home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spændende Klubber i FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Spændende Klubber i FM12  (Læst 14085 gange)
Skipper
Gæst
 
Spændende Klubber i FM12
« : 04 Okt 2011, 19:12 »

Det her er måske lidt ala. "Hvem skal du prøve kræfter med i FM12". Men så ikke helt, denne her tråd syntes jeg skal bruges til at lave en liste over alle de klubber i FM12 som man burde spille med, udelukkende fordi de er spændende lige netop i dette FM. Dette kan være enten pågrund af en solid start 11'er, tidligere succeser som skal efterlignes, stort potentiale i spiller truppen osv.
Så hvis folk vil komme med et bud og sådan vil jeg sætte en liste op, og så kan man jo finde inspiration til hvem man skal starte med, eller hvis man på et tidspunkt går død Thumbs Up.

Listen

Engelsk Premier League
Q.P.R (oprykkere i premier League, med en rigmand i rykken)
Sunderland (Stærk trup, efter er aktivt transfer vindue)
Liverpool (Nye ejere, ny stab og et halvt nyt hold)
Newcastle (Stærk trup med stort potentiale)
Arsenal (Et hold der har solgt ud i transfer vinduet og mangler stjerne på de centrale pladser, dog med mange unge talenter og masser af penge til spillerindkøb) (bonus challenge: følg Wengers princip, med unge spillere og altid 2 franskmand i startopstillingen)

Championship
Brighton (oprykkere, nyt stadion og en udmærket trup til at sikre overlevelse)

Primera Division
Malaga (rigmandsklub, mulighed for at fratage Barcelona og Real Madrid tronen i spansk fodbold)
Real Betis (Oprykker klub, med store ambitioner. Minimum en midterplacering i ligaen, men dette skal ses i lyset af en ok spændende trup)

Segunda Division
Deportivo La Coruna (Tidligere top klub i Spanien, rykket ned i Segunda, svag trup og dårlig økonomi. stor udfordring at få tilbage til toppen)

Le Championnat
PSG (stærk trup, med en rigmand i ryggen)
Evian (oprykkerklub, med intet mindre end 3 danskere)
Lille (Forsvarende liga op pokal mestre, har solgt enkelte stjernespillere som Gervinho, men har dog beholdt klubbens absolutte stjerne Eden Hazard. Målet er at gentage forrige sæsons præstation og etablere lille i Europæisk fodbold)

Fransk 2. division
Monaco (Tidligere fransk storklub, der befinder sig i bunden af 2. division. En stor udfordring at efterligne deres gamle resultater i ligaen og CL)

Serie A
Atlanta (Stor udfordrig, oprykker klub der har frataget 6 point fra starten, og anfører har karantæne i 3 år)
Juventus (udfordring at få tilbage i toppen)
AS Roma (Stærk trup efter et effektivt transfervindue, nye ejere der har sikret økonomien og et hold med en fortid i toppen af Serie A men har været ude af toppen i lang tid)

Serie C1A
Foggia (Ambitiøs klub, med mulighed for at sammensætte sit eget hold. Læs DNE indlæg for baggrundsviden)

Bundesligaen
Dortmund (videreføre Dortmunds projekt med unge spillere, holde sammen på truppen og nå toppen af Europa)
HSV (Har solgt deres gamle profiler og købt unge talenter ind, klubben er i en svær situation med et ungt hold der ikke er sammenspillet, men dog et spændende projekt).

Æresdivisionen
Ajax (ungt hold med stor talent fabrik, udfordring at få den hollandske liga tilbage mod toppen af Europa)
Vitesse (Gode talenter, forbindelse til Chelsea, sikker økonomi samt stærk profiler på holdet. Enhver managers drøm)

Portugisisk Superliga
Porto (Arven efter Mourinho og Villas Boas, kan man eftergøre tidligere trænes præstationer: at vinde ligaen og Europa League.)

Russisk Vischaya
Anzhi (Russisk rigmands klub, der har Eto, og ambitioner om at bllive europas bedste og købe Lampard og Gerrard)

Skotsk 3. division
Queen's Park F.C. (En klub med en stolt historie, men er endt i bunden af skotsk fodbold. Dog med faciliteterne til at blive en storklub da deres hjemmebane er Hampden Park med plads til 50.000)

Dansk Superliga
FC København (Gøre FCK til en respekteret klub i Europa og gøre dansk fodbold til en magtfaktor i Europa)
Brøndby (Få de gule fra vestegnen tilbage til toppen af superligaen)
FC Nordsjælland (Har en god trup, gode talenter og udmærkede faciliteter, dog har klubben en dårlig økonomi, med ingen penge til spillerkøb er der fokus på talentudvikling)

Den Norske Tippeliga
Rosenborg (Et hold med mange spændende spillere på vej frem, kan man efterfølge Nils Arne Eggers præstation og vinde ligaen, og etablere Rosenborg i europæisk fodbold)

Argentinsk 2. division
River Plate (Tidligere Argentinsk top klub, der efter en skrækkelig sæson rykkede ned fra den bedste liga for første gang i klubbens historie. River Plate har dog mulighed for hurtig oprykning igen, og har masser af talent potentiale i truppen.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 10:13 af Gud » Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber
« Svar #1: 04 Okt 2011, 19:16 »

Jeg skal nok lige starte Grin

PSG (Paris Saint Germain)
Kommer til at have et uhyre spændende hold i dette FM, udover de allerede havde stortalentet Sakho. Har de købt kraftigt ind i dette transfer vinduet. Spillere som Diego Lugano, Jeremy Menez, Mohammed Sissokko og ikke mindst Pastore, gør at de virkelig har en solid start 11'er der nok skal kæmpe med i toppen af Ligue 1. Og lur mig om PSG ikke har rigeligt med penge at købe ind for Opstemt
Jeg har i hvert fald tænkt mig på et tidspunkt at prøve at bringe PSG tilbage til deres storhedstid, og se om Pastore er PSG's nye Ronaldinho Thumbs Up
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #2: 04 Okt 2011, 21:28 »

Et andet spændende hold kunne være Malaga, på grund af deres ven fra Qatar.
Eller Evian, som har 3 danskere på holdkortet;)
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

HRz
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #3: 04 Okt 2011, 21:49 »

Anzhi Wink

Eto, de nye ejere, som gerne vil have Lampard og Gerrard Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #4: 04 Okt 2011, 23:57 »

At videreføre Dortmunds projekt tror jeg vil være noget af de mest spændende. Kan man holde sammen på truppen og måske endda styrke den indtil man når toppen af Europa?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #5: 05 Okt 2011, 09:03 »

Mit bud må blive Juventus, Kan man få Juve tilbage til top 5 i europa.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #6: 05 Okt 2011, 10:30 »

Porto FC.

Altså hvis man spiller med Porto kan man jo kalde spillet "Arven efter Mourinho og Villas Boas".
Jeg vil helt sikkert starte et spil hvor jeg vil prøve at vinde den portugisiske liga og euro league. Porto har også solgt deres stjerneangriber Falcao, men de har til gengæld hentet Defour og Mangala fra standard, 2 fremtidige stjerner er jeg sikker på. Porto er og har næsten altid været et uhyre spændende hold at spille med Thumbs Up
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #7: 05 Okt 2011, 10:44 »

Sunderland, syntes jeg har købt nogle spændende spillere til det hold og det niveau Smiley
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Søgaard
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #8: 05 Okt 2011, 10:45 »

Atalanta i Serie A må betegnes som en af de store udfordringer i FM12, hvor de starter med minus 6 point og anføreren har fået tre års karantæne. Det er svære odds for en oprykker i Serie A. Holdet har dog handlet stærkt ind og med nyindkøb, som Cigarini, Marsiello, Lucchini og Gustavo Denis, så har man en stærk trup, som burde kunne ende i midten af tabellen.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #9: 05 Okt 2011, 11:00 »

AFC Ajax.

Ungt hold med stort talent. Eriksen og Boile i truppen, som med garanti har gode udviklingsmulighede r. Samtidigt er udfordringen at få Hollandsk fodbold til at være en magtfaktor i Europa igen. Der skal mit spil starte, er jeg ret sikker på Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #10: 05 Okt 2011, 11:08 »

Q.P.R!
Oprykkere i PL, og har en rigmand.
En stærk trup med Joey Barton, Sean Wright-Phillips.
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #11: 05 Okt 2011, 11:18 »

De færreste vil se det som en udfordring, men det er nu alligevel det jeg får mest tid til at gå med i FM! Det er en 3-delt målsætning, som alle tager tid at få gennemført.


1) Jeg vil gøre FC København til en respekteret klub i Europa, der gerne skal kunne tiltrække nogle store navne.

2) Jeg vil have dansk fodbold gjort til en magtfaktor i Europa, så den danske liga konkurrerer lige under de 5 store ligaer

3) Jeg vil have danske hold til at være et af de hold man forventer noget af, hvilket betyder at de ikke skal være prügelknaper i fx CL. Ved forudsigelsen før hvert gruppespil skal et dansk hold således nævnes som et af de hold der godt kan skabe sensationen.


Det første punkt er relativt nemt, for det er 'bare' at tænke sig om med økonomien så man får den styrket, så man over tid har råd til at satse mere og mere på europæisk succes. Med gode chancer for allerede nu at gå videre fra europæisk gruppespil er det også en forholdsvis nem vej til økonomisk stabilitet. Derfra er det bare tid - tid - tid.

Andet punkt er sværere, og kræver at man selv formår at skabe gode resultater år efter år, sådan at ligaen kommer lidt højere op. Så skal de øvrige danske hold en gang imellem have en super sæson i Europa, så de kan bidrage lidt. Over længere tid vil bedre spillere til klubben, og på ét eller andet tidspunkt vil bedre talenter også begynde at dukke op i DK.

Tredje punkt er en ambition jeg aldrig har opnået crazy
Men det SKAL kunne lade sig gøre, selvom det nok er et spørgsmål om 20-30 år ingame...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skipper
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #12: 05 Okt 2011, 11:27 »

Plutonium:

Jeg har samme målsætning, bare med AGF Grin
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #13: 05 Okt 2011, 12:01 »

Foggia var spændende i FM11 og ser også ud til at blive det i FM12.

Der er en god historie i klubben. Specielt Zemanlandia perioden i 90'erne satte Foggia på fodboldens verdenskort. Man præsterede under Zdenek Zemans ledelse, at rykke op to år i træk, for derefter at underholde i Serie A med attraktiv, offensiv fodbold, og vel at mærke med gode resultater.

Sidste sæson købte præsidenten, Pasquale Casillo, Foggia tilbage, og hentede succesteamet fra 90'erne tilbage også, Sportsdirektøren, Giuseppe Pavone, og træneren Zdenek Zeman. Der foruden lejede man så også lige et helt hold (så godt som alle spillere i truppen var lejet i FM11), og satsede på at historien ville gentage sig. Det gjorde den så bare ikke, det blev til en sjetteplads, dog med det mest scorende hold i samtlige professionelle Italienske rækker den sæson. Zemans varemærke. Zeman forlod efter sæsonen Foggia, og er idag at finde i Pescara. Så nu er udfordringen, at gøre det, som Zeman ikke formåede at gentage. Få Foggia tilbage i Serie A, med attraktiv og offensiv fodbold.

Truppen må jo være ret ny, eftersom samtlige spillere var lejet sidste sæson (der er en håndfuld lejede spillere igen i denne sæson, så vidt jeg kan se på Wikipedia), så der bliver nok en ekstra udfordring, i at få dem spillet sammen. Det bliver i hvert fald ikke nemt at sælge nogen lige med det samme.

Alt i alt ligner det en god udfordring, med en god historie som motivation.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #14: 05 Okt 2011, 12:38 »

Hvilken liga ligger de i? Serie B?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010