home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 58436 gange)
pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manchester United
« : 06 Okt 2011, 21:15 »

Traditionen tro skal vi have gang i en United tråd, hvor vi kan diskutere taktikker, indkøb, salg, økonomi mm. Har fået kigget hurtigt på holdet, ser umiddelbart godt ud. Men jeg synes at der er en åbenlys mangel af kreativitet på den centrale midt.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 06 Okt 2011, 21:33 »

Jeg er startet med United i demoen, og det tror jeg i øvrigt også, at jeg gør, når spillet udkommer.

Det er jo en fantastisk trup, og jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at købe en eneste - i hvert fald ikke folk der kan gå direkte ind på holdet. Holdet er dækket ind over det hele, så jeg skal ikke bruge nogle store beløb på nogle spillere.

Spillerne skal udvikles, og Fábio, Cleverley, Jones, Smalling, Welbeck og Januzaj har allerede fået sig en mentor.

Første betydelige kamp er spillet. Citys stjerner fik en sæk på 3-0:

Logged

Thygesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 06 Okt 2011, 21:36 »

Jeg er også startet med United, som har en rigtig god trup, et af de mere spændende United hold i de seneste mange års spil.
Lige fra det centrale forsvar med Vidic, Ferdinand, til Young og Nani på kanterne, med Rooney og Hernandez på top.
Mener heller ikke de mangler mange spillere, syntes dog godt en spiller som Mario Götze passer perfekt ind på venstre kanten til at duellere med Ashley Young Smiley Nok det eneste sted jeg vil købe en spiller, også væk med Park..
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 07 Okt 2011, 09:53 »

Jeg er startet med United i demoen, og det tror jeg i øvrigt også, at jeg gør, når spillet udkommer.

Det er jo en fantastisk trup, og jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at købe en eneste - i hvert fald ikke folk der kan gå direkte ind på holdet. Holdet er dækket ind over det hele, så jeg skal ikke bruge nogle store beløb på nogle spillere.

Spillerne skal udvikles, og Fábio, Cleverley, Jones, Smalling, Welbeck og Januzaj har allerede fået sig en mentor.

Første betydelige kamp er spillet. Citys stjerner fik en sæk på 3-0:



hehe....lidt en heldig sejr når man kigger på antal skudforsøg:)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 07 Okt 2011, 11:41 »

hehe....lidt en heldig sejr når man kigger på antal skudforsøg:)

Halvdelen af Citys afslutninger var langskud, og mit hold havde flest clear cut, så jeg var ganske tilfreds. Smiley
Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 07 Okt 2011, 13:26 »

ved godt godt det ikke høre tråden til, men faktisk heller ikke hvor jeg ellers kan skrive det. men hvor har i skaffet demoen, skal man købe den eller kan man downloade den gratis? Ubeslutsom

Hilsen en meget ængstelig FM spiller crazy
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 07 Okt 2011, 13:39 »

ved godt godt det ikke høre tråden til, men faktisk heller ikke hvor jeg ellers kan skrive det. men hvor har i skaffet demoen, skal man købe den eller kan man downloade den gratis? Ubeslutsom

Hilsen en meget ængstelig FM spiller crazy

Kig på forsiden, men du henter den over steam Smiley

ellers kig i denne tråd:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31381.0
« Seneste Redigering: 07 Okt 2011, 13:42 af Manchesterutd » Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 07 Okt 2011, 13:53 »

Tak for det hurtige svar Thumbs Up
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 10 Okt 2011, 20:15 »

Tak for det hurtige svar Thumbs Up

Det var da så lidt Smiley

Selv er jeg også starte med United i demoen, hvilket jeg med garanti også gør når spiller kommer.
Jeg har købt Shaqiri og et andet undt talent. Da holdet jo egentlig ikke behøver nogen spiller til at gå direkte ind på holdet.
Som der bliver nævnt tidligere i tråden, så skal spillerne udvikles og jeg har da også givet mange af de unge spiller en vejleder så de kan udvikle sig bedre.
De har et godt hold, hvor de også har en god trup om et par år. Glæder mig til at komme lidt videre med dem, når spilet udkommer Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 11 Okt 2011, 13:09 »

Så har jeg fået spillet den første halvdel af sæsonen færdig, og det er gået over alt forventning, ligger nr. 1 i ligaen, med 7 point ned til nr 2, sikkert videre i CL. Har købt Ganso, og solgt Carrick. Spiller 4-4-2 med offensive fløje. Taktikken jeg har brugt er flydene, højt kreativitet, langsomt spil, kontroller, højt pres. Har virket fantastisk, har en målscore på 56-10 efter 18 kampe. Forsvaret har jeg kørt med de to centrale forsvare, med opgave at forsvare, de to backs med både defensive og offensive opgaver, på midten en box to box, og en fremskudt playmaker. Begge kanter, offensive indstillinger. Rooney som dybtliggende angriber, Hernandez som skarpretter. Ronney 8 mål 12 kampe. Hernandez 18 mål 17 kampe!!!!!!!!!!

                               De Gea

Rafael     Ferdinand       Vidic          Evra


       Fletcher (box to box) Ganso (playmaker)

Nani                                                  Giggs

         Rooney               Hernandez     
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 11 Okt 2011, 13:51 »

Hvad måtte du slippe for Ganso?
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 11 Okt 2011, 17:15 »

205 mil. dk.kr. Men så har jeg også en verdensklasse midtbane de næste 10 år. Fungere rigtigt godt med en løbestærk box to box som fletcher eller anderson.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 21 Okt 2011, 16:59 »

205 mil. dk.kr. Men så har jeg også en verdensklasse midtbane de næste 10 år. Fungere rigtigt godt med en løbestærk box to box som fletcher eller anderson.

Har også smidt nøjagtig 205 mil for Ganso lige som dig, og hold nu kæft hvor er han verdensklasse. Måske er det kommet på en billig baggrund, men han har formået at lave 13 assist i 7 træningskampe.
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 21 Okt 2011, 21:51 »

Nu er jeg så kommet lidt ind i sæsonen hvor jeg er startet med Man United. Jeg gør som Ferguson gør i virkeligheden og rotere meget med mine spiller. Jeg har hentet shaqiri og eriksen, da holdet ikke havde brug for forstærkninger valgte jeg at købe 2 forhåbentlig up-coming stjerner.
Jeg stiller op i en 4-2-2-2, og det fungere udemærket for mig. jeg har ikke tabt en kamp endnu og kun lukket 4 mål ind i 8 kampe. 3 af dem var i en 3-3 kamp med Arsenal som jeg deler 1. pladsen med i ligaen.

Stærkest hold opstiling er:
              De Gea
Evra-ferdinand-Vidic-Rafael/Smalling
       Flecther-Giggs/Cleverly= en åben plads.
Nani                                 Young/valncia
       Rooney-Chicharito

I Chl er jeg kommet i pulje med Napoli, Valencia og Ajax, og har indtil videre vundet mod valencia og spillet 0-0 mod Napoli med en skud statistik som hed 30-2 i mit favør.
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 21 Okt 2011, 21:55 »

I Chl er jeg kommet i pulje med Napoli, Valencia og Ajax, og har indtil videre vundet mod valencia og spillet 0-0 mod Napoli med en skud statistik som hed 30-2 i mit favør.

Det rimer på skudtræning!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010