de seks øverste har en bedre trup en min? Jeg synes nu det siger lidt om deres talent, at de kan være med. Hvis de ikke kunne være med havde de haft en gns. på 6.40, så synes det virker lovende deres alder taget i betragtning.
Citat af: bøvle 18 Apr 2012, 15:39
Bare lige et helt subjektivt spørgsmål: Er du godt tilfreds med 70 point ud af 114 mulige ? (Det er lige godt 61 %
)
Både og. Når pladserne fra 3-7 var så tætte, så er jeg godt tilfreds når det er første sæson, men jeg skulle meget gerne have mere i næste sæson
bøvle
Manager
«
Svar #688:
18 Apr 2012, 18:25 »
Vil til dels give Smed ret. Er også dybt forundret over du lever endnu i managersædet. Har både hørt om mange, og også selv oplevet det at blive fyret selvom man lå til at blive top 2-3 i ligaen, og det helddigvis den eneste fyring, men den gjorde ondt. Og så er en 7. plads ikke prangende ved siden af medaljer, og slet ik når det er den endelige placering - men fedt nok du sidder endnu. Mht investeringerne i spillere der kan bringe dig i CL, så kan man jo også vende den om og spørge; Har du råd til ikke at investere og dermed ikke komme i CHL ?
Nok siger du at 3. pladsen er meget indenfor rækkevidde. Den køber jeg dog ikke helt, da spurs har 10 % flere point end dig selv
Edit: Det med investeringerne er dog et svært spørgsmål, da din pointe som sådan er meget god. Vil dog mene at hvis man ikke investerer i truppen, så er det fordi man mener at man kan sikre sig top 4 uden disse forstærkninger
«
Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 18:29 af bøvle
»
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #689:
19 Apr 2012, 10:49 »
Citat af: bøvle 18 Apr 2012, 18:25
Vil til dels give Smed ret. Er også dybt forundret over du lever endnu i managersædet. Har både hørt om mange, og også selv oplevet det at blive fyret selvom man lå til at blive top 2-3 i ligaen, og det helddigvis den eneste fyring, men den gjorde ondt. Og så er en 7. plads ikke prangende ved siden af medaljer, og slet ik når det er den endelige placering - men fedt nok du sidder endnu. Mht investeringerne i spillere der kan bringe dig i CL, så kan man jo også vende den om og spørge; Har du råd til ikke at investere og dermed ikke komme i CHL ?
Nok siger du at 3. pladsen er meget indenfor rækkevidde. Den køber jeg dog ikke helt, da spurs har 10 % flere point end dig selv
Edit: Det med investeringerne er dog et svært spørgsmål, da din pointe som sådan er meget god. Vil dog mene at hvis man ikke investerer i truppen, så er det fordi man mener at man kan sikre sig top 4 uden disse forstærkninger
Jamen så er der nok noget om det. Men jeg kan nu ikke se det har været en dårlig sæson udover min plads skulle have været en 6. plads som minimum - efter min mening. Grunden til jeg ikke er blevet fyret må jo være mine finalepladser så
Måske jeg ikke havde råd til ikke at satse, men synes nu det ser fint ud for mig. Har lavet én handel før næste sæson, men han burde også kunne gøre noget vil jeg mene
Sider:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
77
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »