home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449531 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3630: 01 Feb 2011, 16:01 »

Så har NORDJYSKE opdateret yderligere på siden

http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/3781300/3/ducan-skift%20aflyst

Og en ny kilde

http://www.sporten.dk/fodbold/chok-duncan-skifte-taet-paa-aflysning

Dermed ser det ud til at være meget tvivlsomt om Duncan kommer til AaB. Det er sku en meget trist nyhed da han uden tvivl ville have været en rigtig god mand at have på toppen. Jeg har dog tidligere skrevet om min holdning til hvis han ikke kom, så i den forbindelse er det dog heller ikke verdens undergang.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Kalmar
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3631: 01 Feb 2011, 16:17 »

Så har NORDJYSKE opdateret yderligere på siden

http://nordjyske.dk/artikel/10/5/5/3781300/3/ducan-skift%20aflyst

Og en ny kilde

http://www.sporten.dk/fodbold/chok-duncan-skifte-taet-paa-aflysning

Dermed ser det ud til at være meget tvivlsomt om Duncan kommer til AaB. Det er sku en meget trist nyhed da han uden tvivl ville have været en rigtig god mand at have på toppen. Jeg har dog tidligere skrevet om min holdning til hvis han ikke kom, så i den forbindelse er det dog heller ikke verdens undergang.

AaB vil forsøge en dispensation. Det skyldes, at man kun må spille for 2 klubber på en sæson. Duncan var i Celtic lidt af eftersæsonen i Celtic, hvor efter han blev udlejet til Tyskland. AaB vil prøve en dispensation fordi, han ikke spillede i Celtic (Ikke var på holdetkort en eneste gang).

DBU og Morten Olsen har begge udtalt at han er AaB-spiller, hvilket tyder positiv Wink 
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3632: 01 Feb 2011, 16:21 »

Duncan spillede ikke for Celtic i efterårssæsonen så den holder ikke den teori, den er allerede blevet diskuteret flere gange på ASC's forum. Han var udtaget til en enkelt kamp men var ikke med på bænken, derfor er det ikke AaB søger dispensation for. Derimod skulle det have noget at gøre med TMS-systemet hvor alle de involverede klubber i en handlen skal indtaste de samme data for at handlen kan gå igennem, det er vist her der er sket et eller andet.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3633: 02 Feb 2011, 13:24 »

Yessir, så dumper I sikkert stort til sommer hvor i nok mister en stor slat af jeres start 11'er.

Optimistisk alligevel (at vi dumper til sommer, ikke at vi mister vigtige brikker i start 11'er)
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3634: 02 Feb 2011, 17:06 »

Logged

welbz is dat guy

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3635: 02 Feb 2011, 19:13 »


Det er super godt vi lige kan få en bomber, som skal bringe os op over stregen.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3636: 02 Feb 2011, 20:50 »

Yessir: Når jeg siger dumper, så mener jeg at jeg ikke tror på I står lige så stærkt næste sæson som I gør nu. For det er mig en gåde, at I har holdt på alle jeres profiler. Havde godt nok forventet N'Doye, Kvist, Wendt, Zanka og vel egentlig også Pospech var røget videre!
Ved egentlig ikke hvorfor jeg skrev det på den måde igår, var nok lidt små træt . Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Kalmar
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3637: 02 Feb 2011, 23:02 »

Med de forstærkninger AaB har gjort i transfer-vinduet og hvis de kommer til at spille rigtigt ind. Vil jeg sige at en top 6 placering er inden for muligheds grænser. Special en Duncan og Augo kommer til at gøre en stor forskel. Men glæder mig til at hvad Kayke og Lumb kan gøre. Håber en opstilling som denne:


                                                                        Zaza
                            Lasse Nielsen - Kenneth Emil Petersen - Kjetil Wæhler - Michael Lumb
                                                      Kayke - Würtz - Augo - Chanko
                                                                        Curth
                                                                      Duncan

Hvad syntes i omkring denne opstilling Opstemt

Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3638: 02 Feb 2011, 23:10 »

Med de forstærkninger AaB har gjort i transfer-vinduet og hvis de kommer til at spille rigtigt ind. Vil jeg sige at en top 6 placering er inden for muligheds grænser. Special en Duncan og Augo kommer til at gøre en stor forskel. Men glæder mig til at hvad Kayke og Lumb kan gøre. Håber en opstilling som denne:


                                                                        Zaza
                            Lasse Nielsen - Kenneth Emil Petersen - Kjetil Wæhler - Michael Lumb
                                                      Kayke - Würtz - Augo - Chanko
                                                                        Curth
                                                                      Duncan

Hvad syntes i omkring denne opstilling Opstemt

 
Chanko skal da bare kastes så langt væk fra den startopstilling som overhovedet muligt! Der er Anders Due da at foretrække, da han ikke vil komme til at bremse spillet, som Chanko ville gøre, da han tydeligvis ikke føler sig til rette på en kant.

Bøgelund er da også selvskreven på den højreback, når han er klar. Højrekanten er jeg derimod lidt mere i tvivl om, da det kommer an på hvordan den nye brasilianer er.. Jeg har absolut intet set til ham før og hvis Chris Rolfe kan finde frem til det niveau, som han viste før sin skade, så vil han være et rigtig stærkt kort i startopstillingen. Hvis Rolfe kommer op i opdrejninger, så kunne man vælge at smide Kayke op, som den hængende angriber og sætte Curth ud på bænken.

Curth har dog endelig fået den targetmand ved sin side, som han har haft behov for siden Prica smuttede. Så hvis Duncan og Curth kan få et samarbejde i gang, som Prica og Curth havde, så skal Curth for alt i verden starte inde, men ud fra hvad han har vist de seneste mange måneder, så er han på ingen måde selvskreven i den startopstilling.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3639: 02 Feb 2011, 23:16 »

Jeg vil slet ikke tænke på en top seks placering, ligger helt i røven af ligaen, og det eneste der skal fokuseres på er at redde sig fra nedrykningen. Hvis vi ender med at gå ud og med en god håndfuld kampe tilbage ligger med afstand til nedrykningstregen kan det måske komme på tale, men lige nu er det kun redningen der skal være et fokuspunkt!
Med hensyn til de startende elleve er vi ikke enige. Min vil se ud som følger:

Duncan - Curth
Due - Würtz - Augu - Rolfe
Lumb - KEP - Wæhler - Bøgelund
Zaza


Vi så i mesterskabssæsonen at Curth er god til at score på nedfaldsbolde når der er en stor og stærk type ved siden af ham i front, så denne konstellation mellem ham og Duncan har bestemt potentiale. Hvis en af den ikke præstere, så har vi heldigvis en Helenius der er klar til at træde til, og hvis det går helt galt kan Kayke også spille på toppen. Kayke er dog hovedsageligt offensiv midtbane/hængende angriber udfra mine oplysninger. Jeg mener derfor ikke han som udgangspunkt er oplagt til at være blandt de startende i en 4-4-2 opstilling. Han vil være oplagt når vi skal ud og skabe noget, og så kan han eventuelt komme til at ligge bag en enlig angriber på toppen.

Din midtbane ser ikke skyggen af naturlige kantspillere. Jeg mener at Due er en rigtig godt spiller, og derfor sidder på venstrekanten. Han sparketeknik er rigtig god og hans indlæg bliver guld værd når vi har en Duncan i feltet, så selvfølgelig skal han starte. I Rolfe har vi på den anden kant en mere udfordringsstærk og hurtig spiller, som vil være et godt våben når vi på den anden kant har en mere kombinationsstærk spiller. Den centrale midtbane er der vel ikke så meget at sige til.

I min verden er Bøgelund en rigtig godt spiller, både offensivt og defensivt. Han er utrolig god i vores opbyggende spil og til at komme i overlap, og derudover har han erfaring, som er meget vigtig i vores situation, så min foretrukne opstilling er han klar starter. Lumb er også selvskreven i den anden side, han er en rigtig dygtig spiller så her er der ikke så meget at sige.
Midterforsvaret er mere et spørgsmålstegn for mig. Jeg er ikke vild med Wæhler, men han er en dygtig spiller der er erfaren. Så er spørgsmålet selvfølgelig om det er Lasse eller Kenneth der skal være hans makker. Min foretrukne er Kenneth, ganske enkelt fordi Lasse stadig laver nogle unødvendige kiks. Kenneth har derudover en uvurderlig mentalitet som virkelig kan flytte meget for os i foråret.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3640: 03 Feb 2011, 16:15 »

Tillykke med Duncan, nu har i ligaens grimmeste spiller Thumbs Up
Ej det er nu nogle rigtig gode handler i har gjort jer i dette transfervindue, specielt lejeaftalen med Lumb.
Med den truppe burde i kunne holde jer oppe Smiley
Logged

FCK

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3641: 03 Feb 2011, 21:00 »

AaB bliver #5. Mindst:)
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3642: 03 Feb 2011, 21:04 »

AaB bliver #5. Mindst:)

Nu skal i også passe på med af sætte forventningerne alt for høje.
I har rigtig nok lavet nogle fantastiske indkøb, men i første omgang skal målet vel være af undgå den kæmpe katastrofe det ville være af rykke ned. Jeg tror nu hellere ikke at i trods fire nye spillere er uovervindelige Smiley.
Logged

FCK

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3643: 03 Feb 2011, 21:08 »

nicolajtmadsen - Beklager min udanske optimisme;)
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3644: 03 Feb 2011, 22:32 »

AaB bliver #5. Mindst:)

Pt. ligger vi otte point efter Horsens der ligger nummer fem. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre, men det bliver meget svært og vores fokus bør udelukkende være at sikre os overlevelse. Jeg har tidligere sagt, og gentager det gerne, at hvis vi efter otte kampe ligger solidt over nedrykningsstregen kan vi måske begynde at tænke over at komme op i midten af ligaen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010