home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146255 gange)
Thomasolesen
Lilleputspiller
*

Sv: Liverpool FC
« Svar #165: 11 Nov 2011, 14:26 »

Har lige afsluttet min første sæson. Jeg har ikke gået igennem en eneste transfer - hverken ind eller ud. Jeg fik en flot, flot 3. plads med 83 point, hvilket var det samme Man Utd fik på 2. pladsen. Jeg røg ud af Carling Cuppen i 4. runde (mener jeg) til Chelsea og jeg vandt FA Cuppen.

Thomasolesen
Lilleputspiller
*

« Svar #166: 11 Nov 2011, 17:58 »

Så fik jeg købt Robert Lewandowski som backup til Carroll og Suarez for 60 mio og Javi Martinez for 220 mio. Brad Jones er gået ud for 13 mio, hvilket er det eneste salg jeg har gjort mig. Charity Shield blev vundet 3-0 over Man City.

bøvle
Manager

« Svar #167: 11 Nov 2011, 18:03 »

Lyder fornuftigt med dit dortmund-køb, men sys det lyder rigtig rigtig dyrt for Javi M - hvilke overvejeler ligger der bag det køb? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #168: 11 Nov 2011, 21:30 »

Jeg har godt nok ikke selv fået spillet endnu, men det regner jeg snart med at gøre.
Jeg tænker over hvordan i bruger Henderson? Bruger i ham centralt eller på højre kanten og hvem bruger i ellers på højrekanten? Synes nemlig, at den position er rimelig svagt besat. Smiley

Lidt sent til at du måske kan bruge det til noget.

Bruger ham centralt på en 3-mands midtbane som dybteligende playmaker. Han har på ingen måde skuffet mig. Føste sæson vandt han suverænt årets unge spiller prisen i PL.r
Han vandt samtlige måneders priser pånær 2 hvor han blev nr 2 og 3.
Desuden kom han også på årets hold i PL.
første sæsons stats: 35 kampe - 6 mål - 12 ass - 3 MOM

Her i anden sæson har han været lidt mere svingende, det hænger dog i stor grad sammen med at jeg slet ikke er så godt kørende som sidste sæson plus jeg har været hårdt ramt af skader især centralt så Henderson har ikke fået de pauser han måske skulle have haft.

Thomasolesen
Lilleputspiller
*

« Svar #169: 13 Nov 2011, 12:51 »

Lyder fornuftigt med dit dortmund-køb, men sys det lyder rigtig rigtig dyrt for Javi M - hvilke overvejeler ligger der bag det køb? Smiley
Mange tak Thumbs Up - Det var også en rigtig dyr handel, men det absolut minimumspris for ham. Ville ellers gerne have haft Fernando Llorente, men ham havde jeg ikke råd til! Så havde jeg haft de to farligste angribere i Europa, da Suarez kom på 1. pladsen og Llorente på 2. pladsen i at være det. Men tilbage til dit spørgsmål; Jeg mente, at jeg manglede bredde på midtbanen HVIS Lucas Leiva blev skadet i for lang tid. Derudover sagde min spejder, at han havde potentialet til at blive en ledende stjerne i Premier League, men da jeg så får købt ham, viser min holdrapport faktisk, at han er min allerbedste centrale midtbanespiller, så jeg har på ingen måde fortrudt ham indtil videre Smiley Jeg fik jo bredde i front hvilket var målet med transfervinduet. Reina er uerstattelig, og mit forsvar har været absolut glimrende i første sæson, og det er endda uden at bruge mine talenter som Wilson, Flanagan og Robinson så meget.

Thomasolesen
Lilleputspiller
*

« Svar #170: 13 Nov 2011, 13:10 »

Desuden var Javi Martinez en kæmpe faktor i at Athletic fik en 2. plads i første sæson med sine 9 mål og 10 oplæg, og blev nok en af de allervigtigste spillere i Liga BBVA. Barca vandt kun med 4 point foran dem. Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #171: 13 Nov 2011, 16:21 »

Så bleb sæson nr. 2 spillet til ende, og det blev til en skuffende 5. plads i ligaen efter sidste sæsonens flotte 2. plads. De lokale pokalturneringer gav heller ingen pokaler. Til gengæld kom jeg i finalen i CL men tabte desværre 2-1 til Shitty.

Her i opstarten til 3. sæson har jeg for 325 mio snuppet Neymar. Han skal spille OMV som inderste angriber, da jeg syntes vi scorer for få mål. Derudover fik jeg fat i en ung midtbane fra Barcelona. Min spejder giver han 4 stjerner. Han bliver spændende sammen med min unge afløser for Gerrard som min spejder giver 4,5 stjerne.

Så her glæder vi os til 3. sæson, der SKAL give sølvtøj i skabet.

Vi fik forresten også udbygget Anfield til 55000 pladser.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #172: 13 Nov 2011, 17:50 »

Lidt sent til at du måske kan bruge det til noget.

Bruger ham centralt på en 3-mands midtbane som dybteligende playmaker. Han har på ingen måde skuffet mig. Føste sæson vandt han suverænt årets unge spiller prisen i PL.r
Han vandt samtlige måneders priser pånær 2 hvor han blev nr 2 og 3.
Desuden kom han også på årets hold i PL.
første sæsons stats: 35 kampe - 6 mål - 12 ass - 3 MOM

Her i anden sæson har han været lidt mere svingende, det hænger dog i stor grad sammen med at jeg slet ikke er så godt kørende som sidste sæson plus jeg har været hårdt ramt af skader især centralt så Henderson har ikke fået de pauser han måske skulle have haft.
Hvem bruger du så på de to andre pladser? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #173: 13 Nov 2011, 21:08 »

Hvem bruger du så på de to andre pladser? Smiley

I midten som den defensiv orienteret har jeg Casemiro - ung talentfuld brasser, og til højre for ham har jeg Gerrard.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #174: 13 Nov 2011, 21:55 »

Er Charlie Adam så bare back-up og hvilken rolle er Gerrard? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #175: 13 Nov 2011, 22:07 »

Er Charlie Adam så bare back-up og hvilken rolle er Gerrard? Smiley

Adam er back-up ja, mens Gerrard er fremskudt play-maker og offensivt indstillet.

Jeg har dog lidt svært ved at finde den helt præcise rette rolle til Gerrard og kan ikke få ham til at fungere 100%. Ikke at han er dårlig, men han plejer bare at være mere dominerende Wink
Desuden ved jeg ikke om det er alderen der spiller ind, men jeg synes han skal have lidt flere pauser end normalt.

Adam har jeg aldrig rigtig fået til at spille godt så derfor er han endt på bænken Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #176: 13 Nov 2011, 22:25 »

Adam er back-up ja, mens Gerrard er fremskudt play-maker og offensivt indstillet.

Jeg har dog lidt svært ved at finde den helt præcise rette rolle til Gerrard og kan ikke få ham til at fungere 100%. Ikke at han er dårlig, men han plejer bare at være mere dominerende Wink
Desuden ved jeg ikke om det er alderen der spiller ind, men jeg synes han skal have lidt flere pauser end normalt.

Adam har jeg aldrig rigtig fået til at spille godt så derfor er han endt på bænken Wink

Hvad er fidusen i at have to playmaker roller?
Og hvad med at smide Gerrard lidt længere op ad banen? IMO er hans bedste position som OMC  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #177: 13 Nov 2011, 22:33 »

Hvad er fidusen i at have to playmaker roller?
Og hvad med at smide Gerrard lidt længere op ad banen? IMO er hans bedste position som OMC  Wink

Aner det ikke, men det fungere fint Wink

Jeg har fundet en fin taktik der virker, den vil jeg ikke lave om pga en mand, også selv om det er Gerrard.

Jeg har prøvet at have ham som OMC, det blev han ikke meget bedre af  Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #178: 13 Nov 2011, 22:42 »

Men når nu man har to playmakere, hvem er det så lige man vælger som den "egentlige" playmaker?

JKJ
Gæst

« Svar #179: 13 Nov 2011, 22:59 »

Men når nu man har to playmakere, hvem er det så lige man vælger som den "egentlige" playmaker?

Nu er Henderson jo indstillet som den dybteliggende play-maker mens Gerrard er som den offensive.
Det vil vel sige at Henderson fører bolden op mens Gerrard tager sig af den offensive.
Tror jeg ihf Wink

Men det fungere som sagt fint som har ingen planer om at lave de vilde ændringer. Det bliver kun lidt her og der hvis der skal fifles med noget  Thumbs Up

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010