home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1412 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449751 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3450: 23 Jul 2009, 22:25 »

Av av av av av av av av...

Curth skal nok komme igen. Ligeså Lasse Nielsen. Han gjorde det rigtig godt i sidste sæson. Gaardsøe har jeg ikke tillid til. Han virker som en hund i et spil kegler. Og den svensker, Pehrsson, skal hjem til GAIS. Et svensk bundhold passer vist bedre til hans evner!
Vi skal være glade, hvis AaB ikke rykker ned i denne sæson. Pt. ser jeg desværre ingen lyspunkter, og det kan gå rigtigt galt.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3451: 23 Jul 2009, 22:26 »

HAHA, Lad nu vær med at være så sure, tænkt på at sidste sæson spillede i gudebold i CHL/UEFA, og det kan ikke lykkes vær gang at vinde
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3452: 23 Jul 2009, 22:33 »

HAHA, Lad nu vær med at være så sure, tænkt på at sidste sæson spillede i gudebold i CHL/UEFA, og det kan ikke lykkes vær gang at vinde

Nej det er ikke sikkert det kan, men det er da forbandet pinligt at tabe til et nærmest ukendt hold. Man kunne vel godt have forventet mere. Men nu må vi se frem mod ligaen.

Der skal i hvert fald ske en masse. Vi skaber vel ikke en reel målchance ud over målet, og det kan fandme ikke passe mod et så ringe et hold. PINLIGT AAB!

Og sådan har det i øvrigt været i lang tid efterhånden!
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3453: 23 Jul 2009, 22:34 »

Disse to 12-årige kegler viser igen deres høje niveau ved at gå ind og håne i en aab-tråd efter et nederlag. Kan i ikke stramme bare en smule op please.

Hvor lang kontrakt gav i egentlig Pehrsson den gang. Det bliver nok en dyr affære at fyre ham, men er lige før at det er eneste mulighed.
Logged

It's gonna be legendary

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3454: 23 Jul 2009, 22:35 »

Nej det er ikke sikkert det kan, men det er da forbandet pinligt at tabe til et nærmest ukendt hold. Man kunne vel godt have forventet mere. Men nu må vi se frem mod ligaen.

Der skal i hvert fald ske en masse. Vi skaber vel ikke en reel målchance ud over målet, og det kan fandme ikke passe mod et så ringe et hold. PINLIGT AAB!

Og sådan har det i øvrigt været i lang tid efterhånden!

Ja sådan har det været siden Depotivo(staves) kampene, eller siden Pehrsson er kommet til
Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3455: 23 Jul 2009, 22:35 »

Tror også det er fordi har købt for meget ind. Et hold plejer at købe 3 rytter hver sæson , men i har vist købt 7-8 spillere
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3456: 23 Jul 2009, 22:36 »

Disse to 12-årige kegler viser igen deres høje niveau ved at gå ind og håne i en aab-tråd efter et nederlag. Kan i ikke stramme bare en smule op please.

Hvor lang kontrakt gav i egentlig Pehrsson den gang. Det bliver nok en dyr affære at fyre ham, men er lige før at det er eneste mulighed.
Hvem er det du hentyder til? Huh
Logged


Arsenal Football Club


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3457: 23 Jul 2009, 22:37 »

Tror også det er fordi har købt for meget ind. Et hold plejer at købe 3 rytter hver sæson , men i har vist købt 7-8 spillere

Det er 5 indkøb som er lavet, men det gør ikke den store forskel da kun 3 af dem var med og de spiller som i sidste sæson
Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3458: 23 Jul 2009, 22:39 »

Hvem er det du hentyder til? Huh

Han hentyder til mig & Kipmand.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3459: 23 Jul 2009, 22:39 »

Men må vi ikke komme ind og sige vore mening eller hvad er det her måske en strikkeklub eller hvad?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3460: 23 Jul 2009, 22:41 »

Disse to 12-årige kegler viser igen deres høje niveau ved at gå ind og håne i en aab-tråd efter et nederlag. Kan i ikke stramme bare en smule op please.

Hvor lang kontrakt gav i egentlig Pehrsson den gang. Det bliver nok en dyr affære at fyre ham, men er lige før at det er eneste mulighed.
Hans kontrakt, mener jeg, var 3 år, så en fyring ville koste kassen, og vi kender jo Lynge..
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3461: 23 Jul 2009, 22:51 »

Men må vi ikke komme ind og sige vore mening eller hvad er det her måske en strikkeklub eller hvad?

Ja det er.

Det er bare helt generelt et opfodring til at hæve niveauet så det i det mindste er nogenlunde anstændigt. Ellers skulle man måske vente et par år med at være så aktiv. Det er bare enormt dårligt stil at gå ind i en anden klubtråd og grine. Ligesom det er pænt dårlig stil at gøre en eller anden lattelrig personlig krig over flere sider på FMF.

Men for ikke at fortsætte OT er jeg netop også bange for at Lynge ikke vil smide de penge det koster hvis Pehrsson skal væk. Desuden synes jeg også han har siddet rigeligt tungt på pengekassen i forhold til indkøb. Lasse Nielsen og Thomas Gaardsøe holder ikke europæisk niveau og der er absolut ingen angribere der fungerer.
Logged

It's gonna be legendary

Bimmand
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3462: 23 Jul 2009, 22:54 »

Jeg har sgu da heller ikke grinet nu må i da styrer jer lidt, jeg skrev at man ikke kan vinde hver gang, jeg kan da godt forstå at man er sur og trist, men jeg misunder jeg da stadig da i spillede op mod Manchester og den fantastiske sæson i havde i europa sidste sæson, hatten af for det.
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3463: 23 Jul 2009, 22:58 »

Kom nu bare videre og få generobret den flotte 7. plads i ligaen drenge
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3464: 23 Jul 2009, 23:15 »

Det er da klart at angriberne ikke rigtig har tur i den for tiden, når deres medspillere bare tyrer den op ad banen, så snart de har erobret den, samtidig med at de ikke har en spiller til at pille de ballonbolde ned, så synes ærligt talt ikke at man kan klandre Curth eller Holm, at de ikke spiller deres bedste kampe. At angriberne spiller så dårligt som de gør, falder i min optik ene og alene tilbage på trænerens håbløse taktiske oplæg, for det kan simpelthen ikke passe, at det er spillerne selv, der kamp efter kamp finder på at bolden skal tyres frem ad banen, er det ikke det Pehrsson vil have, bliver spillerne vel skiftet til næste kamp, hvis de bliver ved.

Forsvaret har også ekstremt svære kår, når der er en halv banelængde mellem dem og midtbanen (og så i øvrigt endnu en halv banelængde til angrebet. Kæderne er helt håbløst placeret i forhold til hinanden, så igen falder ansvaret tilbage på træneren.

Problemet for AaB er, at Pehrsson har tre år tilbage af sin kontrakt, og derfor vil være pænt dyr at slippe af med, og kender man Lynge, ved man, at ting der er dyre, rører han bare ikke ved (med mindre det er håbløse lejesvende til angrebet  Wink), så beslutningen bliver nok først truffet, når det er for sent. Et eller andet sted, synes jeg også, at Lynge er ved at have begået så mange graverende fejl de seneste år, at hans position altså efterhånden også må begynde at komme til debat. Han har gjort nogle scoop i tidens løb, men man kan altså ikke blive ved med at leve på fortidens bedrifter.
Logged

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010