home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146241 gange)
Martin Palshede
Lilleputspiller
*

Sv: Liverpool FC
« Svar #150: 08 Nov 2011, 22:13 »

Synes bare ikke det hjælper på det.

bøvle
Manager

« Svar #151: 08 Nov 2011, 23:08 »

Tag en privat samtale med ham og ros ham (hvis han har gjort det godt naturligvis) og på den måde få hans humør og tilfredshed op Smiley

Det gør han får et bedre forhold til dig som manager

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #152: 10 Nov 2011, 14:43 »

Synes bare ikke det hjælper på det.

Så sætter du den ikke langt nok ned. Han er blevet tilfreds med træningen hos mig.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst

« Svar #153: 10 Nov 2011, 22:24 »

Er der nogen der har erfaring med offensiv talentet Raheem Sterling og den unge mexikanske knægt der kommer til klubben efter 1. sæson, angriberen Bueno?

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #154: 10 Nov 2011, 23:57 »

Ikke endnu, men de er da begyndt at få lidt kampe for mig her i 2. sæson. Jeg tror dog begge har evnerne til at blive OK spillere.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst

« Svar #155: 11 Nov 2011, 00:06 »

Ikke endnu, men de er da begyndt at få lidt kampe for mig her i 2. sæson. Jeg tror dog begge har evnerne til at blive OK spillere.

er også begyndt at benytte dem så småt her i anden sæson.

Hvis man går ind og ser på deres fremtidige potentiale er der bestemt store muligheder i dem så mon ikke de får chancen en del gange.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #156: 11 Nov 2011, 10:39 »

Jeg har godt nok ikke selv fået spillet endnu, men det regner jeg snart med at gøre.
Jeg tænker over hvordan i bruger Henderson? Bruger i ham centralt eller på højre kanten og hvem bruger i ellers på højrekanten? Synes nemlig, at den position er rimelig svagt besat. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #157: 11 Nov 2011, 10:56 »

Enig i at den position er meget svagt besat Smiley Det er lidt ærgeligt. I hele første sæson brugte jeg Kuyt, hvorefter jeg har købt Christian Eirksen og omskolet til højre wing, da hans stats er skide gode til den position også - spiller ham så som fremskudt playmaker og det fungerer skide godt.

Hvad angår Jordan Henderson, så har jeg primært brugt ham centralt, hvor han har været meget svingende. Synes personligt han gør det bedst som dybereliggende playmaker, men Charlie Adam har sat sig tungt på den plads, så det er ikke blevet til super mange kampe for Henderson - Dog en solid backup Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #158: 11 Nov 2011, 10:59 »

Okay, tak for svaret. Men Henderson kan vel egentlig også bruges som box-box spiller, da hans arbejdskapacitet er pænt stor? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #159: 11 Nov 2011, 11:03 »

Han er rigtig god all-round spiller. Grunden til jeg ikke ville bruge ham som højre kant var netop at jeg brugte en højre kant, og ikke en højre midt. Hvis du spiller en flad 4-4-2 og endda med Carroll som en af de to forreste, så ville jeg nok spille Henderson på højre midt,især fordi han slår så gode indlæg som han gør ! Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #160: 11 Nov 2011, 11:08 »

Det er selvfølgelig også en mulighed. Han er helt sikkert en god spiller at have i truppen da han, som du siger er en god all-rounder da han kan spille centralt, i højresiden og også som offensiv midtbane.
Nøj jeg glæder mig til, at min computer kommer tilbage fra reparation så jeg kan komme i gang med et Liverpool save! Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #161: 11 Nov 2011, 11:11 »

Jeg synes det værste er, at jeg endnu ikke har fået Gerrard til at fungere og er midt i anden sæson. Det er lidt kritisk, da de mål han plejer at bidrage med er ret afgørende ! Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #162: 11 Nov 2011, 11:13 »

Jeg synes det værste er, at jeg endnu ikke har fået Gerrard til at fungere og er midt i anden sæson. Det er lidt kritisk, da de mål han plejer at bidrage med er ret afgørende ! Smiley
Hvis han ikke gør det for mig, når jeg får spillet har jeg tænkt mig at købe Christian Eriksen og bruge ham på den plads. Men det lyder da lidt mærkeligt, at du ikke kan få ham i gang Smiley

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #163: 11 Nov 2011, 11:14 »

du bruger nok gerrard forkert? Smiley

... U ain't got a minute.

bøvle
Manager

« Svar #164: 11 Nov 2011, 11:19 »

du bruger nok gerrard forkert? Smiley

Umiddelbart skarpt observeret, men hvordan er så rigtigt? Wink

Brugte ham på den offensive i hele første sæson, foran Adam og Lucas/Henderson Smiley I anden sæson har jeg så købt Taraabt fra QPR der spiller trequesta og så spiller jeg gerrard ved siden af Adam på den centrale midt. Der har han gjort det lidt bedre Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010