AaB-ern
|
|
Augu tilbage i AaB. Hvor er det smukt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Begynder jo at lysne lidt. Desuden skulle vores kantspiller (ham der er på prøve) gøre det rigtig godt. Og Kent Nielsen ville vidst gerne se mere til ham, så det er jo spændende. Derudover skulle der være en mere udover Kayke på vej.
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
Holm
|
|
Ifølge Lynge, så skulle der komme en-to spillere mere. Bliver spændende 48 timer.
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Ifølge Lynge, så skulle der komme en-to spillere mere. Bliver spændende 48 timer.
Jeg ser spændt frem mod en eller to spillere inden transfer-vinduet lukker. En venstreback skal meget gerne på plads.
|
|
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 11:24 af ptrN »
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
Holm
|
|
Kunne forstille mig at ham kanten som vi har prøve blev signet. Han scorede et og lagde op til 2 i 3-0 sejren over Hjørring. Men en back eller targetangriber bliver det forhåbentlig. Lynge har ihvertfald udtalt at Kayke er købt som offensiv midt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Hvorfor har jeg det bare sådan at jeg tager mig til hovedet når jeg finder ud af det endnu er en lejet spiller med forkøbsret på? Er det nr 6-7-8 vi har på leje siden Prica smuttede? Jeg er desværre ikke overbevidt at han er manden der kan gøre en forskel og hvad der sker i en træningskamp kan jeg ikke bruge til alverden. I sommers vandt AaB næsten alle deres træningskampe såvidt jeg husker, det kunne man jo ikke rigtig bruge til noget da Superligaen gik igang. Augu er jeg derimod vildt begejstret for er tilbage. Jeg ser ham IKKE som manden der ene mand kan redde os man han kan sabe noget fanden i voldsk hed ind i holdet og sammen med Wurtz kan de imo komme til at danne en fremragende midtbane duo med Due på den ene side og evt Rolfes på den anden side. Jeg glæder mog oihf til at se ham igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Du har lige reddet min dag. Men er Lumb "kun" hentet på en lejeaftale?
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Som Brøndby fan må jeg virkelig sige at det var flot handlet at Lynge i dette vindue .. Hatten af for ham især Lumb som jeg gerne så i BIF .
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Holm
|
|
Begge er på leje. Måske med købsoptioner, det vides ikke endnu  Ind: Augu Kayke Duncan Lumb Leonard Ud: Fredheim Kusi Dickson Og Lynge er ved at skippe Chanko til Sverige!
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Kæmpe respekt til Lynge for de handler der! Syntes klart at i er det hold der er kommet bedst ud af transfervinduet, sammen med Lyngby og Randers 
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
kuszman
|
|
Respekt for Aab's transfer vindue især til Lynge! Augu, Lumb og Duncan er virkelig nogle forstærkninger for jer! Så gerne Lubm i brøndby som er mit hold  respekt til lynge 
|
|
|
|
|
|
|
|