home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528383 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #3405: 21 Jul 2009, 12:41 »

jeg mente bedste, undskyld Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #3406: 21 Jul 2009, 12:43 »

Nåe det havde jeg også skrevet, det var til det med radioerne.

PK var måske den aller bedste på hele banen i går, og vandt mange dueller. Voks lidt og bliv den nye Augo Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3407: 21 Jul 2009, 15:47 »

Kampen i går var simpelthen bare som at gå to måneder tilbage og befinde sig i sæsonen 08/09. Intet er ændret. Det er stadig den samme måde hvorpå spillerne sætter sig selv i en meget svær situation, og så ikke formår at vikle sig ud af den igen.

I går så vi, at MP ikke har lært noget hen over sommeren. Vi så i kampen i går at der igen bliver losset utallige indlæg ind i boksen, hvor vi altså ikke har en eneste spiller til at tage dem til sig. Alt for mange af vores indlæg var i øvrigt forfærdeligt ringe og ramte den forreste midterstopper. Samtidig begyndte de i går for første gang længe at skyde lidt ude fra, men de fem til seks skud der blev fyret af, var sku stort set alle sammen to til tre meter over mål. Vi fik ikke for alvor spillet hos igennem til de helt store chancer i etableret angrebsspil.
At der så især var tre spillere der i går faldt helt igennem, er så også en ting som sætter en klods om benet på de øvrige. Jeppe Curth var slet ikke sig selv, men man kan dog ikke forvente, som mange gør, at han vil være helt sig selv, dog er kan slet ikke god nok for tiden. Men han skal nok komme, når han for alvor får nogle kampe i benene og igen falder ind i sin rolle på holdet efter sin lange skadesperiode, så skal han nok score de mål som vi alle gerne ser ham score. Michael Jakobsen spillede bestemt heller ikke sin bedste kamp, han har virkelig mistet noget af sit overblik og sin fart mens han har været skadet. Men mon ikke det til dels er mangel på kamptræning, og så det faktum at han sku ser lidt småfed ud i forhold til hvordan han så ud inden skaden. Jeg syntes dog klart vores værste spiller var Greven. Han spillede helt forfærdeligt og havde slet ikke det drev, han normalt har. Han tabte alt for mange bolde og viste ikke den store vilje. Jeg er bange for, at det at han har fået anførerbindet ender med at være en klods om benet for ham. Man har før set at spillere falder i niveau når de bliver udnævnt til anfører, af en eller anden mærkelig grund. Men det har vel også været tydeligt de to kampe der indtil videre er spillet, at han ikke er den typiske anfører. Han har overhovedet ikke været henne og markere sig hos dommeren når der har været nogle tvivlsomme kendelser og han udstråler ikke det overskud en anfører gerne skal.
Men at Magnus Phersson også laver sine taktiske brølere, er helt tydeligt for mig. Som tidligere omtalt er der det med at vi forsøger at leve meget på indlæg, men han kan tydeligt se at disse ikke virker og at dem der skal slå dem slet ikke har skarpheden, så sætter han gudhjælpemig Marcus Tracy ind for at få noget styrke i luften. Det har da ingen mening at gøre når han kan se at indlæggene ikke dur.

Jeg så dog også nogle positive ting ved kampen. Den helt store ting er i mine øjne Daniel Friedheim Holm. Han viste virkelig nogle tegn på, at vi har fået en kvalitetsspiller. Når han fik bolden i fødderne i går, skete der virkelig noget. Men vi så også tydeligt det der skal ændres for at han for alvor kommer til at skinne. Han manglede simpelthen opbakning. Han manglede medspillerne der skulle modtage han afleveringer og dem han kunne sætte i scene når han havde taget nogle træk. Han mangler sine medspillere til at tage løbene og trække et par spillere til sig, så han får den plads han har brug for. Jeg syntes Patrick Kristensen også gjorde det udmærket i går. Han viste vilje og mandsmod, han tog dog nogle risikable beslutninger og driblinger, om det var ikke altid det lykkedes, men man kan ikke klandre ham for nederlaget ihvertfald. Due var i min verden og en farlig spiller i går. Han var ikke bleg for at tage nogle ture både ned at højre og venstrekanten, og det var virkelig forfriskende at se.

Angående på torsdag går min frygt på, at vi ryger ud. Jeg tror dog ikke at det sker, men frygten er der bestemt. Men sker det at vi ryger ud, er det for mig allerede tid til, at Lynge bider i det sure æble og finder det grå papir frem til Magnus Phersson allerede da. Men hvis vi ryger videre så får han lige fem kampe i ligaen til at bevise at han er opgaven værdig, går det ikke som det skal, må det altså være tid til at han pakker sine ting og skrider ud af klubben i en vis fart.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #3408: 21 Jul 2009, 17:17 »

Det er der vel ingen der rigtig kan brokke sig over...

http://www.bold.dk/nyt/FCN--AaB-kan-blive-udsat

Yoggidk
Gæst

« Svar #3409: 22 Jul 2009, 11:57 »

fc-hansen
Manager

« Svar #3410: 22 Jul 2009, 12:23 »

ej hvor fedt lavet! Opstemt Kan man omvendt heller ikke fortænke dem i Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yoggidk
Gæst

« Svar #3411: 22 Jul 2009, 12:30 »

Jeg synes sgu det er frisk gjort at ham AGF'eren, noget jeg ikke selv ville have tænkt på hvis jeg var en klam AGF'er Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #3412: 22 Jul 2009, 12:46 »

Måske man skulle overveje at sende Curth noget chokolade hvis han begyndte at scorer   Tunge

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3413: 22 Jul 2009, 13:45 »

Ser lige at Hamrén har udtalt sig lidt omkring jeres nye indkøb, Fredheim Holm skulle vist døje lidt med glasben, og i øvrigt være bedst som hængende angriber. Jeg hæfter mig især ved det med glasbenene, er i ikke efterhånden ved at have haft nok af dem? (er der nogen Dansk klub, der har fået så mange spillere erklæret fodboldinvalid som AaB?)

Der er ingen tvivl om, at det er en spændende spiller, men hvis han er noget nær eneste mulighed på højrekanten (på trods af at han er venstrebenet, og bedre på en anden plads), er det så ikke lidt risikabelt, at satse på en spiller, der har historie for at være meget skadesplaget?

Würtz har vel i øvrigt heller ikke været for heldig de seneste år, hvad skader angår. Og Gaardsøe er allerede én gang blevet erklæret fodboldinvalid. Umiddelbart vil jeg ikke mene, at man kan tillade sig at sige, at det er uheld, hvis i får sæsonen ødelagt på grund af skader, den bør man kunne se komme  Wink Skylden kan ikke skydes over på hverken Europa Cup kampe, eller uheld, men kan ene og alene falde tilbage på, at Pehrsson og Lynge har sammensat en noget skrøbelig trup, spændende, men skrøbelig. Af de spillere i i forvejen har i truppen, er der jo også et par glasben (og skuldre) imellem - Bøgelund, Beauchamp, Wæhler, Zaza, Jakobsen, Curth og Tracy (glemmer jeg nogen?) har vel alle i større eller mindre grad en vis evne til at tiltrække skader. De tre sidstnævnte måske ikke i så høj grad som de 4 første. I kan hurtigt komme til at mangle 4-5 stamspillere på én gang, hvor det kan knibe med at finde alternativer til visse af dem.

http://www.bold.dk/nyt/Syv-AaBere-ude-med-skader

Jeg fristes til at sige, hvad sagde jeg  Wink

Det er hverken hårdt kampprogram eller uheld, men en helt håbløst sammensat trup, spækket med glasben, og samtidig ikke den store bredde (specielt på den centrale midtbane).

Yoggidk
Gæst

« Svar #3414: 22 Jul 2009, 13:50 »

Måske man skulle overveje at sende Curth noget chokolade hvis han begyndte at scorer   Tunge

lad vær med at købe det foreløbigt, det skal jo helst ikke nå at rådne op  funny

JKJ
Gæst

« Svar #3415: 22 Jul 2009, 14:11 »

http://www.bold.dk/nyt/Syv-AaBere-ude-med-skader

Jeg fristes til at sige, hvad sagde jeg  Wink

Det er hverken hårdt kampprogram eller uheld, men en helt håbløst sammensat trup, spækket med glasben, og samtidig ikke den store bredde (specielt på den centrale midtbane).

Rolig nu Wink

2-3 af skaderne kom i går i en træningskamp for reserverne hvor de mødte en udvalgt U-20 Stoke hold.

Bauchamp og Wæhler er glasben ja.

KEP og Wurtz har fået dem kort før sæsonstarten, de har jo spillet alle træningskampene.

Og ud af disse 7 skader er det vel kun Wurtz der går ind i startosptillingen her og nu, og er dermed den eneste svækkelse.
Resten gør bare at vores bredde igen er hamrende smal.

Men det er altså ikke noget der kan bringe mit pis i kog. Selv med den trup vi har nu bør vi gå videre, hvis ikke har vi heller ikke fortjent det...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3416: 22 Jul 2009, 14:20 »

JKJ, så du mener ikke at det at KEP er skadet er en svækkelse? Det var jo det der var noget af det dårlige ved os sidste år, ingen bredde, vi har jo for fanden brug for bredde, så hvis KEP er skadet er det en stor svækkelse, eller hvis en spiller som Ene er skadet, selvom han måske ikke er fast starter.

Forstår dig ikke...

JKJ
Gæst

« Svar #3417: 22 Jul 2009, 14:22 »

JKJ, så du mener ikke at det at KEP er skadet er en svækkelse? Det var jo det der var noget af det dårlige ved os sidste år, ingen bredde, vi har jo for fanden brug for bredde, så hvis KEP er skadet er det en stor svækkelse, eller hvis en spiller som Ene er skadet, selvom han måske ikke er fast starter.

Forstår dig ikke...

Vi har LN og Gårdsøe i centerforsvaret... Hvor skal KEP så spille?? Det er en svækkelse han ikke er på bænken hvis vi får brug for ham, ellers nej så er det ingen svækkelse. Han står jo ikke til at starte alligevel...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3418: 22 Jul 2009, 14:22 »

Rolig nu Wink

2-3 af skaderne kom i går i en træningskamp for reserverne hvor de mødte en udvalgt U-20 Stoke hold.

Bauchamp og Wæhler er glasben ja.

KEP og Wurtz har fået dem kort før sæsonstarten, de har jo spillet alle træningskampene.

Og ud af disse 7 skader er det vel kun Wurtz der går ind i startosptillingen her og nu, og er dermed den eneste svækkelse.
Resten gør bare at vores bredde igen er hamrende smal.

Men det er altså ikke noget der kan bringe mit pis i kog. Selv med den trup vi har nu bør vi gå videre, hvis ikke har vi heller ikke fortjent det...

Min pointe var egentlig mest, at når man allerede på nuværende tidspunkt har 7 spillere skadet på én gang, hvordan kommer det så til at gå, længere hen på sæsonen, når man tænker på mange af spillernes skadeshistorie... Der er ingen der skal komme og snakke om uheld med skader, som sagt, man kan se dem komme på laaaaang afstand (skaderne altså).

Yoggidk
Gæst

« Svar #3419: 22 Jul 2009, 14:26 »

Vi har LN og Gårdsøe i centerforsvaret... Hvor skal KEP så spille?? Det er en svækkelse han ikke er på bænken hvis vi får brug for ham, ellers nej så er det ingen svækkelse. Han står jo ikke til at starte alligevel...

Men du siger jo selv at Bøge har glasben, og vupti så er KEP til rådighed Smiley

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010