home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1260 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449722 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3435: 23 Jul 2009, 21:25 »

Ja der er masser af tid, men de score garanteret igen...
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3436: 23 Jul 2009, 22:04 »

Magnus skal fandme fyres, han er så dårlig at jeg synes at de skal have Rioch tilbage, og så er man dårlig. Altså måske gjorde Bruce det ikke godt i ligaen, men han kunne sgu da få dem i europæisk fodbold. Det er jo pinligt at være fan af Aab, man kan jo ikke beskrive hvor pinligt det er.

Det er på tide at Kuhn kommer tilbage.

Ja 3-1 det må ikke ske, det er så dårligt at jeg stærkt overvejer at boykotte Aab.
Logged


kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3437: 23 Jul 2009, 22:05 »

Magnus skal fandme fyres, han er så dårlig at jeg synes at de skal have Rioch tilbage, og så er man dårlig. Altså måske gjorde Bruce det ikke godt i ligaen, men han kunne sgu da få dem i europæisk fodbold. Det er jo pinligt at være fan af Aab, man kan jo ikke beskrive hvor pinligt det er.

Det er på tide at Kuhn kommer tilbage.

Ja 3-1 det må ikke ske, det er så dårligt at jeg stærkt overvejer at boykotte Aab.
man følger sit hold i medgang og modgang op med humøret  Rullende Øjne
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3438: 23 Jul 2009, 22:07 »

Som AaB tilhænger, kan jeg ikke andet end at ryste på hovedet over det her. Så fantasiløst fodbold, krydret med en dårlig boldomgang, og uskarpe angribere, er dømt til at tabe. Havde ikke forudset det her ske, men vi må bare takke af for europæisk for nu, og så lade Randers, FCM, OB, Brøndby og FCK gøre arbejdet nu. Håber virkelig disse hold kan gøre det lige så godt i Europa, som vi gjorde det sidste gang. Især Brøndby synes jeg ser rigtigt velspillede ud, og jeg tror de kommer til at klare sig rigtigt godt i Europa i år.
Logged

welbz is dat guy

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3439: 23 Jul 2009, 22:08 »

man følger sit hold i medgang og modgang op med humøret  Rullende Øjne

Jeg har aldrig set noget så vagt... Sønderjyske ville kunne vinde den kamp.
Logged


dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3440: 23 Jul 2009, 22:10 »

Ja, det var så det mest pinlige, forfærdelige og rædselsfulde resultat AaB har leveret i årevis!!

1) Vores midterforsvar er ikke-eksisterende i dag. Jeg ved ikke, om det er fordi, at Nielsen er for ung og Gaardsøe lige er kommet tilbage til topniveau, men der skal ske store ændringer der..

2) Magnus Pehrsson. Han leverede ikke noget sidste forår, og denne sæson start, hvor han som sagt har samlet "mit hold", er endt endnu mere katastrofalt, end hvad Bruce formåede sidste år. Jeg giver ham 3-4 kampe mere - ellers RAUS!

Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3441: 23 Jul 2009, 22:12 »

Slap nu af, tænk nu bare videre på sas ligaen , det måske jeres chance for at komme i top 6 hehe
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3442: 23 Jul 2009, 22:13 »

3-4 kampe  Shockeret Han skal vinde mod Nordsjælland(Hvis den ikke bliver flyttet så de skal møde nogle andre først). Hvad bliver det næste? De ryger ud af pokalen i mod et serie 6 hold?
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3443: 23 Jul 2009, 22:14 »

Slap nu af, tænk nu bare videre på sas ligaen , det måske jeres chance for at komme i top 6 hehe
Hehehehehe, måske vi skulle fokusere på nedrykning i stedet for. I hvert fald så længe Pehrsson er træner, og Curth starter inde.
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3444: 23 Jul 2009, 22:15 »

Det vigtigste er at komme af med Pehrsson
Logged


dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3445: 23 Jul 2009, 22:19 »

Slap nu af, tænk nu bare videre på sas ligaen , det måske jeres chance for at komme i top 6 hehe
Ja, den er god med dig.

Vi har trods alt præsteret bedre de sidste to år end i har i de sidste ti  Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3446: 23 Jul 2009, 22:20 »

Ja, den er god med dig.

Vi har trods alt præsteret bedre de sidste to år end i har i de sidste ti  Tunge

Det kan vi bare ikke bruge til noget vel...
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3447: 23 Jul 2009, 22:21 »

Magnus skal fandme fyres, han er så dårlig at jeg synes at de skal have Rioch tilbage, og så er man dårlig. Altså måske gjorde Bruce det ikke godt i ligaen, men han kunne sgu da få dem i europæisk fodbold. Det er jo pinligt at være fan af Aab, man kan jo ikke beskrive hvor pinligt det er.

Det er på tide at Kuhn kommer tilbage.

Ja 3-1 det må ikke ske, det er så dårligt at jeg stærkt overvejer at boykotte Aab.
Så er det nu at du skal vise at du er en rigtig fan, og det er IKKE ved at boycutte.
Logged


Arsenal Football Club


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3448: 23 Jul 2009, 22:23 »

Så er det nu at du skal vise at du er en rigtig fan, og det er IKKE ved at boycutte.

Så sig at jeg ikke er rigtig fan, for jeg gider sgu ikke at se på sådan en gang lort...

Hvad mon oddsene på aab rykker ned er? 1.01?
Logged


kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3449: 23 Jul 2009, 22:25 »

Så sig at jeg ikke er rigtig fan, for jeg gider sgu ikke at se på sådan en gang lort...

Hvad mon oddsene på aab rykker ned er? 1.01?
Kan du ikke gå et andet sted hen og være sur? det da træls og hører på!, Hold dog med OB så hvis du vil se gude bold Opstemt
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010