home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145725 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #630: 25 Mar 2012, 16:56 »

Tak for svarene  Smiley

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #631: 27 Mar 2012, 19:52 »

Er du gal, Liverpool er da noget af en udfordring. Vidste godt at det ikke ville blive nemt, men stadig.. Har aldrig oplevet et så ekstremt overbetalt hold, Carroll 600k per uge, Henderson 600k, Downing 680k, Adam 500k.. Det er altså spillere der  ikke engang får 3 stjerner. 

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #632: 27 Mar 2012, 20:27 »

Er du gal, Liverpool er da noget af en udfordring. Vidste godt at det ikke ville blive nemt, men stadig.. Har aldrig oplevet et så ekstremt overbetalt hold, Carroll 600k per uge, Henderson 600k, Downing 680k, Adam 500k.. Det er altså spillere der  ikke engang får 3 stjerner. 

Enig! Og det er jo ikke ligefrem spillere, der har verdensklasseniveau . Overhovedet. En af grundene til, at jeg tog udfordringen op!

JKJ
Gæst

« Svar #633: 27 Mar 2012, 22:38 »

jeg har fået Hendo op på 4,5 stjerne og Carroll op på 4.

De 2 er trods alt forholdvis unge så giv dem lidt tid.

Ud af de 4 du nævner er det kun Adam jeg har været nød til at "fyre". resten har bestemt leveret og fortjent deres løn Wink

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #634: 31 Mar 2012, 21:13 »

Nogen der kan anbefale en angriber du har haft succes med i Liverpool? Ser ud til at jeg kommer i Chl, og kæmper stadig med om titlen(1 sæson), så regner med at få ret gode penge. Han skal passe sammen med Suarez.

JKJ
Gæst

« Svar #635: 31 Mar 2012, 21:25 »

Nogen der kan anbefale en angriber du har haft succes med i Liverpool? Ser ud til at jeg kommer i Chl, og kæmper stadig med om titlen(1 sæson), så regner med at få ret gode penge. Han skal passe sammen med Suarez.

Cavani, han er ihf ikke ringe Wink

Ellers har jeg rent faktisk haft stor succes med Carroll i 2. sæson efter en knap så heldig 1. sæson. Så måske det skal prøves først? Wink

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #636: 31 Mar 2012, 21:43 »

Bruger ham også ret meget. Smiley Han har scoret 6 mål i 16 kampe(2), og har været god til at skabe plads til Suarez.
problemet er bare at jeg slet ikke få indlægene til at fungere, hvilke indstillinger har du til kanterne?

darkalf
Manager

« Svar #637: 31 Mar 2012, 21:48 »

Mbaye Niang spiller fremragende i liverpool.. eller spillede eftersom jeg er skiftet til mainz.

JKJ
Gæst

« Svar #638: 31 Mar 2012, 21:50 »

Bruger ham også ret meget. Smiley Han har scoret 6 mål i 16 kampe(2), og har været god til at skabe plads til Suarez.
problemet er bare at jeg slet ikke få indlægene til at fungere, hvilke indstillinger har du til kanterne?

Jeg spiller kun med en på toppen og så to offensive wings, deres indstillinger er som indvendig angriber. Husker ikke de præcise indstillinger men mener ikke jeg har lavet det vilde om fra standard indstillingerne Wink

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #639: 31 Mar 2012, 22:22 »

Okay. Smiley Når Carroll spiller, starter jeg i en 4-2-3-1 formation, med Henderson og Downing på kanterne som wings og Suarez centralt som trequasiesta. Men selvom jeg har kanterne på "hold kanten" og sat til mange ballonindlæg, er det utroligt sjældent at de får slået indlæg Carroll kan arbejde med. Men han scoret trods alt mod Man U, i en 2-0 sejre. ;-)

- Har du også oplevet Suarez som utroligt uskarp?

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #640: 31 Mar 2012, 22:23 »

Mbaye Niang spiller fremragende i liverpool.. eller spillede eftersom jeg er skiftet til mainz.
Har også haft rigtigt stor succes med ham, det var dog hvor han spillet som offensiv højrekant. Smiley

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #641: 01 Apr 2012, 22:07 »

Så er første sæson spillet færdig, blev til en meget skuffende 5. plads, skuffende fordi at jeg med 2 kampe igen lå til at komme i Chl og enda havde en chance for at vinde mesterskabet, men efter uafgjort mod Stoke på hjemmebane, skulde jeg spille en alt afgørende kamp mod Wigan på udebane. Men kampen endte 2-1 til Wigan, og da Chelsea samtidigt slog West Brom 3-1(De var bagud indtil 77 minut) blev det dem der løb med 4. pladsen.
Op til næste sæson fik jeg kun 110 mio at handle for, dem brugte jeg på at hente Douglas Costa, og leje Adebayour og Seydou Keita. Joe Cole, Suso og Jay Spearing er blevet solgt for samlet 50 mio, og Aquilani er blevet lejet ud. Op til sæsonen har jeg tænkt mig at slette mine formationer og lave nogen nye, der passer bedre til den måde jeg vil spille på, og mit hold. Forventningerne til sæsonen er at komme i Europa league, men satser stærkt på chl. Raheem Sterling, Jack Robinson og John Flanagan er blevet rykket permanent op på førsteholdet, hvor de får mine El kampe, og pokalturneringerne.   

Kan forresten kun anbefale at sætte Gerrard til at vejlede Henderson. Hendo gik 6 op i målrettethed, og steg mindst 1 i næsten hver færdighed.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 00:32 af El-Pistolero » Logged

Risom
Manager

« Svar #642: 03 Apr 2012, 13:38 »

Så spiller jeg endeligt videre på mit save  Opstemt
Er pt i midten af december 2013. Kommer med update på spillet, når jeg når 1. februar Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ptrN
Manager

« Svar #643: 03 Apr 2012, 13:40 »

Så er første sæson spillet færdig, blev til en meget skuffende 5. plads, skuffende fordi at jeg med 2 kampe igen lå til at komme i Chl og enda havde en chance for at vinde mesterskabet, men efter uafgjort mod Stoke på hjemmebane, skulde jeg spille en alt afgørende kamp mod Wigan på udebane. Men kampen endte 2-1 til Wigan, og da Chelsea samtidigt slog West Brom 3-1(De var bagud indtil 77 minut) blev det dem der løb med 4. pladsen.
Op til næste sæson fik jeg kun 110 mio at handle for, dem brugte jeg på at hente Douglas Costa, og leje Adebayour og Seydou Keita. Joe Cole, Suso og Jay Spearing er blevet solgt for samlet 50 mio, og Aquilani er blevet lejet ud. Op til sæsonen har jeg tænkt mig at slette mine formationer og lave nogen nye, der passer bedre til den måde jeg vil spille på, og mit hold. Forventningerne til sæsonen er at komme i Europa league, men satser stærkt på chl. Raheem Sterling, Jack Robinson og John Flanagan er blevet rykket permanent op på førsteholdet, hvor de får mine El kampe, og pokalturneringerne.   

Kan forresten kun anbefale at sætte Gerrard til at vejlede Henderson. Hendo gik 6 op i målrettethed, og steg mindst 1 i næsten hver færdighed.
Var dette instant eller over en periode? Har aldrig set spillere stige i målrettethed.

welbz is dat guy

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #644: 03 Apr 2012, 14:19 »

Var dette instant eller over en periode? Har aldrig set spillere stige i målrettethed.
Det var over fire måneder. Smiley Spillere stiger i målrettedhed, når deres vejleder har en højre målrettedhed end dem selv.   

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010