home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 201 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spændende Klubber i FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Spændende Klubber i FM12  (Læst 14084 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #15: 05 Okt 2011, 12:46 »

Newcastle - Den franske revolution med Ben Arfa, Cabaye, Marveaux og Obertan...

Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #16: 05 Okt 2011, 12:50 »

Vil gerne have man lige giver en god begrundelse Smiley
Newcastle? Er udfordringen i at man kun skal have franske spillere? Eller bare gøre dem et tophold igen?
De kan jo være det nye Arsenal nu de er gået ned Grin
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #17: 05 Okt 2011, 13:01 »

Hvilken liga ligger de i? Serie B?

Serie C1A
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #18: 05 Okt 2011, 15:19 »

Det er nok næsten som at gentage sig selv.  Peace

Men jeg skal selvfølgelige prøve Liverpool.  Thumbs Up

1. Det er min favorithold
2. Har ikke så meget tid så må prioritere hvem jeg vil spille med.
3. Der er sket nærmest skræmmende mange ting på holdet og i klubben siden sidste år.
4. Truppen er måske ikke blevet meget stærkere, men bredden og niveauet er hævet gevaldigt bla marginalspillerne.
5. Dvs at jeg vil prøve noget nyt, nemlig at gå gennem første sæson uden at købe og sælge spillere. Dog med forbehold for div ting.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #19: 05 Okt 2011, 15:21 »

Foggia var spændende i FM11 og ser også ud til at blive det i FM12.

Der er en god historie i klubben. Specielt Zemanlandia perioden i 90'erne satte Foggia på fodboldens verdenskort. Man præsterede under Zdenek Zemans ledelse, at rykke op to år i træk, for derefter at underholde i Serie A med attraktiv, offensiv fodbold, og vel at mærke med gode resultater.

Sidste sæson købte præsidenten, Pasquale Casillo, Foggia tilbage, og hentede succesteamet fra 90'erne tilbage også, Sportsdirektøren, Giuseppe Pavone, og træneren Zdenek Zeman. Der foruden lejede man så også lige et helt hold (så godt som alle spillere i truppen var lejet i FM11), og satsede på at historien ville gentage sig. Det gjorde den så bare ikke, det blev til en sjetteplads, dog med det mest scorende hold i samtlige professionelle Italienske rækker den sæson. Zemans varemærke. Zeman forlod efter sæsonen Foggia, og er idag at finde i Pescara. Så nu er udfordringen, at gøre det, som Zeman ikke formåede at gentage. Få Foggia tilbage i Serie A, med attraktiv og offensiv fodbold.

Truppen må jo være ret ny, eftersom samtlige spillere var lejet sidste sæson (der er en håndfuld lejede spillere igen i denne sæson, så vidt jeg kan se på Wikipedia), så der bliver nok en ekstra udfordring, i at få dem spillet sammen. Det bliver i hvert fald ikke nemt at sælge nogen lige med det samme.

Alt i alt ligner det en god udfordring, med en god historie som motivation.

Dvs at du køber det nye spil? Du plejer at have en del forbehold når der kommer en ny udgave  Wink

Men vil der komme en blog om Foggia? Du plejer at skrive nogle gode blogs, så hvis det sker har du her din første faste læser af en sådan  Thumbs Up
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #20: 05 Okt 2011, 15:30 »

Kan godt følge dig JKJ, men du må lige pointere hvad der er det spændende ved at spille med Liverpool og hvad udfordringen er.
Jeg kunne godt tænke mig tråden bliver et sted man kan få inspiration når man nemlig er træt af at spille med sit yndlingshold Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #21: 05 Okt 2011, 15:40 »

Kan godt følge dig JKJ, men du må lige pointere hvad der er det spændende ved at spille med Liverpool og hvad udfordringen er.
Jeg kunne godt tænke mig tråden bliver et sted man kan få inspiration når man nemlig er træt af at spille med sit yndlingshold Smiley

Det er altid spændene for mig at spille med Liverpool Wink

Men denne gang har de fået, måske ikke et nyt hold men der virkelig skiftet ud alle steder.
Trænerteamet er stort set skiftet ud fr yderst til inderst, der er kommet nye scouts til.
Der er nye ejere i klubben og dermed og en, forhåbenlig, bedre økonomi.

Det er nok for at udfordringen ser særdeles spændene ud, hvad kan jeg fører det til, kan jeg komme tæt på de 3 helt  store uden at have de samme økonomiske midler, hvor lang tid skal jeg bruge for at komme helt op og lege med dem, er truppen bare blevet breddere men ikke stærkere osv osv.
Der er mange spørgsmål jeg gerne vil have besvaret, derfor er det en spændene udfordring imo Wink
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #22: 05 Okt 2011, 16:03 »

Vil gerne have man lige giver en god begrundelse Smiley
Newcastle? Er udfordringen i at man kun skal have franske spillere? Eller bare gøre dem et tophold igen?
De kan jo være det nye Arsenal nu de er gået ned Grin

Udfordringen er selvfølgelig at gøre dem til et tophold igen, men derudover er det jo en spændene klub hvis man nu f.eks. fulgte deres koncept med at købe unge spillere som ikke kræver den stor løn lige som Barton, Owen osv.

Derudover er det jo et spændene hold de har lige nu med sommerens indkøb og også med den sæsonstart de har haft.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #23: 05 Okt 2011, 16:26 »

Dvs at du køber det nye spil? Du plejer at have en del forbehold når der kommer en ny udgave  Wink

Men vil der komme en blog om Foggia? Du plejer at skrive nogle gode blogs, så hvis det sker har du her din første faste læser af en sådan  Thumbs Up

Det gør jeg jo nok, sådan plejer det jo alligevel altid at ende  Smiley

Men FM11 synes jeg faktisk har været et af de bedre spil i serien. Nu har jeg haft to rigtig gode spil i det. Så jeg håber 12'eren kan leve op til forgængeren.

Det er dog ikke helt givet, at jeg køber det lige til udgivelsesdagen, men det må tiden vise.

Det er ikke umuligt der kommer en blog om Foggia. Var faktisk begyndt at skrive lidt på en, til det spil jeg er i gang med pt i FM11, hvor jeg havde skrevet en, synes jeg selv, ret god indledning, men så blev jeg lidt for grebet af at spille, og lidt for lidt grebet af at skrive, og så blev det altså ved indledningen, og en enkelt update, hvoraf intet af det nogensinde nåede at blive lagt på nettet. Det har jeg siden fortrudt mange gange, for der kunne være kommet en rigtig god historie ud af det.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #24: 07 Okt 2011, 10:58 »

Deportivo La Coruna - Segunda Division.
Tidligere topklub som er rykket ned fra La Liga, og har mistet en lang række spillere, samt klubbens økonomi er forfærdelig.
Logged

FCK

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #25: 07 Okt 2011, 11:01 »

Det bliver fedt med Ajax :p

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #26: 07 Okt 2011, 15:26 »

Real Betis Smiley
De er endelig kommet tilbage til den fine række i spanien og kravene fra sæsonstart er store kan jeg se i demoen.
En midterplacering er minimumskravet, hvilket jo ikke just er lidt for en klub der har været væk i 2 år! Smiley
Dog har de også et spændende hold med nogle okay gode spillere.
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #27: 07 Okt 2011, 20:05 »

Brøndby If - At få dem tilbage i kampen om mesterskabet! Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

dejin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #28: 07 Okt 2011, 20:38 »

Queen's Park F.C. - Skotland

Altid en spændende klub at spille med i FM..

Dels da de spiller på Hampden Park med plads til over 50.000. Men også pga dens historie.

Det lykkes mig i fm 11, at få The Spiders op i Scottish Premier League

Logged

dejin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spændende Klubber i FM12
« Svar #29: 07 Okt 2011, 20:47 »

Monaco - Frankrig

Det tidligere franske storhold er gået helt ned. Ligger Pt nr chok i 2. Division.

Det kunne være spændende, at se om det kunne lykkes at toppe tidligere resultater i ligaen og CL
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010