home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 62636 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #150: 05 Jan 2012, 09:00 »

Man kan sagtens klare sig økonomisk så længe man ikke går ud og bruger alt for mange penge på nye spillere medmindre der sælges først. Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #151: 05 Jan 2012, 12:46 »

Okay. Har ikke så mange planer om dyre spiller indkøb. Satser mere på ungdommen, og udvikle mine egen talenter. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #152: 05 Jan 2012, 21:58 »

Også en god måde at styrke økonomien på. Derudover kan jeg anbefale at trimme lidt ud i de løntunge spillere og nogle af talenterne der alligevel ikke bliver til noget/ikke kan bruges. Berbatov har jeg fx solgt, sammen med Owen, Diouf.
Jeg spiller kun med én angriber så der er stadig Welbeck, Rooney og Chicha der spiller up top Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #153: 05 Jan 2012, 22:57 »

Har også solgt Berbatov. Owen og Diouf var der sgu ingen der ville have, så Owen skifter på fri, og Diouf har jeg stadig, men skal se om jeg kan få soglt ham her i næste transfer vindue. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #154: 10 Jan 2012, 17:10 »

Hvordan har høsten af unge spillere fra eget akademi været for jer? Smiley I løbet af 3 sæsoner har jeg kun fået 2 brugbare spillere med potentiale til fremtiden :S
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #155: 10 Jan 2012, 17:16 »

Hvordan har høsten af unge spillere fra eget akademi været for jer? Smiley I løbet af 3 sæsoner har jeg kun fået 2 brugbare spillere med potentiale til fremtiden :S
Spiller ikke med Manchester så kan ikke tale på vegne af egne erfaringer. Men i mit Newcastle-save, får United den bedste englænder hvert år ..
Logged

welbz is dat guy

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #156: 10 Jan 2012, 17:29 »

Jeg har fået 2 med potentiale på 4 stjerner og den ene var dansker :b
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #157: 11 Jan 2012, 10:19 »

Wayne Rooney har lige annonceret at han savner udfordringer i 2014 Skuffet Skal jeg lade ham skifte?
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #158: 11 Jan 2012, 12:02 »

Wayne Rooney har lige annonceret at han savner udfordringer i 2014 Skuffet Skal jeg lade ham skifte?

I det mindste fik han ikke en korsbåndsskade i starten af anden sæson, der holdte ham ude i 10-12 måneder. desuden er han nu ekstrem ringe i forhold til før og kun 2 og en halv stjerne Skuffet


Men synes du skal prøve at se om du kan få en god pris, ellers så lad vær
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #159: 11 Jan 2012, 12:18 »

Wayne Rooney har lige annonceret at han savner udfordringer i 2014 Skuffet Skal jeg lade ham skifte?
Behold ham en sæson og se om han ikke ændre mening Smiley
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #160: 12 Jan 2012, 23:45 »

Så fik jeg overstået første sæson som træner i Manchester United. Vi fik vundet to trofæer: Premier League og FA cup og nåede til finalen i Champions League. Derudover fik en masse af de unge masser af spilletid og fik udviklet sig godt.

Turneringer
Premier League

Premier League blev vundet suverænt med 12 point ned til nummer to. Den endelige stilling endte ikke med de store overraskelser. Der var de hold i top 6 som man forventede i starten af sæsonen. Grunden til min store succes i Premier League skyldtes primært at jeg havde utrolig godt styr på de andre hold i top 6. Ud af de ti kampe tabte jeg kun point på Stamford Bridge (uafgjort) og White Hart Lane (nederlag). Her er en oversigt over mine resultater mod top 6-klubberne:

Chelsea (A): 0-0
Arsenal (H): 5-0
Liverpool (H): 4-1
Tottenham (H): 1-0
Man City (A): 2-1
Chelsea (H): 3-0
Arsenal (A): 3-1
Liverpool (A): 2-0

Tottenham (A): 0-1
Man City (H): 2-1


Total dominans mod et overraskende dårligt Arsenal hold. De andre kampe på Old Trafford endte med en lignende statistik.


Den anden kamp jeg tabte var mod Sunderland ude hvor holdet havde en afklapsning. Som det kan ses ud fra statistikken var holdet både det mest scorende men også det mest solidt defensivt. Alt i alt var sæsonen i Premier League mere end godkendt i denne sæson. Nu må jeg se om holdet kan holde det høje niveau.

FA cup
I FA cup havde jeg en let vej til finalen der bød på rene sejre. Jeg mødte Norwich (H), Barnsley (A), Everton (H), WBA (H), Newcastle (N) og til sidst Wolves (N) som blev besejret 3-0. Holdet endte med en samlet målscore på 18-1 hvilket igen viste hvor let vejen til pokalen var.


Finalekampen mod Wolves hvor der aldrig rigtig var tvivl om udfaldet.


Champions League
I Champions League nåede jeg til finalen hvor Barcalona ventede med en øretæve til mig. Vejen dertil var en spændende vej der startede med en let gruppe i gruppespillet. Jeg var i gruppe med skotske Rangers, franske Olympique de Marseille og schweiziske Basal. Gruppen blev vundet med 16 point og jeg var videre til ottendedelsfinalen hvor Inter ventede.
Efter en svær kamp på San Siro som endte 2-3 var jeg tvunget til at vinde på hjemmebane. Det skete dog også, da Inter blev sendt hjem med et nederlag på 3-0.


Returkampen mod Inter hvor jeg viste klasse og fik sendt dem hjem med et nederlag på 3-0.


I næste runde ventede Olympique Lyon hvor jeg igen havde problemer i første kamp. Lyon kom på besøg på Old Trafford og jeg sad tungt på spillet igennem hele kampen. Lyon kom kun frem til én chance hvor de var kyniske og fik scoret. Spillerne formåede ikke at bryde igennem det franske forsvar undtagen i det 94-ende minut hvor Vidic for udlignet til slutresultatet 1-1. Derfor var jeg igen tvunget til at skulle frem på banen og score for at udligne deres udebanemål. I returkampen hos Lyon sad jeg igen tungt på spillet og heldigvis var mine spillere mere skarpe i denne kamp. Den endte med en sejr på 4-0 og jeg var sikkert videre til semifinalerne.


Første kamp på Old Trafford hvor statistikken fortæller alt hvad der er at vide om denne yderst frustrerende aften.


I semifinalerne ventede Napoli som gav to rigtig spændende kampe af sig. Igen, igen fik jeg ikke et ønsket resultat i første kamp hvor de fik 1-1 på Old Trafford selvom de var en mand i undertal i næsten hele kampen. Jeg vandt dog returkampen 1-0 og var dermed videre til finalen.


Endnu en frustrerende kamp på Old Trafford hvor jeg ikke for udnyttet mit overtag.


Her fik jeg så en øretæve på 1-4 af Barcelona. Desværre for mig havde Ferdinand og Vidic en off-dag hvor fejl fra dem begge gav Barcelona alle deres mål. Virkelig ærgerligt at tabe på den måde men det er der intet at gøre ved. Jeg vender tilbage næste sæson!


Barcelona’s øretæve. Det var en yderst jævnbyrdig kamp, som statistikken også viser, men desværre lavede mit forsvar for mange fejl hvilket blev straffet.


League Cup og Community Shield
Her er der ikke så meget at sige. Jeg røg ud i tredje runde af League Cup ude mod City. Jeg stillede med et ungdomshold da jeg følte de skulle have chancen og håbede at City ville gøre det samme. Det gjorde de ikke. De stillede med absolut stærkeste opstilling så derfor var der ikke meget at gøre for mine unge aspiranter. De kæmpede dog flot og tabte kun med et enkelt mål, 0-1. Det var præcis det samme scenarie i Community Shield hvor jeg stillede med et meget ungt hold og City i stærkeste opstilling. Samme udfald: 0-1.

Spillere og taktik
Køb/salg
Jeg startede spillet uden det første transfervindue så derfor var der ingen handler i dette vindue. Jeg lejede dog et par af de unge spillere ud til mindre klubber hvor den eneste nævneværdige er Ben Amos som havde en god sæson i Watford. Da transfervinduet åbnede igen til januar havde jeg fået stillet et beløb til rådighed. Jeg besluttede kun at investere i én spiller, nemlig Willian fra ukrainske Shaktar (som jeg har fået til at være min fødeklub, hvilket er utrolig fedt da det giver mig første ret på deres spillere) som skulle supplere de offensive kræfter med lidt brede og dynamik. Jeg måtte slippe omkring 9,5 mio £ for ham hvilket er en god pris for en spiller af hans kaliber.

Formation
Jeg stiller op i en 4-2-3-1 med direkte afleveringer, kontrabold og dertilhørende højt pres. Jeg brugte stort set to forskellige formationer når jeg roterede. Jeg roterede en del så de unge gutter som Smalling, Jones, Pogpa, Cleverley, Evans, Fabio og Welbeck fik alle rigeligt med kampe. Opstillingerne ses herunder:

Første hold


Andet/ungdoms hold


Præstationer

Som det kan ses spillede alle mine spillere godt igennem sæsonen. Især mine fire offensive spillere Rooney, Young, Nani og Chicharito klarede det sublimt. Rooney og Chicharito blev delt topscorer i Premier League hvor Young og Nani tog første og anden pladsen på assist-listen. Rooney, Nani, Chicharito og Smalling kom årets hold i Premier League. Alt i alt en godkendt sæson for min unge trup.


Mål for næste sæson
Mine mål for næste sæson er egentlig simple nok: Jeg må ikke gå tilbage i nogle af turneringerne. Jeg skal som minimum opnå de samme placeringer/runder i de respektive turneringer. Af køb/salg vil jeg skille mig af med nogle af de ældre og løntunge spillere så der er plads til nyt blod. Derudover skal mine unge spillere have endnu mere spilletid end de allerede får.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

henssel
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #161: 19 Jan 2012, 16:19 »

Hvordan bruger i Rooney Huh

Kan overhovedet ikke få ham til at scorer

Men Cavani bomber for vildt!  Opstemt
Logged

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #162: 23 Jan 2012, 17:50 »

Så er jeg i gang med en man utd karrierer,har set en regel ingen indkøb overhovedet
kalenderen har lige rundet 1 jan ligger toere med skuffende 8 point op til chelsea
som har været flyvende kun indkasseret 4 mål  i 17 kampe :O
Old trafford er ved at få lige knap 10.000 pladser mere og forventes færdig når første sæson er færdig . Har sagt farvel til berbatov som jeg mente ikke jeg fik brug for han røg til arsenal for 85 mill .Vender tilbage når sæson er færdig spillet Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #163: 23 Jan 2012, 19:15 »

Hvordan bruger i Rooney Huh

Kan overhovedet ikke få ham til at scorer

Men Cavani bomber for vildt!  Opstemt
Fremskudt angriber, komplet angriber eller dybdeliggende angriber. 
Logged

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #164: 26 Jan 2012, 09:03 »

Bruger også Rooney som fremskudt angriber. Han lavede vildt mange kasser og Chicarito lavede ingen, og spillede virkelig ringe.

Så blev Welbeck skadet, og jeg satte Chicharito ind som skarpretter(hvor jeg før havde brugt ham som fremskudt angriber  Huh big mistake..)

Så lavede han 3 hat-trick over 5 kampe  Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010