FmPower
Lilleputspiller
|
|
Mellem 200 og 250 millioner. Søger du playmaker så findes der bedre  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
seblarsen
Lilleputspiller
|
|
Hvem F.eks? Har Ganso som fremskudt playmaker, og Fletcher som felt-til-felt :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FmPower
Lilleputspiller
|
|
Willian og Vladimir Weiss ville være nogle ok bud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
seblarsen
Lilleputspiller
|
|
Okay
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Hvor længe går der mellem at en vejledning er afsluttet og en ny kan begynde? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hvor længe går der mellem at en vejledning er afsluttet og en ny kan begynde?  Jeg tror det er omkring en sæson. tror os det afhænger af om den spiller du har sat til at vejlede lære den unge spiller noget?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
WaterWar
|
|
Jeg er lige begyndt på et save med United. Min plan bliver at satse på unge spillere og samtidigt et system ala Arsenals med "Køb billigt sælg dyrt" hvor jeg vil købe billige, men gode, talenter og udvikle dem hvorefter jeg sælger dem videre. Jeg tager screenshots af hver spiller på førsteholdet samt nogle gode talenter i starten af hver sæson. Så kan jeg følge deres udvikling bedst muligt. 
|
|
|
|
|
|
Official member of Manchester United Football Club
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Hvor meget bruger i Cleverley og er han værd at satse på?  Synes ikke rigtig hans stats bevæger sig og han er ved at være 23 og stopper nok snart med at udvikle sig, så jeg er lidt i tvivl om jeg tør satse på ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Hvor meget bruger i Cleverley og er han værd at satse på?  Synes ikke rigtig hans stats bevæger sig og han er ved at være 23 og stopper nok snart med at udvikle sig, så jeg er lidt i tvivl om jeg tør satse på ham? Har lige overtaget Utd i 2019... Han er en ok breddespiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Okay  har du mulighed for at give et ss?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Okay  har du mulighed for at give et ss? Jeg har lige lukket ned - jeg smider et i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Jeg overvejer kraftigt at smide 200 mio efter Aaron Ramsey som erstatning for Giggs, der går på pension efter sæsonen: Hvad siger i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Hvor meget bruger i Cleverley og er han værd at satse på?  Synes ikke rigtig hans stats bevæger sig og han er ved at være 23 og stopper nok snart med at udvikle sig, så jeg er lidt i tvivl om jeg tør satse på ham?  2019
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|