home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1406 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449746 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3465: 23 Jul 2009, 23:18 »

En anden ting, der undrer mig, er, at når angriberne presser, så kommer der intet andet pres fra midtbanen. Så kan man spørge, hvad meningen, med at angriberne presser, er, når midtbanen ikke bakker op.

Og fuldstændigt hovedløst at smide lange bolde op på de måske to mindste på banen.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3466: 23 Jul 2009, 23:44 »

Så forvænte man er blevet i Aalborg, så snart der har været lidt succes...
Husk på at manden der skaffede jer den sidste guldmedalje, altså var 5-6 år om det, og bestemt heller ikke vellidt i de første år. Det er jo nærmest en regel at der skal gå en del år imellem AAB's topplaceringer, fordi i har den kræmmer til Lynge siddende på så vigtig en post.

Og nej Pehrssons spilkoncept har bestemt ikke været prangende, men hav dog lidt tillid til manden. Hamréns spilkoncept tog også sin tid at få indført, og vi ved jo alle hvordan det endte...
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3467: 23 Jul 2009, 23:53 »

Jeg må indrømme, at alle de one-liners og kun negative og slet ikke kontruktive indlæg efterhånden så småt begyndet at blive irriterende. Lad os nu få en ordentlig debat igang.

Dette var sådan set blot endnu en skuffelse, underligt nok en forventet en fra min side. Jeg tror bestemt ikke det bliver en interessant sæson, men dog er har tanken om nedrykning dog ikke indfundet sig i mit sind endnu. Jeg er overbevist om, at vi nok skal komme ind i bare en nogenlunde stime, og få skrabet nok point sammen til en sikker overlevelse i ligaen. En plads som nummer seks til ni skulle vi godt kunne klare, det er truppen ihvertfald til. Vi skal slet ikke komme i problemer med HB Køge, SønderjyskE og Silkeborg.
Det største ønske ville dog allerede nu være, at imorgen vågne op til nyheden om Pehrssons fyring, desværre sker det, som mange siger, dog ikke før det er for sent, og sæsonen er ødelagt eller faktisk helt forbi.

Lynge har som DNE lavet mange gode ting, men noget af skylden for den dårlige periode må også falde tilbage på ham, det er sandt. En sportsdirektør må aldrig være fredet for kritik og debat, da han er med i mange af de sportslige beslutninger i en fodboldklub.

Al kritikken af Jeppe Curth er for mig at se overdrevet, han har brændt mange chancer men dem der mener han skal af holdet, ser for mig at ikke ikke situationen sin helhed, men i stedet bare finder endnu en ting at brokke sig over. Jeppe Curth er ikke en af de spillere der klare tingene selv, derfor falder han i niveau sammen med holdet. Udover at han selv skal have selvtillid skal han også have tillid til at resten af holdet spiller godt, inden af delene er naturligt nok til stede lige for tiden. Derudover er han altså først ved at få følingen for kampene tilbage efter hans skadesperioder i foråret. Den nuværende spillespil er heller ikke ligefrem noget, der passer Jeppe, han skal spilles i fødderne, og ikke bare blive fodret med indlæg hele tiden. Grundet til det virkede da vi havde Prica var, at han kunne tage de høje bolde, og ligge dem ned til Curth, for det kan han altså ikke selv. Jeppe er ikke en boksspiller, og han bliver det heller aldrig.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3468: 24 Jul 2009, 09:09 »

Så forvænte man er blevet i Aalborg, så snart der har været lidt succes...
Husk på at manden der skaffede jer den sidste guldmedalje, altså var 5-6 år om det, og bestemt heller ikke vellidt i de første år. Det er jo nærmest en regel at der skal gå en del år imellem AAB's topplaceringer, fordi i har den kræmmer til Lynge siddende på så vigtig en post.

Og nej Pehrssons spilkoncept har bestemt ikke været prangende, men hav dog lidt tillid til manden. Hamréns spilkoncept tog også sin tid at få indført, og vi ved jo alle hvordan det endte...

Forvænt og forvænt... Det var så den 16 kamp i træk uden sejr, vi har fiasko i cuppen - nej 2 uafgjorte og et nederlag er ikke en succes, fiasko i ligaen og fiasko i europæisk... Det vil jeg altså ikke kalde forvænt...
Vi skal desuden havde succes i alle 3 turneringer iflg MP og Lynges koncept, så nej det er rendyrket fiasko over hele linien...

Hamrens koncept tog tid ja, men han vandt nu nogle kampe ind imellem, det er jo ikke ligefrem det MP gør mest i...
Desuden havde Hamren alerede nogle meriter som træner da han kom.
MP's meriter er et år i en svensk klub fra den næst bedste række, et år i den beste række hvor man sluttede i den nederste halvdel plus et sabat år!!
Hvis man ikke skal tvivle på sin træner over dette plus de resultater, eller manglende resultater om man vil. så er det åbenbart ikke lovligt at tvile på en træner...

Men det bliver en stærk 1. div næste år, i BIF tråden snakker de jo også at de rykker ned i , så sikken nogle kampe de kan få i den næstbedste række Wink

Kom nu bare videre og få generobret den flotte 7. plads i ligaen drenge

Vi skal vist være heldig hvis vi bare ender i top 10...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3469: 24 Jul 2009, 11:11 »

Pehrsson overtog et hold i medvind, som trods alt havde momentum nok, til at klare starten på de gamle dyder, men efterhånden som de andre trænere i ligaen, som overtog deres hold på samme tid som Pehrsson overtog AaB, begyndte at få deres ideer indført på deres hold, og begyndte at vinde kampe, begyndte AaB sjovt nok at spille dårligere og dårligere. Mon ikke Pehrssons koncept er spillet ind, og det vi ser nu, rent faktisk er Pehrssons reelle niveau? Jeg tror det. Faxe, Rasmussen osv. har altså fået deres koncepter spillet ind, og er begyndt at få nogle fine resultater, Pehrssons koncept må også være spillet ind efterhånden, og resultaterne udebliver fuldstændig.

I mine øjne er AaBs chance for at slutte over bundstriden, at de ser efter at få kylet Pehrsson ud, så hurtigt som muligt, gør de ikke det, så bliver det en meget lang sæson for AaB, som lige så vel kan slutte under nedrykningsstregen, som lige over, den øverste halvdel af tabellen får de i hvert fald ikke at se med Pehrsson ved roret.

De ting Pehrsson foretager sig taktisk, er direkte dumme, det må da være tydeligt for enhver. Han siger selv at han er tilfreds med truppen, så nu er der ingen undskyldninger om, at han ikke har fået sat sit præg på truppen, ansvaret for de manglende resultater er ene og alene Pehrssons.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3470: 24 Jul 2009, 11:57 »

Forvænt og forvænt... Det var så den 16 kamp i træk uden sejr, vi har fiasko i cuppen - nej 2 uafgjorte og et nederlag er ikke en succes, fiasko i ligaen og fiasko i europæisk... Det vil jeg altså ikke kalde forvænt...
Vi skal desuden havde succes i alle 3 turneringer iflg MP og Lynges koncept, så nej det er rendyrket fiasko over hele linien...

Hamrens koncept tog tid ja, men han vandt nu nogle kampe ind imellem, det er jo ikke ligefrem det MP gør mest i...
Desuden havde Hamren alerede nogle meriter som træner da han kom.
MP's meriter er et år i en svensk klub fra den næst bedste række, et år i den beste række hvor man sluttede i den nederste halvdel plus et sabat år!!
Hvis man ikke skal tvivle på sin træner over dette plus de resultater, eller manglende resultater om man vil. så er det åbenbart ikke lovligt at tvile på en træner...

Men det bliver en stærk 1. div næste år, i BIF tråden snakker de jo også at de rykker ned i , så sikken nogle kampe de kan få i den næstbedste række Wink

Vi skal vist være heldig hvis vi bare ender i top 10...

Jeg synes bare at det virker, som om der er et par unge drenge herinde, der ikke ved at AAB rent faktisk plejer at rode rundt omkring midten af tabellen  Wink

Og ja fiasko/krise kan vi da godt kalde det, for ingen tvivl om at de burde have vundet et par af de 16 kampe, og kampen igår. Og selvfølgelig skal man da tvivle på sin træner. Men alt det der med at han skal fyres efter et halvt år, giver jeg oprigtigt talt bare ikke meget for, og viser mere dagens tendens med at være utålmodig...

Puha, jeg husker da ellers gigantisk krisestemning i klubben under Hamrén. Han spillede måske ikke 16 kampe uden sejr (kan ikke finde kampstatistikker på AAB's hjemmeside) men reaktionerne på hans koncept var den samme. Og ja Hamrén havde nogen pokaltriumfer med i bagagen, men det beviste bestemt ikke at han kunne sætte sit hold op til en hel ligasæson. Jeg mener den største synder i det her spil, hvis vi endelig skal pege fingre, må være Lynge. Det er ham der satser på talent og billig, fremfor rutineret og dyrere.

Pehrsson overtog et hold i medvind, som trods alt havde momentum nok, til at klare starten på de gamle dyder, men efterhånden som de andre trænere i ligaen, som overtog deres hold på samme tid som Pehrsson overtog AaB, begyndte at få deres ideer indført på deres hold, og begyndte at vinde kampe, begyndte AaB sjovt nok at spille dårligere og dårligere. Mon ikke Pehrssons koncept er spillet ind, og det vi ser nu, rent faktisk er Pehrssons reelle niveau? Jeg tror det. Faxe, Rasmussen osv. har altså fået deres koncepter spillet ind, og er begyndt at få nogle fine resultater, Pehrssons koncept må også være spillet ind efterhånden, og resultaterne udebliver fuldstændig.

I mine øjne er AaBs chance for at slutte over bundstriden, at de ser efter at få kylet Pehrsson ud, så hurtigt som muligt, gør de ikke det, så bliver det en meget lang sæson for AaB, som lige så vel kan slutte under nedrykningsstregen, som lige over, den øverste halvdel af tabellen får de i hvert fald ikke at se med Pehrsson ved roret.

De ting Pehrsson foretager sig taktisk, er direkte dumme, det må da være tydeligt for enhver. Han siger selv at han er tilfreds med truppen, så nu er der ingen undskyldninger om, at han ikke har fået sat sit præg på truppen, ansvaret for de manglende resultater er ene og alene Pehrssons.

Han overtog samtidig også et hold der havde haft to tidligere trænere på sæsonen. Alt andet lige ved jeg ikke hvor meget man skal kunne tillade sig at forvente sig. Som jeg ser det spillede holdet (langt) over niveau under Kuhn, og det var kun et spørgsmål om tid før boblen brast.

Og ja konceptet må være indført, også må det handle om at holdet skal spilles sammen. Og hvis der stadig ikke kommer forbedringer, må han jo overveje at skifte koncept, hvis han ikke vil fyres.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3471: 24 Jul 2009, 12:27 »

Om du roder rundt i toppen- midten eller bunden af tabellen er sådan set underordnet... 16 kampe i streg uden en eneste gevinst er ganske enkelt ikke godt nok, det er ikke engang pinligt, det er langt værer...

Hvis klubber som FCK, BIF, OB, Randers, AGF, Liverpool, Man U, Man C, Blackburn, Barca, RM, Mallorca osv osv ikke vandt en enste af 16 kampe så er jeg næsten helt sikker på at træneren havde fået sparket længe inden man nåede dertil..

Men I AaB er man åbenbart fredet i klasse A fordi man ikke har råd til at fyre træneren. Spørgsmålet er så om man har råd til at beholde ham når man skal en række ned?? Jeg tror nok at det er "billigst" at hive træneren ind til en sidste samtale og give ham et håndtryk engang for alle...

Hamren havde slet ikke de problemmer som MP. Hamren vandt da et par kampe ind imellem og hvis MP og gjorde det kunne det da også godt være tålmodigheden var større.
Men det gør han nu engang ikke, og han kan åbenbart heller ikke engang selv finde ud af hvad han skal gøre ved den dårlige stime...
Fedt at have en træner der allerede nu står totalt hjælpeløs og siger, jamen vi skal bare træne noget mere.
Desuden har han nu fået fat i de spillere han gerne vil have, og det har jo ikke ligefrem hjulpet holdet alverden...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1198029.ece
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3472: 24 Jul 2009, 12:34 »

Jeg synes bare at det virker, som om der er et par unge drenge herinde, der ikke ved at AAB rent faktisk plejer at rode rundt omkring midten af tabellen  Wink

Og ja fiasko/krise kan vi da godt kalde det, for ingen tvivl om at de burde have vundet et par af de 16 kampe, og kampen igår. Og selvfølgelig skal man da tvivle på sin træner. Men alt det der med at han skal fyres efter et halvt år, giver jeg oprigtigt talt bare ikke meget for, og viser mere dagens tendens med at være utålmodig...

Puha, jeg husker da ellers gigantisk krisestemning i klubben under Hamrén. Han spillede måske ikke 16 kampe uden sejr (kan ikke finde kampstatistikker på AAB's hjemmeside) men reaktionerne på hans koncept var den samme. Og ja Hamrén havde nogen pokaltriumfer med i bagagen, men det beviste bestemt ikke at han kunne sætte sit hold op til en hel ligasæson. Jeg mener den største synder i det her spil, hvis vi endelig skal pege fingre, må være Lynge. Det er ham der satser på talent og billig, fremfor rutineret og dyrere.

Han overtog samtidig også et hold der havde haft to tidligere trænere på sæsonen. Alt andet lige ved jeg ikke hvor meget man skal kunne tillade sig at forvente sig. Som jeg ser det spillede holdet (langt) over niveau under Kuhn, og det var kun et spørgsmål om tid før boblen brast.

Og ja konceptet må være indført, også må det handle om at holdet skal spilles sammen. Og hvis der stadig ikke kommer forbedringer, må han jo overveje at skifte koncept, hvis han ikke vil fyres.

Er enig i at holdet spillede over Niveau i Europa, men bestemt ikke i den danske liga. Jeg mener bestemt at spiller for spiller, så var AaB kun overgået af FCK sidste og forrige sæson.

Denne sæson er for tidligt at vurdere endnu, men man kan jo tage et kig på line uppen, 5-6 spillere der er eller har været inde omkring landsholdet eller i hvert falde ligget i yderkanten; Curth, Jakobsen, Bøgelund, Due, Enevoldsen og Würtz, alle 6 klassespillere i mine øjne og alle har set deres niveau.

Jeg synes faktisk stadig at AaB har en af ligaens absolut stærkeste trupper. Men Pehrsson matcher bestemt ikke dette niveau, jeg forstår og har aldrig forstået ansættelsen af ham, han er meget ung, har ikke præsteret noget som træner og var relativt ukendt i dansk fodbold.

Så vidt jeg har forstået kunne Allan Kuhn have taget sit træner certifikat over vinteren/foråret og være blevet som AaB træner, alligevel vælger man så at købe svenskeren fri og nu står man og skal fyre ham efter et ½ år (Forhåbentlig), det er sku en om'er Lynge....

AaB er langt over det niveau de viste igår, det er 6 måneder siden at de slog Deportivo 6-1 og spillede lige op med City. Siden da (Pehrsson), er det bare gået ned ad, 17 kampe uden sejr....

For at vende tilbage til igår, så ved jeg ikke hvor meget af skylden der skal tildeles Pehrsson, der var så få tilskuere at man godt kunne høre Pehrsson prøve at få spillerne frem, men det spillerne leverede var håbløst, jeg forstår ikke hvorfor man i hele kampen bare smækkede det ene høje indlæg ind efter det andet, når hverken Holm eller Curth er nogen særligt høje angribere, der var stortset ingen gennemspil eller skud udefra, på trods af at Slavijas forsvar bestemt var til at lege med.

Pinligt, jeg er selv blandt dem der højlydt har hånet BIF og FCK for nederlagene til Ventspils, Amica, Gorica og Aberdeen, det igår var lige så ringe....
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3473: 24 Jul 2009, 12:43 »

Om du roder rundt i toppen- midten eller bunden af tabellen er sådan set underordnet... 16 kampe i streg uden en eneste gevinst er ganske enkelt ikke godt nok, det er ikke engang pinligt, det er langt værer...

Hvis klubber som FCK, BIF, OB, Randers, AGF, Liverpool, Man U, Man C, Blackburn, Barca, RM, Mallorca osv osv ikke vandt en enste af 16 kampe så er jeg næsten helt sikker på at træneren havde fået sparket længe inden man nåede dertil..

Men I AaB er man åbenbart fredet i klasse A fordi man ikke har råd til at fyre træneren. Spørgsmålet er så om man har råd til at beholde ham når man skal en række ned?? Jeg tror nok at det er "billigst" at hive træneren ind til en sidste samtale og give ham et håndtryk engang for alle...

Hamren havde slet ikke de problemmer som MP. Hamren vandt da et par kampe ind imellem og hvis MP og gjorde det kunne det da også godt være tålmodigheden var større.
Men det gør han nu engang ikke, og han kan åbenbart heller ikke engang selv finde ud af hvad han skal gøre ved den dårlige stime...
Fedt at have en træner der allerede nu står totalt hjælpeløs og siger, jamen vi skal bare træne noget mere.
Desuden har han nu fået fat i de spillere han gerne vil have, og det har jo ikke ligefrem hjulpet holdet alverden...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1198029.ece

Hehe... Og hvornår har OB, Randers, AGF, Liverpool, City, Blackburn, Mallorca (og for den sags skyld bif) sidst vundet ligaen  Wink

Og nej som sagt var Hamrén lidt bedre til at vinde en kamp her og der. Det ændrer dog ikke på at der var nøjagtig samme stemning omkring ham, som der nu er omkring MP..

Ja nu har han fået de spillere han vil have indenfor Lynges prisklasse (som jeg bestemt mener er for lavt sat, ifht. ambitioner) nu skal holdet så spilles sammen. Du forventer vel ikke, at de er sammenspillet fra dag et? Men vi er da fuldstændig enige om at han skal have sparket, hvis han ikke holder klubben væk fra bunden. Men altså igen, manden overtog et hold der havde haft 3 trænere på under et halvt kalender år, og overpræsteret ifht. evner. Jeg er lige ved at tro han kun kunne skuffe. Nu skal han så igang med at bygge sit hold op. Om han får tid og ro til det, afhænger så af om han kan skaffe en sejr hist og pist som Hamrén...
« Seneste Redigering: 24 Jul 2009, 12:46 af Yessir » Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3474: 24 Jul 2009, 13:12 »

Klubberne var bare eks. men selv midterklubberne ville fyrer deres trænere hvis de ikke vandt 16 kampe i streg... Wink

Han overtog et hold på toppen af deres ydeevne, måske overpræsterede de ja, men de spillede kanon godt og var kolde og kyniske på banen efter at Kuhn havde ført holdet tilbage til de ting det kunne og som de havde haft så stor succes med under Hamren.

Siden han er kommet til så er det kun gået en vej og det er nedad eller tilbage om man vil. Han har intet tilført holdet, det skulle da lige være det mest rodet spil man længe har set.

Som en skriver her i tråden, så nytter det da ikke noget at de 2 i front jagter boldholderen hvis midtbanen bare står og kigger på det. Så må han fortælle dem de skal op og være back-up. Men det magter han jo ikke.

Lange bolde frem er også stillen nu, fint nok når vi har sådan nogle små folk i angrebet.  crazy
Det var fint da Prica var i klubben, men det var bare lang tid før MP tid.

Nej jeg forventer ikke at de spillee han henter allerede nu gør en forskel, jeg forventer at han gør en forskel... Det gør han dog også, bare i negativ retning. Han har endnu ike vist noget som helst på hvordan han vil vende krisen, i det førnævnte link siger han endda han ikke aner hvad han skal gøre...
Desuden har vi hele foråret og i de 2 første kampe i år hørt på at holdet spiller flot og hvad ved jeg. Det kan godt være jeg har misset et eller andet, men i fodbold går det vist ud på at vinde kampene, ikke at spille flot, det får man mig bekendt ikke point ved...
Med andre ord, han snakker og snakker uden der sker noget som helst.
Der sker jo ikke engang ændringer på holdet. Det er jo de samme som spiller igen og igen. Hvis det ikke kører jamen så skift da for pokker ud 2-3 steder...
Han er muligvis et træner talent, men han mangler virkelig hård på brystet i disse krise tider. Han virker totalt rådvild og aner ikke hvad han skal gøre ved noget som helst.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2009, 13:19 af JKJ » Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3475: 24 Jul 2009, 13:23 »

Der er selvfølgelig sandhed i hvad begge siger. Yessir har ret i, at Hamren også tog sin tid om at skabe resultater. JKJ har så ret i, at 16 kampe uden sejr simpelthen ikke er godt nok. Jeg tror selv i Esbjerg ville træneren få sparket efter sådan en stime.

Min bøn er, at AaB en dag i den nære fremtid igen anskaffer sig en rigtig target striker. Vores spilfilosofi er der jo ikke noget galt i, vi mangler bare en vigtig brik i den. Jeg ser hellere ét enkelt kvalitetsindkøb end en stor omvæltning i hvordan vi vil spille. Så tror jeg også at både Curth, Tracy og Fredheim Holm vil kunne virkelig vise hvad de duer til.
Logged

Real Madrid <3

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3476: 24 Jul 2009, 13:38 »

Pehrsson har stået i spidsen for AaB i 26 tællende kampe med et pointgennemsnit på 1.23 som resultat. Bruce Rioch havde 18 kampe i spidsen for AaB med en snit på 1.33. Hvis man kun tæller de sidste 18 kampe med Pehrsson - et antal som svarer til hele Riochs regeringstid - så har svenskeren blot et snit på 0.61.

Da Bruce Rioch blev fyret var det på grund af svigtende resultater.

- For mig er det en helhedsfornemmelse. Vi har spillet 10 kampe, og hvis man ikke har respekt for at have spillet så mange kampe og stadig ligger under stregen, så er det fordi, man har været med i gamet i for kort tid. Jeg har respekt for den situation, sagde Lynge Jakobsen dengang til NORDJYSKE Medier.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3477: 24 Jul 2009, 14:29 »

AaB får mere end en uge til at rejse sig efter skuffelsen i Sarajevo. SAS-Liga kampen mod FC Nordsjælland er aflyst på grund af den tragiske lynulykke med Jonathan Richter.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3478: 24 Jul 2009, 14:39 »

AaB får mere end en uge til at rejse sig efter skuffelsen i Sarajevo. SAS-Liga kampen mod FC Nordsjælland er aflyst på grund af den tragiske lynulykke med Jonathan Richter.

Det helt forståeligt...
Seneste nyt er iøvrigt at han har det bedre end i går, som var en virkelig skidt dag for JR  Smiley


Er ellers ret sikker på at FCN havde hentet 3 sikre point her Wink
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3479: 24 Jul 2009, 14:43 »

Det helt forståeligt...
Seneste nyt er iøvrigt at han har det bedre end i går, som var en virkelig skidt dag for JR  Smiley


Er ellers ret sikker på at FCN havde hentet 3 sikre point her Wink

Tror også det er ganske positivt for AaB at den blev udsat, FCN havde kæmpet røven ud af bukserne for Jonathan
Logged

Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010